تلویزیون سونی 65 اینچ 4K مدل 2022 65X92K

مشخصات کلی تلویزیون سونی 4K مدل 2022 65X92K 

  • پردازشگر حرفه ای Cognitive Processor XR
  • سیستم عامل  هوشمند اندروید Android
  • دارای 4 پورت HDMI و 2 پورت USB
  • رزولوشن 2160x3840 پیکسل
  • پشتیبانی از فرمت HDR
  • 2 کانال صوتی 60 واتی
  • سال ساخت 2022 
  • کیفیت تصویر 4K
  • سری 9
  • ابعاد 145x83x7 سانتی متر
ادامه مطلبShow less
37,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SONY TV 65X92K
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون سونی 65 اینچ 4K مدل 65X92K

شرکت سونی جزء شرکت های نام آشنا و خوشنام درصنعت تولید لوازم صوتی و تصویری است که تاریخچه خیلی قدیمی دارد. شرکت سونی به جز تلویزیون تولیدات بسیار دیگری هم دارد مثل لپ تاپ.اسپیکر و شیک .تلفن هوشمند .کنسول های بازی و دوربین که تمام این ها در کیفیت تصویر وصدا بهترین هستند.

حال ما از تلویزیون های سری 9 سونی می خواهیم حرف بزنیم که قطعا از لحاظ کیفیت تصویر و صدا بهترین است و جزء تلویزیون های هوشمند حساب می شود . تلویزیون های سری 9 از تولیدات سال 2022 می باشند که از لحاظ نوآوری برنده جایزه CES در سال 2022 شده است. تلویزیون سونی 65 اینچ 4K مدل 65X92K دارای امکانات و کیفیت تصویر فوق العاده می باشد که از کیفیت تصویر 4K بهره گرفته که در این تلویزیون از پردازشگر حرفه ای Cognitive Processor XR استفاده شده است که XR فقط در تلویزیون های سونی وجود دارد .

در کیفیت تصویر این تلویزیون از قابلیت های فراوانی استفاده شده که هر کدام به جذابیت تصویر این تلویزیون برای واقعی تر نشان دادن آن اضافه می کنند.صفحه نمایش تلویزیون سونی 65X92K از نوع Mini LED است که این فقط در تلویزیون سونی SONY استفاده شده است. همچنین تلویزیون سونی سری 9 از محدوده دینامیکی HDR پشتیبانی می کند که در کیفیت تصویر با دامنه رنگی خیلی تیره و روشن کمک می کند تا صحنه ها با جزئیات کامل نمایش داده شود . تلویزیون سونی X92K جزء تلویزیون های هوشمند بازار تولید تلویزیون می باشد که سیستم عامل اندروید دارد با حافظه داخلی که می توان بازی ها و برنامه های مورد نظر خود را بر روی آن نصب کرد از آن ها لذت برد .

تلویزیون سونی 2022 از دستیار های صوتی پشتیبانی می کند که با استفاده این دستیار های صوتی مثل Google Assistant , Alexa سرچ برنامه های مورد نظر راحت تر می باشد. تلویزیون هوشمند سونی دارای کنترل صوتی هوشمند است که قابلیت مدیریت هم زمان چند وسیله را با هم دارد و می شود به صورت صوتی به کنترل تلویزیون دستور داد تا شبکه ای که می خواهید را نشان دهد و یا صدا را کم و زیاد کند. تلویزیون جدید 65 اینچ سونی دارای 2 کانال صوتی30 واتی است که صدای عالی می باشد.

این تلویزیون دارای پورت های ارتباطی بسیاری می باشد که دسترسی به امکانات را راحت تر کرده و می توان راحت تر به امکانات هوشمند این تلویزیون دسترسی داشت از جمله پورت های HDMI,USB,LAN ورودی های ماهواره و کنسول های بازی همچنین اتصالات غیر ارتباط مستقیم مثل WiFi,Blutooth.در ادامه با ما باشید با معرفی این تلویزیون هوشمند بی نظیر تا یا امکانات آن بیشتر آشنا شوید.


طراحی تلویزیون سونی 65 اینچ مدل 65X92K

در طراحی تلویزیون سونی 65 اینچ مدل 65X92K از یک بدنه با کیفیت با متریال عالی استفاده شده که در برابر ضربه مقاومت عالی دارد. بدنه و پایه های این تلویزیون هماهنگی بسیار شیکی دارند .در این مدل تلویزیون پایه به صورت حلقه مرکزی طراحی شده که در وسط تلویزیون قرار دارد و ظاهری عالی و شیک را به ارمغان آورده و تاثیر بی نظیری در دکوراسیون منزل شما خواهد داشت. فریم به کار رفته در این تلویزیون 65 اینچ سونی بسیار باریک کار شده است که با پایه حلقه ای بسیارزیبا به چشم می آیند. پشت تلویزیون کاملا صاف و یک دست طراحی شده و تمام جایگاه های پورت ها در پشت تلویزیون قرار داده شده تا از شلوغی جلو تلویزیون کاسته شود.



کیفیت تصویر در تلویزیون 4K سونی مدل 65X92K

در کیفیت تصویر تلویزیون سونی 4K مدل 65X92K از کیفیت تصویر فورکی 4K با رزولوشن 2160*3840 استفاده شده که تصویری 4 برابر با کیفیت تر از تلویزیون های فول اچ دی FHD تولید می کند که صفحه نمایش این تلویزیون جدید سونی از نوع Mini LED است که به خاطر این صفحه برنده جایزه CES در سال 2022 شده. در این مدل از تلویزیون های سری 9 سونی از پردازنده ی Cognitive Processor XR استفاده شده که فقط در تلویزیون های سونی از آن بهره گرفته شده است. پردازشگر XR امکانات عالی دارد در کیفیت تصویر تلویزیون شما تاثیر بی نظیری دارد این پردازنده تصاویر با کیفیتی پایین را پردازش می کند و بعد آن را با کیفیت فورکی 4K پخش می کند.

پردازنده XR امکان عالی دارد از جمله نور پس زمینه را کنترل می کند و در پخش تصاویر نقاط تیره و روشن را هم زمان نشان می دهد تا از تصاویر با کنتراست بالا و واقعی لذت ببرید. همچنین XR10 کنتراست را بیشتر هم تقویت می کند برای متعادل کردن دقیق خروجی نور در سراسر صفحه نمایش و کم کردن برخی نقاط و تقویت بعضی نقاط دیگر. یعنی روشنایی را به حد اعلاء می رساند و تیره گی ها را به اعماق سیاهی می برد واین یعنی تصویری به مراتب واقعی تر.

پردازنده XR Motion Clarity در تلویزیون های سونی SONY تمام جزئیات را در تصویر به نمایش می گذارد و قسمت های از دست رفته تصویر را باز سازی می کند حتی در یک پرنده تمام پرهای آن را به صورت واضح نشان می دهد و در تصاویر با سرعت با تمام صحنه ها را با جزئیات برای شما نشان می دهد. XR HDR Remaster می تواند هر شی ء را در تصویر تشخیص دهد و میزان رنگ آن را تجزیه و تحلیل کند و کنتراست را برای تصویری واقعی تر آماده کند . XR Bravia پردازش مبتنی بر شی ء را انجام می دهد یعنی چی؟ یعنی به این صورت که تصویر را پردازش می کند و با تنظیم میزان رنگ . اشباع کردن روشنایی ها و حرکت تصاویر وتنظیم عمق تاریکی ها صحنه ها ی فیلم و تصاویر را به صورت واقعی تری جلوه می دهد.

Light Sensor

تلویزیون سونی مدل 65X92K دارای سنسور حسگر روشنایی Light Sensor است به این صورت روشنایی صفحه نمایش را طبق نور اتاق تنظیم می کند وقتی شما در یک اتاق خیلی روشن فیلم با صحنه های تاریک تماشا می کنید این صحنه ها قطعا واضح نیست اما این مدل تلویزیون 65 اینچ سونی دارای سنسور حسگر روشنایی می باشد که صحنه های خیلی تیره را تاریک تر و صحنه های روشن را روشن تر واضح تر نمایش می دهد.


4K SUPER RESOLUTION چیست؟

قابلیت عالی و بی نظیر 4k Super Resolution در پردازشگر های XR در تلویزیون سونی وضوح فوق العاده در تصاویر در حال پردازش نشان می دهد. مثلا در یک تصویر برگ درخت در کیفیت تصویر FHD خیلی واضح نیست اما در این مدل تلویزیون با کیفیت تصویر فورکی 4K تصویر همان برگ خیلی واضح تر است به نحوی که حتی رگ برگ ها شم به صورت واضح نشان می دهد.


XR Triluminos Pro در کیفیت تصویر چیست؟

پردازنده XR در تلویزیون های سونی با پشتیبانی از نسخه XR Triluminos Pro این امکان را به شما می دهد تا به هزاران رنگ متنوع دسترسی داشته باشید و رنگ های موجود در تصاویر را واضح و واقعی نشان می دهد با دامنه رنگی گسترده تر با تمرکز بر سه رنگ اصلی قرمزو سبز و آبی و دامنه رنگ های بی نهایت در این بین آبجکت های مختلف را به وسیله رنگ های طبیعی و واقعی نمایش می دهد.

کیفیت صدا در تلویزیون های سونی 65X92K

سونی در تلویزیون های خود علاوه بر کیفیت تصویر به کیفیت صدا هم اهمیت خاصی داده است چون همان طور که می دانید سونی در تولید لوازم صوتی حرف اول را می زند. در تلویزیون سونی مدل 65X92K از دو کانال صوتی استفاده شده که 60 وات صدا تولید می کند که صدای عالی برای تلویزیونی به این بزرگی می باشد. دراین مدل تلویزیون جدید سری 9 سونی از قابلیت زوم صوتی یا Voice Zoom استفاده شده که قدرت این را دارد صدا را با تشخیص داده و آن را تجزیه و تحلیل می کند صدا را با توجه به محیط تنظیم می کند و نویز صدا را از بین می برد.

در کیفیت صدای این مدل تلویزیون از قابلیت دیگری به نام XR Surround بهره مند شده است که این فناوری صدا را به صورت فراگیر در تمام قسمت های اتاق پخش می کند و صدایی سه بعدی را عرضه می کند واین یعنی هر کجای اتاق نشسته باشید صدا را به همان وضوح می شنوید. استفاده از قابلیت Dolby به صورت خود کار نویز صدا ها را از بین می برد و همچنین کیفیت صدا را ارتقاء می دهد.


Acoustic Auto Calibration

در تلویزیون سونی مدل 65X92K دارای قابلیت کالیبراسیون خودکار آکوستیک Acoustic Auto Calibration است که این تلویزیون موقعیت شما را در مقابل تلویزیون تشخیص می دهد و صدا را بهینه می کند تا شما از همان صدایی که در جلو تلویزیون نشسته اید بهره ببرید. مثلا همه ما می دانیم که پرده ها صدا را جذب می کنند در حالی که اشیاء جلوی تلویزیون هم می توانند عبور صدا را مختل کنند و کیفیت صداها را به خطر بیندازند. این تلویزیون اشیا را تشخیص می دهد و صدایی را که در اتاق شما بهبود یافته و بهینه شده است را پخش می کند.


امکانات هوشمند در تلویزیون سونی 65 اینچ مدل 65X92K

تلویزیون هوشمند سونی مدل 65X92K دارای سیستم عامل اندروید می باشد که از جدیدترین قابلیت یعنی Google TV را پشتیبانی می کند این کار باعث می شود که این کار امکان دسترسی به دستیار های صوتی Google Assistant , Alexa را فراهم می کند. این سیستم عامل با امکان اتصال به اینترنت وای فای WiFi شما را به دنیای بزرگ اینترنت وصل می کند و امکان راحت وب گردی در صفحات را برای شما فراهم می کند.

. همچنین امکان اتصال گوشی خود را به تلویزیون دارید که می شود امکان قرار دادن  برنامه ها و تصاویر خود را بر روی صفحه نمایش تلویزیون داشته باشید. این تلویزیون دارای حافظه داخلی 16 گیگ است که امکان نصب برنامه ای که مد نظرتان می باشد را در دسترس شما قرا می دهد. تلویزیون هوشمند سونی مدل 65X92K دارای ریموت کنترل هوشمند است که با این ریموت می توان به راحتی بدون این که برای هر وسیله یک کنترل ریموت داشته باشید تنها با این ریموت تمام وسیله های اتصالی به تلویزیون را مدیریت کنید.

این ریموت همچنین به صورت صوتی کار می کند که با صدای خود می توانید هر آنچه برنامه را که می خواهید جستجو کنید. قابلیت Chromecast دارد که امکان نصب وسیله های مانند لپ تاپ به تلویزیون را فراهم می کند.


دوربین BRAVIA CAM

تلویزیون نسل جدید سونی به خاطر دوربین Bravia Cam برنده جایزه در صنعت فناوری در سال 2022 شده است که به هوشمند بودن هر چه بیشتر تلویزیون کمک می کند. این دوربین در این تلویزیون باعث می شود که تلویزیون تنظیمات بهینه مطابق با محیط اطراف را اعمال کند . یکی از کارایی های دوربین در تلویزیون سونی امکان چت تصویری می باشد. از دیگر کارایی ها با حرکت دست موقعیت اشخاض را در داخل اتاق تشخیص می دهد . حالا شاید از خود بپرسید تشخیص موقعیت به چه دردی می خورد؟ به صورت خودکار حجم صدا و میزان روشنایی را با توجه به مسافت شما از تلویزیون تنظیم می کند. 


اتصالات و پورت های ارتباطی در تلویزیون سونی مدل 65X92K

در تلویزیون سونی 4K مدل 65X92K دارای امکانات اتصالی بسیاری برای ارتباط با تلویزیون می باشد که این اتصالات هم به صورت مستقیم می باشد هم به صورت ارتباط از راه دور. از جمله پورت های ارتباطی در این مدل تلویزیون 65 اینچ سونی استفاده از 4 پورت HDMI و 3 پورت USB می باشد که با پورت های HDMI می شود به لپ تاپ یا بقیه وسایل هوشمند وصل شد و با پورت USB امکان اتصال فلش و مموری را فراهم می کند .از دیگر امکانات این تلویزیون سری 9 سونی استفاده از پورت HDMI2 است که قابلیت اتصال کنسول های بازی را به تلویزیون فراهم می کند.

بلوتوث. قابلیت دیگر تلویزیون سونی امکان اتصال به بلوتوث Blutooth است می شود به صورت بی سیم وسایل هوشمند خود را به تلویزیون وصل کرد و محتوایات خود را بر روی صفحه نمایش ببینید و اگرهدفون خود را با براویا جفت کنید و از برنامه های تلویزیونی و موسیقی در مکان مورد علاقه خود میتوانید لذت ببرید. این مدل تلویزیون دارای دیجیتال داخلی می باشد دارای ورودی RF برای امکانات رادیوئی می باشد.


سخن آخر

اگر قصد خرید تلویزیون 65 اینچ سونی را دارید این مدل تلویزیون سونی سری 9 از تولیدات سال 2022 با سیستم عامل هوشمند اندروید می تواند جزء بهترین گزینه ها باشد در این مدل از کیفیت تصویر 4K و پردازشگرXR استفاده شده که قابلیت ارتقاء تصاویر بی کیفیت را دارد. توان صدایی 60 واتی دارد که صدایی قابل قبول وعالی است همچنین پورت های متنوعی در پشت تلویزیون دارد که به راحتی می توان هر وسیله هوشمندی را به تلویزیون خود وصل کنید. در صورتی که مشتاق خرید این تلویزیون می باشید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SONY TV 65X92K

مشخصات

مدل کامل
X92K
سری
9
سال ساخت
2022
کشور سازنده
ژاپن
کشور مونتاژ کننده
مالزی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
نوع صفحه نمایش
تخت
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
165 سانتی متر
نور پس زمینه
دارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160*3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
توان خروجی صدا (وات)
60 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
نوع سیستم عامل
اندروید Android
حافظه داخلی (گیگابایت)
16 گیگابایت
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
3
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
دارد
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط هلالی
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
ابعاد 145x83x7 سانتی متر
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
65X92K
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
LED
صدا بهینه ساز
دارد
تنظیمات حالت صدا
Voice Zoom/XR Surround
نسبت تصویر
16:9
موتور تصویر
Cognitive Processor XR
حالت تصویر هوشمند
Light Sensor/ XR Bravia
سایر ویژگی های تصویر
4k Super Resolution.XR Triluminos Pro. XR Motion Clarity.
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
حسگر روشنایی
دارد
رنگ تقویت پویا
دارد
ویژگی های اسمارت
اتصال به اینترنت وای فای WiFi.قابلیت Chromecast . دوربین Bravia Cam .دستیار های صوتی Google Assistant , Alexa.
Dolby Vision
دارد
تنظیم صدا جادویی
دارد
اقلام همراه
دفترچه راهنما.پایه، کابل برق، ریموت کنترل
دوربین
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
X92K
سری
9
سال ساخت
2022
کشور سازنده
ژاپن
کشور مونتاژ کننده
مالزی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
نوع صفحه نمایش
تخت
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
165 سانتی متر
نور پس زمینه

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160*3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
60 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
اندروید Android
حافظه داخلی (گیگابایت)
16 گیگابایت
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
3
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط هلالی
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
ابعاد 145x83x7 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
65X92K
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
LED
صدا بهینه ساز
تنظیمات حالت صدا
Voice Zoom/XR Surround
نسبت تصویر
16:9
موتور تصویر
Cognitive Processor XR
حالت تصویر هوشمند
Light Sensor/ XR Bravia
سایر ویژگی های تصویر
4k Super Resolution.XR Triluminos Pro. XR Motion Clarity.
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
کنترل نور پس زمینه پویا
حسگر روشنایی
رنگ تقویت پویا
ویژگی های اسمارت
اتصال به اینترنت وای فای WiFi.قابلیت Chromecast . دوربین Bravia Cam .دستیار های صوتی Google Assistant , Alexa.
Dolby Vision
تنظیم صدا جادویی
اقلام همراه
دفترچه راهنما.پایه، کابل برق، ریموت کنترل
دوربین

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم