دستگاه جوش لوله سبز رویس مدل R63002

دستگاه جوش لوله سبز رویس مدل R63002

  • قدرت گرما دهی تا 300 درجه
  • دارای جعبه فلزی بادوام
  • دارای 6 لقمه گرم کننده
  • قابلیت تنظیم حرارت
  • دارای متر 5 متری
  • توان 2500 واتی
  • دستکش نسوز
  • قیچی لوله بر
ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

مرجع:
ROYCE
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی دستگاه جوش لوله سبز رویس مدل R63002

شاید بسیاری از شما در گذشته با لوله سبز کار کرده باشید و می دانید که اتصال این لوله ها به هم دیگر کار دشوار و سختی است و احتمال خطای بالایی را نیز دارد. اما انجام این کار با استفاده از دستگاه اتو لوله سبز کار را برای شما آسان و ساده کرده است. یکی از دستگاه های خوش ساخت و با کیفیت این جوش لوله پلیمری ها محصول کمپانی رویس می باشد. این کمپانی همواره محصولات کارا همراه با عملکرد بالای زیادی را وارد بازار کرده که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این دستگاه خوش ساخت کمپانی رویس اتو لوله سبز آر 63002 « ROYEC R63002 » می باشد که از توان 2500 واتی بهره می برد. از عملکرد های خوب این دستگاه رویس می توان به 6 لقمه گرم کننده ای اشاره کرد، همچنین از قدرت گرما دهی تا 300 درجه ی سانتی گراد نیز بهره می برد.
اما این پایان کار نیست، شما می توانید با استفاده از قابلیت تنظیم دمایی که دستگاه رویس دارد دمای آن را با توجه به میزان نیاز تنظیم نمایید. اتو لوله سبز رویس دارای یک جعبه ی فلزی با دوام بوده که اقلام مختلفی را در خود جای داده است؛ این اقلام عبارت اند از: یک متر 5 متری، قیچی لوله بر، دستکش نسوز، پیچ گوشتی، آچار آلن. شما می توانید در حین کار با دستگاه از دستکش نسوزی که به همراه دارد استفاده کرده و بدون هیچ ترس و نگرانی در مورد سوختن دست های خود لوله ها را به هم اتصال دهید.

مشخصات اتو لوله سبز رویس

اتو لوله سبز رویس مناسب برای لوله های پلیمری بوده و بسیار کاربردی می باشد. از ویژگی های خوب این دستگاه قابلیت تنظیم حرارت آن است که شما می توانید با توجه به نیاز خود حرارت آن را تنظیم نمایید. این دستگاه علاوه بر کیفیت و عملکرد بالایی که دارد یک جعبه ی فلزی بادوام همراه با لوازم جانبی مختلف نیز دارا می باشد، این لوازم شامل: یک متر 5 متری، قیچی لوله بر، دستکش نسوز، پیچ گوشتی، آچار آلن می باشند که هرکدام کارایی خاص خود را دارند.

این مدل کمپانی رویس از 6 لقمه ی گرم کننده بهره می برد و از توان مصرفی 2500 واتی بهرمند بوده و دارای قدرت گرما دهی تا 300 درجه سانتی گراد می باشد.

عملکرد اتو لوله سبز رویس

نحوه ی کار با این اتو لوله سبز رویس را می توان اینگونه توصیف کرد: ابتدا با استفاده از متر 5 متری ای که دارد اندازه ی لوله و میزان مورد نظر را مشخص می کنیم سپس با قیچی لوله قسمت مشخص شده را برش می دهیم. آن گاه دستگاه اتو لوله سبز را روی پایه قرار داده و با انتخاب لقمه ی مناسب و قرار دادن آن به کمک آچار مخصوص بر روی دستگاه با استفاده از حرارت تولید شده، لوله ها را به هم متصل می کنیم. با دستگاه لوله سبز رویس می توانید کار خود را آسان کنید و دیگر لازم نیست مدت زمانی طولانی ای را به اتصال این لوله ها به همدیگر اختصاص دهید و در اخر نیز با کلی خطا مواجه شوید. با خرید دستگاه جوش لوله شما علاوه بر یک اتو لوله سبز یک جعبه ی فلزی با دوام که یک متر 5 متری، قیچی لوله بر، دستکش نسوز، پیچ گوشتی و آچار آلن را در داخل خود دارد نیز می توانید داشته باشید.

جمع بندی

همانطور که در بالا ذکر شد گاهی برای اتصال لوله ها به همدیگر مخصوصا هنگام لوله کشی خانه های خود نیاز به یک دستگاه مخصوص برای انجام آن دارید، دستگاهی که به خوبی این کار را انجام داده و در وقت شما نیز صرفه جویی شود. دستگاه اتو لوله سبز رویس یکی از محصولات خوش ساخت کمپانی رویس بوده که کار را برای شما آسان می کند. با این دستگاه شما می توانید بدون هیچ خطایی لوله ها را برش داده و به هم متصل کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
ROYCE
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم