دستگاه جوش زوبر 250 آمپر مدل MMA-250

دستگاه جوش زوبر 250 آمپر مدل MMA-250

  • بدنه نارنجی و خاکستری
  • صفحه نمایش دیجیتالی
  • نقطه جوش های عالی
  • دارای دسته
  • 250 آمپر
  • 6 خازن
ادامه مطلبShow less
2,900,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

مرجع:
KZUBR
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی دستگاه جوش زوبر 250 آمپر مدل MMA-250

فعالیت های صنعتی و ساخش با سهولت بیشتری انجام می گیرد. صنعتگران و مجریان پروژه های ساختمانی جهت عملکرد بهتر در کارهایشان از اینورتر های جوشکاری بهره می برند. دستگاه جوش اینورتر در چند سال اخیر جایگزین دیگر دستگاه های جوشکاری شده است. شاید به دلیل تنوع بیش از حد در دستگاه های اینورتر انتخاب برای کاربران سخت شده و آن ها را دچار سردرگمی کرده. اینورتر جوشکاری برند زوبر « Kzubr » یکی از مدل های خود را با 250 آمپر روانه ی بازار پر رقابت کرده. مدل ام ام ای 250 « MMA-250 » همانطور که از نامش پیداست یکی از اینورتر های جوشکاری در ابعاد جمع و جور و کوچکی می باشد. این دستگاه جوشکاری ترکیبی از رنگ های خاکستری و نارنجی دارد که آن را بسیار جذاب و دوست داشتنی می کند.
دستگاه اینورتر جوشکاری زوبر دارای دسته ی نسبتا بزرگی می باشد که حمل و جابجایی آن را آسان تر خواهد کرد. اینورتر جوش از مزایای گسترده ای همچون راندمان بالا، صرفه جویی در برق و انرژی، حمل راحت و ... برخوردار می باشد و همین ویژگی ها موجب شده تا کاربران زیادی را مورد توجه ی خودش قرار دهد. با استفاده از اینورتر جوش زوبر MMA-250 می توانید انواع جوشکاری فلز را انجام دهید. توجه داشته باشید که هر چقدر به جوش قوی تر نیاز دارید از اینورتر های با آمپر بالا خریداری کنید. این اینورتر جوش از نوع دستگاه های 6 خازنه می باشد و نقطه جوش های عالی را امکان پذیر می سازد. اگر به دنبال خرید دستگاه جوش اینورتر می گردید، ادامه ی نقد و بررسی این مدل را از دست ندهید.

طراحی مستحکم و با دوام

دستگاه های جوشکاری سنتی با وزن بیشتر و ابعاد بزرگتری طراحی می شدند. اینورتر جوشکاری مدل های جدید با طراحی نوآورانه ای به بازار عرضه شده. با این اوصاف می توان گفت که مدل های جدید، وزن سبک تر و ابعاد جمع و جورتری دارند. اینورتر جوشکاری زوبر MMA-250 نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به راحتی می توان آن را حمل کرد. دسته ی کمکی که در بالای دستگاه نیز تعبیه شده به نوبه ی خود در حمل و جابجایی راحت تر دستگاه کمک خواهد کرد. بدنه ی این دستگاه از مواد اولیه و کیفیت درجه یکی ساخته شده؛ بدنه کاملا مستحکم و بادوام می باشد و با ترکیب دو رنگ خاکستری و نارنجی طراحی شده است.

ویژگی ها و عملکرد آن

علاوه بر بدنه محکم و با کیفیت دستگاه جوش زوبر، قدرت و عملکرد مطلوبی را ارائه می دهد تا کاربر را راضی نگه دارد. این جوشکاری اینورتر با جدیدترین فناوری ها و سیستم ها همراه شده تا در کمترین میزان آمپر شاهد توان بالا و قدرتمند آن بشوید. کار اصلی اینورتر جوشکاری زوبر تبدیل برق شهری به برق ولتاژ پایین با آمپراژ بالا است. میزان 250 آمپر موجب جوشکاری راحت می شود و برای مصارف خانگی نیز گزینه ی مناسبی به حساب می آید؛ چرا که در ابعاد جمع و جوری طراحی شده است. اینورتر جوشکاری زوبر 6 خازنه MMA-250 نقطه جوش های عالی را امکان پذیر می سازد.

صفحه نمایش دستگاه اینورتر جوش

در قسمت بالایی دستگاه اینورتر جوشکاری زوبر مدل MMA-250 صفحه نمایش دیجیتالی تعبیه شده است. در این صفحه نمایش مقدار خروجی آمپر به نمایش گذاشته می شود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
KZUBR
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم