تلویزیون ال جی 55UT8050

تلویزیون ال جی 55UT8050

✅ سال عرضه:2024
✅ کشور سازنده: ;کره جنوبی
✅ کشور مونتاژ: مصر
✅ کیفیت تصویر: 4K
✅ رفرش ریت: 60 هرتز
✅ سیستم عامل: webOS
✅ نوع صفحه نمایش:LED

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

مرجع:
LG TV UT8050 4K 55INCH
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نیم نگاهی به تلویزیون ال جی 55 اینچ UT8050

 یکی از معتبرترین برتدهایی که برای مردم شناخته شده است ال جی می باشد. کمپانی ال جی با ارائه محصولات نوین به مردم خدمت می کند. این برند از محبوب ترین هایی است که از انواع محصولات و لوازم خانگی را عرضه بازار نموده است و در ساخت محصولاتش از با کیفیت ترین و مرغوب ترین قطعات استفاده کرده است. همانطور که می دانید تلویزیون یکی از محصولاتی است که بسیار کاربردی می باشد و در همه خانه ها وجود دارد. با توجه به متنوع بودن و ساخت انواع تلویزیون با برند های گوناگون و کیفیت های مختلف هم چنین با کیفیت تصاویر متفاوت متناسب با انواع سلیقه ها می باشند و هر کس با توجه به نیاز خود می تواند تلویزیون مورد انتخاب خود را خریداری نماید. ما در اینجا به بررسی تلویزیون ال جی UT8050 می پردازیم اگر تمایل دارید بیشتر در مورداین محصول بدانید پس تا پایان مطالب با ما بمانید تا بتوانیم به شما در هنگام انتخاب کمک نماییم. 

تلویزیون ال جی 55UT8050  یکی از محصولات ارائه شده ی  شرکت ال جی می باشد که عرضه شده ی سال 2024 با سری 8 می باشد. از کیفیت تصویر ULTRA HD 4K  با رزولوشن 3840X2160  پیکسل برخوردار می باشد که از نوع بهترین کیفیت های تصاویر است. از نظر طراحی شکیل و زیبا می باشد. رفرش 60 هرتز در این مدل حکایت دارد. پردازنده α5 4K Gen7 با هوش مصنوعی به سرعت بالای تصاویر و صدا کمک می کند.  علاوه بر این موارد دارای کیفیت تصویر HDR می باشد. دارای سیستم عامل24 Webos است. با خروجی ای 20 وات همراهی دارد. از پورت های زیادی بهره مند شده است که برای انتقال محتوا به به تلویزیون بسیار کاربردی هستند. 

نیم نگاهی به تلویزیون ال جی 55 اینچ UT8050

کیفیت تصویر 4K

این را بدانید که در ساخت تلبویزیون جهت بالا بردن کیفیت تصاویر از فناوری های زیادی استفاده می شود و تنها به یک ویژگی نمی توان اکتفا نمود. البته ناگفته نماند که هر کدام به منظوری در کار گنجانده شده اند ولی هدف کلی بهبود کیفیت تصاویر و ارتقا دادن آن هاست. تلویزیون ال جی UR8050 از کیفیت تصویر 4K با رزولوشن 3840X2160 پیکسل برخوردار می باشد که به وضوح بالای تصاویر  نقش بسزایی دارد. مجموع این پیکسل ها به 8 میلیون پیکسل می رسد که به صورت افقی و عمودی در کنار هم قرار گرفته اند. این مربع های ریز در کنار هم یک تصویر زیبا را تشکیل می دهد. 

کیفیت تصویر 4K تلویزیون ال جی UT8050

فناوری HDR

در ساخت تلویزیون ها از تکنولوژ ی های متفاوتی استفاده شده است که هر کدام در کیفیت تصاویر نقش بخصوصی دارند. یکی از این فناوری ها HDR  می باشد که به عنوان یک محدوده دینامیکی از آن نام برده شده است و از بهترین فناوری هایی می باشد که در قسمت تصویر از آن استفاده شده است. این ویژگی به راحتی می تواند کوچکترین جزیات را در تصویر نمایش دهد و به طبیعی بودن نمایش در محتوا کمک می کند. هر اندازه فیلم و سریال و غیره طبیعی تر و با وضوح بالاتر بر روی نمایشگر ظاهر شوند برای بیننده دل پذیرتر خواهد بود و لذت بیشتری خواهد داشت. تلویزیون 55 اینچ ال جی مذکور از فرمت های HDR10 و HLG  نیز پشتیبانی می نماید. 

فناوری HDR در تلویزیون ال جی UT8050

حالت های تصویر 

مدل UT8050  از 9 حالت تصاویر برخوردار می باشد اعم از Vivid, Standard, Eco, Cinema, Sports, Game, Filmmaker, ISF Bright Room, ISF Dark Room) . حالت FILMMAKER MODE  می باشد و فیلم و تصاویر را در حد واقعی ارائه می دهد. هر یک از این گزینه ها برای هدفی خاص قرار داده شده اند ولی در کل به بهبود کیفیت تصویر می پردازند.

پردازشگر تصویر  α5 4K Gen7

هر محصولی ملزوم به یک پردازنده می باشد که در سرعت تصاویر و صدا تاثیر مستقیم دارند. مدل تلویزیون نام برده به پردازشگر تصویر  α5 4K Gen7 مجهز می باشد که حضور این پردازشگر به بهترین شکل محتواهای صوتی و تصویری را با بهترین کیفیت ارائه می دهد. هر اندازه قدرتمند تر باشد کیفیت محصول افزایش پیدا می کند. 

پردازشگر تصویر  α5 4K Gen7  تلویزیون ال جی UT8050

رفرش ریت 60 هرتز

سرعت تازه سازی تصویر یکی از موارد ضروری در ساخت محصول می باشد. محصول مورد بحث از رفرش ریت 60 هرتز بهره مند شده است. این نرخ نوسازی تصویر یاهمان Refresh rate بیانگر دفعات تصاویر آپدیت شده می باشد. به این معنا که در هر ثانیه 60 بار تصویر به روز رسانی می شوند و به سرعت بالای آن ها کمک  می کند. 

رفرش ریت 60 هرتز تلویزیون ال جی UT8050

ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 4K

✅ رزولشن تصویر: 3840X2160

✅ نوع HDR: بالاترین فرمت HDR10

صفحه نمایش LED

صفحه نمایش های زیادی وجود دارند که هر کدام از آن ها بر اساس مدل محصول به تلویزیون ها داده می شوند. تلویزیون UT8050 با بهره مندی از صفحه نمایش LED  از مصرف انرژی می کاهد. این نمایشگر ها در پشت تلویزیون جای گرفته اند. از مزیت های خوب این تلویزیون LED  این است که در تیره ترین و روشن ترین نقطه توانایی ارائه تصاویر را به خوبی دارند و  تصویر در محتوا را به صورت زنده و طبیعی به نمایش می گذارد. مسلم است که هر چه محتوا واقعی تر نمایش داده شود جذاب تر و دلپذیر تر خواهد بود و لذت دیدن فیلم ها را دو برابر می کند. علاوه بر این مورد می توان گفت که می توان روشنایی را به خوبی کنترل نمود. همچنان هم در شب و هم در روز می تواند نور و روشنایی را تشخیص دهد. 

صفحه نمایش LED تلویزیون ال جی UT8050

پنل IPS

پنل های مختلفی وجود دارند که با توجه به کیفیت تصویر به محصولات داده می شوند. از عواملی است که در کیفیت بالای تصویر تاثیر مستقیم می گذارد. تلویزیون ال جی UT8050 از پنل IPS پشتیبانی می نماید. با برخورداری از زاویه دید بالا بیننده می تواند از هر زاویه ای تصاویر را مشاهده کند. علاوه بر این دارای طیف وسیعی از رنگ و روشنایی می باشد. 

ویژگی های صفحه نمایش

✅ نوع صفحه نمایش: LED

✅ نور پس زمینه: Direct LED

✅ نوع پنل: Ips

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون 55 اینچ ال جی UT8050

تلویزیون 55 اینچ مورد بحث دارای طراحی بسیار زیبا و بی نظیری می باشد. اولین چیزی که در موقع انتخاب محصول به چشم می آید و توجه مخاطب را جلب می کند همان طراحی است. به زبان ساده تر می توان گفت اولین معیاری است که در هنگام انتخاب محصول به چشم می خورد. بسیاری از مردم به منظور تنوع و تغییر در دکوراسیون اتاق یا پذیرایی به شل ظاهر محصول توجه می کنند. اگر آن دسته از کسانی هستید که روی دیزاین حساس هستید می توانید روی این مدل تلویزیون ال جی حساب کنید چون واقعا از نظر زیبایی حرف ندارد و می تواند به شکل بسیار چشمگیری مکان شما را متحول کند. 

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون 55 اینچ ال جی UT8050

قابلیت نصب بر براکت

جهت تغییر در اتاق می توان از محصولات ال جی استفاده نمایید. کمپانی ال جی علاوه بر کیفیت کار خود به طراحی آن نیز اهمیت فراوانی داده است. برای اینکه تنوع زیادی را در محیط ایجاد نمایید نصب تلویزیون بر دیوار بسیار تاثیرگذار است. البته با توجه به نوع سلیقه ها و متفاوت بودن ان ها هر کس بر اساس محیط خود از روش های خود استفاده می نماید. نگران نباشید ال جی تلویزیون های خود را در ندازه های مختلف تولید و روانه بازار نموده است. با توجه به متراژ پذیرایی می توانید مدل با اینچ مورد پسند خود را انتخاب نمایید. ابعاد تلویزیون مذکور 1235 x776 x231  میلی متر می باشد. 

قابلیت نصب بر براکت تلویزیون ال جی UT8050

این تلویزیون در سایز های 43، 50، 55، 65، 75، 77، 83، 85، 86 اینچ عرضه شده است و شما برای دریافت مشخصات و قیمت تلویزیون ال جی 55ut8050 در سایز های دیگر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

تلویزیون ال جی UT8050 

اجرای کنسول های بازی

به لطف ال جی کار گیمرهای عزیز راحت شده است. کسانی که به بازی های حرفه ای و نیمه حرفه ای علاقه دارند با انواع تلویزیون در مدل های مختلف و با انتخاب خود می توانند انواع گیم را تجربه نمانند. تلویزیون های امروزی به عنوان یک سرگرمی خانگی شناخته شده اند. هر آنچه که برروی کی گوشی انجام می دهید روی این محصولات نیز صورت می پذیرد. مدل ال جی UT8050 از جمله محصولاتی است که از گیمینگ پشتیبانی می کند. اما ناگفته نماند که با سرعت رفرش ریت 60 هرتز مناسب برای بازی های سبک و عادی می باشند. از تکنولوژی ALLM برخوردار می باشد که به هنگام اتصال کنسول بازی به تلویزیون از تاخیر در هنگام ورودی داده ها جلوگیری می نماید و امکان این را به محصول می دهد تا در کمترین زمان ممکن بازی به نمایش گذاشته شود. علاوه بر این از مشخصه ی HGIG  نیز پشتیبانی می کند. 

اجرای کنسول های بازی تلویزیون ال جی UT8050

منوی بازیGame Bar 

از ویژگی های مهمی که برای گیمرها طراحی شده است منوی گیم بار می باشد. کار کاربران عزیز را راحت نموده است. به کمک آن می توان به ابزارهای بازی دسترسی سریع پیدا کرد و برای جلوگیری از اتلاف وقت در هنگام بازی بسیار کاربردی و مهم می باشد. با کمک آن می توانید یک بازی بسیار هیجانانگیز  و لذت بخش را تجربه نمایید. 

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: 60 هرتز

✅ تأخیر در ورودی: -

✅ HDMI در نسخه: 2.0

سیستم عامل WebOS   

یکی از مهم ترین اجزا در تلویزیون سیستم عامل می باشد. مدل های زیادی با برندهای متفاوت در بازار وجود دارند که هرکدام از برندها سیستم عامل های مختص به خود را دارند. ال جی در تولید محصولات خود از پلتفرم webOS با نسخه های متفاوت استفاده نموده است. وقتی در یک محصول از هوشمند بوذن حرف زده می شود یعنی مجهز به پلتفرم می باشد. این قابلیت امکان نصب برنامه را به تلویزیون می دهد و به صورت خیلی ساده و راحت می توانید از این تلویزیون استفاده نمایید. کاربر  می تواند محتواهای مورد نظر خود را به خوبی در تلویزیون مذکور نصب نماید و بر روی یک صفحه ی بزرگ به تماشای برنامه های خود بنشیند. از مزایای بارز آن دسترسی سریع به برنامه ها می باشد. وجود این قابلیت ارزش خرید محصول را بالا می برد.

سیستم عامل WebOS   تلویزیون ال جی UT8050

ریموت کنترل جادویی

تلویزیون های نسل جدید از یک سری قابلیت های ویژه و کاربردی بهره مند شده اند که کنترل هوشمند یکی از آن ها می باشد. مدل پیش روی شما مجهز به ریموت کنترل جادویی می باشد. با کمک ان می توان منو و برنامه های مورد نیاز خود را روی تنمایشگر تلویزیون نمایش داد. ریموت های SMART با ریموت های معمولی بسیار در تفاوت هستند.  دسترسی به حالت های صدا و وضعیت اتصالات آسان تر می شود و بدون هیچ مشکل و گیر و گرفتی در کمترین زمان ممکن نیاز شما را روی صفحه ی تلویزیون ال جی نمایش می دهد. 

ریموت کنترل جادویی تلویزیون ال جی UT8050

قابلیت اتصال به گوشی های آیفون

در مدل های جدید از ویژگی های نوین و کاربردی استفاده شده است. وقتی شرکت تولید کننده ای قابلیتی را به مدلی می دهد بی دلیل آن را در کار خود نمی گنجاند بلکه بر طبق نیاز مردم و راحتی کار آنان این انتخاب های جایز را انجام می دهد. تلویزیون ال جی 55UT8050  مجهز به قابلیت Apple Airplay  می باشد که استفاده ی آن برای گوشی های آیفون می باشد. کسانی که از تلفن همراه آیفون برخوردارند با استفاده از این ویژگی می توانند محتواهای گوشی خود را بر روی TV ال جی قرار دهند.

قابلیت اتصال به گوشی های آیفون در تلویزیون ال جی UT8050

دستیارهای صوتی

مدل پیش روی شما از دستیارهای Google Assistant و Amazon پشتیبانی می نماید. اگر می خواهید تلویزیون را به کنترل خود در آورید با کمک ریموت کنترل و با استفاده از دستیارهای صوتی ومرورگر وب می توانید نیاز خود را اعلام دارید اعم از موزیک، فیلم و غیره. به وسیله ی تشخیص هوشمند صدا محصول در خواست شما را به خوبی اجرا خواهد نمود. 

دستیارهای صوتی تلویزیون ال جی UT8050

ویژگی های اسمارت

✅ سیستم عامل: webOS

✅ حافظه داخلی:-

✅ حافظه در دسترس:-

✅ نسخه WiFi: وای فای 5

✅ نسخه بلوتوث: 5.0

ارتباطات و اتصالات

از اجزای مشترک در بین تلویزیون ها پورت ها می باشد. تلویزیون ال جی مورد بررسی از 3 ورودی HDMI  برخوردار است همچنین مجهز به کانال بازگشت صوتی eARC می باشد. از پورت Simplink (HDMI CEC) نیز پشتیبانی می کند. علاوه بر این موارد با دو ورودی USB با نسخه 2.0  همراهی دارد. بجز این موارد با پشتیبانی نمودن از بلوتوث وبا نسخه 5.0 می تواند محتوا و برنامه های گوشی را در تلویزیون به اشتراک بگذارد. Wi-Fi 5 نیز از دیگر مشخصه های این محصول می باشد. خروجی صوتی دیجیتال نوریSPDIF نیز در این مدل حکایت دارد. به ورودی انتن RF نیز مجهز می باشد. 

کیفیت و قدرت صدا 

همانطور که شاهدید هر چند کیفیت تصویر زیبا باشد ولی با صدای مناسب همراه نباشد لذت محتوا را از بین می برد. صدا در تلویزیون یکی از معیارهاییی است که خریدار هنگام انتخاب محصول باید به آن توجه داشته باشد. تلویزیون ال جی پیش روی شما از توان صوتی 20 وات و سیستم بلندگوی دو کاناله مجهز می باشد. جهت بلندگوها در پایین صفحه قرار گرفته است. از نکات مهم این محصول فناوری AI Sound Pro می باشد که به صدای هوش مصنوعی نیز معروف است. با کمک این فناوری می توان حالت های صدا را به شتراک گذاشت و به صدای برنامه در تلویزیون بهبود می بخشد. علاوه بر این موارد از تکنولوژی Clear Voice Pro و LG Sound Sync پشتیبانی می نماید و خروجی صوتی همزمان صداها را در این محصول تجربه خواهید نمود. 

کیفیت و قدرت صدا در تلویزیون ال جی UT8050

فناوری های صوتی

ال جی به منظور بهتر شدن صداها و لذت بردن مخاطب از آن ها از یک سری تکنولوژی و کدک های صوتی صدا استفاه نموده است. AC4، AC3 (Dolby Digital)، HE-AAC، AAC، EAC3، MP2، MP3، PCM، WMA، apt-X  از جمله ویژگی های صوتی این محصول می باشند که هر کدام کارایی های خود را دارند و هر یک از ان ها به نوعی می توانند حالت های صدا را تغییر دهند.

فناوری های صوتی در تلویزیون ال جی UT8050

مجموع عملکرد ها

ال جی یکی از برندهایی است که شاید در همه خانه ها وجود داشته باشد و یکی از کمپانی های سازنده ی محصولات با کیفیت می باشد. مدل 55 اینچ  ال جی 2024 با قابلیت ها و ویژگی های جدیدی همراهی می کند. می توانید در گیمینگ به صورت نیمه حرفه ای ولی با کیفیت تصویر 4K و وضوح بالای ان استفاده نمایید. اصلی کالا یکی از سایت های معتبر و قابل اعتماد می باشد و به دلیل محصولات با کیفیت و قیمت مناسب از حمایت مردم برخوردار است. جهت خرید تلویزیون ال جی با ما در تماس باشید تا بتوانیم در حد توان خود به شما در انتخاب کمک کنیم. 

نقاط قوت

نقاط ضعف

✅ طراحی زیبا و شکیل

❌ رفرش ریت 60 هرتز

✅ کنترل روشنایی

✅ زاویه دید بالا

❌ 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV UT8050 4K 55INCH

مشخصات

مدل کامل
55UT8050
سری
سری 8
سال ساخت
2024 میلادی
شرکت سازنده
ال جی
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
مناسب برای پخش
نمایش خانگی و تماشای فیلم
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
-
قطر صفحه نمایش (cm)
176
نور پس زمینه
دارد
نوع نور پس زمینه
Direct LED
عمق رنگ (بیت)
-
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
936
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
842
تاریکی موضعی (Local Dimming)
-
بدون سو سو زدن (Flicker-free)
-
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60
پردازشگر تصویر
a5 4k AL processor Gen7
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
سیستم کاهش نویز تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
فرمت های HDR
HDR10، HLG
حالت های تصویر
Vivid, Standard, Eco, Cinema, Sports, Game, Filmmaker, ISF Bright Room, ISF Dark Room
توان خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
Down Firing
ووفر
-
تکنولوژی صوتی
AC4، AC3 (Dolby Digital)، EAC3، HE-AAC، AAC، MP2، MP3، PCM، WMA، apt-X
فناوری تقویت صدای دیالوگ
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
-
حالت های صدا
Cinema
پردازشگر صدا
دارد
مناسب برای کنسول های بازی
نسل هشتم
فناوری ALLM
دارد
فناوری VRR
-
فناوری AMD Free Sync
-
فناوری Nvidia G-Sync
-
فناوری HGIG
دارد
حالت بازی (Game Mode)
-
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
-
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
-
سیستم عامل
دارد
نوع سیستم عامل
webOS
نسخه سیستم عامل
24
حافظه داخلی (گیگابایت)
-
قابلیت نصب برنامه
دارد
ریموت کنترل هوشمند
دارد
جستجوی صوتی
دارد
قابلیت اجرای دستورات صوتی
دارد
قابلیت اتصال به موبایل
دارد
قابلیت انتقال صدا به موبایل
دارد
اتصال کروم کست (Chromecust)
-
پشتیبانی از Apple Airplay
دارد
پشتیبانی از Apple HomeKit
-
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
-
پشتیبانی از DLNA
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
-
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
نسخه HDMI
2.0
کانال برگشتی صدای HDMI
دارد
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
EARC-ARC
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2
نسخه ورودی USB
2.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوننت Component
ندارد
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
ندارد
اسلات C1
ندارد
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
دارد
ورودی سریال Rs-232
ندارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.0
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5
پورت LAN
دارد
قابلیت Wi-Fi Direct
-
پشتیبانی از IR Bluster
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
ندارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
زبان طراحی
Boldness
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
دو طرف و دو شاخه
نوع پایه
-
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
300x300
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
123.5x77.6x23.1
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
123.5x71.5x57.5
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1360x810x162
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
14.0
بنویس
وزن پایه (کیلوگرم)
14.2
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
19.0
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
خاموش شدن خدکار
دارد
حالت استندبای
دارد
ریموت کنترل
دارد
پایه دیواری (براکت)
دارد
پیچ اتصال پایه
دارد
کابل برق
دارد
دفترچه راهنما
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
55UT8050
سری
سری 8
سال ساخت
2024 میلادی
شرکت سازنده
ال جی
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
مناسب برای پخش
نمایش خانگی و تماشای فیلم

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
قطر صفحه نمایش (cm)
176
نور پس زمینه
نوع نور پس زمینه
Direct LED
عمق رنگ (بیت)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
936
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
842
تاریکی موضعی (Local Dimming)
بدون سو سو زدن (Flicker-free)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60
پردازشگر تصویر
a5 4k AL processor Gen7
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
سیستم کاهش نویز تصویر
قابلیت HDR
فرمت های HDR
HDR10، HLG
حالت های تصویر
Vivid, Standard, Eco, Cinema, Sports, Game, Filmmaker, ISF Bright Room, ISF Dark Room

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
Down Firing
ووفر
تکنولوژی صوتی
AC4، AC3 (Dolby Digital)، EAC3، HE-AAC، AAC، MP2، MP3، PCM، WMA، apt-X
فناوری تقویت صدای دیالوگ
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
Cinema
پردازشگر صدا

ویژگی های گیمینگ تلویزیون

مناسب برای کنسول های بازی
نسل هشتم
فناوری ALLM
فناوری VRR
فناوری AMD Free Sync
فناوری Nvidia G-Sync
فناوری HGIG
حالت بازی (Game Mode)
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه

امکانات هوشمند تلویزیون

سیستم عامل
نوع سیستم عامل
webOS
نسخه سیستم عامل
24
حافظه داخلی (گیگابایت)
قابلیت نصب برنامه
ریموت کنترل هوشمند
جستجوی صوتی
قابلیت اجرای دستورات صوتی
قابلیت اتصال به موبایل
قابلیت انتقال صدا به موبایل
اتصال کروم کست (Chromecust)
پشتیبانی از Apple Airplay
پشتیبانی از Apple HomeKit
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
پشتیبانی از DLNA
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

ورودی HDMI
تعداد ورودی HDMI
3
نسخه HDMI
2.0
کانال برگشتی صدای HDMI
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
EARC-ARC
ورودی USB
تعداد ورودی USB
2
نسخه ورودی USB
2.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
تعداد ورودی کامپوننت Component
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
اسلات C1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی سریال Rs-232
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.0
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5
پورت LAN
قابلیت Wi-Fi Direct
پشتیبانی از IR Bluster

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

زبان طراحی
Boldness
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
دو طرف و دو شاخه
نوع پایه
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
300x300

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
123.5x77.6x23.1
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
123.5x71.5x57.5
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1360x810x162

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن بدون پایه (کیلوگرم)
14.0
بنویس
وزن پایه (کیلوگرم)
14.2
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
19.0

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
خاموش شدن خدکار
حالت استندبای

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل
پایه دیواری (براکت)
پیچ اتصال پایه
کابل برق
دفترچه راهنما

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم