میوه خشک کن سنکور 250 وات مدل SFD 4235WH

مشخصات کلی میوه خشک کن سنکور 250 وات مدل SFD 4235WH

جنس بدنه: پلاستیک فشرده سپید رنگ

جنس طبقات: پلاستیک شفاف و مقاوم در برابر حرات

توان مصرفی: 250 وات

دارای پنج طبقه با قابلیت تنظیم ارتفاع 1.3 سانتی‌متر

مجهز به فیوز حرارتی محافظ دمای بالا

قابلیت خشک کردن میوه‌های سالم و خرد شده‌ی آب‌دار

قابلیت تنظیم دما و زمان

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SFD 4235WH
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد و بررسی میوه خشک کن سنکور 250 وات مدل SFD 4235WH

کمپانی SENCOR در سال 1970 در عرصه‌ی تولید لوازم خانگی تأسیس شد. در سال 1990 با توجه به تقاضای فراتر از عرضه به چک مهاجرت کرد. در طی این مهاجرت سیاست کاری این کمپانی تغییر اساسی یافت. این کمپانی اروپایی ـ بین المللی در 25 کشور دنیا دارای کارخانه‌های مجهز بوده با خرید برترین دانش‌ها و فناوری‌ها و سرمایه گذاری با آن‌ها با کیفیت‌ترین محصولات را به بازار لوازم خانگی در سطح جهان عرضه کرده است.

کمپانی معروف تولید کننده ی لوازم آشپزخانه

ذائقه‌های متفاوت همیشه منجر به کشف ایده‌ی غذا، آجیل‌ و دسر و خوردنی‌های بی‌نظیر می‌شود. خشکبار به عنوان منبع مغذی هر نوع ویتامین مورد نیاز بدن نقش مهمی دارند. از طرفی سبزی‌های خشک شده‌ای که در غذاها و سالادها مورد استفاده قرار می‌گیرند هم دارای اهمیت ویژه‌ای هستند. این سبزی‌ها و میوه‌ها گاهی در تمام فصول سال در دسترس نبوده و یا اگر هم باشند از کیفیت یکسانی در دوره‌های زمانی برخوردار نیستند به همین جهت کدبانوهای عزیز این مواد را به خطرناک‌ترین شیوه‌ی ممکن یعنی فریز کردن ذخیره سازی می‌کنند. این شیوه‌ی مضر تمام مواد مفید را به عامل اصلی بیماری‌های خطرناک فراگیر امروزه تبدیل می‌کند. از دیرباز گذشتگان بدون یخچال نیز از تمام محصولات در تمام فصول سال بهره‌مند بودند و این مهم از طریق فرآیند خشک کردن ممکن شده بود. همگام با پیشرفت علم این فرآیند با سرعت، دقت و نظافت بیشتر و بهتر به وسیله‌ی دستگاه میوه خشک کن سنکور انجام خواهد شد. با این دستگاه انواع خشکبار را به راحتی تهیه می‌کنید و با خوراکی‌های خانگی می‌توانید حافظ سلامت خانواده باشید.

خشک کردن راحت و آسان میوه و سبزیجات

ساختار دستگاه میوه خشک کن سنکور SFD 4235WH

بدنه‌ی اصلی با جایگیری پنج صفحه‌ی 320 میلی‌متری و قابلیت تنظیم ارتفاع 3 سانتی‌متر به شیوه‌ای حرفه‌ای ساخته شده و با روزنه‌های تعبیه شده بر روی آن دمای هوا به صورت یکسان و بدون وقفه به تمام نقاط خواهد رسید. جنس صفحات از پلاستیک فشرده و شفاف بوده و با فراهم ساختن امکان مشاهده‌ی فرآیند خشک سازی قابلیت تنظیم دما و زمان را به کاربران می‌دهد. در هر بار کارکردن با دستگاه با بهره‌گیری از صفحات پنچ‌گانه حجم زیادی از میوه و سبزیجات را در اندازه‌های مختلف می‌توان بدست آورد. امکان تفکیک صفحات و شستشوی آن‌ها به صورت دستی و یا ماشینی وجود دارد. کابل دستگاه 1.2 متری استفاده از آن را راحت‌تر می‌نماید.

میوه خشک کن سنکور sfd 4235wh

موتور 350 وات میوه خشک کن سنکور sfd4235wh با تولید دمای 40 تا 70 درجه‌ی سانتی‌گراد هر نوع میوه و سبزی را به صورت سالم و خرد شده در اندازهای‌های مختلف خشک می‌کند. امکان تنظیم حرارت و زمان ویژگی‌ خارق‌العاده‌ایست که به کاربردی بودن این دستگاه می‌افزاید. صفحه نمایش LED با نور پس زمینه نشانگر درجه و زمان است. سیستم محافظتی دستگاه به عنوان ضامن خرید محصول با کیفیت، سیستم فیوز ایمنی بوده که از داغ کردن و خراب شدن دستگاه جلوگیری می‌کند.

سایت اصلی کالا فراهم کننده‌ای که سرمایه‌اش به مانند برترین‌ها اعتماد مردم است امکان دسترسی را برای شما با مناسب‌ترین قیمت در مقایسه با بازار فراهم کرده و شما می‌توانید با تماس و یا سفارش اینترنتی این محصول را از سایت خریداری کنید و تکنولوژی عصر جدید را با خاطری آسوده به منزل ببرید. ما هر بار خاطر نشان می‌سازیم که تفاوت قیمت‌های ما در مقایسه‌ی بازار تقسیم سود خرید و فروش میان فروشگاه و خریدار است به این معنی که ما در صد سودمان را با مشتری‌هایمان شریک شده‌ایم و خرید کالای قیمت مناسب را حق شما دانسته‌ایم.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SFD 4235WH
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم