تلویزیون سامسونگ 55 اینچ 4K مدل 55BU9000

مشخصات کلی تلویزیون 55 اینچ سامسونگ  4K مدل 55BU9000 2022

  • فناوری صوتی Dolby Digital Plus
  • امکان اتصال به WIFI و Blutooth
  • پردازشگر Crystal Processor 4K
  • کیفیت تصویر 4K Crystal
  • رزولوشن 3840*2160
  • دارای سیستم عامل تایزن
  • صدای 2 کاناله 20 واتی
  • سال ساخت 2022
  • سری 9
ادامه مطلبShow less
18,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SAMSUNG TV 55BU9000
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
موردی یافت نشد
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون سامسونگ 55 اینچ مدل 55BU9000

تاریخچه برند سامسونگ برمی گردد به دهه 70 میلادی که در واقع با تلویزیون های سیاه و سفید کارش را شروع کرد در دهه 80 میلادی شروع به ساخت تلویزیون های رنگی کرد. همین روند ادامه داشت تا در دهه 90 میلادی ساخت مدل های LCD را شروع کرد.

حال با پیشرفت در کار خود هر ساله سری جدیدی از تلویزیون های خود را وارد بازار می کند که در حال حاضر سامسونگ سری 2022 را وارد بازار کرده که یکی از این موارد تلویزیون سامسونگ 55BU9000 از سری 9 می باشد. این تلویزیون دارای سیستم عامل تایزن است که از برنامه های اندروید پشتیبانی می کند به راحتی می شود به وای فایWiFi و بلوتوث Blutooth وصل شد و از دنیای اینترنت لذت برد. کیفیت تصویری که در سری 9 استفاده شده فورکی 4K می باشد با رزولوشن 2160*3840 که از فرمت HDR هم پشتیبانی می کند فرمت هایی مانند

10+HDR10 ,HLG,HDR. این تلویزیون دارای کنترل اسمارت می باشد که می توان از راه دور به راحتی به تلویزیون دسترسی داشت. این سری از تلویزیون قابلیت اتصال به گوشی را دارد به راحتی می توان فیلم وعکس های گوشی را روی صفحه تلویزیون خود داشته باشید. تلویزیون 55BU9000 دارای سیستم صوتی دو کاناله است که 20 وات صدا را بدون نویز تولید می کند. دارای قابلیت Multiviewکه جز آپشن هایی است که می توان دو تصویر را همزمان در یک صفحه داشته باشین.

پورت های ارتباطی در این مدل تلویزیون سامسونگ HDMI,ALLM,VRR,USB,RF, پورت خروجی صوتی دیجیتال OPTICAL و بلوتوث می باشد که امکان دسترسی به موارد بسیاری از امکانات را فراهم می کند. در ادامه با شما هستیم با توضیحات تکمیلی تلویزیون 55bu9000 لطفا با ما همراه باشید .

مشخصات کلی تلویزیون سامسونگ 55 اینچ 55BU9000

طراحی در تلویزیون 4K سامسونگ مدل 55BU9000

درسری جدید سامسونگ طراحی ظریف وکم نظیری کار شده که جدا از کیفیت عالی تصویرچشم نوازی هم از خود تداعی می کند. ضخامت در بدنه تلویزیون 55BU9000 و طراحی ساده و بدون برجستگی ظریف بودن کار را بیشتر به نمایش می گذارد. جوری که وقتی بر روی دیوار نصب می شود جلوه بهتری دارد و فاصله کمی با دیوار دارد. در طراحی تلویزیون سامسونگ از یک فریم بسیار باریک مشکی رنگ استفاده شده که در کنارصفحه تخت جلوه زیبایی را به بیننده نشان می دهد.

در پایین تلویزیون از یک پایه تخت صفحه ای استفاده شده که در وسط قرار دارد و باعث می شود تلویزیون تعادل بیشتری داشته باشد و کمتر در اثر حرکت دادن تکان بخورد. یکی دیگر از خصوصیات درطراحی این تلویزیون می شود به آپشن Ambient mode اشاره کرد که مثل یک اثرهنری کار می کند که در هنگام خاموش شدن با یک صفحه مشکی مواجه نمی شوید. بلکه تلویزیون به شبیه سازی تصاویر بر روی دیوار برروی صفحه نمایش تلویزیون می پردازد. مسئله به اینجا ختم نمی شود شما میتوانید با قرار داردن تصویر مورد نظر خود بر روی صفحه نمایش از منظره ای به سبک وسلیقه خود لذت ببرید.

طراحی تلویزیون سامسونگ 55BU9000


کیفیت تصویر در تلویزیون سامسونگ 55 اینچ 4K مدل 55BU9000

کیفیت تصویر جز اولین مواردی است که هر خریداری در موقع خرید تلویزیون به آن توجه می کند. سامسونگ در این مدل تلویزیون خود از کیفیت تصویر فورکی4k با رزولوشن 3840*2160 استفاده کرده که محتوای زنده و با کیفیتی را به شما عرضه می کند در حدی که شما خود را جزئی از محتوای در حال پخش احساس می کنید. این تلویزیون دارای قابلیت 4k upscaling می باشد به نحوی که وقتی تصاویر را پردازش می کند اگر کیفیت تصویر مورد نظر کم باشد اول کیفیت را ارتقاء می دهد بعد آن را پخش می کند.

یکی دیگر از مواردی که به ارتقاء تصاویردر تلویزیون سامسونگ کمک می کند پشتیبانی از محدوده دینامیکی HDR می باشد که خود از فرمت +HLG,HDR10 استفاده می کند, می باشد که باعث وضوح بهتر تصاویر و افزایش سطح نور تصاویر می شود به نحوی که در فیلم ها و تصاویر تاریک امکان نشان دادن کل تصویر با جزئیات را برای شما فراهم می کند. این تلویزیون از پردازنده ای به نام 4k crystal processor استفاده شده است که باعث ارتقاء تصویر کم کیفیت به فورکی 4K و پردازش محتوا و از بین بردن نویز تصاویر می شود.

این امکان فقط در تلویزیون های کریستالی استفاده شده و بر روی کیفیت رنگ تصاویر اثر می گذارد. در حالی که شما یک فیلم قدیمی را دارید که خوب فیلم برداری نشده بر روی این تلویزیون قرار می دهید تصویر با کیفیت وعالی را به شما ارائه می دهد.

کیفیت تصویر در تلویزیون سامسونگ 55BU9000


قابلیت Multiview در تلویزیون سامسونگ

با این امکان می توان هم زمان بر روی صفحه نمایش دوتصویر را تماشا کرد. مثلا میتوانید از طریق گوشی یک تصویر را وارد صفحه کرد و یک تصویر را از برنامه های تلویزیون داشت.می شود گفت این قابلیت تصویر در تصویر در تمام تلویزیون های 2020 به بعد وجود دارد.


پردازشگر 4k crystal processor چیست؟

از سال 2020 سامسونگ در تلویزیون های خود از 4k Crystal Processor استفاده کرده که باعث تولید صدا و تصویر بی نظیر برای مخاطب شود و باعث می شود تصاویر crystal با کیفیت فورکی 4k را به صورت مداوم و راحت پردازش می نماید. سامسونگ در تلویزیون های LED خود از پردازنده UHD Engine و در تلویزیون های کیولد QLED از پردازنده Quantum 4K Processor استفاده کرده است که این پردازنده ها برای تا قبل از سال 2019 بودند.

اخیرا سامسونگ در تلویزیون های 2020 خود از پردازنده ای جدید به نام Crystal 4K Processor استفاده می کند. این پردازنده قادر است رنگ ها به صورت مجزا از یکدیگر جدا کند و با عمق رنگ بسیار عالی تصاویر را پردازش نماید تا وضوح و زنده بودن تصاویر شما شگفت زده نماید. همچنین با استفاده از پردازنده Crystal Processor 4K شما می توانید همه تصاویر را در تلویزیون نزدیک به کیفیت فورکی 4K مشاهده نمایید. این پردازنده با استفاده از الگوریتم های پیشرفته کیفیت تصاویر پایین را بهبود می بخشد و باعث می شود این تصاویر در رزولوشن 4K دیده شوند بدون اینکه دچار اشکال شوند و حتی کیفیت آن ها را نیز بهبود می بخشد.
سامسونگ هم چنین در کیفیت تصویر خود از فناوری Dynamic Crystal Color استفاده کرده که با وجود این فناوری کیفیت بهتری از رنگ ها را برای شما به نمایش می گذارد به نحوی که در طیف گسترده ای از رنگ ها غرق خواهید شد.

سیستم عامل وپردازشگر تلویزیون 55 اینچ سامسونگ

کیفیت صدا تلویزیون 4K سامسونگ مدل 55BU9000

کیفیت صدا در تلویزیون 55 اینچ سامسونگ مدل 55BU9000 از سیستم صوتی 2 کاناله بهره می گیرد که قابلیت پخش صدای 20 واتی را دارد این یعنی صدای رسا و عالی از یک تلویزیون. این تلویزیون با پشتیبانی از قابلیت OTS Lite یا همان object tracking sound ite پخش صدای سه بعدی را به همراه دارد. قابلیت Multiroom Link این امکان را فراهم کرده تا بتوانید چندین دستگاه را به تلویزیون وصل کنید و هر کدام را در جایی از خانه بگذارید تا صدا را نزیک خود و با وضوح هر چه بیشتربشنوید.

همچنین وجود فناوری Dolby Digital Plus در تولید صدای شفاف و رساتر بی تاثیر نخواهد بود.از دیگر امکانات صدای تلویزیون سامسونگ Q-Symphony است که برای همگام سازی صدای ساندبار و تلویزیون هم زمان به کار می رود.به نحوی که صدای ساندبار هم قطع شود صدای تلویزیون قطع نمی شود.

کیفیت صدای تلویزیون 4K سامسونگ


امکانات هوشمند در تلویزیون سامسونگ 4k مدل 55BU9000

تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل BU9000 دارای سیستم عامل تایزن می باشد که قابلیت اتصال به مرور گر وب و استفاده از دنیای شگفت انگیز اینترنت را دارد. . PC on TV صفحه نمایش تلویزیون را به صفحه لپ تاپ شما تبدیل می کند و می توانید کارهای خود را با این صفحه بزرگ انجام دهید. همچنین دارای کنترل صوتی است که می توان بدون دخالت دست تنها به صورت صوتی با تلویزیون ارتباط برقرار کرد و دیگر مجبور به تایپ کردن یا گشتن های طاقت فرسا برای برنامه ها و شبکه های مختلف ندارید. جستجوی صوتی با دستیارهای صوتی همچون الکسا.آمازون و گوگل امکان پذیر است و می توانید با وجود این دستیارها به جستجوی هر چیزی که مد نظرتان است بپردازید.

امکان استفاده از برنامه game view در تلویزیون 55BU9000 وجود دارد دید بازتری از بازی را برای شما ارائه می دهد Game Bar این محصول نیز که مخصوص اجرای تنظیمات خاص حین بازی کردن است به گیمر این امکان را می دهد در حین اجرای بازی و بدون توقف و یا خارج شدن از بازی انواع تنظیمات مخصوص بازی و تصویر را روی کنسول و بازی خود پیاده کنید.این تلویزیون دارای تکنولوژی ALLM می باشد یعنی میزان تاخیر ورودی را به حداقل میرساند تا در کم ترین زمان ممکن بازی مورد نظر شما بر روی تلویزیون به نمایش دراید و اجرا شود

.همچنین از فناوری Motion Xcelerator Turbo بهره گرفته که برای صحنه های سریع و تصاویر دارای رنگ های متنوع و زیاد قرار گرفته است. در واقع این تکنولوژی قادر است کنتراست تصاویر را افزایش دهد تا تمامی تصاویر پخش شده از تلویزیون فعال وشفاف باشند. این فناوری در صحنه های سریع و هیجانی نیز بسیار عالی عمل میکند و تمامی نویز و تاری تصویر را حذف می کند و در آخر یک تصویر شفاف و واضح به نمایش می گذارد. استفاده از برنامه هوشمند SmartThings در تلویزیون سامسونگ هم باعث می شوداین برنامه جذاب کنترل سایرلوازم خانگی را به روشی هوشمندانه سرعت ببخشد تا در آسایش و آرامش کامل به سر ببرید.

در نتیجه می توانید با نصب برنامه SmartThings بر روی تلویزیون خود امکان برقراری ارتباط بین لوازم هوشمند خانه و تلویزیون را فراهم کنید.بنابراین از طریق تلویزیون هوشمند می‌توانید بسیاری از تنظیمات لوازم خانگی خود را همچون تنظیم دمای یخچال، تنطیم برنامه دلخواه ماشین لباسشویی و موارد دیگر را انجام دهید.

امکانات هوشمند تلویزیون سامسونگ


پورت ها وراه های ارتباطی در تلویزیون سامسونگ مدل 55BU9000

پورت های ارتباطی در تلویزیون سامسونگ شامل امکان اتصال به وای فای WiFi می باشد که شما را وارد دنیایی از وب گردی می کند می توانید با ورود به سایتی مانند یوتیوب از فیلم ها وبرنامه های آن بهره ببرید. همچنین قابلیت اتصال به بلوتوث Blutooth را دارد که می شود به گوشی یا هر وسیله هوشمند دیگری وصل شود و از امکانتش لذت برد.

پشتیبانی از قابلیت Tap View که می توان با این قابلیت هم گوشی را به تلویزیون خود نصب کنید به این صورت که با گوشی خود به تلویزیون چند ضربه آرام می زنید و گوشی به صورت خودکار به تلویزیون وصل می شود و می توان به راحتی هر چیزی که بر روی گوشی است را بر روی صفحه نمایش تلویزیون خود دید.ویژگی دیگر این تلویزیون Pc On Tv است که می توان به راحتی لپ تاپ خود را به کامپیوتر وصل کرد.بجزاین روش های ارتباطی روش های دیگری هم داریم مثل پورت های قابل اتصال مثل دو پورت USB وسه پورت HDMI .دارای ورودی های LAN, RF هم می باشد.

پورت ها وراه های ارتباطی سامسونگ

پشتیبانی از قابلیت HDR در تلویزیون سامسونگ

قابلیت HDR در تلویزیون سامسونگ باعث ایجاد محدوده بیشتری از جزئیات رنگ ها می شود یعنی در صفحه های خیلی روشن وخیلی تاریک جزئیات به وضوح تر نمایان می شوند که این مدل از نسخه های +HLG,HDR10 پشتیبانی می کند که تصویر طبیعی تر با کنتراست بهتر را برای شما نشان می دهد.

پشتیبانی از قابلیت HDR

جمع بندی آخر

اگر قصد خرید تلویزیونی با سایز 55 اینچ و برند سامسونگ را دارید مدل 55BU9000 جز جدید ترین محصولات این شرکت هست که با توجه به قیمت عالی دارای امکانات فوق العاده ای است. این مدل تلویزیون سامسونگ دارای کیفیت تصویر 4K Crystal می باشد که قابلیت ارتقاء تصویر های بی کیفیت را هم دارد. کنترل صوتی هوشمند دارد همچنین قابلیت اتصال به گوشی.لپ تاپ.کامپیوتر و کنسول های بازی را دارد. چیزی که هر کسی در هر رده سنی بهش احتیاج دارد. این مدل تلویزیون ساخت کره جنوبی و مونتاژ مصرمی باشد که صفحه تخت با فریم نازک مشکی دارد. برای خرید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SAMSUNG TV 55BU9000

مشخصات

مدل کامل
BU9000
سری
9
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
VA
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160*3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
دالبی دیجیتال پلاس
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
نوع سیستم عامل
تایزن
حافظه داخلی (گیگابایت)
ندارد
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
تعداد ورودی کامپوننت Component
ندارد
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
دارد
خروجی هدفون
ندارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه تخت مستطیلی
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
55BU9000
توضیحات صفحه نمایش
LED تخت
صدا بهینه ساز
دارد
سایر تو ضیحات صدا
Dolby Digital Plus, OTS Lite, Q-Symphony
سایر ویژگی های تصویر
Auto Motion Plus | Contrast Enhancer | Dynamic Crystal Color | Film Mode | HDR 10+ | Mega Contrast | Natural Mode Support | PQI: 2800 | UHD Dimming
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
Crystal Processor 4K
ویژگی های اسمارت
جست و جو صوتی.SmartThings. دستیارهای صوتی Amazon Alexa.Google Assistant
Dolby Vision
دارد
تنظیم صدا جادویی
دارد
اقلام همراه
پایه، ریموت کنترل، 2 عدد باتری، دفترچه راهنما
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
BU9000
سری
9
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
VA

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160*3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
دالبی دیجیتال پلاس
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
تایزن
حافظه داخلی (گیگابایت)
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
تعداد ورودی کامپوننت Component
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه تخت مستطیلی

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
55BU9000
توضیحات صفحه نمایش
LED تخت
صدا بهینه ساز
سایر تو ضیحات صدا
Dolby Digital Plus, OTS Lite, Q-Symphony
سایر ویژگی های تصویر
Auto Motion Plus | Contrast Enhancer | Dynamic Crystal Color | Film Mode | HDR 10+ | Mega Contrast | Natural Mode Support | PQI: 2800 | UHD Dimming
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
Crystal Processor 4K
ویژگی های اسمارت
جست و جو صوتی.SmartThings. دستیارهای صوتی Amazon Alexa.Google Assistant
Dolby Vision
تنظیم صدا جادویی
اقلام همراه
پایه، ریموت کنترل، 2 عدد باتری، دفترچه راهنما

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم