ساندبار 600وات سونی RT40

مشخصات کلی ساندبار 600وات سونی RT40:

قدرت خروجی :600وات

تعداد کانال صوتی :5.1

رنگ :مشکی

تعداد خروجی HDMI :یک عدد

تعداد ورودی USB :یک عدد

نوع ساب‌ووفر :ساب‌ووفر اکتیو

ورودی صدای آنالوگ :دارد

ورودی صدای اپتیکال :دارد

قابلیت اتصال به بلوتوث :دارد

ادامه مطلبShow less
9,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
ناموجود
مرجع:
sony HT-RT40
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد وبرسی ساندبار 600وات سونی RT40

ساندبار 600وات سونی RT40 از طراحی شیک و زیبایی بهره می برد و جزو سیستم های صوتی بی نظیر تولید شده توسط برند معتبر و مطرح سونی است که دارای کانال صوتی 5.1 و توان صوتی 600وات است. این سیستم پرقدرت و با امکانات برای فضا های بزرگ و سینمایی طراحی و ساخته شده است به همین دلیل از امکانات و توان صوتی قدرتمندی بهره می برد که باعث می شود که صدا با بالاترین کیفیت در اطرافتان پخش شود و از دیدن فیلم یا شندین موسیقی نهایت لذت را ببرید. در این ساندبار RT40 می توان به پشتیبانی از  فرمت های Dolby Digital, Dolby Dual Mono و نیز وروردی نوری OPTICAL ورودی و خروجی های  USB و HDMI اشاره کرد.

پورت های  ساندبار 600وات سونیRT40 

 ورودی HDMI به شما این امکان را می دهد تا تنها با یک کابا ساندبار را به تلویزیون متصل نمایید به این صورت از کابل های کمتری استفاده می شود و از کنترل بیشتری برخوردار خواهید بود.

ورودی USB که در قسمت جلو قرار دارد و  برای پخش موسیقی با پشتیبانی از فرمت های Wav, mp3, WMA تعبیه شده است.

پورت ورودی اپتیکال برای دریافت صدا در بالاترین کیفیت ممکن ساخته شده با استفاده از این پورت از صدای با کیفیت موسیقی و فیلم ها نهایت لذت را خواهید برد.

طراحی ساندبار 600وات سونیRT40 

در این این عکس ها مشاهده می کنید که این ساندبار 600وات سونی RT40 بسیار شیک و زیبا می باشد که ا طراحی ساده ولی در عین حال بی نظیر و چشم نواز بهره می برد یعنی طراحی آن به گونه است که نظر هر کاربری را به خود جلب می کند. این ساندبار در رنگ مشکی تولید شده که نمایی فوق العاده به خانه هایتان خواهد بخشید.همچنین دارای یک ساندبار خوابیده، یک ساب ووفر و دو عدد بلندگوی ایستاده می باشد. ساب ووفر آن سیم دار بوده که  دارای توان خروجی 170 وات است و شما را از شنیدن صدایی فراگیر و قدرتمند بی نیاز خواهد کرد. می توانید با استفاده از ساندبار خوابیده و دو اسپیکر ایستاده آن صدایی صاف و دلنواز را در محیط خانه هایتان به وجود بیاورید. همچنین می توانید دو اسپیکرهای ایستاده را به صورت جداگانه و هر کدام را در گوشه ای از اتاق یا منزل که دوست داشتید قرار دهید و جلوه خاصی به محیط خانه ی تان ببخشد.

 DTS و Dolby  ساندبار 600وات سونی RT40 

 ساندبار 600وات سونی RT40 از از فرمت دالبی Dolby پشتیبانی می کند و به کمک این فناوری صدایی فراگیر و دراماتیک با کیفیت بالا تولید خواهد کرد.

همچنین با استفاده از فناوری NFC می توانید اتصال بلوتوث را بین موبایل و ساندلار برقرار کنید این کار تنها با نزدیک کردن موبایل خود به ساندبار به راحتی امکان پذیر است . به این صورت با وجود این فناوری از گوش دادن به تمام آهنگ های خود به صورت بی سیم لذت خواهید برد.

فناوری ClearAudioساندبار 600وات سونی RT40

فناوری پاک سازی صدا یا ClearAudio یکی از ویژگی های فوق العاده در ساندبار 600وات سونی HT-RT40 است که در ارائه کیفیت بالای صدا در ساندبار تاثیر بسزای دارد. این تکنولوژی به بهینه سازی فرمت های صوتی بسیار کمک می کند و موجب می شود تا هر صدایی را که در ساندبار پخش می شود با دقت و کیفیت بالایی بشنوید همچنین این فناوری به منظور بهره بردن از حداکثر کیفیت صدا در ساندبار به کار گرفته شده است . ClearAudio سبب می شود صدای هر آنچه را که در حال تماشا هستید به صورت کاملاً طبیعی به گوشتان می رساند یعنی صدای برنامه ها را تجزیه و تحلیل می کند و آن ها را با کیفیت بالا ارائه می دهد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
sony HT-RT40
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم