سندبار ال جی SN5Y

ویژگی های مختصر سندبار ال جی SN5Y

  • سندبار ال جی قابلیت اتصال به وای فای 
  • محصولی از سال 2020
  • دارای توان صوتی 400
  • قابلیت Hi-Res Audio
  • دارای طرح بسیار شیک 
ادامه مطلبShow less
7,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
Sandbar LG SN5Y
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کامل ساندبار ال جی SN5Y

ساندبار SN5 یکی از محصولات شرکت ال جی است که در سال 2020 روانه بازار شده است این محصول که سازنده شرکت ال جی است دارای کیفیت عالی و پیشرفته است ساندبار ال جی دارای دو بلندگوی 90 وات و یک ساب ووفر 220وات است که با برخورداری از سیستم صوتی 2.1 کاناله که در مجموع از توان صوتی 400وات پشتیبانی می کند. ساندبار ال جی قابلیت اتصال به تلویزیون از طریق کابل HDMI و ورودی و خروجی  با پشتیبانی از ARC، HDCP 1.4 و SIMPLINK از دیگر ویژگی های آن است.  پورتی در این ساندبار وجود دارد که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی فایل های صوتی خود را بروی فلش یا مموری پخش کنید. الجی SN5Y از برنامه ریموت کنترل موبایل پشتیبانی کرده و به کمک تکنولوژی بلوتوث و اتصال تلفن همراه هوشمند خود میتوانید به راحتی آن را از راه دور کنترل نمایید. سند بار ال جی از قابلیت های دیگری برخوردار است که کاربران بیشتری را به خود جذب می کند که شامل DTS Virtual:X، دارای حالت های صدای Standard، Bass Blast و Bass Blast + است که صدا را با وجود این قابلیت ها با کیفیت بالایی به نمایش می گذارد.  با قابلیت Hi-Res Audio صداها را با جزئیات و کیفیت بیشتری بشنوید. این ساندبار دارای بلوتوث 4.0 بوده و از کدک های AAC و SBC برای پخش صوت هنگام اتصال به موبایل از طریق بلوتوث پشتیبانی می کند.

کیفیت صدای ساندبار  ال جی SN5Y

زمانیکه میگن سندبار یعنی این محصول یک سیستم صوتی از شرکت ال جی است صدا یکی از مهمترین عواملی است که هر کاربری بهش توجه می کند درنتیجه شرکت ال جی هر محصولی را به بازار ارائه می دهد از قابلیت و امکاناتی برخوردار است تا بهترین صدا به شنونده القا دهد. این بار شرکت ال جی محصولی را به بازار وارد کرده به نام ساندبار ال جی SN5 است. ال جی SN6Y با برخورداری از سیستم صوتی 2.1 کانال است . ساندبار ال جی دارای ساب ووفر بی سیم است. از ویژگی هایی که در بخش صدا شاهد هستیم می توان به تکنولوژی DTS Virtual:X و DTS Digital Surround اشاره کرد که به تجربه صدای فراگیر مجازی کمک می کنند. ساندبار ال جی از فرمت دالبی دیجیتالی Hi-Res Audio بهره مند است که تمام جزئیات ریز را برای شنونده به گوش می رساند. ساندبار ال جی قابلیت های وجود دارد که صدا را چند برابر می کند این قابلیت‌ها Wireless Surround Sound Ready است. ساندبار ال جی حتی در شب می توانید صدا را کمترین صدا می توانید به خوبی به گوشتان برساند که از این قابلیت MP3، WAV، WMA، FLAC  برخوردار است.

طراحی شیک وساده ساندبار ال جی SN5Y

ساندبار ال جی یکی از بهترین محصولات شرکت ال جی که در دسته ای سیستم صوتی قرار دارد و دارای طرحی بسیار شیک و مدرن است که با هر دکوراسیونی ست خواهد شد در نتیجه این ساندبار را میتوان با هر دکوراسیونی ست خواهد و فضای جدیدی به قسمت سالن مهمان بدهد. ساندبار دارای وزن بسیار عالی با 3.45 کیلوگرم و وزن ساب ووفر را 5.8 کیلوگرم اعلام کرده است که به راحتی جابجا میشود. رنگ مشکی این ساندبار از زیبای خاصی برخوردار است که واقعا جذابیت خاصی دارد. برای جلوگیری از تعدد سیم، ساب ووفر این محصول به طور وایرلس طراحی شده است و خود ساندبار نیز قابلیت اتصال از سریق بلوتوث را دارد.در رو به روی ساندبار ال جی طراحی یکپارچه ای بوده و تنها دارای تعدادکمی کلید خاموش کردن و روشن کردن و کم وزیاد نمودن صدا قرار دارد. ساندبار ال جی قابلیت اتصال به دیوار را دارد و فضای بسیار کمی را آشغال می کند.

امکانات وقابلیت های ساندبار ال جی مدل SN5Y

محصولات صوتی تصویری به دلیل امکانات و قابلیت های که دارد بیشترین کاربران و مشتری ها را به خود جذب می کند. یکی از این قابلیت ها 400 وات این ساندبار است. این ساندبار برای کسانی که علاقه ای شدیدی به صدای بلند دارند می توانند با این ساندبار جبران کنند. با استفاده از قابلیت Hi Resolution Audio یا به اختصار Hi-Res Audio صدا را با وضوح بالایی پخش می کنند. ساندبار ال جی دارای فایل های MP3 یا CD است که به راحتی موسیقی های مورد نظر را پخش میکند.  محتواهای Hi-Res Audio نسبت به CD می توانند تا چند برابر کیفیت بالاتر را به شنونده ارائه دهند. ساندبار ال جی صدا را 96 کیلو هرتز و عمق 24 بیت پخش می کند که صدا را با جزئیات بالایی پخش می میکند.  از دیگر پورت های موجود می توان به درگاه اپتیکال اشاره نمود که می توانید ساندبار را از طریق کابل اپتیکال به تلویزیون وصل کنید. قابلیت دیگر این محصول پشتیبانی از LG Sound Sync در هنگام اتصال با استفاده از بلوتوث یا کابل اپتیکال به تلویزیون ال جی وجود دارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Sandbar LG SN5Y
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم