اسپرسو ساز دلونگی مدل BCO421

مشخصات کلی اسپرسو ساز دلونگی مدل BCO421

توان مصرفی :1750وات

ظرفیت مخزن :10فنجان قهوه فرانسه

نوشیدنی های قابل تهیه :اسپرسو- قهوه فرانسه - کاپوچینو

جنس دیگ بخار :فولاد ضد زنگ

قابلیت جداشدن مخزن :دارد

فیلتر آب :دارد

قابلیت تولید کف شیر :دارد

سینی چکه گیر :دارد 

قابلیت تهیه ی همزمان قهوه اسپرسو و فرانسه :دارد

ادامه مطلبShow less
6,650,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

مرجع:
Delonghi BCO421
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقدوبرسی اسپرسو ساز دلونگی مدل BCO421

شرکت دلونگی یک شرکت ایتالیایی است که یکی از باسابقه ترین شرکتها در زمینه ی تولید لوازم خانگی در سراسر جهان است. یکی از محصولات دلونگی ایتالیا اسپرسوساز BCO421 سه کاره است که دارای کارایی بالا و کیفیت بالا و همچنین طراحی زیبایی بوده و جزو بهترین اپرسوسازهای خانگی است. این دستگاه به صورت مجموع عملکرد ۱۷۵۰ وات توان مصرفی دارد که شامل ۸۰۰ وات و ۹۰۰ وات برای قسمت اسپرسو ساز و قهوه فرانسه و همچنین پرت انرژی دستگاه است. این اسپرسو ساز قابلیت درست کردن قهوه فرانسه با ظرفیت ۱۰ فنجان را دارد. از طرفی این دستگاه دارای دو نازل خروجی برای اسپرسو است و در تمپر دستگاه امکان ریختن پودر یا گذاشتن پد مخصوص وجود دارد.  همچنین یکی دیگر ویژگیهای این اسپرسوساز قابلیت خشک کردن فنجانها بوسیله صفحه ای که در قسمت بالایی دستگاه اسپرسو قرار دارد می باشد.توسط این وسیله به راحتی فنجانهای قهوه خشک خواهند شد.همچنین این اسپرسوساز به سینی چکه گیر نیز مجهز است که بر نظافت و تمیزی روند کار، تاثیر بسزای دارد.

سایر ویژگی های اسپرسوساز دلونگی مدل BCO421

اسپرسوساز دلونگی مدل BCO421 قابلیت تهیه ی اسپرسو - قهوه و کاپوچینو را دارد.برای تهیه کاپوچینو ابتدا مقداری شیر را در داخل فنجان قهوه ریخته و بوسیله لوله مخصوص بخار، شیر داخل فنجان را به حالت کف در آورده و اسپرسو را در داخل آن ریخته ، به این صورت کاپوچینویی بسیار خوش طعم خواهید داشت.

از دیگر کاربردهای این دستگاه ، تهیه قهوه بوسیله قسمت قهوه جوش دستگاه می باشد. یک دستگیره در قسمت راست دستگاه وجود دارد که با کشیدن آن مخزن آب و قهوه‌ی فرانسه به‌ صورت کشویی باز می‌شود. داخل مخزن قهوه یک فیلتر سه‌گوش تعبیه شده است و می‌توان ۱۰ پیمانه پودر قهوه را برای تهیه‌ی ۱۰ فنجان قهوه داخل این محفظه ریخت. مخزن آب نیز دقیقا جایی در کنار محفظه‌ی پودر قهوه قرار دارد و برای تهیه‌ی ۱۰ فنجان قهوه باید این مخزن را تا حداکثر پر کرد. پس از عبور آب داغ از میان دانه‌های پودرشده، قهوه داخل قوری ریخته و آماده مصرف خواهد شد. با فشار دکمه‌ی روی پنل عملیات تهیه‌ی قهوه فرانسه شروع خواهد شد.

یکی دیگر از کاربردهای اسپرسوساز سه کاره دلونگی تهیه اسپرسو است. قسمت اسپرسوساز این دستگاه در سمت چپ قرار دارد ، جهت تهیه اسپرسو ابتدا مخزن آب قسمت اسپرسو را پر نموده و دکمه مربوط به  اسپرسو را می زنیم تا بخار آن جهت تهیه اسپرسو آماده شود سپس قهوه را در داخل سری مخصوص قهوه ریخته ، در جای خود قرار داده و دکمه استارت می زنیم و اسپرسوساز با فشار بخاری معادل 15 بار که بر قهوه وارد می کند باعث شده که بخار دردانه های ریز قهوه نفوذ کرده و اسپرسویی کاملا تازه و با طعمی واقعی که در داخل ظرف شیشه ای می ریزد داشته باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Delonghi BCO421
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم