سینما خانگی ال جی مدل XBOOM OK75

سینما خانگی ال جی مدل XBOOM OK75

  • پشتیبانی از دیسک های CD و DVD
  • توان خروجی صدا 1000 وات
  • دارای انواع حالت های DJ
  • قابلیت اتصال به بلوتوث
  • حالت صدا خودکار
  • قابلیت رقص نور
  • فناوری کارائوکه
  • قابلیت ضبط
ادامه مطلبShow less
14,450,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG XBOOM OK75
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

ضبط کارائوکه

 

سیستم صوتی ال جی کی از بهترین محصولات شرکت ال جی است ، این شرکت به دلیل اینکه محصولاتش دارای امکانات و قابلیت های پیشرفته ای است بسیاری از کاربران به طرف به خود جذب می کند.شرکت ال جی اینبار برای کاربرانش محصولی را به بازار ارائه داده که از طرح بسیار شیکی برخوردار است این سیستم صوتی به نام OK75 است. این سیستم از توان صوتی 1000 وات برخوردار است که صدا تا چند متری به گوش شنودهاش میرساند در نتیجه  هیچ ترسی ندارید از خرید همچین محصولی پس با اطمینان کامل خرید کنید.سیستم صوتی ال جی دارای قابلیت به نام کارائوکه است که شما را در صدا ها غوطه ور میکند. با این قابلیت می توانید مهمانی خود را ستاره باران کنید و فضایی شیکی را ایجاد کند با این سیستم صوتی می توانید آهنگ مورد نیاز خود را انتخاب کنید. باتوجه با میکروفونی که دارد می توانید هر آهنگی که دوست دارید بخوانید و از آن لذتت ببرید و همچنین این قابلیت دارای فیلترهای تقویت کننده صدا است تا صدا را با کیفیت بالاتری برای شنونده ها به نمایش بگذارد.

تغییر رنگ وحال و هوای مهمانی با ضرب و شتم پخش موسیقی Woofer

تعداد بسیار کمی از سیستم های صوتی ها ی که در بازار موجود است از تمامی ویژگی و امکانات مورد نیاز کاربر برخوردار باشد یکی از ویژگی ها دارای طراحی بسیار شیک و مدرن است که فضای بسیار شیکی را برای ما به وجود میاورد. در قسمت بالا و پایین این سیستم لامپ های LED موجود است که این لامپ های فضای دلنشین و آرامبخش ایجاد می کند. قابلیت دیگری در سیستم صوتی ال جی وجود دارد که مهمانی ها را برای ما به دیسکو یا کلاب ها تولید می‌کند

چرخاندن سیستم های خود در هر جایی توسط گرفتن دستگیره ها

سیستم صوتی ال جی دارای طرحی مدرن است که در کمترین سیستم صوتی های دیگر دیده باشید. با سیستم صوتی ال جی فضای جدیدی برای منزل خود تشکیل دهید این محصول دارای چرخ های است که به راحتی برای هرمکانانی قابل جابجا است و درنتیجه شما کاربر عزیز می توانید به هر جای که دوس داشتید می توانید حمل کنید و از آن برای مهمانی خود استفاده کنید. این سیستم صوتی با توجه به توان صوتی که دارد برای بسیاری از مهمانی های بزرگ بهترین جواب را داده است.

USB دوگانه با DJ Sharing          

همیشه برای خرید هر محصولی ابتدا باید به امکانات و قابلیت های خیلی توجه کنیم یکی از قابلیت ها دارای پورت های USB است با استفاده از USB میتوانید به گوشی خود وصل شوید و محتویات داخل آن را تن صدای بسیار بلندی گوش کنید و از آن لذت ببرید. پورت ها ی که دراین سیستم صوتی به کار رفته است که شامل پورت اپتیکال ورودی میکروفون و... است. در این سیستم صوتی می توانید جایگاه دو پورت USB باشید. با وصل کردن فلاش و مموری می توانید آهنگ های مورد علاقه ای خود را گوش کنید و لذت ببرید و همچنین قابلیت ضبط کردن آهنگ ها را برای شما هم فراهم می کند این سیستم صوتی با وجود این امکاناتی که صدا را تمام کیفیت عالی برای ما به پخش میکند. 

سایر امکانت در سیستم صوتی OK75

سیستم صوتی LG OK75 با داشتن فناوری بلوتوث می توانید به راحتی امکان برقراری بی سیم داشته باشید و شما کاربر عزیز می توانید با جفت شدن بلوتوث و سیستم صوتی آهنگ های مورد علاقه ای خود را پخش کنید و از آن لذت ببرید. قابلیت دیگری به نام MULTE JUKEBOX  در این سیستم صوتی وجود دارد که به شما کمک می کند به سه دستگاه همزمان وصل شوید همچنین از طریق کنترل تلویزیون حجم صدا را تنظیم کنید. سیستم صوتی ال جی دارای دارای نور های رنگی است که فضای شیکی را ایجاد می کند و میتوانید خود را با آن سرگرم کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG XBOOM OK75
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم