دریل چکشی ماکیتا جعبه پلاستیکی با لوازم مدل HP1630

دریل چکشی ماکیتا جعبه پلاستیکی با لوازم مدل HP1630

  • سرعت موتور 3200 دور در دقیقه
  • تبدیل به دریل مینی سنگ
  • دارای دسته کمکی
  • دارای انواع بوکس
  • دارای سنگ فرز
  • دارای انواع مته
  • دارای انواع پیچ
  • دارای اچار
ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

مرجع:
MAKITA
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی دریل چکشی ماکیتا جعبه پلاستیکی با لوازم مدل HP1630

کمپانی ماکیتا یک شرکت خوشنام و قدیمی که سال های متعددی را مشغول تولید محصولات با کیفیت و استاندار بوده است. محصولات این کمپانی از مواد اولیه ی درجه یک ساخته می شود و از عملکرد و کاربرد های متفاوتی برخوردار است. یکی از محصولات تولید شده ی این شرکت دریل ماکیتا 1630 می باشد که با عملکرد های متفاوت خود نظر هر کاربری را جلب می کند. علاوه بر دریل اقلام همراه ان نیز یک جعبه کامل و کاربردی را تشکیل داده اند که در ادامه به برسی آن ها می پردازیم.

طراحی و بدنه ی مقاوم 

معمولا تمام ابزار های صنعتی از بدنه ای مقاوم برخوردار اند زیرا برای انجام کار های سنگین که قدرت و فشار زیادی لازم است اگر بدنه ی دستگاه مقاوم نباشد خراب شده و کارایی خود را از دست می دهد. دستگاه دریل ماکیتا با بدنه ی مقاوم که از مواد اولیه و درجه ساخته شده و با کیفیت عالی در اختیار شما قرار گرفته است بدنه ی ابی رنگ همراه با ترکیب مشکی یک هارومونی زیبا را تشکیل داده اند همچنین به منظور استفاده و تسلط بیشتر بر روی دریل یک دسته کمکی جداگانه در داخل جعبه تعبیه شده است و کاربر هنمگام کار با آن سلطی چند برابر بیشتر دارد.

کارایی و عملکرد

این دریل چکشی انرژی مورد نیاز خود را از برق تامین می کند. دریل های برقی از قدرت بیشتری نسبت به دریل شارژی برخوردار بوده و عملکرد مطلوب تری دارند. این دریل از توان بالایی برخوردار بوده و مکان مورد نظر را می تواند تا عمق های متفاوتی سوراغ کند. علاوه بر کارایی و عملکرد های فوق العاده دریل در داخل جعبه آن نیز ابزار های متفاوتی جا گذاری شده اند که هر کدام کارایی و عملکرد متفاوت خود را دارند. این ابزارها عبارت اند از: یک صفحه برش برای انجام برش های نازک ، انواع مته ، پیچ گوشتی ، انواع پیچ و روپلاک ، بوکس برای بازو بسته کردن مهره ها و در اخر دسته کمکی که تسلط کاربر را بر روی انجام کار بیشتر می کند. دریل 1630 از موتور قدرتمندی برخوردار می باشد و از سرعت 3200 دور در دقیقه بهره می برد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
MAKITA
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم