تلويزيون 55 اينچ 4K UHD فيليپس مدل 55PUS9435

مشخصات تلویزيون فيليپس 55اینچ 4KUHD مدل 55pus9435

  • كيفيت تصوير:4K Ultra UHD

  • سيستم عامل:اندرويد

  • موتور پردازشگر:P5 Perfect Picture Engine

  • داراى سيستم صوتى:Bowers&Wilkins_Dolby atmos

  • داراى فناورىAmbilight

  • تعداد ورودى: 4HDMI_2 USB

  • سال ساخت 2020

  • ساخت لهستان 
ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
TV PHILIPS 4K UHD 55PUS9435
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

معرفى مشخصات و قابلیت‌های کلی تلویزیون فيلیپس 4K UHD مدل 55PUS9435

دستگاه تلویزیون مورد بررسی که در اینجا قصد داریم معرفی کنيم ویژگی هایی پرجاذبه ای دارد که شمارو به تعجب در میاورد. تلویزیون پرکاربرد فیلیپس با سایز و مقیاس 55اینچ PUS9435 دستگاهی است که کاملا ظریف و باریک نمایان است و کم حجم وکم عمقی بودنش باعث شده که نظر وتوجه هر خریداری رو به سوی خود بکشاند صدا و سیستم پخش تارهای صوتی در آن طوری کارگذاری شده که حالتی سینمایی به خود گرفته و هر مینیموم و ریزه کاری تارهای صوت را با گوش به حالت تمام رسایی خواهید توانست بشنوید. بلندگوها را درون این دستگاه شیک ال ای دی تقویت شده است که هر شخص طرفداری را که درحال نگاه کردن و گوش دادن به آن است را درون محتوا و تصویرهای در حال نمایش دادن غرق میکند طوری که انگار تصاویر به مانند کاملا طبیعی و زنده روبه روی خودش قرار گرفته اند .

محتوای نمایان شده توسط موتور p5 در دستگاه فیلیپس مثل تصاویرمورد علاقه کاربران با وجهی درخشان و شبیه واقعیت منظره ای وضوح را نمایش و ارائه می دهد در این مدل به شکل آشکارا جزئیات و ریزه کاری های محتوا عمق بیشتری به خود می گیرند ترکیب بندی رنگها طوری است که دقیقا طبیعی می بینید حرکت درون مناظر و تصاویر درون صفحه نمایش به رخ کشیده شده جوری می باشد که کوچکترین و ریزترین جنبش و تحرک های نشان داده شده را می توانید کاملا واضح و دقیق با چشم خود مشاهده و ملاحظه کنید تا حدی به گوشتان رسیده که تلویزیون های هوشمند اسمارت شرکت فیلیپس از سیستم عاملی اندروید بهره برده اند که ال ای دی pus9435 هم از این سیستم پیروی کرده است که میتوانید با کمک کابل USB و به روش آنلاین آن را به روز کنید تلویزیون فیلیپس مد نظر از دیگر فناوری های پرکاربردی که امروزه در هر تلویزیونی لازم است HDR با قالبهای HDR10+. و HlGمی باشد

فورمت ها طوری کارگذاری شده اند که کارائی وکاربرد آنها بیشتر از حدی اند که حتی خود سازنده آن را به وجه درآورده است به صورتی که سطح کنتراست را به حدی بالا برده اند تا روشنایی و نور وجب به وجب تصویر تنظیم شده شوند یعنی فرقی ندارد کیفیت و رنگها در محتوایی که شما در حال دیدن آن هستید تا چه حد وضوح دارند چون این قابلیتها درخشندگی و سطح روشنی ممتازی به آن میدهند. دراین مدل تلویزیون از پردازشگر P5 Perfect Picture Engine استفاده شده است که قدرت پردازش تصاویر بی کیفیت و ارتقاء آن ها را دارد . کیفیت تصویر در این تلویزیون 55 اینچ فیلیپس از نوع 4K Ultra HD می باشد که تصویری 4 برابر تلویزیون های معمولی را ارائه می دهد. د راین مدل 2 کانال صوتی قرار دارد که در کل 50 وات صدا را تولید می کند . Dolby Digital و Dolby Atmos جزء امکانات مهم در این تلویزیون فیلیپس می باشد. با ما باشید با معرفی هر چه بهتر تلویزیون فیلیپس 55 اینچ مدل 55PUS9435.

معرفى مشخصات و قابلیت‌های کلی تلویزیون فيلیپس 4K UHD مدل 55PUS9435

کیفیت تصویر در تلويزيون فيليپس 55 اینچ 4K مدل PUS9435

دستگاه ال ای دی ممتاز و پیشرفته فیلیپس نوع 55 اینچ مدل PUS943555 از کیفیت تصویری بروز و مدرن 4K UHD برخوردار است این یعنی شما تلویزیونی با وضوح ترین و پر کیفیت ترین تصاویر در اختیار دارید که بعد به بعد محتوای مورد نظر شما بر روی سطح صفحه دستگاه کاملا دقیق و روشن میتوانید با چشمهای خود تجربه و ببینید . تلویزیون پرتوانا و ارتقاء یافته فیلیپس 55PUS9435 مثل بقیه دستگاه های 4K نوین از فناوری پرتوانایی در وضوح و روشن کننده تصاویر HDR به همراه فرمت های HDR10+ و HLG بی بهره نیست و قدرت کنتراست زیادی درتلویزیون مد نظر ایجاد کرده و در نهایت تصویر به کل سازمان یافته و واقعی تری را برای افراد بیننده به وجود می آورد تا از انتخاب خود در خرید این دستگاه جذاب بیشترین کیفیت را ببرند.

به همراه این قابلیت های معرفی شده HDR یک نوآوری دیگر به نام Dolby vision هم ساخته اند که نسبت به بقیه فورمت ها محتوایی با دقت و توجه بیشتری می سازد به گونه ای که جزء به جزء را با طبیعی ترین و وضوح ترین رنگبندی ها برای کاربران تماشا کننده به عمل می آورد تا لذت بخش ترین لحظات را از دیدن تلویزیون خود بهره ببرند و بیشترین اوقات فراغت خود را پای آن بگذرانند. این مدل تلویزیون 55 اینچ فیلیپس دارای قابلیت Ultra Resolution می باشد که با تقویت تصاویر بی کیفیت تصاویری با کیفیت تر و وضوح بالاتری را ایجاد می کند در واقع روزولوشن تصاویر را بالا می برد . رزولوشون در این مدل تلویزیون فيليپس 55 اینچ K4 مدل PUS9435 برابر با 2160*3840 می باشد . قابلیت Ambi light یکی از مهمترین امکانات موجود در تلویزیون های فیلیپس می باشد که با افزایش نور LED در اطراف صفحه نمایش صفحه نمایش و پشت تلویزیون و پرتاب آن به اطراف و روی دیوار باعث می شود صفحه نمایش تلویزیون را بزرگتر از چیزی که هست ببینید .

کیفیت تصویر در تلويزيون فيليپس 55 اینچ 4K مدل PUS9435

كيفيت و كارايى سيستم صوتى ال اى دى philips 55PUS9435 4K UHD

از خصوصیات مهم و پرکاربردی که می توان به عنوان یک خریدار تلویزیون پیشرفته و نوین می توان مدنظر قرار داد توجه به سیستم صدا و کیفیت و کارائی عالی در آن است.تلویزیون مورد معرفی ما یعنی فیلیپس 55PUS9435 از دسته دستگاه های تولید شده در سال 2020 است که خدمات و تکنولوژی صوت در آن به برترین شکل و پیشرفته جای گذاری کرده اند.مهندسین صدا در موسسه و کمپانی فیلیپس بر روی این سری از محصول های  ال ای دی پر طرفگیر خود با کارگذاری اسپیکرهای Bowser&wilkinds کیفیت صدا و تارهای صوت را شفاف ترو دقیق می کنند که با یاری کانال هایی 2.1.2 تجهیز شده اند و توان و قوه  خروجی و برون رفت در این اسپیکرها 50وات  خارج شدن و فوران دارند که با دانش فنی Dolby atmos طرح ریزی کرده اند و‌ راندمان تماما هیجان انگیز و منحصر به فردی را در سیستم صدای تلویزیون درست می کند. این تلویزیون به یک ساب ووفر با توان خروجی 20 وات نیز مجهز می‌باشد. ساب ووفر صدایی سینمایی و ظریف را ایجاد می‌نمایید در نتیجه با کمک این قابلیت دیگر نیازی به خرید سینمای خانگی نخواهید داشت . 

كيفيت و كارايى سيستم صوتى ال اى دى philips 55PUS9435 4K UHD

سيستم عامل تلويزيون فيلیپس 55PUS9435 4K UHD

تلویزیون خاص هوشمند ونوین فیلیپس 55PUS9435 عضو آن گروه از محصول هایی است که از سیستم و سامانه عامل اندروید Android سود برده است به گونه ای که مسبب شده که این تلویزیون پر طرف گیر میزان امکانات و کاربردها در آن افزایش یابد و کاربران منتخب کننده از آن به بهترین شکل ممکن یک تلویزیون مورد استفاده خود قرار بدهند.این سیستم قابلیت های جالب و فراوانی از جمله google play  را دارا است که می توان با یاری آن انواع فیلم ها و موسیقی و برنامه ها را دانلود کرد. یوتیوب ،نتفلیکس ویدیوی فوری آمازون  ویژگی هایی هستن که به دلیل وجود سیستم اندروید در این دستگاه کارگذاری شده اند.پس بااین وجود دستیار صوتی گوگل هم از این سیستم پیروی می کند.حافظه داخلی ۱۶ گیگابلیت دارد که می توانید با کمک آن انواع برنامه هایی که مدنظرتون می باشد را به آسانی و بدون دردسر دانلود نمایید و نصب کنید . 

سيستم عامل تلويزيون فيلیپس 55PUS9435 4K UHD

كيفيت تصويرسازى موتور پردازنده P5 Perfect Picture Engine در تلويزيون فيليپس 55PUS9435

شرکت معروف فیلیپس در تلویزیونهای نوین و مدرن هوشمند از گرداننده پردازش تصویر P5 که تصاویر را تا حدی به نمایش در می آورد که باب میل واقعی هرمخاطبی است  درخشندگی برروی تصاویری  که توسط  این موتور نمایان میشود تا حدودی می باشد که جزئیات و ریزبینی به اندازه ای است که عمیق تر بر صفحه نفوذپذیری دارد.رنگها به شکل پخش زنده به رخ کشیده می شوند به گونه ای که مثلا تصاویری از افراد درون فیلم ها رنگ پوستی همانند رنگ پوست طبیعی خواهند داشت همچنین مقیاس کنتراست به  اندازه ای شفافیت و واضحیت درست می کند که مینیموم ترین جزء و آهسته ترین حرکات را احساس خواهید کرد. پردازشگر P5 Perfect Picture Engine قابلیت پردازش تصاویر و صدا ها را دارد  و تصاویر را با کمک پردازنده 4 هسته ای به 4K   می رساند. هر گونه نویز را از صدا و تصویر حذف می کند و صدایی کاملا رسا و واضح را در اختیار ما قرار می دهد. 

 

سيستم عامل تلويزيون فيلیپس 55PUS9435 4K UHD

معرفى ویژگی و قابلیت مجذوب كننده Ambilight تلويزيون فيليپس 55PUS9435

نوآوری جالب و چشم گیردیگری که میتوان در تلویزیون پرطرف گیر وجذاب فیلیپس 55PUS9435اشاره کرد دانش فنی Ambilight مجهز می باشد که در همه ی محصولات تلویزیونی فیلیپس نمیتوان دید بلکه در محدودی از آنها که این مدل مورد معرفی دراینجا هم از آن بهره برده جای دارد.خصوصیت شیک آمبی لایت به نحوی در تلویزیون جای گذاری داده اند که زیبایی و جذابیت متحیر کننده ای رو برای بینتدگان ایجاد کرده تا حین استفاده از آن احساس خوشنودی و رضایتمندی بیشتری نسبت به تلویزیون منتخب خود پیدا کنند.کارائی و کاربرد این ویژگی به گونه ای است که در همه لبه های  اطراف قاب تلویزیون طیف نور پرجذبه ای درست می کند که رنگها و وضوح تصویر نمایش داده شده بر روی صفحه رو به مانند طبیعی و زنده بر روی دیوار اتاق نمایان کرده و پخش برنامه و حتوا حالت سینمایی به خود پیدا می کنند.

معرفى ویژگی و قابلیت مجذوب كننده Ambilight تلويزيون فيليپس 55PUS9435

سخن آخر...

تلویزیون یکی از کالا هایی بوده که مصرف کنندگان زیادی دارد و همچنین وجود آن در هر خانه لزوم واقع می شود، کاربران با خرید تلویزیون انتظار هایی نیز دارند که تولید کنندگان کمپانی فیلیپس بهترین فناوری و بهترین کیفیت مواد را بکار برده اند تا کاربران نسبت به آن حس رضایت داشته باشند. تلویزیون مدل PUS9435 در سایز 55 اینچ دارای تکنولوژی هایی فوق العاده می باشد که توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند و همچنین از کیفیت تصویر شگفت انگیز 4K بهره می برد تا تصاویر را با بهترین دید ارائه نماید و با صدای فراگیر 50 وات فضایی با صدای عالی برای کاربران ایجاد می کند و بخصوص قابلیت امبیلایت Ambilight فضایی منحصر به فردی را ارائه می دهد تا لذت دیدن فیلم و تصاویر چند برابر شود.

اگر قصد خرید تلویزیون را دارید مدل 55PUS9435 پیشنهاد ما برای شما است زیرا از کیفیت بالایی برخوردار می باشد، شما با ثبت سفارش و تماس با کارشناسان فروش ما می توانید بهترین مدل را خریداری نمایید و همچنین با ضمانت اصلیت کالا آن را درب منزل تسویه نمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TV PHILIPS 4K UHD 55PUS9435

مشخصات

مدل کامل
55pus9435
سری
9435
سال ساخت
2020
کشور سازنده
فیلیپس
کشور مونتاژ کننده
لهستان
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
LED
قطر صفحه نمایش (cm)
139
کیفیت تصویر
4K Ultra UHD
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160*3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
توان خروجی صدا (وات)
50 وات
تعداد کانال های صوتی
2.1
تعداد بلندگو
2
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
نوع سیستم عامل
اندروید
حافظه داخلی (گیگابایت)
16 گیگ بایت
مرورگر وب
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
123.08 × 79.26 × 28.18
وزن با پایه (کیلوگرم)
21
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
pus9435
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
P5 Perfect Picture Engine
اقلام همراه
کنترل از راه دور • باتری برای کنترل از راه دور • دفترچه راهنما • پایه و پیچ های اتصال • کابل برق
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
55pus9435
سری
9435
سال ساخت
2020
کشور سازنده
فیلیپس
کشور مونتاژ کننده
لهستان

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
LED
قطر صفحه نمایش (cm)
139

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K Ultra UHD
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160*3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
50 وات
تعداد کانال های صوتی
2.1
تعداد بلندگو
2
صدای فراگیر و سه بعدی

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
اندروید
حافظه داخلی (گیگابایت)
16 گیگ بایت
مرورگر وب

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
123.08 × 79.26 × 28.18

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن با پایه (کیلوگرم)
21

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
pus9435
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
P5 Perfect Picture Engine
اقلام همراه
کنترل از راه دور • باتری برای کنترل از راه دور • دفترچه راهنما • پایه و پیچ های اتصال • کابل برق

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم