شیک سونی 1440وات V72D

مشخصات کلی شیک سونی 1440وات V72D:

مجموع قدرت خروجی صدا :1440وات

تعداد بلندگو :1عدد

واحد تویتر :5cm x 4

قابلیت ضبط بر روی USB :دارد

کارائوکه :دارد

ورودی میکروفون :دارد

ورودی صوتی آنالوگ :دارد

بلوتوث :دارد

رقص نور با رنگ های گوناگون :دارد

افکت DJ با کنترل حرکت :دارد

پخش DVD و CD :دارد

کنترل پنل لمسی :دارد

ادامه مطلبShow less
19,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
ناموجود
مرجع:
SHAKE Sony V72D
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقدو برسی شیک سونی V72D

شیک سونی یکی از محصولات جذاب و زیبای جدید است که در سال های اخیر تنها توسط شرکت سونی تولید و روانه ی بازار شده است. شیک ها ترکیبی از ویژگی های بروز سیستم های صوتی است شرکت سونی با تولید این شیک ها موجب می شود لذت موسیقی بیشتر به کاربران برسد. این محصوساخته شده در سال 2019 است و تا کنون دو مدل از شیک های سونی در بازار عرضه شده اند که حرف اول هر مدل نشان دهنده ی ظاهر شیک است مثلا شیک سری x که با حرف x شروع شده و به این معنی است که سه تیکه است یعنی دو عدد باند و یک پخش کننده دارد .شیک سری v با حرف v شروع شده و به این معنی است که یک تیکه است یعنی پلیر آن ها نیز بروی دستگاه طراحی شده است .شیک سونی V72  دارای رنگ بدنه مشکی -چراغ LED که قابلیت تغییر رنگ را دارند - دستگیره برای حمل نقل آسان آن - امکان اتصال  بلوتوث و... را دارد.

طراحی  شیک سونی V72D

 شیک های سونی از یک جعبه که ترکیبی از چوب و پلاستیک هستند ساخته شده است که در درون مجموعه از اسپیکر ها و تویتر ها همراه با یک بیس قدرتمند قرار دارد  همچنین برای جابجایی راحت آن توسط یک فرد به تنهایی با الهام گرفتن از چمدان های مسافرتی دارای دو چرخ در قسمت پشتی و یک دستگیره می باشد. شیک سونی V72 از ظاهر جذاب و مدرن برخوردار می باشند که می توانید آن را  کنار تلویزیون قرار دهید تا جلوه ای زیبا به محیط و دکوراسیون خانه ببخشد.  همچنین دارای 4 اسپیکر میانی است که در مهمانی ها و مجالس صدایی قدرتمند و واضح خواهید داشت.و می توانید صدای آهنگ را از هر گوشه و کنار مهمانی به واضح ترین و شفاف ترین حالت ممکن بشنوید و این به کمک صدای 360 درجه و باس بلند که به وسیله JET BASS BOOSTER تولید می شود امکان پذیر خواهد بود.

سیستم صوتی شیک سونی V72D 

سیستم صوتی شیک سونی V72 دارای قابلیت JET BASS BOOSTER که این فناوری به دستگاه این امکان را میدهد تا صدایی فراگیر و همه جانبه با شعاع 360 درجه تولید نماید با وجود این قابلیت می توانید شیک را در وسط مهمانی و یا مجالس خود قرار دهید تا تمامی مهمان ها از موسیقی لذت ببرند زیرا صدا 360 درجه اطراف دستگاه را فرا میگیرد. همچنین انواع مختلف فرمت ها را ساپورت میکند در نتیجه میتواند فرمتهایی که به روش CD و DVD ساخته شده است را نیز پشتیبانی کند.  قابلیت پخش انواع مختلف فرمت صوتی و حتی تصویری منجمله رادیو FM  و AM و ورودی ها و پورت های آن برای ارتباط و اتصال انواع دستگاه های دیگر و قابلیت پخش صدای دالبی دیجیتال , مگا بیس و … را دارد. 

قابلیت Karaoke شیک سونی V72D

قابلیت Karaoke جزو جذاب ترین ویژگی های این سیستم صوتی است . به کمک این قابلیت میتوانید میکروفون را به آن متصل کنید و خواندن یک آواز زیبا و دل نشین بپردازید با استفاده از این قابلیت می توانید که صدای خود را با صدای خواننده اصلی موسیقی جایگزین کنید زیرا دو میکروفون بودن شیک سونی V72 این امکان را فراهم می آورد. با وجود انواع افکت های صدا در این سیستم صوتی از جمله  افکت های DJ ، Flanger ،WAH ، Isolator و PAN میتوانید ریتم دلخواه خود را ایجاد کنید.

لامپ های LED شیک سونیV72D

شیک سونی V72 با داشتن لامپ های LED در مجالس و مهمانی ها و ... محیطی بسیار جذاب و فانتزی را مخصوصا در فضای شب برای شما به وجود می آورد.  این سیستم صوتی 1440 واتی میتواند هماهنگ با ریتم موسیقی و آهنگ اجرا می شود زیرا قدرت و سرعت عمل پرتاب نور این چراغ ها به قدری خوب است که می تواند این امکان را همزمان فراهم سازد و طراحی این چراغ های رنگی به شکلی هست که به دستگاه اجازه تولید نور 360 درجه می دهد و اگر در محیط تاریکی قرار بگیرد نمایی بسیار زیبا و جذاب خلق می کند و موجب می شود هیجانی باور نکردنی در شما ایجاد شود.

افکت DJ شیک سونی V72D

شیک سونی  به چهار افکت (جلوه DJ ، Flanger - صوتی WAH - جلوه  Isolator و حالت PAN ) مجهز است که میتوانید هر کدام را دوست داشتید انتخاب کنید و ریتم دلخواه خود را ایجاد کنید.شما می توانید حالت دیجی و جلوه های آن را به وسیله برنامه Fiestable لود و از آن ها سود ببرید.به کمک این قابلیت می توانید مجالس و مهمانی های خود را با جلوه های DJ هیجانی تر کنید. 

برنامه Music Center شیک سونی V72D 

با استفاده از برنامه ی Music Center در شیک سونی V72 می توانید موسیقی را کنترل و تنظیمات صدا را از طریق موبایل خود انجام دهید. همچنین توسط برنامه ی Fiestable این امکان برای شما فراهم می شود تا رقص نور را کنترل و رنگ های آن را تنظیم کنید به این صورت هیجان مهمانی را افزایش می دهد. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SHAKE Sony V72D
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم