اره مویی ورکس مدل WX572

اره مویی ورکس مدل WX572

  • دارای خط کش و تنظیم برش
  • جنس صفحه ها آلومینیوم
  • سرعت 3000 دور در دقیقه
  • جنس بدنه پلاستیک
  • توان 650 وات
  • آهن 3 میل
ادامه مطلبShow less
3,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

مرجع:
WORX
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی اره مویی ورکس مدل WX572

امروزه، ساخت و تولید محصولات صنعتی اهمیت بی شماری در بالا بردن ارتقا و کیفیت پروژه ها داشته اند. استادکاران حرفه ای با استفاده از ابزارهای صنعتی توانسته اند در کمترین زمان و در اسرع وقت کارها را تحویل مشتری خود دهند. اره مویی مارک ورکس مدل دبلیو ایکس 572 « WORX WX572 » از طراحی شیک و قدرتمندی برخوردار است که به هنگام استفاده، یقیننا به کارکرد فوق العاده آن دست خواهید یافت. این مدل گزینه ای مناسب برای استفاده چوب بری با کیفیت بالا است و می توانید بدون هیچ گونه درنگی اقدام به فعالیت های روزانه خود نمایید.
اره مویی ورکس « WX572 » از جنس بسیار مقاوم و شیک ساخته شده است که چشم هر بیینده ای را به سمت و سوی خود خواهد کشاند. این مدل فوق العاده کارآمد دارای ورق هایی هایی از جنس آلومینیوم می باشد که در برابر رطوبت و زنگ زدگی از کیفیت بالایی برخوردار است. البته این تمام ماجرا نیست، توان 650 وات این مدل اره مویی فوق العاده است و کیفیت سرعت را 3000 دور در دقیقه فراهم می کند تا با سرعت بیشتری بتوانید به کارهای خود رسیدگی کنید. با خرید اره مویی ورکس که مجهز به آهن در اندازه 3 میل است و همچنین دارای خط کش و تنظیم برش است که بتوانید اندازه گیری لازم را به موقع انجام بدهید.

چشم نواز و با کیفیت

اگر جزو از آن دسته افراد هستید که در وقت و زمان کافی نمی توانید به کارهای صنعتی خود بپرازید. با تولید و روانه ساختن ابزار آلات صنعتی از کمپانی ورکس، دیگر جای هیچ نگرانی وجود ندارد. طراحی زیبا و خوش ساخت این مدل اره مویی زبانزد استادکاران زیادی واقع شده است که در زمینه فعالیت های خود آن را مورد استفاده قرار داده اند. البته طراحی یکپارچه و جمع و جور آن بر کیفیت و قدرت این محصول افزوده است. این مدل اره مویی از فروشگاه اینترنتی بانه دات کام، دارای جنس بدنه پلاستیک می باشد و جنس صفحه ها از آلومینیوم است که کیفیت باور نکردنی آن فوق العاده است. این مدل مجهز به خط کش و تنظیم برش است که دقت و اندازه ی یکدستی را در حین کار به ارمغان می آورد. آهن 3 میل در سایز و اندازه استاندارد ساخته شده است که به همراه محصول است. اره مارک ورکس WX572 به همراه لوازم جانبی خود در داخل باکس قرار داده شده است تا از ضربه های احتمالی و آسیب به دستگاه جلوگیری نماید.

کارایی و عملکردها

استاد کاران ماهر با استفاده از اره مویی مارک WORX WX572 توانسته اند موفقیت های زیادی را کسب نمایند. علاوه بر این، بخش عظیمی را در تلفیق کار خود با دستگاه فراهم نموده اند که بتوانند طراحی های زیبا و ماندگاری را با استفاده از آن تحویل مشتری دهند. اره مویی ورکس دارای توان 650 وات می باشد که به هنگام فعالیت و کار با دستگاه از سرعت 3000 دور در دقیقه بهره می برد. قطعات این دستگاه از کارایی و عملکرد متناسبی برخوردار است که منبع تغذیه 220 تا 240 وات بهره می برد. کیفیت و مقاوم بودن جنس بدنه دستگاه باور نکردنی است و در برابر آسیب های احتمالی از ساخت و توانمندی بالایی برخوردار است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
WORX
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم