سینما خانگی بلوری سونی BDV-E4100

مشخصات کلی سینما خانگی بلوری سونی BDV-E4100:

تعداد کانال :5.1

مجموع قدرت خروجی صدا :1000وات

قابلیت TV SIDEVIEW :دارد

BLU-RAY 3D :دارد

ورودی اپتیکال :دارد

ورودی USB :دارد

WIFI :دارد

NFC :دارد

بلوتوث :دارد

ادامه مطلبShow less
13,100,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
ناموجود
مرجع:
sony BDV-E4100
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقدوبرسی سینما خانگی بلوری سونی BDV-E4100

سینما خانگی بلوری سونی BDV-E4100 یک سینما خانگی 1000 واتی و  بلندگوهای آن 5.1 کاناله است که توسط شرکت شرکت ژاپنی سونی تولید و روانه ی بازار شده است. این سینما خانگی از طراحی و امکانات بی نظیری بهره می برد. همچنین این محصولات به دلیل امکانات ویژه و همچنین طراحی شیکی که دارند به راحتی می توانند نظر اکثریت کاربران را به سمت و سوی خود بکشانند. طراحی بسیار شیک این مدل سینما خانگی با قرار گیری آن در کنار تلویزیون دکور فضای موجود را از آنچه که هست جذاب تر می کند و جوابگوی محیطی با وسعت بسیار است. همچنین فیلم ها را به صورت سه بعدی پخش می کند. این سینما خانگی قابلیت اتصال به اینترنت . بلوتوث، NFC، فناوری S-MASTER صدا، اشتراک گذاری از طریق DLNA، کاهش نویز صدا، مرورگر اینترنت، حالت خواب و فرمت های مختلف صوتی و تصویری و همچنین حالت فیلم و حالت موسیقی پشتیبانی می کند.

پورت های سینما خانگی بلوری سونی BDV-E4100 

سینما خانگی بلوری سونی BDV-E4100 به پورت های متنوعی اعم از HDMI - USB و ورودی اپتیکال  مجهز است. از مهمترین درگاه های ورودی پورت HDMI در این سینما خانگی است برای اتصال به تلویزیون و دیگر لوازم صوتی دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از پورت USB نیز می توانید فلش مموری مورد نظرتان را به سینما خانگی متصل کنید و اطلاعات خود که شامل فیلم، موسیقی و ... هستند بر روی FLASH ذخیره کنید. پورت ورودی اپتیکال نیز برای دریافت صدا در بالاترین کیفیت ممکن ساخته شده با استفاده از این پورت از صدای با کیفیت موسیقی و فیلم ها نهایت لذت را خواهید برد.

کیفیت تصویر سینما خانگی بلوری سونی BDV-E4100

سینما خانگی بلوری سونی BDV-E4100 به دستگاه DVD مجهز است و می توانید با استفاده از این دی وی دی می توانید فیلم ها و تصاویر بی کیفیت را در حد کیفیت تصویر Full HD مشاهده نمایند. کیفیت تصویر Full HD  جزئیات تصور را چهار برابر کیفیت HD نشان می دهد  همچنین به کمک کیفیت تصویر Full HD می توانید رنگ های تصاویر را با دقت بالایی مشاهده نمایید و همچنین با توجه به حفظ کردن اشباع رنگ هر تصویر را کاملاً زنده و نزدیک به واقعیت مشاهده خواهید کرد.

قابلیت NFC، Bluetooth و Wi-Fi سینما خانگی بلوری سونی  BDV-E4100 

فناوری NFC، Bluetooth و Wi-Fi امکان اشتراک گذاری فیلم ها و موسیقی ها برایتان فراهم می‌شود. از طریق NFC و بلوتوث گوشی هوشمند یا تبلت تنها با یک کلیک ساده روی سینمای خانگی خود می توانید موزیک های مورد علاقه ی خود را به اشتراک بگذارید  و نیازی به اتصالات سیمی نیست. به کمک Wi-Fi می توانید ویدیو ها و موزیک های مورد علاقه خود را بر روی سینما خانگی قرار دهید.

کیفیت صدای سینما خانگی بلوری سونی BDV-E6100 

مطمئنن همه ی شما دوست دارید صدایی بیشتر و بهتر از تلویزیون خود بهره ببرید در این صورت بهترین گذینه برای شما خرید یک سینما خانگی با بهترین امکانات و ظاهری زیبا و  دلنواز است. پس می توانید روی سینما خانگی بلوری سونی BDV-E4100 حساب کنید. این سینما خانگی بلوری سونی BDV-E4100  به توان بالای 1000وات مجهز است که با قرار گیری آن در منزل و به محض روشن شدنش فضایی سراسر سرشار از شور و هیجان را برایتان فراهم می سازد و میتوانید آن را در هر محیطی با هر اندازه ای قرار دهید و از کیفیت و شفافیت صدا در هنگام گوش دان به موسیقی یا دیدن فیلم مورد علاقه ی خود نهایت لذت را ببرید. همچنین می توانید هر بلندگو را به هر صورت که بخواهید در هر جایی از منزل قرار دهید و این یکی از مزایای این سینما خانگی است. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
sony BDV-E4100
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم