اور فرز نجاری ورکس 650 وات مدل WU619

اور فرز نجاری ورکس 650 وات مدل WU619

  • قطر سوراخکاری 6 میلی متر
  • معرق کاری، شیار و حکاکی
  • بدنه با کیفیت و درجه یک
  • بدنه مشکی و سبز رنگ
  • برش الگوهای پیچیده
  • توان 650 وات
ادامه مطلبShow less
1,370,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

مرجع:
WORX
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی اور فرز نجاری ورکس 650 وات مدل WU619

یکی از کاربردی ترین ابزار هایی که جهت برشکاری انواع چوب و معرق کاری به شما کمک می کند، اور فرز های نجاری هستند. اور فرز نجاری در دو نوع شارژی و برقی ساخته می شود. اور فرز نجاری برقی به دلیل قدرت بیشتر نسبت به اور فرز شارژی از طرفداران بیشتری برخوردار می باشد. با استفاده از اور فرز برقی می توانید انواع چوب را با بیشترین قدرت و بدون هدر دادن وقت برش دهید و روی آن ها نقش و نگار زیبا خلق کنید. ورکس از کمپانی های فوق العاده کار بلد آلمانی می باشد که در تولید ابزار آلات صنعتی فعالیت دیرینه ای داشته است. این برند به خوبی از پس تولید محصولات با کیفیت بر آمده و توانسته نیاز مردم را رفع کند. اور فرز برقی ورکس دبلیو یو « WU619 » از مدل های با کیفیت موجود در بازار است که هم اکنون در سایت بانه دات کام در دسترس کاربران قرار می گیرد.
در صنایع مختلف و حتی عرصه ی هنر از چوب بسیار استفاده می شود. تولید کنندگان جهت برش راحت تر چوب ها ابزار های مختلفی را روانه ی بازار کرده اند. دستگاه اور فرز برقی برشکاری انواع چوب را با بالاترین سرعت امکان پذیر می سازد. اور فرز برقی ورکس WU619 دارای بدنه ی مستحکم و با دوامی است و در ساخت آن از مواد اولیه به کار برده شده تا درجه یک ترین کیفیت را داشته باشد. یکی از مهم ترین قطعاتی که در ابزار های برقی وجود دارد، بخش موتور آن است. هر چقدر توان دستگاه بیشتر باشد، برشکاری بر روی سطوح مختلف آسان تر خواهد شد. مقدار توان اور فرز برقی ورکس برابر 650 وات است که روند کار را تسریع می بخشد. از اور فرز های نجاری می توان جهت ایجاد نقش و نگار بر روی چوب استفاده و کارهای هنری زیبایی را خلق کرد. اور فرز ورکس WU619 برای برش الگوهای پیچیده به کار می رود و قطر سوراخکاری در آن برابر 6 میلی متر می باشد.

طراحی و ساختار دستگاه

اور فرز برقی ارزان ورکس با طراحی و ساختار محکمی به بازار عرضه شده است. این دستگاه در ابعاد جمع و جوری طراحی شده و از ترکیب رنگ مشکی و سبز بهره می برد. رنگ سبز بدنه تنها به نوار کوچکی اختصاص یافته که برندWorx بر روی آن نوشته شده است. خرید اور فرز برقی ورکس مدل WU619 را به کاربران خلاق بانه دات کام پیشنهاد می کنیم. همانطور که گفته شد، اور فرز WU619 از نوع برقی می باشد و جهت استفاده از آن باید به پریز برق دسترسی داشته باشید. البته ناگفته نماند که طول کابل برقش با اندازه متناسبی ساخته شده است تا به راحتی از آن بهره ببرید. این اور فرز توان خود را از برق شهری می گیرد و به همین دلیل بیشترین قدرت را در حین برشکاری الگو های پیچیده را امکان پذیر می سازد.

عملکرد اور فرز

آیا شما هم جزء افرادی هستید که به خلق کردن طرح و نقش بر روی سطوح مختلف چوب علاقه دارید؟ اگر سری به بازار زده باشید، می بینید که دستگاه ها و ابزار های متنوعی جهت راحتی این کار تولید شده اند. تولید کننده ها در سراسر جهان همواره به آسایش و راحتی کاربران و مشتری های خود اهمیت فراوانی می دهند. اور فرز ورکس مدل WU619 امکان برش الگوهای پیچیده و معرق کاری بر روی سطح انواع چوب فراهم می سازد. توان موتور اور فرز برابر 600 وات است که تا ساعت های طولانی بدون احساس خستگی از آن استفاده کرد. یکی از مواردی که در خرید ابزار برای هر شخصی حائز اهمیت است، قابلیت سرعت بخشی در کار هاست. اور فرز ورکس WU619 پیشنهادی جذاب برای هنر دوستان خواهد بود که روند کاری شان را بهتر و سریع تر می کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
WORX
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم