اره عمود بر زوبر 710 وات مدل KJS-710

اره عمود بر زوبر 710 وات مدل KJS-710

  • توان مصرفی 710 وات
  • قابلیت تنظيم سرعت
  • زاویه برش 45 درجه
  • سایز عمود بر مینی
  • مناسب برش چوب
  • دسته ارگونومیک
ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

مرجع:
KZUBR
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی اره عمود بر زوبر 710 وات مدل KJS-710

یکی از ابزار هایی که در صنایع چوبی بسیار کاربرد دارند و برای برش کاری انواع چوب و الوار به کار می روند، اره ها هستند. اره های متفاوتی از برند ها تولید می شوند که هر کدام کارایی خاصی دارند. یکی از شرکت هایی که در زمینه ی تولید اره های متفاوت بسیار کار کرده و محصولاتی را با بهترین عملکرد وارد بازار کرده است، برند زوبر می باشد. اره عمود بر زوبر KJS -710 توانایی برش الگوهای مختلفی دارد و امکان برش انواع چوب بر روی سطوح مختلفی ارائه می دهد. این وسیله برای کارهای خاص و برش چوب به صورت عمودی به کار می رود. این دستگاه با موتوری قدرتمند که برابر توان 710 واتی است، ارائه شده. این توان قدرت برش انواع چوب را بر روی سطوح مختلف فراهم می کند.
تیغه های این اره با سرعت مناسبی حرکت می کند. علاوه بر این از زاویه ی برش تا 45 درجه برخوردار می باشد. بر روی بدنه ی اره عمود بر زوبر دکمه ای تعبیه شده که دستگاه با آن روشن می شود و می توانید الگو های مختلفی را برش دهید. سطح صفحه ی عمود بر کاملا صاف طراحی شده که از خراش خوردگی سطوح جلوگیری به عمل می آورد. با استفاده از این اره زوبر می توانید تنظیمات مربوط به سرعت را کنترل کنید و با عملکرد بالا کارهای برش چوب را انجام دهید.

استفاده آسان، کیفیت ساخت

زوبر یکی از شرکت های خوش نام در تولید انواع لوازم و ابزار است. این برند محصولات خودش را با بهترین کیفیت عرضه می کند. این کمپانی با توجه به نیاز کاربران مدل های خود را در طراحی های متفاوت با عملکردی مجزا از هم ارائه می دهد تا کماکان انتخاب برای آن ها آسان تر شود و کاربر مدل مورد نظرش را خریداری کند. اره عمود بر مینی زوبر از ساختار جمع و جوری بهره می برد و در رنگ زیبا و دلنشین نوک مدادی عرضه می شود. جنس بدنه ی این اره با دوام و مستحکم طراحی شده است، به همین دلیل می توانید به صورت مکرر تا سال های طولانی مدت کار های خود را به انجام رسانید. وزن دستگاه کاملا استاندارد طراحی شده و استفاده از آن به صورت مداوم، خستگی به دنبال نخواهد داشت. دکمه ی ماشه ای بر روی بدنه ی دستگاه قرار گرفته که کار و کنترل را آسان تر می نماید.

کارایی و عملکرد

با استفاده از اره عمود بر زوبر ضخامت های مختلف چوب با برش های متفاوتی را می توانید انجام دهید. برای برش کاری های پیچیده و ظریف می توان روی این اره حساب باز کرد. از طریق این اره می توانید برش چوب را تا زاویه 45 درجه انجام دهید. تیغه های تیز این محصول توانایی برش انواع چوب را به کاربر می دهد. توان این عمود بر برابر با 710 وات است و امکان استفاده از آن در مصارف طولانی مدت فراهم می شود.

می توانید سرعت این اره را تنظیم و کنترل کنید. بنابراین با توجه به مقدار ضخامت چوب سرعت مورد نظر رادر سه سطح انتخاب کرده و با بهترین عملکرد کارهای مربوطه را به انجام رسانید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
KZUBR
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم