سیستم صوتی سونی شارژی GTK-PG10

مشخصات کلی سیستم صوتی سونی شارژی GTK-PG10: 

تعداد بلندگو :1عدد

واحد تویتر :4cm x2

قابلیت ضبط بر روی USB :دارد

کارائوکه :دارد

ورودی میکروفون :دارد

ورودی صوتی آنالوگ :دارد

بلوتوث :دارد

Fiestable :دارد

کنترل پنل لمسی :دارد

ادامه مطلبShow less
7,200,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
ناموجود
مرجع:
SONY GTK-PG10
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقدوبرسی سیستم صوتی سونی شارژی GTK-PG10 

سیستم های صوتی و شیک ها بسیار محبوب شده اند و با قرار گرفتن آن در فضای اتاق یا منزلتان جلوه‌ای مدرن و زیبا به دکوراسیون خانه هایتان می بخشد. همچنین سیستم صوتی سونی شارژی GTK-PG10 در سال های اخیر تنها توسط شرکت سونی تولید و روانه ی بازار شده است و با توجه به امکانات و ظاهر شیک و زیبایی که دارد به یکی از محصولات پر طرفدار میان مردم و پرفروش تبدیل شده است. این سیستم شارژی و بی سیم است که می توانید در محیطی از آن بهره ببرید. بر روی این سیستم یک باطری فوق اعاده قوی تعبیه شده است که می تواند تا 13 ساعت شارژ نگه دارد.شرکت سونی با تولید این سیستم ها موجب می شود لذت موسیقی بیشتر به کاربران برسد. این محصول ساخته شده در سال 2019 است سیستم صوتی سونی شارژی GTK-PG10 دارای رنگ بدنه مشکی - دستگیره برای حمل نقل آسان آن - امکان اتصال  بلوتوث و... را دارد.

طراحی سیستم صوتی سونی شارژی GTK-PG10

طراحی این سیستم صوتی بسیار ساده ولی در عین حال جذاب است که به راحتی می تواند کاربران را به سمت و سوی خود جذب کند. این سیستم را می توانید در محیطی که دوست دارید آن را مورد استفاده قرار دهید زیرا طراحی جمع و بسیار کوچکی نسبت به سایر سیستم های صوتی دارد این محصول بر خلاف طراحی جمع و جور و جوری که دارد از صدای بسیار بلند و قدرتمندی بهره مند است و برای مکان هایی مانند انواع مراسمات دورهمی، جشن تولد و حتی گردش و سفر بهترین گزینه است. همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم به باطری بسیار قدرتمند که توانایی نگه داری شارژ را تا 13 ساعت دارد مجهز است. همچنین پنل سیستم صوتی سونی به صورتی طراحی شده که راحت باز و بسته می شود یعنی از هر دو طرفِ راست و چپ به سمت بیرون باز می شوند. بر روی این سیستم یک سینی طراحی شده است که از آن به عنوان یک میز در پیک نیک برای نگه داری نوشیدنی هایتان و... مورد استفاده قرار دهید.

قابلیت Karaoke سیستم صوتی سونی شارژی GTK-PG10

 آیا دوست دارید در منزل خودتان یا در مجالس و مهمانی هایتان همراه با دوستان و آشناهایتان یک کنسرت خانگی اجرا کنید و هنر خود را به همه نشان دهید؟سیستم صوتی سونی شارژی GTK-PG10 این امکان را برایتان فراهم می کند یکی از جذاب ترین ویژگی های این سیستم صوتی قابلیت Karaoke است .با استفاده از این قابلیت در سیستم صوتی سونی شارژی GTK-PG10 میتوانید میکروفون را به آن متصل کنید و خواندن یک آواز زیبا و دل نشین بپردازید با استفاده از این قابلیت می توانید که صدای خود را با صدای خواننده اصلی موسیقی جایگزین کنید.

پورت USB سیستم صوتی سونی شارژی GTK-PG10

ورودی USB که سیستم صوتی سونی شارژی GTK-PG10 به آن مجهز است و برای شارژ و پخش موسیقی با پشتیبانی از فرمت های  MP3، WMA، AAC و WAV تعبیه شده است.  همچنین از طریق این پورت USB می توانید از روی گوشی هوشمند، کامپیوتر و لپ تاپ هر نوع آهنگی را که دوست دارید بر روی سیستم صوتی سونی انتقال دهید و از شنیدن موسیقی مورد علاقه ی خود نهایت لذت را ببرید.

 

قابلیت بلوتوث  سیستم صوتی سونی شارژی GTK-PG10

از طریق بلوتوث به راحتی میتوانید بین موبایل و  سیستم صوتی سونی شارژی GTK-PG10 ارتباط برقرار کنید و صدای مطلوب و با کیفیت را بشنوید. بدون اینکه از کیفیت آنها کاسته شود.همچنین با داشتن قابلیت بلوتوث دیگر لازم نیست هر زمان خواستید موسیقی مورد علاقه ی خود را از طریق موبایلتان به آن انتقال دهید مدتی را به پیدا کردن سیم و کابل های مورد نظر اختصاص دهید و سپس بعد از دردسرهای فراوان آن را انتقال دهید.

برنامه Music Center و Fiestable سیستم صوتی سونی شارژی GTK-PG10 

سیستم صوتی سونی شارژی GTK-PG10  از برنامه Music Center و Fiestable پشتیبانی می کند که این اپ ها قابلیت دانلود از گوگل پلی و اپ استور را دارند با استفاده از برنامه ی Music Center درسیستم صوتی سونی شارژی GTK-PG10 می توانید موسیقی را کنترل و تنظیمات صدا را از طریق موبایل خود انجام دهید. همچنین توسط برنامه ی Fiestable این امکان برای شما فراهم می شود تا از روی گوشی هوشمند سایر تغییرات همچون تغییر آهنگ و حجم صدا را بر روی سیستم صوتی سونی اعمال کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SONY GTK-PG10
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم