تلویزیون سونی 65 اینچ 4K مدل 2022 65X95K

مشخصات کلی تلویزیون سونی 4K مدل 2022 65X95K

  • پردازشگر Cognitive Processor XR
  •  سیستم صوتی 2 کاناله 60 واتی
  • رزولوشن 2160*3840 پیکسل
  • حافظه داخلی 16 گیگابایت
  • سرعت رفرش 120 هرتز
  • سیستم عامل اندروید
  • دارای کنترل هوشمند
  • سال ساخت 2022
  • کیفیت تصویر 4K
  • ابعاد 144x84x6 سانتی متر

ادامه مطلبShow less
63,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SONY TV 55X95K
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون سونی 65 اینچ 4K مدل 2022 65X95K

سونی جزء بهترین برند های دنیا در صنعت تولید لوازم و صوتی و تصویری می باشد. همه ما در طول سالیان از محصولات بی نظیرش استفاده کرده ایم و شنیده ایم. شرکت سونی هرساله به محصولات خود آپشن هایی اضافه می کند و به همین دلیل همیشه پیشتاز بود و هست و امکاناتی که دارد باعث شده از برندهای هم رقیب خود پیشی بگیرد. در نمایشگاه سال 2022 برنده جایزه بهترین نوآوری می باشد بخاطر داشتن اولین صفحه نمایش Mini LED و همچنین استفاده از فناوری دوربین  BRAVIA CAM که فقط در تلویزیون های سونی استفاده شده است. این دوربین در بالای تلویزیون قرار می گیرد. مثلا می توان به مکالمه ی تصویری پرداخت و یا از طریق حرکات مختلف دست تنظیمات مختلف را بر روی تلویزیون اعمال کرد .

همچنین تلویزیون به کمک این دوربین می تواند مکان اشخاص را تشخیص دهد و بهترین و بهینه ترین تنظیمات ممکن را اعمال نماید. کیفیت تصویر این تلویزیون ها 4K  می باشد که از پردازشگر Cognitive Processor XR  استفاده کرده. که کیفیت تصویر XR می تواند تصاویر بدون کیفیت را ارتقاء دهد و در حد 4k  آن را پخش کند. در این تلویزیون از کیفیت HDR استفاده شده که خود از نسخه های HLG,HDR10,Dolby Vision استفاده می کند. باعث می شود که تصاویرخیلی روشن و خیلی تیره را تیره تر  و روشن تر نشان دهد یعنی جزئیات را واضح تر نشان دهد تصویری واقعی برای شما به نمایش بگذارد.

این تلویزیون دارای سیستم عامل اندروید Google TV می باشد که که 16 گیگا بایت حافظه داخلی دارد که به راحتی می توانید برنامه ها و بازی ها مورد علاقه خود را بر روی تلویزیون نصب کنید از آن لذت ببرید. تلویزیون سونی 65 اینچ مدل 65X95K دارای 2 کانال صوتی می باشد که در مجموع 60 وات صدا تولید می کند و این صدایی عالی برای یک تلویزیون به این عظمت می باشد. در این تلویزیون از فناوری XR Surrond استفاده شده که صدا را به صورت فراگیر در تمام قسمت های اتاق پخش می کند و صدایی سه بعدی را عرضه می کند.

این مدل تلویزیون 65 اینچ سونی جز تلویزیون های هوشمند می باشد که می تواند به راحتی به گوشی  و لپ تاپ وصل شود همپنین می تواند به وای فای wifi  و بلوتوث blutooth  وصل شود. دارای پورت های ارتباطی بسیاری می باشد که به راحتی می توانید هر وسیله هوشمندی را به تلویزیون خود وصل کنید همچنین دارای کنترل صوتی هوشمند است که می شود فقط با صدا و بدون دخالت دست  برنامه مورد نظر خود را از تلویزیون بخواهید. دارای پورت HDMI,USB,HDMI2,LAN,ALLM,VRR. در ادامه با ما باشید با معرفی بیشتر تلویزیون سونی جدید سال 2022 که بیشتر با این محصول بی نظیرآشنا شوید.

طراحی زیبا و ظریف تلویزیون سونی 65 اینچ مدل 65X95K

در طراحی تلویزیون های سونی از بهترین متریال و با کیفیت ترین ها استفاده شده است  در تلویزیون 2022 جدید سونی مدل 65X95K از یک قاب مشکی خیلی باریک استفاده شده که می توان گفت جزء تلویزیون های بدون فریم می باشد که کاملا صاف و یک دست کار شده است. قاب به حدی باریک شده که صفحه نمایش در بزرگترین حالت خود قرار دارد و تمام تمرکز بیننده را به صفحه نمایش معطوف می کند که از هواس پرتی شما جلوگیری می کند.

همچنین دارای 2 پایه در دو طرف تلویزیون می باشد که از جنس آلومینیوم ساخته شده است  که سه حالت متنوع دارد و می شود به سه حالت متفاوت آن را قرار دارد. هم می شود در دو طرف تلویزیون قرار گیرد و هم اینکه در وسط قرار دهید که در این صورت از میز های تلویزیون کوچک تر هم می شود استفاده کرد. حالت بعدی امکان تنظیم ارتفاع این پایه ها می باشد و میتوان بلند تر کرد زیر آن ساندبار یا وسیله های دیگر قرار داد.

کیفیت تصویر بی نظیر در تلویزیون 65 اینچ 4K  مدل 65X95K

  کیفیت تصویر تلویزیون 65 اینچ سونی مدل 65X95K  دارای بهترین کیفیت تصویر ها می باشد شرکت ژاپنی سونی همیشه در کیفیت تصویر از تمام رقبای خود بالاتر بوده است. در این مدل تلویزیون از پنل VA استفاده شده  که به وسیله آن تصاویر، رنگ ها و در کل کیفیت تصویر تلویزیون چند سطح ارتقاء پیدا می کند.

کیفیت تصویرفورکی 4K استفاده شده است این یعنی کیفیت تصویری 4 برابر کیفیت تصویر FHD با رزولوشن 2160*3840. در این تلویزیون از پردازنده عالیه  Cognitive Processor XR  استفاده شده که پردازنده XR  از بالاترین پردازشگر ها می باشد. پردازنده XR این امکان را دارد که تصاویر بدون کیفیت را با استفاده از قابلیت XR 4K Upscaling پردازش می کند و آن را ارتقاء می دهد و به تصاویری در حد فورکی 4K می رساند و پخش می کند.

همچنین در کیفیت تصویر این تلویزیون سونی از فرمت HDR  استفاده شده که خود از نسخه های HLG,HDR10,Dolby Vision بهره گرفته است این فرمت ها تصاویر که تیره یا روشن هستن را تیره تر و روشن تر نشان می دهد به صورتی که تمام جزئیات تصاویررا کاملا واضح  و بدون نقص نشان می دهد و می توان تمام جزئیات سایه ها را هم دید. در این تلویزیون بی نظیر سونی 65 اینچ از قابلیت دیگری به نام XR Triluminos Pro  استفاده شده که باعث تقویت کنتراست تصاویر می شود و تصاویر با طیف رنگی گسترده تری را ارائه می دهد و همه چیز در تصویر حالت واقعی تری به خود می گیرد و رنگ ها را به صورت واقعی تر نشان می دهد.

قابلیت بعدی در کیفیت تصویر XR Backlight Master Drive  می باشد که باعث کنترل نور پس زمینه می شود و کیفیت تصویر را بی نقص پخش می کند.  امکانات عالی دیگر در این تلویزیون XR Clarity  می باشد که به واسطه 4k XR Upscaling  قادر است تمام جزئیات حذف شده تصاویر را باز سازی کند مثلا در یک پرنده تار به تار پرها ی آن را واضح نشان دهد. XR  با تقویت کنتراست و همچنی متعادل کردن و تنظیم نور صفحه و کم کردن نور برخی نقاط و تقویت رنگ برخی نقاط دیگر تصویر را با بهترین حالت کیفیت  خود به نمایش می گذارد.

XR Smoothing  هنگام تماشای تصاویر تصویری نرم و طبیعی تری برای شما ایجاد می کند و صحنه ها را با سایه ها و درجه بندی های عالی باز تولید می کند واین باعث می شود تصاویر واقعی تر به نظر برسد.

 

X_Wide Angle  چیست؟

از دیگر امکانات تلویزیون ها ی سونی با پردازشگ XR امکان قابلیت  X_Wide Angle می باشد که باعث شده شما زاویه دید بیشتری داشته باشید و نور از نور پس زمینه باعث می شود شما در هر قسمتی از اتاق نشسته باشید تصاویر را با همان وضوح که اگر در روبروی تلویزیون می نشستین بتوانید ببینید.

X_Anti Reflectin  چیست؟

تا به حال برای شما پیش آمده که در یک اتاق خیلی روشن مجبور به دیدن فیلم های با صحنه های خیلی تاریک شوید. خاصیت عالی X_Anti Reflectin   باعث می شود نور لامپ یا نور خورشید کاهش پیدا کند و رنگ ها سیاه خالص تری را در روشنایی فضا ببینید و از تصاویر واضح لذت ببرید.

امکانات هوشمند در تلویزیون سونی 65X95K

تلویزیون های سونی جزء هوشمند ترین تلویزیون های دنیا  می باشند تلویزیون سونی 65X95K دارای سیستم عامل اندروید از نوع Google TV می باشد که 32 گیگا بایت حافظه داخلی با 2 گیگ رم و سرعت رفرش 120 هرتز و شما می توانید برنامه ها و بازی های مورد علاقه خود را بر روی تلویزیون نصب کنید. همچنین این سیستم عامل امکان دسترسی به دستیار های صوتی را دارد و می توانید از دستیار های صوتی Hey Google  و الکسا و   Google Assistantاستفاده کرد و به راحتی به تعداد بالایی از فیلم ها و محتویات  مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید.

این تلویزیون سونی 65 اینچ دارای قابلیت Chromecast  است که در یک لحظه می توانید گوشی یا تپلت یا لپ تاپ خود را به تلویزیون وصل کنید و همه محتوای مورد نظر خود را به طور مستقیم به تلویزیون انتقال دهید از تماشای آن در صفحه نمایش خود به طور واضح تری لذت ببرید. در این سیستم عامل شما می تونید با اتصال به وای فای WiFi  به اینترنت وصل شوید و به راحتی یه صفحات وب دسترسی داشته باشید و وب گردی کنید.

این تلویزیون دارای ریموت کنترل هوشمند می باشد که از امکانات عالی آن قابلیت استفاده به صورت صوتی است که به راحتی و بدون دخالت دست می توانید به صورت صوتی از طریق این کنترل به تلویزیون دسترسی داشته باشید و برنامه های خود را از تلویزیون درخواست کنید همچنین با این ریموت می توانید بدون استفاده از چند ریموت کنترل تنها با یک کنترل از تمام دستگا ها یی که تلویزیون وصل است استفاده کنید. این تلویزیون اززبان فارسی پشتیبانی می کند و این یعنی شما می توانید فیلم های با زیر نویس فارسی تماشا کنید وهمچنین جستجو کنید و از فروشگاه Google Play برنامه و نرم افزار مورد نظرتان را دانلود نمایید.

 

دوربین هوشمند BRAVIA CAM در تلویزیون سونی 65X95K

در تلویزیون های جدید سونی ساخت سال 2022 از دوربین Bravia Cam  استفاده شده که به خاطر این موضوع برنده جایزه  CES  در سال 2022 برای این فناوری جدید شده اند. این دوربین در بالای تلویزیون نصب می شود و باعث می شود تلویزیون تنظیمات بهینه مطابق با محیط اطراف را اعمال کند . در این حالت تنها  با حرکت دست  با شناسایی موقعیت اشخاص در داخل اتاق به صورت خودکار حجم صدا و میزان روشنایی را با توجه به مسافت شما از تلویزیون تنظیم می کند. از این دوربین می توان برای مواقع چت تصویری هم استفاده کرد.

سیستم صوتی در تلویزیون سونی 65 اینچ مدل  65X95K

در سیستم صوتی تلویزیون 65X95K از سیستم صوتی عالی با کیفیت صدای رسا استفاده شده است که دارای 2 کانال صوتی می باشد که 60 وات صدا تولید می کند این یعنی سونی در کنار کیفیت تصویر به کیفیت صدا هم اهمیت خاصی داده است. استفاده از فناوری  Multi_Audio Acoustic  در تلویزیون جدید سری 9 سونی در کیفیت صدا تاثیر عالی دارد و خود صدا را تشخیص می دهد و ک می کند تا صدا های فرکانس بالا از مکان مناسب به صحنه بیایند و دقیقا با آن چیزی که بر روی صفحه نمایش است مطابقت داشته باشد.

قابلیت XR Sound Position  باعث می شود صدا از پشت صفحه نمایش را جمع می شود و دقیقا روبروی کاربر به اجرا در می آورد. همچنین XR Surround  را دارد که جز ء بهترین ها می باشد و باعث ایجاد صدای  سه بعدی می شود و هر جایی که از تلویزیون نشسته باشید صدا را به صور واضح می شنوید. قابلیت استفاده از فناوری Dolby Vision را دارد که صدای فراگیر و واقعی بدون نیاز به اسپیکر های اضافی سقفی یا دیگر اسپیکر ها را از تلویزیون شما پخش می کند.

VOICE ZOOM  چیست؟

حالت Voice Zoom  نوع صدا را تشخیص می دهد و بدون اینکه شما صدای تلویزیون خود را زیاد کنید خود به خود صدا را می شناسد و آن را تجزیه و تحلیل می کند و وضوح آن را افزایش می دهد.

 

اتصالات و پورت های ارتباطی در تلویزیون سونی 65 اینچ 4k مدل 65X95K

تلویزیون هوشمند سونی دارای امکانات و پورت های ارتباطی متنوعی است که امکان اتصال به تلویزیون را برای شما راحت تر می کند. از جمله امکانات ارتباطی در این مدل می توان از اتصال به وای فای WiFi اشاره کرد و همچنین امکان اتصال به بلوتوث Blutooth  را دارد که راحت می توان به گوشی یا هر وسیله هوشمند دیگری وصل شد و برنامه ها و محتوای خود را بر روی صفحه نمایش داشته باشید. 

از دیگر امکانات تلویزیون سونی 65 اینچ مدل 65X95K داشتن 4 عدد پورت HDMI برای اتصال کردن مستقیم لپ تاپ و بقیه موارد می باشد همچنین 3 عدد پورت USB که می توانید فلش یا رم خود را مستقیم به تلویزیون وصل کنید. از دیگر پورت های جذاب تلویزیون سری 9 سونی داشتن پورت HDMI2  است که قابلیت اتصال کنسول های بازی را برای شما فراهم می کند .

پورت بعدی کامپوزیت  Composite  است که برای گرفتن موج های صوتی استریو و امواج تصویر استاندارد SD توسط این کابل کاربرد دارد.این تلویزیون دارای گیرنده دیجیتال داخلی DVB_T,DVB_C/T2 و همچنین ماهواره سرخود DVB_S2,DVB_S است همچنین  دارای خروجی هدفون می باشد که می توان با هدفون به تلویزیون خود وصل شوید.

سخن آخر

اگر قصد خرید تلویزیون سونی را دارید سری 9 تلویزیون ها سال 2022  از بهترین امکانات بهره گرفته اند که جزء تلویزیون ها ی هوشمند بازار می باشد با سیستم عامل اندروید با حافظه داخلی 16 گیگا بایت که به راحتی می شود به  دستگاه های هوشمند وصل شد و همچنین تلویزیون سونی 65 اینچ 65X95K  دارای ریموت کنترل هوشمند می باشد که امکان مدیریت هم زمان چند وسیله را که به تلویزیون وصل هستن دارد.

این کنترل به صورت صوتی هم کار می کند و می شود به صورت صوتی به تلویزیون برنامه داد. دارای 60 وات صدای عالی و بدون نویز می باشد که از قالبیت های صوتی بی نظیری استفاده کرده است همچنین دوربین عالی که در بالای تلویزیون دارد کار را برای شما از خیلی لحاظ ها راحت کرده است . در اینجا مشکل ارتباط با تلویزیون را ندارید چون پورت های متنوعی دارد. در صورتی که قیمت روز این محصول بی نظیر را می خواهید  با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

 

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SONY TV 55X95K

مشخصات

مدل کامل
X95K
سری
9
سال ساخت
2022
کشور سازنده
ژاپن
کشور مونتاژ کننده
مالزی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
نوع صفحه نمایش
MINI LED
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
165
نور پس زمینه
Direct Full Array Mini LED
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160*3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
توان خروجی صدا (وات)
60 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
Dolby Audio،DTS،Voice Zoom2
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
نوع سیستم عامل
اندروید Android
حافظه داخلی (گیگابایت)
16 گیگ
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
Hey Google
مرورگر وب
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
3
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
دارد
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو عدد خطی
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
144x84x6 سانتی متر
منبع تغذیه
AC 220 - 240 V 50/60 Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
65X95K
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
صفحه تخت
صدا بهینه ساز
دارد
سایر تو ضیحات صدا
قابلیت XR Surround.قابلیت XR Sound Position.فناوری Multi_Audio Acoustic
نسبت تصویر
16:9
موتور تصویر
Cognitive Processor XR
حالت تصویر هوشمند
X_Wide Angle،X_Anti Reflectin
سایر ویژگی های تصویر
قابلیت استفاده از HLG,HDR10,Dolby Vision.ارتقاء تصاویر 4k XR Upscaling.کیفیت تصویر XR Backlight Master Drive
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
حسگر روشنایی
دارد
رنگ تقویت پویا
دارد
ویژگی های اسمارت
ریموت کنترل هوشمند. قابلیت استفاده از BRAVIA CAM. قابلیت Chromecast. دستیار های صوتی Hey Google و الکسا و Google Assistant. اتصال به وای فای WiFi
Dolby Vision
دارد
تنظیم صدا جادویی
دارد
اقلام همراه
ریموت کنترل.پایه. دفترچه راهنما.کابل برق
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
X95K
سری
9
سال ساخت
2022
کشور سازنده
ژاپن
کشور مونتاژ کننده
مالزی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
نوع صفحه نمایش
MINI LED
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
165
نور پس زمینه
Direct Full Array Mini LED

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160*3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
60 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
Dolby Audio،DTS،Voice Zoom2
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
اندروید Android
حافظه داخلی (گیگابایت)
16 گیگ
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
Hey Google
مرورگر وب
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
3
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو عدد خطی
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
144x84x6 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 220 - 240 V 50/60 Hz
حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
65X95K
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
صفحه تخت
صدا بهینه ساز
سایر تو ضیحات صدا
قابلیت XR Surround.قابلیت XR Sound Position.فناوری Multi_Audio Acoustic
نسبت تصویر
16:9
موتور تصویر
Cognitive Processor XR
حالت تصویر هوشمند
X_Wide Angle،X_Anti Reflectin
سایر ویژگی های تصویر
قابلیت استفاده از HLG,HDR10,Dolby Vision.ارتقاء تصاویر 4k XR Upscaling.کیفیت تصویر XR Backlight Master Drive
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
حسگر روشنایی
رنگ تقویت پویا
ویژگی های اسمارت
ریموت کنترل هوشمند. قابلیت استفاده از BRAVIA CAM. قابلیت Chromecast. دستیار های صوتی Hey Google و الکسا و Google Assistant. اتصال به وای فای WiFi
Dolby Vision
تنظیم صدا جادویی
اقلام همراه
ریموت کنترل.پایه. دفترچه راهنما.کابل برق

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم