اسپرسوساز دلونگی EC685M

مشخصات کلی اسپرسوساز دلونگی EC685M

توان مصرفی :1350وات

فشار بخار :15بار

تعداد سبد گروپ :2سبد

نوشیدنی های قابل تهیه :اسپرسو - کاپوچینو - کافه لاته 

جنس دیگ بخار :فولاد ضد زنگ

قابلیت جداشدن مخزن :دارد

فیلتر آب :دارد

قابلیت تولید کف شیر :دارد

سینی چکه گیر :دارد 

قابلیت تهیه ی همزمان 2فنجان :دارد

قابلیت خاموش شدن به صورت خودکار :دارد

ادامه مطلبShow less
5,600,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
مرجع:
DELONGHI Coffee Machine CE685M
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقدوبرسی اسپرسوساز دلونگی EC685M

یکی دیگر از محصولات شرکت ایتالیایی دلونگی اسپسرسوساز و کاپوچینوساز دلونگی مدل EC685M است. این اسپرسوساز یکی از بهترین اسپرسوسازهای موجود در بازار می باشد و همانند دیگر مدلهای موجود دربازار دارای طراحی بسیار زیبا ، کیفیت بالا و کم حجم در عین حال با کارایی بالایی است.این اسپرسو ساز توانی معادل 1350 وات دارد و می‌تواند نیازهای شما را در تهیه‌ی یک اسپرسوی با کیفیت و همچنین کف شیر مطلوب برطرف سازد.جنس بدنه‌ی این دستگاه از استیل ضد زنگ است که علاوه بر استحکام بالایی که دارد به این محصول جلوه ی بی نظیری نیز بخشیده است. همچنین ابعاد آن نیز به گونه‌ای است که برای قرار گیری در فضاهای کوچک بسیار مناسب است. و در قسمت بالای آن سه دکمه با طراحی زیبا بر روی بدنه‌ی این دستگاه قرار گرفته است که در هنگام استفاده چراغ زیر آنها روشن می‌شود. از طرفی دو دکمه برای تعیین مقدار قهوه‌ی خروجی دستگاه که شامل 1 یا 2 فنجان است بر روی این اسپرسوساز تعبیه شده  و دکمه‌ی دیگر نیز برای تهیه‌ی کف شیر به کار می‌رود. 

سایر ویژگی های اسپرسوساز دلونگی مدل EC685M

 در قسمت بالای این اسپرسوساز دلونگی  یک سطح صاف با قابلیت گرم شدن موجود می باشد. این ویژگی به شما این امکان را میدهد که فنجانهای قهوه بر روی این سطح گذاشته و گرم شده و برای ریختن اسپرسو آماده شوند. همچنین به لطف توان بالای این دستگاه، قهوه‌ی خروجی و کف شیر آن از کیفیت بسیار خوبی بهره می برد. این اسپرسو ساز قابلیت استفاده از پودر و پد قهوه را نیز دارد و دارای 2 عدد فیلتر جداگانه شامل فیلتر تک، فیلتر دوبل و فیلتر مخصوص پد قهوه است که برای تهیه ی نسپرسو بکار می رود.

برای تهیه اسپرسو لازم است بعد از روشن نمودن دستگاه به مقدار کافی قهوه آسیاب شده را در داخل سبد پورتافیلتر بریزید.سپس بوسیله تمپر قهوه را در داخل سبد پورتافیلتر کمی فشار دهید. پورتافیلتر را در محل خود قرار دهید و دکمه اسپرسو را زده تا اسپرسو به داخل فنجان اسپرسو بریزد. توجه داشته باشید که بهترین زمان آسیاب قهوه دقیقا قبل از مصرف می باشد تا اسپرسویی تازه و خوش طعم داشته باشید.  
همچنین برای تهیه کاپوچینو ابتدا مقداری شیر را در داخل فنجان قهوه ریخته و بوسیله لوله مخصوص بخار، شیر داخل فنجان را به حالت کف در آورده و اسپرسو را در داخل آن ریخته ، به این صورت کاپوچینویی بسیار خوش طعم خواهید داشت.
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
DELONGHI Coffee Machine CE685M
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم