مخلوط کن سنکور 2000 وات مدل SBU 8800NP

مشخصات کلی مخلوط کن سنکور 2000 وات مدل SBU 8800NP

جنس بدنه: پلاستیک فشرده مشکی و نقره‌ای

جنس تیغه‌ها: فولاد ضد زنگ با آلیاژ تیتانیوم

جنس و ظرفیت پارچ: پلاستیک با کیفیت شفاف 2 لیتر

موتور: 2000 وات

مجهز به قابلیت‌های اسموتی ساز و Pulse

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SBU 8800NP
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد و بررسی مخلوط کن سنکور 2000 وات مدل SBU 8800NP

کمپانی SENCOR در سال 1970 در عرصه‌ی تولید لوازم خانگی تأسیس شد. در سال 1990 با توجه به تقاضای فراتر از عرضه به چک مهاجرت کرد. در طی این مهاجرت سیاست کاری این کمپانی تغییر اساسی یافت. این کمپانی اروپایی ـ بین المللی در 25 کشور دنیا دارای کارخانه‌های مجهز بوده با خرید برترین دانش‌ها و فناوری‌ها و سرمایه گذاری با آن‌ها با کیفیت‌ترین محصولات را به بازار لوازم خانگی در سطح جهان عرضه کرده است.

برترین برند جهانی در تولسد لوازم خانه و آشپزخانه

امروزه در هر خانه و آشپزخانه‌ای کدبانوها نیاز مبرمی به وسایل جدید و مجهز به تکنولوژی جدید دارند لوازم ضروری آشپزخانه که به عنوان دستیار بانوان باسلیقه می‌توانند در تهیه‌ی بهترین و خوشمزه‌ترین خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها مورد استفاده قرار گیرند مثل آبمیوه گیری، مخلوط کن، چرخ گوشت، میوه خشک کن، همزن و غیره هستند. این وسیله‌ها با آماده کردن موادی مغذی و سالم از محصولات و فرآورده‌های ارگانیک و نیز در راستای توجه بشر به رعایت بهداشت و حفظ سلامت بدن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. سنکور با تولید مخلوط کن SBU 8800 مجهز به قابلیت‌های متعدد وسیله‌ای کاربردی را به بازار جهانی ارائه کرده که با طراحی شکیل و مدرن زیبایی خارق‌العاده‌ای به آشپزخانه خواهد بخشید.

ساختار مخلوط کن سنکور SBU 8800NP

جنس تیغه‌ها و بدنه در ساختار دستگاه مخلوط کن تاثیر مستقیم بر طول عمر آن دارند. بنابراین در این محصول بدنه‌ پلاستیک فشرده و تیغه‌هایی از جنس فولاد ضد زنگ با آلیاژ تیتانیوم ساخته شده‌اند. تیغه‌ها با ساختار شش جهتی هر نوع موادی از قبیل میوه و دانه‌ها و حبوبات و مغزهای مختلف را خرد و مخلوط کرده و ماده‌ای روان و بدون تکه ارائه می‌دهند. پارچ طلقی شفاف با کیفیت و نشکن و ضد ضربه‌ی این محصول با ظرفیت دو لیتر درجه بندی‌ شده تا جهت استفاده کاربردی‌تر باشد. دربی شکر ریز ویژگی‌ دیگری است که در زمان کار با دستگاه بتوان مواد را به مخلوط اضافه نمود. پایه‌ی زیرین دستگاه که موتور درون آن قرار گرفته و کلیدهای کنترلی بر آن نصب شده ترکیب از دو رنگ مشکی و نقره‌ای بوده و ظاهری چشم نواز دارد. پنل کنترلی قابلیت تنظیم سرعت، نوع عملکرد و تنظیم 7 حالتی را داراست. قابلیت شسشوی دستی و ماشینی قطعات جهت حفظ نظافت و سلامت دستگاه و مواد نیز ویژگی دیگر سنکور 8800 است.

مخلوط کن و اسموتی ساز سنکور

موتور مخلوط کن سنکور SUB 8800NP

موتور 2000 واتی سنکور با قدرت 33 هزار دور در دقیقه و توان مصرفی 1000 وات به تیغه‌های مستحکم قابلیت خرد کردن سفت‌ترین مواد خوراکی همچون یخ، دانه‌های ریز و درشت حبوبات و مغزهای بادام و گردو پسته را در تهیه‌ی معجون‌ها، آبمیوه‌ها، غذاها و حتی اسموتی‌های خوشمزه و مفید جهت تنظیم خواب، هضم و ... می‌دهد. سیستم امنیتی دو مرحله‌ای که سبب طول عمر مضاعف دستگاه شده شامل پایه‌های ضد لغزش و قفل ایمن است که اولی مانع از حرکت دستگاه و اصطکاک آن در زمان کار می‌شود و دیگری مانع روشن شدن دستگاه هنگامی که قطعات به درستی در جای خود قرار نگرفته باشند. سرعت موتور با کلید سرعت برای انواع مواد قابل تنظیم است. همچنین عملکرد ضربه‌ای با کلید Pulse برای خرد کردن و مخلوط سریع مواد قابل انتخاب است.

مخلوط کن با عملکرد ضربه ای سنکور 8800np

سایت اصلی کالا فراهم کننده‌ای که سرمایه‌اش به مانند برترین‌ها اعتماد مردم است امکان دسترسی را برای شما با مناسب‌ترین قیمت در مقایسه با بازار فراهم کرده و شما می‌توانید با تماس و یا سفارش اینترنتی این محصول را از سایت خریداری کنید و تکنولوژی عصر جدید را با خاطری آسوده به منزل ببرید. ما هر بار خاطر نشان می‌سازیم که تفاوت قیمت‌های ما در مقایسه‌ی بازار تقسیم سود خرید و فروش میان فروشگاه و خریدار است به این معنی که ما در صد سودمان را با مشتری‌هایمان شریک شده‌ایم و خرید کالای قیمت مناسب را حق شما دانسته‌ایم.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SBU 8800NP
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم