سینما خانگی سامسونگ HT-E355K

مشخصات کلی سینما خانگی سامسونگ HT-E355K: 

تعداد کانال :5.1

مجموع قدرت خروجی صدا :330وات

ورودی اپتیکال :دارد

ورودی USB :دارد

WIFI :دارد

بلوتوث :دارد

Dolby Digital :دارد

Smart Volume :دارد

User EQ :دارد

Local EQ :دارد

ادامه مطلبShow less
5,300,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

مرجع:
SAMSUNG HT-E355K
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقدوبرسی سینما خانگی سامسونگ HT-E355K

سینما خانگی سامسونگ HT-E355K یک سینما خانگی  با توان صوتی 330واتی و  بلندگوهای آن 5.1 کاناله است که توسط شرکت شرکت سامسونگ تولید و روانه ی بازار شده است. این سینما خانگی از طراحی و امکانات بی نظیری بهره می برد. همچنین این محصولات به دلیل امکانات ویژه و همچنین طراحی شیکی که دارند به راحتی می توانند نظر اکثریت کاربران را به سمت و سوی خود بکشانند. طراحی بسیار شیک این مدل سینما خانگی با قرار گیری آن در کنار تلویزیون دکور فضای موجود را از آنچه که هست جذاب تر می کند و جوابگوی محیطی با وسعت بسیار است. همچنین فیلم ها را به صورت سه بعدی پخش می کند. این سینما خانگی  از پورت های USB، HDMI . قابلیت اتصال به اینترنت . بلوتوث، اشتراک گذاری از طریق + Anynet ، مرورگر اینترنت و فرمت های مختلف صوتی و تصویری و همچنین حالت فیلم و حالت موسیقی پشتیبانی می کند. 

قابلیت Karaoke سینما خانگی سامسونگ HT-E355K

 آیا دوست دارید در منزل خودتان یا در مجالس و مهمانی هایتان همراه با دوستان و آشناهایتان یک کنسرت خانگی اجرا کنید و هنر خود را به همه نشان دهید؟سینما خانگی سامسونگ HT-E355K این امکان را برایتان فراهم می کند یکی از جذاب ترین ویژگی های این سیستم صوتی قابلیت Karaoke است .با استفاده از این قابلیت در سینما خانگی سامسونگ HT-E355K میتوانید میکروفون را به آن متصل کنید و خواندن یک آواز زیبا و دل نشین بپردازید با استفاده از این قابلیت می توانید که صدای خود را با صدای خواننده اصلی موسیقی جایگزین کنید و از روی آهنگ  های مورد علاقه تان بخوانید و از شنیدن صدای خود و دوستانتان لذت ببرید. همچنین می توانید همراه با دوستان خود یک مسابقه آواز خوانی برگزار کنید و هیجان هنگام آواز خواندنتان را چند برابر کنید.

پورت های سینما خانگی سامسونگ HT-E355K 

ورودی USB که سینما خانگی سامسونگ HT-E355K به آن مجهز است و برای پخش موسیقی با پشتیبانی از فرمت های  مختلف تعبیه شده است.  همچنین با استفاده از  ویژگی ConnectShare Movie حافظه USB یا HDD خود را به سیستم سینما خانگی وصل کنید. از طریق این پورت USB می توانید از روی گوشی هوشمند، کامپیوتر و لپ تاپ هر نوع آهنگی را که دوست دارید بر روی سینماخانگی سامسونگ انتقال دهید و از شنیدن موسیقی مورد علاقه ی خود نهایت لذت را ببرید.توسط ویژگی ConnectShare Movie می توانید موسیقی را به صورت مستقیم از بلندگوهای سیستم سینما خانگی بشنوید و فیلم ها و عکس هایتان را به صفحه نمایش تلویزیون خود منتقل کنید . توسط قابلیت HDMI ARC نیز توانایی کنترل دستگاه‌ های متصل به تلویزیون مانند روشن و خاموش کردن و تنظیم صدای دستگاه متصل شده به تلویزیون را دارد.

 

تنظیم صدای سینما خانگی سامسونگ HT-E355K

شاید برایتان پیش آمده باشد که در هنگام تماشای تلویزیون متوجه این شده باشید که صدای یک کانال از کانالی دیگر کم یا بیشتر باشد و حالتی نا متوازن داشته باشد. امروزه توسط سینما خانگی سامسونگ HT-E355K این مشکل به بهترین شکل توسط تکنولوژی صدای هوشمند سامسونگ برطرف شده است این تکنولوژی صدای هوشمند سامسونگ , به شما امکان می دهد تا تنظیمات خود را اعمال کنید و تنظیمات را به گونه ای تعین کنید که سطح صدا متعادل باشد و دیگر در هنگام تماشای فیلم مورد علاقه . اخبار و یا... از نامتوازن بودن صدا رنج نبرید.

توانایی صوتی سینما خانگی سامسونگ HT-E355K 

همانطور که در قسمت نقد وبرسی نیز اشاره کردیم سینما خانگی سامسونگ HT-E355K دارای توان صوتی 330وات و بیس بسیار قدرتمند است که برای هر گونه محیطی اعم از کوچک وبزرگ مناسب است و صدای آن جوابگوی آن محیط خواهد بود و صدای آن به گونه ای است که در هنگام پخش انگار در فضای تئاتر قرار گرفته شده اید همچنین قدرت باس عمیق تر توسط سینما خانگی سامسونگ را می توانید از طریق لرزش بلندگوهای آن احساس کنید. با روشن شدن بلندگوهای این سینما خانگی صدا آنچنان با قدرت پخش می شود که انگار صدای پر قدرت هواپیما را می شنوید. فناوری صوتی دیگر، تکنولوژی Crystal Amplifier Plus است که فن آوری تقویت صدا است به طوری که کیفیت صدای اچ دی را از طریق سینمای خانگی سامسونگ ارائه می دهد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SAMSUNG HT-E355K
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم