دریل شارژی ورکس 12 ولت مدل WX128.4

دریل شارژی ورکس 12 ولت  WX128.4

  • سرعت گردش آزاد 1350 دور بر دقیقه
  • دارای گیربکس 2 حالته
  • ولتاژ ورودی 12 ولت
  • سه نظام 10 میلی متر
  • قابلیت کنترل سرعت
  • پک کامل لوازم
  • دارای انواع مته
  • باتری لتیومی
ادامه مطلبShow less
2,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

مرجع:
WORX
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی دریل شارژی ورکس 12 ولت WX128.4

ورکس ( Worx ) یکی از کمپانی های تولید کننده ابزارآلات صنعتی می باشد که با بهره گیری از بهترین امکانات و قابلیت های کاربردی توانسته از نظر کیفیت و ساختاری یکی از بهترین برندهای موجود در جهان به شمار بیاید. محصولات این کمپانی از مواد اولیه ی درجه یک ساخته می شود و از عملکرد و کاربرد های متفاوتی برخوردار است. دریل شارژی ورکس مدل WX128.4 مانند سایر مدل های دیگر کمپانی ورکس از فناوری های ویژه ای بهره می برد تا در حالت کلی بتواند تمامی نیازهای کاربران را برطرف نماید . این دریل شارژی با ولتاژی ورودی 12 ولت بوده و به عنوان راحت ترین ابزار در سطح کاری به حساب می آید که به راحتی و بدون خستگی می توانید از آن استفاده نمایید. این دریل شارژی با منبع تغذیه باتری طراحی شده و از سرعت گردش آزاد 1350 دور بر دقیقه برخوردار می باشد.

طراحی و بدنه ی مقاوم دریل ورکس

معمولا تمام ابزار های صنعتی از بدنه ای مقاوم برخوردار اند زیرا برای انجام کار های سنگین که قدرت و فشار زیادی لازم است اگر بدنه ی دستگاه مقاوم نباشد خراب شده و کارایی خود را از دست می دهد. دستگاه دریل ورکس با بدنه ی مقاوم که از مواد اولیه و درجه ساخته شده و با کیفیت عالی در اختیار شما قرار گرفته است بدنه ی مشکی رنگ یک هارمونی زیبا را تشکیل داده اند همچنین به منظور استفاده و تسلط بیشتر بر روی دریل یک دسته ارگونومی مناسبی که دارد کاربر هنگام کار با آن سلطی چند برابر بیشتر دارد. دو سرعته بودن این دستگاه نشان دهنده قدرت بالا و موتور توانمند آن دارد.

علاوه بر این به شما امکان می دهد در مدت زمان کمی ضربه های سنگین را به سطح مورد نظر وارد نماید بدون آنکه آسیب زیادی به دستگاه وارد شود. این دستگاه دریل شارژی Worx wx128.4 را می توانید از فروشگاه اینترنتی بانه دات کام با قیمت بسیار ارزان سفارش دهد. سرعت گردش آزاد این دریل برابر با 1350 دور بر دقیقه بوده و در کنار آن به گیربکس دو حالته مجهز شده است.

کارایی و عملکرد دریل ورکس

این دریل شارژی ورکس انرژی مورد نیاز خود را از باتری 12 ولتی تامین می کند. عملکرد مطلوبی را دارند. این دریل از توان بالایی برخوردار بوده و مکان مورد نظر را می تواند تا عمق های متفاوتی سوراغ کند. علاوه بر کارایی و عملکرد های فوق العاده دریل در داخل جعبه آن نیز ابزار های متفاوتی جا گذاری شده اند که هر کدام کارایی و عملکرد متفاوت خود را دارند. دریل شارژی ورکس مدل « Worx wx128.4 » با ولتاژ ورودی 12 ولت مجهز به گیربکس دو حالته با منبع تغذیه باتری می باشد و از قابلیت های بسیار زیادی از جمله نوردهی LED بهره می برد تا به راحتی بتوانید از آن در قسمت های تاریک یا کم نور نیز بتوانید از آن استفاده نمایید. طراحی ایده آل و متغیر 2 سرعته به شما امکان می دهد طیف گسترده ای از کارهای حفاری و چفت کاری را توسط آن انجام دهید. البته این پایان ماجرا نیست چراکه این دستگاه از وزن سبک و ساخت و ساز مستحکم و جمع و جوری برخوردار می باشد که باعث می شود به خوبی کارهای حفاری را توسط آن انجام دهید.

جمع بندی

اگر به دنبال یک دریل شارژی کارا و با کیفیت هستید بدونه شک دریل Worx WX128.4 محصول کمپانی ورکس می تواند انتخاب خوبی باشد و با کارایی هاو عملکرد های مطلوب ، شما را راضی نگه می دارد. شما با خرید این دستگا علاوه بر یک دریل یک پک ابزار که شامل ، مدل ، تیزبر ، پیچ و روپلاک و انواع بوکس را نیز دریافت می نمایید. این دریل شارژی ورکس با منبع تغذیه باتری در دسترس کاربران قرار داده شده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
WORX
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم