شیک سونی 1800وات X30

مشخصات کلی شیک سونی X30:

مجموع قدرت خروجی صدا :1800وات

تعداد بلندگو :2عدد

واحد تویتر :2.5CM x1

قابلیت ضبط بر روی USB :دارد

کارائوکه :دارد

ورودی میکروفون :دارد

ورودی صوتی آنالوگ :دارد

بلوتوث :دارد

رقص نور با رنگ های گوناگون :دارد

افکت DJ با کنترل حرکت :دارد

برنامه Fiestable :دارد

برنامه SongPal :دارد

ادامه مطلبShow less
25,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

مرجع:
SHAKE X30
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد و برسی شیک سونی X30

شرکت سونی در سال های اخیر اقدام به ساخت شیک سونی X30 (سیستم صوتی) کرده است این شیک سونی X30 یکی از محصولات صوتی بسیار قدرتمند تولید شده توسط کمپانی سونی است که از توان خروجی 1800وات بهره می برد.

این محصول جدید و جذاب به امکانات فوق پیشرفته و بسیار کاربردی مجهز است که  می‌توان آن را به عنوان یک سیستم صدای پر قدرت به کاربران حرفه‌ای پیشنهاد داد. این سیستم صوتی سونی مجهز به اسپیکرهای دارای فناوری‌هایی نظیر S-Force front surround و ClearAudio+ است به همین خاطر شاهد صدای شفاف و تفکیک شده خواهید بود.

قدرت صدای شیک سونی X30 به قدری زیاد است که می‌تواند پاسخگوی خانه‌هایی با متراژ بالا باشد. و میتواند مهمانی ها و مجالستان را به بهترین نحو تجلی بخشد.

قابلیت Karaoke شیک سونی X30

قابلیت Karaoke جزو جذاب ترین ویژگی های این سیستم صوتی است . به کمک این قابلیت میتوانید میکروفون را به آن متصل کنید و خواندن یک آواز زیبا و دل نشین بپردازید با استفاده از این قابلیت می توانید که صدای خود را با صدای خواننده اصلی موسیقی جایگزین کنید زیرا دو میکروفون بودن شیک سونی X30 این امکان را فراهم می آورد. با وجود انواع افکت های صدا در این سیستم صوتی از جمله  افکت های DJ ، Flanger ،WAH ، Isolator و PAN میتوانید ریتم دلخواه خود را ایجاد کنید.

لامپ های LED شیک سونی X30

شیک سونی X30 با داشتن لامپ های LED در مجالس و مهمانی ها و ... محیطی بسیار جذاب و فانتزی را مخصوصا در فضای شب برای شما به وجود می آورد.  این سیستم صوتی 1800 واتی میتواند هماهنگ با ریتم موسیقی و آهنگ اجرا می شود زیرا قدرت و سرعت عمل پرتاب نور این چراغ ها به قدری خوب است که می تواند این امکان را همزمان فراهم سازد و ترکیب این دو موجب می شود هیجانی باور نکردنی در شما ایجاد شود

 همچنین این سیستم صوتی تولید شده توسط برند سونی قابلیت اتصال گیتار به آن را دارد.  با اتصال گیتار به شیک سونی X30 میتوانید هنر و توانایی های خودرا در میان مردن به اشتراک بگذارید. 

                                            

قابلیت های صوتی شیک سونی X30

شیک سونی X30 انواع مختلف فرمت ها را ساپورت میکند در نتیجه میتواند فرمتهایی که به روش CD و DVD ساخته شده است را نیز پشتیبانی کند. 

همچنن این سیستم به ساب ووفر 38 سانتی متری مجهز است و قابلیت پخش انواع مختلف فرمت صوتی و حتی تصویری منجمله رادیو FM  و AM و ورودی ها و پورت های آن برای ارتباط و اتصال انواع دستگاه های دیگر و قابلیت پخش صدای دالبی دیجیتال , مگا بیس و … را دارد. 

ویژگی های دیگر شیک سونی X30

این سیستم به منظور صرفه جویی در انرژی و همچنین مدیریت استفاده از آن به قابلیت استند بای (آماده به کارخودکار) و قفل کودک مجهز است همچنین به NFC و بلوتوث نیز مجهز شده است. این سیستم صوتی سونی X30  از قابلیت LDAC نیز پشتیبانی خواهد شد که از 3 برابر سرعت انتقال بالاتر و کیفیت اشتراک گذاری بیشتر برخوردار است.از دیگر ویژگی های این سیستم به پشتیبانی از 300 پوشه ، 2000 قطعه آهنگ را نیز می توان اشاره کرد.شیک سونی X30 بجز پخش اهنگ با فرمت های مختلف صوتی و تصویری، دارای قابلیت ضبط صدا (RECORD) با فرمت MP3 نیز می باشد.این سیستم دارای ورودی صدای آنالوگ - خروجی صدای آنالوگ - خروجی صدای کامپوزیت - 2 خروجی اسپیکر - 2 پورت میکروفون - پورت USB و بلوتوث می باشد

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SHAKE X30
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم