سینما خانگی سونی BDV-N9200WL

مشخصات کلی سینما خانگی سونی BDV-N9200WL 

تعداد کانال :5.1

مجموع قدرت خروجی صدا :1200وات

قابلیت TV SIDEVIEW :دارد

BLU-RAY 3D :دارد

ETHERNE LAN :دارد

ورودی اپتیکال :دارد

ورودی USB :دارد

WIFI :دارد

NFC :دارد

بلوتوث :دارد

ادامه مطلبShow less
26,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
ناموجود
مرجع:
Sony BDV-N9200WL
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقدوبرسی سینما خانگی بلوری سونی BDV-N9200WL

سینما خانگی سونی BDV-N9200WL یک سینما خانگی 1200 واتی و  بلندگوهای آن 5.1 کاناله است که توسط شرکت شرکت ژاپنی سونی تولید و روانه ی بازار شده است. این سینما خانگی از طراحی و امکانات بی نظیری بهره می برد. همچنین این محصولات به دلیل امکانات ویژه و همچنین طراحی شیکی که دارند به راحتی می توانند نظر اکثریت کاربران را به سمت و سوی خود بکشانند. طراحی بسیار شیک این مدل سینما خانگی با قرار گیری آن در کنار تلویزیون دکور فضای موجود را از آنچه که هست جذاب تر می کند و جوابگوی محیطی با وسعت بسیار است. همچنین فیلم ها را به صورت سه بعدی پخش می کند. این سینما خانگی قابلیت اتصال به اینترنت . بلوتوث، NFC، فناوری S-MASTER صدا، اشتراک گذاری از طریق DLNA، کاهش نویز صدا، مرورگر اینترنت، حالت خواب و فرمت های مختلف صوتی و تصویری و همچنین حالت فیلم و حالت موسیقی پشتیبانی می کند.این سینما خانگی در دو رنگ سفید و سیاه تولید می شود.

کیفیت صدای سینما خانگی سونی BDV-N9200WL 

مطمئنن همه ی شما دوست دارید صدایی بیشتر و بهتر از تلویزیون خود بهره ببرید در این صورت بهترین گذینه برای شما خرید یک سینما خانگی با بهترین امکانات و ظاهری زیبا و  دلنواز است. پس می توانید روی سینما خانگی سونی BDV-N9200WL حساب کنید. این سینما خانگی سونی BDV-N9200WL به توان بالای 1200وات مجهز است که با قرار گیری آن در منزل و به محض روشن شدنش فضایی سراسر سرشار از شور و هیجان را برایتان فراهم می سازد و میتوانید آن را در هر محیطی با هر اندازه ای قرار دهید و از کیفیت و شفافیت صدا در هنگام گوش دان به موسیقی یا دیدن فیلم مورد علاقه ی خود نهایت لذت را ببرید. همچنین می توانید هر بلندگو را به هر صورت که بخواهید در هر جایی از منزل قرار دهید و این یکی از مزایای این سینما خانگی است. 

قابلیت NFC، Bluetooth و Wi-Fi سینما خانگی سونی BDV-N9200WL  

با فناوری NFC، Bluetooth و Wi-Fi امکان اشتراک گذاری فیلم ها و موسیقی ها برایتان در سینما خانگی سونی BDV-N9200WL فراهم می‌شود. از طریق NFC و بلوتوث گوشی هوشمند یا تبلت تنها با یک کلیک ساده روی سینمای خانگی خود می توانید موزیک های مورد علاقه ی خود را به اشتراک بگذارید  و نیازی به اتصالات سیمی نیست. به کمک Wi-Fi می توانید ویدیو ها و موزیک های مورد علاقه خود را بر روی سینما خانگی قرار دهید.

پورت های سینما خانگی سونی BDV-N9200WL

سینما خانگی سونی BDV-N9200WL به پورت های متنوعی اعم از HDMI - USB - ETHERNET و ورودی اپتیکال مجهز است. از مهمترین درگاه های ورودی پورت HDMI در این سینما خانگی است برای اتصال به تلویزیون و دیگر لوازم صوتی دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از پورت USB نیز می توانید فلش مموری مورد نظرتان را به سینما خانگی متصل کنید و اطلاعات خود که شامل فیلم، موسیقی و ... هستند بر روی FLASH ذخیره کنید . درگاه ETHERNET نیز برای انجام اتصال سیمی به اینترنت مورد استفاده می شود. پورت ورودی اپتیکال برای دریافت صدا در بالاترین کیفیت ممکن ساخته شده با استفاده از این پورت از صدای با کیفیت موسیقی و فیلم ها نهایت لذت را خواهید برد.

حالت فوتبال  Football Mode سینما خانگی سونی BDV-N9200WL

شاید دوست داشته باشید زمانی که در منزل به تماشای فوتبال یا... می نشینید حس کنید که در ورزشگاه هستید و دارید فوتبال را تماشا می کنید در سینما خانگی سونی BDV-N9200WL با مجهز بودن به قابلیت حالت فوتبال  Football Mode این امکان برای شما فراهم می شود این قابلیت  Football Mode برای علاقه مندان به فوتبال  یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین حالت های موجود در این سینما خانگی سونی  می باشدکه لذت دین فوتبال را برای شما چند برابر می کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Sony BDV-N9200WL
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم