بکس بادی تایتیان مدل 6500

بکس بادی تایتیان مدل 6500

  • منبع انرژی کمپرسور هوا
  • بدنه مشکی، نقره ای
  • قدرت و عملکرد بالا
  • سرعت 9500 دور
  • درایو یک اینچ
  • شفت بلند
ادامه مطلبShow less
990,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

مرجع:
TAITIAN
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی بکس بادی تایتیان مدل 6500

آچار بکس یکی از دستگاه های کاربردیست که از طریق نیروی باد جهت باز و بسته کردن پیچ چرخ های خودرو به کار می رود. ممکن است با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی و بازار با اسم های مشابهی همچون آچار بادی ، بکس بادی ½ ، ¾ ، 1 اینچ، ایمپکت بادی و ... مواجه شده باشید. در مصارف خدماتی خودرو از بکس های بادی استفاده های زیادی می شود که از بکس های برقی عملکرد بهتر و طول عمر بیشتری دارند. توسط یک شلنگ، کمپرسور باد را به این آچار متصل کرده و با سرعت و دور بالای آن روند کاریتان را بهبود بخشید. تنها ایراد کوچکی که می توان از این آچار بکس بادی گرفت، این است که به کمپرسور هوا نیاز دارند، اما به دلیل قدرتمند بودن آن مورد استقبال خیلی از کاربران قرار گرفته و همچنان در بین سایر بکس ها از کیفیت بهتری برخوردار می باشد.
یکی از آچار های بسیار با کیفیت که توسط شرکت تایتیان عرضه می شود، بکس بادی مدل 6500 می باشد. این بکس بادی از درایو 1 اینچی بهره می برد؛ سرعت دستگاه نیز برابر 9500 دور است. برخی از پیچ ها در جایی قرار گرفته اند که دسترسی به آن ها سخت است، چرا که فضای مناسبی برای باز و بسته کردن مهره یا پیچ وجود ندارد، در این صورت شما به بکس های بادی با شفت بلند نیاز دارید تا به راحتی بتوانید کار مورد نظرتان را در اسرع وقت انجام دهید. مدل 6500 جزء بکس های بادی با شفت بلند است.

کیفیت و ساخت بی نظیر

ابزارهایی همچون بکس در انواع مختلف بادی، برقی و شارژی تولید می شوند. هر کدام از آن ها منبع انرژی متفاوتی دارند. انتخاب بین هر کدام به شرایط و نیاز شخص بستگی دارد. یکی از دستگاه های قدرتمند بین آن ها، بکس بادی می باشد، چرا که انرژی خود را از طریق کمپرسور هوا تامین می کند. این آچار توسط شلنگ به کمپرسور هوا متصل می شود و انرژی خود را از طریق هوای گرفته شده تامین می کند. از دستگاه بکس بادی تایتیان مدل 6500 برای انجام کارهای سنگین نیز استفاده می کنند. بدنه ی دستگاه کاملا با کیفیت ساخته شده و در تسریع و سهولت کار دستیاری حرفه ای خواهد بود.

عملکرد و کارایی

تایوان یکی از شرکت های خوش نام در تولید ابزار های صنعتی به شمار می آید که توانسته با عرضه کردن مدل های متنوع با کمپانی های بالا رده هم سطح قرار گیرد. در صورتی که دوست دارید از بهترین کیفیت و عملکرد بکس بادی برخوردار شوید، قطعا مدل 6500 انتخابی ایده آل به حساب می آید. این بکس بادی باز و بسته کردن پیچ و مهره های مختلفی را برعهده می گیرد و قدرت بالای دستگاه باعث ایجاد سرعت عمل بیشتر در تعمیر خودرو خواهد شد. این آچار از درایو یک اینچ برخوردار است و سرعتی برابر 9500 دور دارد.

یکی از نکته های طلایی که لازم است درباره این بکس بادی بدانید این است که از نوع شفت بلند می باشد که باز و بسته کردن پیچ های غیر قابل دسترس را امکان پذیر می سازد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TAITIAN
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم