مخلوط کن سنکور 500 وات مدل SBL5370

مشخصات کلی مخلوط کن سنکور 500 وات مدل SBL5370

رنگ: سفید

جنس پارچ: شیشه‌ای

ظرفیت پارچ: 1.7

جنس تیغه: استیل ضد زنگ

توان مصرفی: 500 وات

قابلیت تنظیم سرعت 6 حالته

دارای قابلیت Pulse

دارای حالت توربو

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SBL5370
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد و بررسی مخلوط کن سنکور 500 وات مدل SBL5370

کمپانی SENCOR در سال 1970 در عرصه‌ی تولید لوازم خانگی تأسیس شد. در سال 1990 به کشور چک با توجه به تقاضای فراتر از عرضه به چک مهاجرت کرد. در طی این مهاجرت سیاست کاری این کمپانی تغییر اساسی یافت. این کمپانی اروپایی ـ بین المللی در 25 کشور دنیا دارای کارخانه‌های مجهز بوده با خرید برترین دانش‌ها و فناوری‌ها و سرمایه گذاری با آن‌ها با کیفیت‌ترین محصولات را به بازار لوازم خانگی در سطح جهان عرضه کرده است.

 برترین کمپانی تولید لوازم آشپزخانه سنکور

سکنور sbl5370 به عنوان یکی از بهترین برندها و مدل‌های مخلوط کن در تمام جهان در این سری تولید با قابلیت‌ها و امکانات بیشتری به بازار جهانی وارد شده است. در این مدل گنجایش پارچ آن بیشتر و توان مصرفی موتور با قدرت بیشتر و مصرف انرژی کمتر توسط مهندسان طراحی شده‌اند. لزوم تهیه‌ی مخلوط‌کن در هر آشپزخانه‌ای به تهیه‌ی بهترین و خوشمزه‌ترین خوراکی‌ها و شکیل‌ترین آن‌ها مانند دسر، چاشنی، اسموتی و ... به عنوان کمک آشپزی بی‌نظیر در کنار کدبانو بر می‌گردد. مخلوط کن SECNOR SBL 5370 با طراحی استاندارد و ظریف می‌تواند در هر جایی که قرار می‌گیرد شکوه و زیبایی‌اش را به محیط ببخشد. پارچ شیشه‌ای و سفید رنگ با ظرفیت 1.7 گنجایش مواد بیشتری داشته و با آن کارتان را زودتر به اتمام می‌رسانید. درپوش کوچکی که بر درب پلاستیکی مخلوط کن قرار گرفته مختص اضافه نمودن مواد در حال مخلوط کردن است.

 مخلوط کن و آسیاب سنکور با قدرت بالا

قابلیت‌ها و عملکرد سکنور sbl5370 که از موتور 500 واتی‌اش ناشی می‌شود آن را به بهترین و برجسته‌ترین محصول بازار تبدیل کرده است. توان مصرفی متناسب و مقرون به صرفه با قدرت بالا اولین شاخصه‌ی این مخلوط کن بوده که دارای قابلیت تنظیم سرعت شش حالته متناسب با محتویاتی که در آن می‌ریزید. کدبانوی هنرمند و با سلیقه با این مخلوط کن سفره‌هایی با شکوه‌تر و زیباتر از رستوران‌های مجلل آماده می‌کند. تیغه‌های ضد زنگ صاف و دندانه دار با کارایی‌های متفاوت جهت خرد کردن انواع سبزی‌ها و مرکبات و حبوبات و غیره می‌پردازند و موادی صاف و روان را بدون تکه‌های جامانده و یا له شده آماده می‌کنند. تهیه‌ی دسرهای متنوع، آبمیوه‌های ترکیبی و یا ساده با طعم میوه‌ی اصلی، پوره‌های گوناگون و خوشمزه برای دلبندانتان، آسیاب آجیل‌ها و دانه‌های قهوه با این دستگاه به راحتی ممکن شده است. حالت توربو قابلیت دیگر این موتور بوده که با سرعت بیشتری در شرایطی که عجله دارید عمل می‌کند. حالت Pulse با قدرت تمام کیک‌های یخی را خرد می‌کند. قابلیت شستشوی قطعات مخلوط کن در ماشین ظرفشویی و یا شتستشوی دستی، حالت ایمنی که تا قطعات در جای خود قرار نگرفته موتور روشن نشود، پایه‌های ضد لغزش از ویژگی‌های دیگر SENCOR sbl5370 هستند.

آسیاب و مخلوط کن سنکور 500 وات با قیمت اصلی

سایت اصلی کالا فراهم کننده‌ای که سرمایه‌اش به مانند برترین‌ها اعتماد مردم است امکان دسترسی را برای شما با مناسب‌ترین قیمت در مقایسه با بازار فراهم کرده و شما می‌توانید با تماس و یا سفارش اینترنتی این محصول را از سایت خریداری کنید و تکنولوژی عصر جدید را با خاطری آسوده به منزل ببرید. ما هر بار خاطر نشان می‌سازیم که تفاوت قیمت‌های ما در مقایسه‌ی بازار تقسیم سود خرید و فروش میان فروشگاه و خریدار است به این معنی که ما در صد سودمان را با مشتری‌هایمان شریک شده‌ایم و خرید کالای قیمت مناسب را حق شما دانسته‌ایم.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SBL5370
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم