شیک سونی V02D

مشخصات کلی شیک سونی V02D: 

تعداد بلندگو :1عدد

واحد تویتر :4cm x2

رقص نور :فقط با نور آبی

قابلیت ضبط بر روی USB :دارد

کارائوکه :دارد

ورودی میکروفون :دارد

ورودی صوتی آنالوگ :دارد

بلوتوث :دارد

تابع MEGA BASS :دارد

افکت DJ با کنترل حرکت :دارد

پخش DVD و CD :دارد

کنترل پنل لمسی :دارد

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
ناموجود
مرجع:
SHAKE sony v02d
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقدو برسی شیک سونی V02D 

سیستم های صوتی و شیک ها بسیار محبوب شده اند و با قرار گرفتن آن در فضای اتاق یا منزلتان جلوه‌ای مدرن و زیبا به دکوراسیون خانه هایتان می بخشد. همچنین این شیک ها در سال های اخیر تنها توسط شرکت سونی تولید و روانه ی بازار شده است.  .شیک ها ترکیبی از ویژگی های بروز سیستم های صوتی است.

شرکت سونی با تولید این شیک ها موجب می شود لذت موسیقی بیشتر به کاربران برسد. این محصول ساخته شده در سال 2019 است شیک سونی V02  دارای رنگ بدنه مشکی -چراغ LED که قابلیت تغییر رنگ را دارند - دستگیره برای حمل نقل آسان آن - امکان اتصال  بلوتوث و... را دارد.

 سیستم صوتی شیک سونی V02D

برای اینکه کاربر بتواند متناسب با برنامه‌ای که می‌بیند پخش صدا را تنظیم کند در این شیک حالت‌های صوتی زیادیدر نظر گرفته شده‌است همچنین انواع مختلف فرمت ها را ساپورت میکند در نتیجه میتواند فرمتهایی که به روش CD و DVD ساخته شده است را نیز پشتیبانی کند.

  قابلیت پخش انواع مختلف فرمت صوتی و حتی تصویری منجمله رادیو FM  و AM و ورودی ها و پورت های آن برای ارتباط و اتصال انواع دستگاه های دیگر و قابلیت پخش صدای دالبی دیجیتال , مگا بیس و … را دارد.

 همچنین می توانید شیک V02 را در وسط مهمانی و یا مجالس خود قرار دهید تا تمامی مهمان ها از موسیقی لذت ببرند زیرا صدای آن 360 درجه اطراف دستگاه را فرا میگیرد این سیستم صوتی شیک سونی V02 دارای قابلیت JET BASS BOOSTER که این فناوری به دستگاه این امکان را میدهد تا صدایی فراگیر و همه جانبه با شعاع 360 درجه تولید نماید.

قابلیت Karaoke شیک سونی V02D

 آیا دوست دارید در منزل خودتان یا در مجالس و مهمانی هایتان همراه با دوستان و آشناهایتان یک کنسرت خانگی اجرا کنید و هنر خود را به همه نشان دهید؟شیک سونی V02 این امکان را برایتان فراهم می کند یکی از جذاب ترین ویژگی های این سیستم صوتی قابلیت Karaoke است .

با استفاده از این قابلیت میتوانید میکروفون را به آن متصل کنید و خواندن یک آواز زیبا و دل نشین بپردازید با استفاده از این قابلیت می توانید که صدای خود را با صدای خواننده اصلی موسیقی جایگزین کنید زیرا دو میکروفون بودن شیک سونی V02 این امکان را فراهم می آورد. با وجود انواع افکت های صدا در این سیستم صوتی از جمله  افکت های DJ ، Flanger ،WAH ، Isolator و PAN میتوانید ریتم دلخواه خود را ایجاد کنید.

 اتصال چندین اسپیکر و گوشی هم زمان به شیک سونیV02 

شیک سونی V02 از قابلیت بلوتوث بهره میبرد که با استفاده از این فناوری میتوانید در کمترین زمان به صورت هم زمان با اتصال چندین بلندگوی سازگار مثلا 50 بلندگوی سازگار صدای شیک را چندین برابر قدرتمند تر و رساتر کنید و از صدای قوی تر لذت ببرید و فضای خارق العاده ای را در مهمانی ها و مجالستان فراهم بیاورید.

اتصال چندگانه گوشی هوشمند شیک سونی V02 :شیک سونی V02 دارای امکانات فوق العاده ای است کمپانی سونی با مجهز کردن این سیستم صوتی به امکانات پیشرفته در راستای بهره مندی کاربران خود از بهترین قابلیت ها و  ایجاد هیجانی وصف نشدنی تلاش می کند .شیک سونی V02 از اتصال همزمان 3 عدد گوشی بهره می برد. به راحتی خود و دوستانتان می توانید همزمان به این شیک فوق العاده متصل شوید و به پخش موسیقی مورد علاقه خود بپردازید.

برنامه Music Center شیک سونی V02D 

شیک سونی مدل V02D از برنامه Music Center و Fiestable پشتیبانی می کند کهاین اپ ها قابلیت دانلود از گوگل پلی و اپ استور را دارند با استفاده از برنامه ی Music Center در شیک سونی V02 می توانید موسیقی را کنترل و تنظیمات صدا را از طریق موبایل خود انجام دهید. همچنین توسط برنامه ی Fiestable این امکان برای شما فراهم می شود تا رقص نور را کنترل و رنگ های آن را تنظیم کنید به این صورت هیجان مهمانی را افزایش می دهد. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SHAKE sony v02d
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم