تلویزیون سونی 55 اینچ 4K مدل 2022 55X90K

مشخصات کلی تلویزیون سونی 4K مدل 2022 55X90K

  • پردازشگر Congnitive Processor XR
  • دارای 4 پورت HDMI و 2 پورت USB
  • رزولوشن 3840x2160 پیکسل
  • سیستم عامل Google TV
  • سرعت رفرش 120 هرتز
  • خروجی صدا 30 وات
  • کیفیت تصویر 4K
  • سال ساخت 2022
  • سری 9
  • ابعاد 123x71x7 سانتی متر
ادامه مطلبShow less
28,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SONY TV 55X90K
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون سونی 55 اینچ 4k مدل 55X90K

برند سونی از دیر باز از بهترین های صنعت لوازم صوتی و تصویری بوده است و برای خود جایگاه ویژه ای دارد. قطعا با کیفیت عالی این محصول ژاپنی آشنایی داریم. برند سونی همیشه بیشترین تنوع و امکانات را در محصولات خود داشته است و در بین کشورهای مختلف هم طرفداران زیادی دارد. در حال حاضر سری 9 تلویزیون سونی مدل X90K جز آخرین محصولات این شرکت با بهترین امکانات می باشد.

سرعت رفرش این تلویزیون 120 هرتز است. در طراحی این تلویزیون به بهترین شکل طراحی شده است که بدون فریم می باشد و پایه های دو شاخه ای دو حالته. در قسمت صوتی این مدل تلویزیون 2/2 کانال صدا به کار رفته است که در کل 30 وات صدا تولید می کنند و از بلندگوهای مدل Full Range (BassReflex) استفاده شده است. این تلویزیون دارای سیستم عامل اندروید Google TV از نسخه 11 استفاده شده است با حافظه داخلی 16 گیگا بایت که جزء تلویزیون های هوشمند بازار می باشد و به راحتی می توان به اتصال به وای فای wifi به دنیای بزرگ اینترنت وصل شد همچنین قابلیت اتصال به بلوتوث blutooth را دارد و می شود به گوشی و یا هر وسیله هوشمند دیگری وصل شد و محتویات خود را بر روی صفحه نمایش تلویزیون مشاهده کنید.

تلویزیون 55 اینچ سونی مدل 55X90K با کیفیت تصویر 4K جز تولیدات سال 2022 می باشد در کیفیت تصویر این تلویزیون از 4K استفاده شده یعنی کیفیت تصویری 4 برابر کیفیت تصویر FHD دارد در کیفیت تصویر این تلویزیون از پردازشگر Congnitive Processor XR استفاده شده است و این پردازنده ها اطلاعات را پردازش می کنند و در تنظیم خودکار رنگ، کنترل روشنایی، حذف نویز و ناخالصی های تصویر تاثیرگذارند .

همچنین این مدل از تلویزیون سونی از قابلیت HDR هم پشتیبانی می کند که باعث تقویت کنتراست و ارائه تصویر خیلی بهتر و با کیفیت تر می شود از قابلیت Trilominos PRO استفاده می کند که دامنه رنگی گسترده تر همراه با جزئیات دقیق تری را به ما نشان می دهد همچنین امکان  4K X_Reality PRO  در ارتقاء تصاویر پخش شده در تلویزیون نقش دارد و تصاویری که کیفیت کمی دارند را ارتقاء می دهد و با کیفیت 4K به نمایش می گذارد.

تلویزیون سونی مدل 55X90K دارای پورت های ارتباطی بسیاری است از جمله 4 پورت HDMI و 2 پورت USB همچنین پورت های HDMI2/1,ALLM,VRR و ورودی های کامپوزیت و خروجی صوتی دیجیتال از راه های ارتباطی غیر مستقیم مثل WiFi,Blutooth و داشتن آنتن RF.

طراحی چشم نواز تلویزیون 55 اینچ سونی مدل 55X90K

سونی در طراحی تلویزیون جدید سری 9 خود از تولیدات سال 2022 ظرافت خاصی استفاده کرده و طراحی این مدل تلویزیون سبک زیبا و جذابی را به کار برده است و دکوراسیون منزل شما را به طرف سبک مینیمال می برد. صفحه نمایش این تلویزیون تخت بوده از نوع پنل VA . در اطراف تلویزیون 55X90K سونی از قاب مشکی خیلی باریکی از جنس آلومینیوم کار شده که حالت بدون فریم به تلویزیون داده است در واقع باعث می شود زاویه دید بیشتری داشته باشید و توجه بیننده کمتر به اطراف معطوف می شود و بر روی صفحه نمایش تمرکز بیشتری دارید.

تمامی درگاه ها و پورت های ارتباطی در پشت تلویزیون قرار داده شده است تا از شلوغی جلو تلویزیون جلوگیری شود همچنین از دو پایه شاخه ای استفاده شده که با وجود طراحی ظریف از مقاومت عالی برخوردار است و به راحتی پنل تلویزیون را بر روی خود قرار می دهد. این پایه ها به شکل قابل انعطاف هستن هم می شود در دو طرف تلویزیون قرار بگیرند . بیشترین نوع تنوع در پایه های تلویزیون سونی می باشد .این پایه ها هم این که در وسط تلویزیون جمع شود و بر روی میز های کوچکتر قرار داد. از قابلیت دیگر این پایه ها امکان تنظیم ارتفاع تلویزیون می باشد که می توان ارتفاعش را بلند تر کرد و به راحتی ساندبار را زیر تلویزیون قرار دهید.

کیفیت تصویر بی نظیر تلویزیون 4K سونی مدل 55X90K

قابلیت Motion Clarity در این تلویزیون وضوح تصویر را بهتر می کند. نرخ رفرش صفحه نمایش با افزایش لایه های تصویر به وضوح بیشتر در صحنه های سریع می انجامد وضوح تصویر تلویزیون در صحنه های سریع کاهش پیدا نمی کند در نتیجه تاری تصویر و رنگ ها در نمایشگر دیده نمی شود به این ترتیب شاهد تصاویری با کیفیت عالی و وضوح بالا خواهید بود.

سونی در کیفیت تصویر تلویزیون مدل 55X90K از 4K استفاده کرده است که جز بهترین کیفیت تصویر ها می باشد و در واقع 4K کیفیت تصویری 4 برابر FHD دارد این یعنی وضوح 4 برابر بیشتر. سونی همچنین در تلویزیون های 2021 به بعد خود از پردازشگر Congnitive Processor XR استفاده کرده است که فقط مخصوص برند سونی می باشد و در هیچ تلویزیونی مشاهده نمی شود این پردازشگر در تلویزیون های سری 9 و OLED استفاده شده که تا به حال کارایی عالی خود را به نمایش گذاشته است در این پردازشگر تصاویر بی کیفیت را دریافت کرده و پردازش می کند و تصویری با کیفیت 4K را ارائه می دهد.

یکی از قابلیت های بسیار کاربردی در این نمایشگر تشخیص نور محیط و همچنین تنظیم نور صفحه متناسب با آن است. حتماً برایتان پیش آمده که در اتاقی با نور زیاد و یا با نور کم به تماشای تلویزیون نشسنه اید و از آن جایی که تلویزیون نور پیش فرض دارد تفاوت نور اتاق و نمایشگر باعث افت کیفیت می شود به این ترتیب اگر نور اتاق تاریک تر شود تلویزیون برای نمایش بهتر تصاویر و همچنین راحتی چشم کاربر نور صفحه را کاهش می دهد و همچنین با افزایش نور محیط نور تصاویر تلویزیون نیز افزایش پیدا می کنند این قابلیت Trilominos PRO نام دارد.

در پردازشگرXR قابلیت باعث بازیابی نقاط از دست رفته تصاویر می شود و تمام محتوای شما را با کیفیت 4K به نمایش می گذارد. تلویزیون سونی 55 اینچ 4K مدل 55X90K از امکان HDR هم پشتیبانی می کند که در این حالت تمامی جزئیات تصویر قابل مشاهده باشد. از دیگر امکانات تلویزیون سونی سری 9 پشتیبانی از قابلیت Contrast Brooster است که باعث افزایش کنتراست تصویر شده و باعث ایجاد صحنه هایی با روشنایی بیشتر و سیاهی عمیق تر می شود. همچنین امکان Smothing باعث ایجاد تصاویر یک دست و صاف تر می شود.

کیفیت صدای رسا در تلویزیون سونی مدل 55X90K

در کیفیت صدا تلویزیون سونی سری 9 از 2/2 کانال صوتی استفاده شده با بلندگو های ظریف X_Balanced که در مجموع 30 وات صدا تولید می کند که این خود نشان دهنده کیفیت صدای رسا و عالی می باشد. در کیفیت صدای سری 9 سونی از فناوری Acoustic Multi_Audio استفاده شده که این امکان را دارد صداهایی با فرکانس بالا از مکان های مناسب به صحنه بیاید و با آنچه دقیقا روی صحنه هستند همخوانی داشته باشد.

امکانات Bravia XR یا XR_Surround امکان این را می دهد که هر چیزی را که تماشا می کنید صدای فراگیر داشته باشد و صدایی فراگیر از کناره ها و به صورت عمودی تنها با استفاده از بلندگو های تلویزیون داشته باشید. پس می توانید یک صدای سه بعدی بدون نیاز به بلندگوهای اضافی داشته باشید. قابلیت Voice Zoom بدون افزایش صدا می توانید صدای تلویزیون را واضح تر بشنوید حتی اگر شنیدن گفتگو سخت باشد صدا را تشخیص داده و تجزیه و تحلیل می کند و کیفیت را 2 برابر می کند و پخش می کند.

ویژگی های هوشمند تلویزیون سونی مدل55X90K

تلویزیون هوشمند سونی مدل 55X90K دارای سیستم عامل اندروید Google TV از نوع ورژن 11 می باشد که جزء بهترین سیستم عامل ها با حافظه داخلی 16 گیگابایت می باشد . این سیستم عامل امکان دسترسی به تعداد زیادی از فیلم ها و محتوای مورد علاقه شما را از طریق Google tv می دهد. یک نمایه مخصوص کودکان دارد تا یک محتوا مناسب سن کودک شما پیدا کند و همچنین تم مورد علاقه کودکتان را می توانید قرار دهید و  حتی مدت تماشای تلویزیون را برای کودک خود محدود کنید و زمان خواب را به وی هشدار دهد.

از امکانات عالی این تلویزیون امکان استفاده از یک ریموت کنترل برای چند وسیله می باشد .تلویزیون سونی سری 9 دارای یک کنترل هوشمند است که دیگر نیازی ندارید برای هر وسیله ای که به تلویزیون شما وصل است یک کنترل جدا داشته باشید و تمام دستگاه های هوشمند شما را با یک ریموت کنترل از راه دور کنترل می کند. قابلیت Voice Search در ریموت کنترل هوشمند وجود دارد که می توانید با آن صفحات وب را باز کنید و یا از دستیار های صوتی استفاده کنید.

دستیارهای صوتی در تلویزیون سونی 55x90k شامل Google Assistsnt ,Alexa می باشد که امکان خاموش روشن کردن و کم و زیاد کردن همچنین تعویض کانال ها را باری شما به صورت صوتی فراهم می کند.همچنین دستیار گوگل که نه تنها تلویزیون بلکه قادر است دستگاه های دیگر موجود در منزل شما را نیز مدیریت و کنترل کند به عنوان مثال می توانید به تلویزیونتان بگویید دوربین های امنیتی را کنترل و یا مایکروفر را خاموش کند.

با استفاده از امکانات You View می توان برنامه هایی که در 7 روز گذشته توسط Pop Fun,BBC ipayer,ITV,All4,Channel 5 پخش شده را مجدد ببینید. با استفاده از قابلیت Chromecast می توانید در یک لحظه از گوشی و لپ تاپ خود به تلویزیون وصل شوید وتمام جزئیات فیلم و برنامه های خود را به صفحه تلویزیون انتقال دهید.


اتصالات و پورت های ارتباطی در تلویزیون سونی 55X90K

تلویزیون سونی 2022 مدل 55X90K دارای پورت های متنوعی است که هم به صورت مستقیم هم به صورت غیر مستقیم می توان به وسیله آن به تلویزیون وصل شد. از جمله 4 عدد پورت HDMI و 2 پورت USB و امکانات غیر ارتباط مستقیم مثل وای فای WiFi و بلوتوث Blutooth که می شود از طریق وای فای به اینترنت وصل شد و به راحتی وب گردی کنید. دارای ورودی آنتن RF برای اتصال به آنتن رادیو است. دارای پورت ارتباطی HDMI2 برای اتصال به انواع گیمینگ ها کاربرد دارد. دارای گیرنده های داخلی DVB_T2,DVB_T است . همچنین ورودی های ALLM,VRR,LAN را دارا می باشد.


سخن آخر

تلویزیون سونی 2022 از سری 9 دارای قابلیت های فراوانی هستن با کیفیت تصویر فوق العاده 4K که از پردازشگر Congnitive Processor XR بهره گرفته است که امکان ارتقاء تصاویر بی کیفیت را در حد 4K دارد. همچنین داری امکانات صوتی بی نظیر با توان خروجی 30 وات که با توجه به امکاناتی که دارد امکان پخش صدای سه بعدی را برای شما فراهم می کند. دارای پورت های ارتباطی بسیار عالی ومتنوعی است که به راحتی می شود به هر وسیله هوشمند دیگر وصل شد که از کنترل هوشمند هم بهره برده که به صورت صوتی هم کار می کند. اگر قصد خرید تلویزیون سونی جدید را دارید می توانید از این تلویزیون 55 اینچ سونی مدل 55X90K بهترین استفاده را داشته باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SONY TV 55X90K

مشخصات

مدل کامل
55X90K
سری
9
سال ساخت
2022
کشور سازنده
ژاپن
کشور مونتاژ کننده
مالزی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
139 سانتی متر
نور پس زمینه
Direct LED
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160*3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Dolby Vision Bright
Dolby Vision Dark
IMAX Enhanced
Standard
Graphics
Custom
Cinema
Photo
Game
Vivid
توان خروجی صدا (وات)
30 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
Dolby Audio
Standard
Cinema
Sports
Dialog
Music
نوع سیستم عامل
اندروید Android
حافظه داخلی (گیگابایت)
16 گیگ
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
دارد
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو طرف و خطی
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
123x71x7 سانتی متر
منبع تغذیه
AC 220-240V, 50/60Hz
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
55X90K
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
صدا بهینه ساز
دارد
تنظیمات حالت صدا
دارد
سایر تو ضیحات صدا
Dolby Atmos.DTS Digital Surround.Dolby Audio.3D Surround Upscaling
نسبت تصویر
16:9
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac.قابلیت Wi-Fi Direct
پردازنده مرکزی
Cognitive Processor XR
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
حسگر روشنایی
دارد
رنگ تقویت پویا
دارد
ویژگی های اسمارت
قابلیت اتصال به اینترنت.جستجوی صوتی.پشتیبانی از Apple Airplayو Apple HomeKit.قابلیت نصب برنامه.قابلیت ضبط برنامه (PVR).
Dolby Vision
دارد
Harman Kardon هارمن کاردن
دارد
تنظیم صدا جادویی
دارد
اقلام همراه
ریموت کنترل.کابل برق.پایه. دفترچه راهنما
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
55X90K
سری
9
سال ساخت
2022
کشور سازنده
ژاپن
کشور مونتاژ کننده
مالزی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
139 سانتی متر
نور پس زمینه
Direct LED

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160*3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Dolby Vision Bright<br /> Dolby Vision Dark<br /> IMAX Enhanced<br /> Standard<br /> Graphics<br /> Custom<br /> Cinema<br /> Photo<br /> Game<br /> Vivid

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
30 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
Dolby Audio<br /> Standard<br /> Cinema<br /> Sports<br /> Dialog<br /> Music

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
اندروید Android
حافظه داخلی (گیگابایت)
16 گیگ
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو طرف و خطی
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
123x71x7 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 220-240V, 50/60Hz

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
55X90K
اشتراک گزاری هوشمند
صدا بهینه ساز
تنظیمات حالت صدا
سایر تو ضیحات صدا
Dolby Atmos.DTS Digital Surround.Dolby Audio.3D Surround Upscaling
نسبت تصویر
16:9
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac.قابلیت Wi-Fi Direct
پردازنده مرکزی
Cognitive Processor XR
کنترل نور پس زمینه پویا
حسگر روشنایی
رنگ تقویت پویا
ویژگی های اسمارت
قابلیت اتصال به اینترنت.جستجوی صوتی.پشتیبانی از Apple Airplayو Apple HomeKit.قابلیت نصب برنامه.قابلیت ضبط برنامه (PVR).
Dolby Vision
Harman Kardon هارمن کاردن
تنظیم صدا جادویی
اقلام همراه
ریموت کنترل.کابل برق.پایه. دفترچه راهنما

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم