تلویزیون سونی 55 اینچ 4K مدل 2022 55X75K

مشخصات کلی تلویزیون سونی 4K مدل 2022 55X75K

  • سیستم صوتی 2 کاناله 20 واتی
  • رزولوشن 2160*3840 پیکسل
  • پردازشگر 4K Processor X1
  • دارای کنترل صوتی هوشمند
  • سرعت رفرش 50 هرتز
  • سیستم عامل اندروید
  • سال ساخت 2022
  • کیفیت تصویر 4K
  • ابعاد 127x83x8.5 سانتی متر

ادامه مطلبShow less
24,600,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
SONY TV 55X75K
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون سونی 55 اینچ 4K مدل 55X75K

همه ما از سال ها قبل با برند نام آشنای سونی SONY آشنایی داریم یا اسمش را شنیده ایم یا یکی از وسایل این برند را دور و بر خود دیده داشته ایم. سونی در صنعت صوتی تصویری جزء برند ها ی نام آشنا و پر آوازه می باشد . در این جا می خواهیم شما را با یکی از تلویزیون ها یه 55 اینچ که دارای امکانات عالی می باشد اما قیمت مناسبی دارد آشنا کنیم . تلویزیون سونی 55 اینچ مدل 55X75K دارای کیفیت تصویر عالی 4K می باشد که دارای پردازشگر 4K Processor X1 می باشد

این پردازشگر برای وضوح تصویر خود از 4K X_Reality PRO استفاده می کند که تصاویر با کیفیت کم را پردازش می کند و کیفیت آن را تا حد 4K بالا می برد و پخش می کند و تمام بافت های طبیعی را به صورت واضح نمایش می دهد. همچنین این پردازشگر از نسخه HDR هم پشتیبانی می کند که خود از نسخه ها ی +HDR 10,HLG بهره می برد و در این حالت می تواند تمام جزئیات تصویر در صحنه های خیلی تاریک و خیلی روشن را واضح تر نشان دهد.

تلویزیون سونی مدل 55X75K دارای سیستم عامل هوشمند اندروید با حافظه داخلی 16 گیگت بایت است که به شما امکان دستری به اینترنت و دستیار های صوتی را می دهد و به راحتی می توانید به برنامه و فیلم های زیادی دسترسی داشته باشید. این مدل تلویزیون دارای کنترل صوتی هوشمند است که می شود با فقط صدای خود به تلویزیون خود بفهمانید که چه برنامه هایی را می خواهید یا صدا را کم و زیاد کند یا کار دیگری که حوصله تایپ کردنش را ندارید به راحتی برایتان انجام دهد.

در طراحی تلویزیون سونی 55 اینچ سری 7 از یک بدنه باریک با فریم خیلی باریک کار شده که دارای دو پایه در دوطرف به صورت شاخه ای می باشد که تلویزیون بدون لرزش راحت بر روی آن قرار گرفته است. از دیگر امکانات این تلویزیون داشتن دو کانال صوتی با توان خروجی 20 وات است که صدایی قابل قبول برای تلویزیونی با این سایز می باشد .

تلویزیون سری 7 سونی دارای پورت های ارتباطی متنوعی است که می شود گوشی یا هر وسیله هوشمند دیگری را از طریق آن به تلویزیون وصل کرد و از امکانات آن استفاده کرد از جمله پورت های HDMI,USB,ALLM,VRR و خروجی های هدفون و غیره ....در ادامه با ما باشید با معرفی بهتر و هرچه تمام تر این مدل تلویزیون 55 اینچ سونی.

مشخصات کلی تلویزیون سونی 55X75K
طراحی ظریف و چشم گیر در تلویزیون 55 اینچ سونی مدل 55X75K

 تلویزیون سونی سری 7 مدل 55X75K مثل تمام تلویزیون های سونی از بهترین طراحی با تمام ظرافت استفاده شده است که از بهترین متریال برای بدنه استفاده شده است. این تلویزیون 55 اینچ دارای صفحه نمایش تخت با قاب مشکی  می باشد با یک فریم کاملا باریک که خاکستری است و خیلی ظریف استفاده شده است  و زاویه دید عالی ایجاد می کند این زاویه دید باعث می شود تمام فکر بیننده  بر روی صفحه نمایش داشته باشید

از دیگر امکانات داشتن دو پایه شاخه ای خاکستری رنگ در دو طرف تلویزیون است که جدا از ظاهر عالی که به شما می دهد بخاطر جنس محکم و طراحی خاصی که دارد به راحتی تلویزیونی با این عظمت راثابت بر روی خود نگه می دارد. تمامی درگاه های ارتباطی در پشت تلویزیون قرار گرفته است و از شلوغی در جلو تلویزیون جلوگیری کرده است. با وجود منحنی که در پشت آن وجود دارد اما در هنگام اتصال با دیوار به طور کامل با آن ادغام و فاصله ای آنچنانی ایجاد نمی کند.

طراحی ظریف و چشم گیر در تلویزیون 55 اینچ سونی مدل 55X75K

کیفیت تصویر در تلویزیون 55 اینچ 4K مدل 55X75K

 کیفیت تصویر تلویزیون سونی مدل 55X75K سری 7 از تولیدات سال 2022 از کیفیت تصویر فورکی 4K استفاده شده است که دارای رزولوشن 2160*3840 است . در این مدل تلویزیون سونی 55 اینچ از پردازنده 4K Processor X1 استفاده شده است که برای ارتقاء تصاویر بی کیفیت خود از فناوری 4K X_Reality PRO استفاده می کند که این فناوری باعث بالا بردن کیفیت تصویر های بی کیفیت می شود در واقع همه ما می دانیم کیفیت تصویر 4K چیزی برابر با 4 برابر کیفیت تصویر FHD می باشد و این یعنی کیفیت تصویر عالی از یک تلویزیون با کیفیت تصویر عالی. 

در این محصول دیگر مهم نیست تصویری که بر روی نمایشگرشما می رود از چه کیفیتی برخوردار است چرا که با ارتقاء صحنه به صحنه ی تصاویر ارتقاء می یابد و با تبدیل آن به فورکی 4k شاهد بهترین تصویر در نمایشگرتان خواهید بود. با نمایش ریزترین جزئیات و طبیعی ترین رنگ ها در هر گونه برنامه ای که نگاه می کنید محو شوید و خود را در آن احساس می کنید.

در این مدل تلویزیون سونی 55 اینچ از فناوری دیگری برای ارتقاء تصویر استفاده شده است به نام Live Color که دامنه رنگی را برای شما افزایش می دهد و باعث می شود دامنه رنگی گسترده تری داشته باشید جزئیات رنگی در تمام تصاویر به صورت واضح مشاهده شود. از دیگر امکانات پردازشگر X1 پشتیبانی از قابلیت HDR است که خود از نسخه های +HDR10, HLG استفاده می کند این قابلیت امکان داشتن تصویر واضح تر را در صحنه های   را برای شما فراهم می کند به صورتی که صحنه های روشن را روشن تر و صحنه های تاریک را تاریک تر نشان می دهدیعنی از محدودیت رنگی بسیاری استفاده می کند.

حتی در فیلم های تاریک کوچک ترین سایه ها را به صورت واضح به نمایش می گذارد. پشتیبانی از کیفیت تصویر Dynamic Contrast Enhancer در تلویزیون سونی 55x75k که قابلیت افزایش بیشتر ارتقاء تصویر را دارد و کنتراست بیشتری از تصاویر را تحت پوشش خود قرار می دهد به نحوی که تصاویر واضحی از یک محتوا را برای شما به وجود می آورد به صورتی که حس می کنین جزئی از تصویر هستید در واقع تصویری نزدیک به واقعیت را خواهید داشت. 


MOTION FLOW XR چیست؟

آیا برای تلویزیون های شما اتفاق افتاده است که صحنه هایی از فیلم یا برنامه ها که با سرعت فیلم برداری شده اند را تار کند و یا آن را در بی کیفیت ترین حالت به نمایش بگذارد؟ این اتفاق ناخوشایند ممکن است برای بعضی از تلویزیون پیش بیاید اما برند سونی با سابقه ی درخشانی که در ذهن مردم دارد همچین چیزی از تلویزیون های آن بعید است.

با قرار دادن قابلیت Motionflow XR در تلویزیون سری 7 جزئیات را صاف و واضح در سرعتی ترین صحنه ها مشاهده کنید. این فناوری نوآورانه با اضافه کردن فریم های اضافی در بین فریم های اصلی از به وجود آوردن بی کیفیتی ها جلوگیری می کند. این فناوری شگفت انگیز با مقایسه کردن فریم های متوالی و جزئیات از دست رفته را بازسازی و صحنه های واقعی فوق العاده ای را به وجود می آورد.

MOTION FLOW XR چیست؟

صدای رسا در تلویزیون سونی 55 اینچ مدل 55X75K

سونی همانند کیفیت تصویر عالی خود به کیفیت صدا در تلویزیون مدل 55X75K خود اهمیت فوق العاده ای داده است . صدای این تلویزیون 20 وات می باشدکه  این میزان صدا برای تلویزیونی با این ابعاد کاملا مناسب است . همچنین از امکان صوتی استفاده از بلند گو های Open Baffle است که باعث تقویت شنیداری شما می شود

اگر صدای این تلویزیون برای فضای خود کم احساس کردید می توانید با وصل کردن یک ساند بار صدای قوی تری داشته باشید. استفاده از فناوری Dolby Audio در این تلویزیون 55 اینچ سری 7 سونی امکان پخش صدای رسا و فراگیر را در فضای اتاق شما بدون نویز و کاملا واضح فراهم می کند.

صدای رسا در تلویزیون سونی 55 اینچ مدل 55X75K
قابلیت CLEAR PHASE

از دیگر امکانات عالی در این مدل تلویزیون سری 7 سونی 2022 داشتن قابلیت Clear Phase می باشد که با نمونه گیری از فرکانس های بلند گو ها خود فرکانس ها را بالاتر می برد و عدم دقت در پاسخ گویی بلند گو ها را تحلیل و جبران می کند. این قابلیت در واقع برای حذف هر گونه بالا رفتن یا کاهش در پاسخ طبیعی بلند گو استفاده می شود تا صدایی خالص و طبیعی با باز تولید صاف و یکنواخت برای همه فرکانس ها ارائه شود.

امکانات تلویزیون هوشمند سونی مدل 55X75K

تلویزیون هوشمند سونی دارای سیستم عامل اندروید می باشد که از ورژن 11 استفاده شده است با سرعت رفرش 50 هرتز .این مدل از تلویزیون  دارای 16 گیگا بایت حافظه داخلی می باشد با این امکان می توان به راحتی هر برنامه و بازی را که براتون جالب می باشد بر روی تلویزیون خود نصب کنید. سیستم عامل سونی با پردازنده X1 کاملا هوشمند می باشد و به سادگی می توان به دستیار های صوتی با استفاده از Google TV دسترسی داشت .

این مدل تلویزیون سری 7 سونی کنترل صوتی هوشمند می باشد که بدون تایپ کردن های خسته کننده می توان فقط با تولید صدا با تلویزیون خود ارتباط برقرار کنید و هر شبکه ای که می خواهید را تماشا کنید و حتی خاموش روشن کنید. از قابلیت های هوشمند تلویزیون سری 7 سونی استفاده از ChromeCast است که در یک لحظه می توانید  لپ تاپ یا هر وسیله هوشمند دیگری را با استفاده از ChromeCast داخلی مستقیم به تلویزیون وصل کنید و از صفحه تلویزیون مانند یک مانیتور استفاده کنید. 

امکانات تلویزیون هوشمند سونی مدل 55X75K
X Protection PRO چیست؟

در تلویزیون سونی مدل 55X75K از قابلیت X Protection PRO استفاده شده که بدین وسیله با ماندگاری بالا و محافظت در برابر نوسانات برق و صاعقه می تواند به کار خود ادامه دهد تا ضمن افزایش طول عمر دستگاه ماندگاری بالا را به طرفداران خود تضمین دهد. این مدل تلویزیون سونی نه تنها به محافظت PRO در برابر گرد وغبار و رطوبت مجهزهستند بلکه بالاترین استاندارد های تست رعد و برق سونی را نیز پشت سر می گذرانند.

X Protection PRO چیست؟
اتصالات و پورت های ارتباطی در تلویزیون سونی 55X75K

در این مدل تلویزیون از وای فای WiFi و بلوتوث blutooth استفاده شده که با استفاده از وای فای wifi می توان به راحتی به اینترنت وصل شد. برای اتصال به صورت بی سیم می شود به راحتی با استفاده از بلوتوث blutooth به وسیله هوشمند خود اعم از گوشی یا هدفون یا هر وسیله دیگری وصل شد.

تلویزیون های هوشمند سونی دارای پورت های زیادی می باشد که باعث اتصال راحت تر هر وسیله هوشمندی به تلویزیون شما می شوند. تلویزیون سونی 55X75K دارای 3 پورت HDMI و 2 پورت USB است.

تلویزیون سونی 55 این سری 7 دارای پورت ورودی Composite است که برای ورودی ویدئو استفاده می شود همچنین خروجی Optical دارد. این مدل تلویزیون مجهز به گیرنده داخلی DVB_T/T2 است و همچنین قابلیت اتصال به ماهواره IF را دارد. دارای ورودی RF برای رادیو می باشد . از جمله ورودی های دیگر ALLM,HDMI,VRR را پشتیبانی می کنند. تلویزیون سونی 55 اینچ مدل 55X75K دارای پورت HDMI2 می باشد که می توان به وسیله آن کنسول بازی خود را به راحتی به تلویزیون وصل کرد و از بازی خود با کیفیت تصویر صفحه نمایش عالی لذت ببرین.

اتصالات و پورت های ارتباطی در تلویزیون سونی 55X75K


سخن آخر...

 تلویزیون سونی با امکانات عالی و قیمت مناسبی  می باشد . این مدل تلویزیون هوشمند سونی مدل 55X75K از سری 7 سال 2022 جزء بهترین تلویزیون های دنیا می باشد که همان طور که گفته شد امکانات فوق العاده ای دارد. سیستم عامل استفاده شده در این تلویزیون اندروید است که قابلیت استفاده از امکانات هوشمند را برای شما فراهم می کند.

در این تلویزیون از پردازنده حرفه ای X1 استفاده شده که کیفیت تصویر عالی 4K X_Reality PRO را دارد که تصاویر بی کیفیت را پردازش می کند و در حد 4k برای شما به نمایش می گذارد. تلویزیون سری 7 دارای کنترل هوشمند صوتی می باشد که قالبیت اتصال به تلویزیون را فقط با صدای شما فراهم می کند و احتیاج به تایپ کردن ندارید. دارای دو کانال صوتی 20 واتی می باشد که صدای عالی است و همچنین پورت های ارتباطی بسیاری دارد از جمله HDMI,USB,LAN,ALLM,VRR و خروجی های هدفون و ماهواره . برای خرید این محصول بی نظیر از مجموعه 2022 سونی با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SONY TV 55X75K

مشخصات

مدل کامل
X75K
سری
7
سال ساخت
2022
کشور سازنده
ژاپن
کشور مونتاژ کننده
مالزی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
139
نور پس زمینه
Direct LED
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160*3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
50 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Custom
Game
Graphic
Standard
Cinema
Photo
Vivid
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
Dolby Audio
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
نوع سیستم عامل
اندروید Android
حافظه داخلی (گیگابایت)
16 گیگ
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
127x83x8.5 سانتی متر
منبع تغذیه
AC 220-240V, 50/60Hz
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
55X75K
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
صدا بهینه ساز
دارد
نسبت تصویر
16:9
موتور تصویر
4K Processor X1
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
حسگر روشنایی
دارد
رنگ تقویت پویا
دارد
ویژگی های اسمارت
حالت بازی یا Game Mode.جستجوی صوتی.قابلیت اتصال به موبایل.ریموت کنترل هوشمند.قابلیت ضبط برنامه (PVR).پشتیبانی از Apple Airplay
Dolby Vision
دارد
تنظیم صدا جادویی
دارد
اقلام همراه
ریموت کنترل.باتری ریموت کنترل.دفترچه راهنما.کابل برق.پایه رومیزی
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
X75K
سری
7
سال ساخت
2022
کشور سازنده
ژاپن
کشور مونتاژ کننده
مالزی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
139
نور پس زمینه
Direct LED

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160*3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
50 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Custom<br /> Game<br /> Graphic<br /> Standard<br /> Cinema<br /> Photo<br /> Vivid

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
Dolby Audio
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
اندروید Android
حافظه داخلی (گیگابایت)
16 گیگ
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
127x83x8.5 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 220-240V, 50/60Hz

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
55X75K
اشتراک گزاری هوشمند
صدا بهینه ساز
نسبت تصویر
16:9
موتور تصویر
4K Processor X1
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
کنترل نور پس زمینه پویا
حسگر روشنایی
رنگ تقویت پویا
ویژگی های اسمارت
حالت بازی یا Game Mode.جستجوی صوتی.قابلیت اتصال به موبایل.ریموت کنترل هوشمند.قابلیت ضبط برنامه (PVR).پشتیبانی از Apple Airplay
Dolby Vision
تنظیم صدا جادویی
اقلام همراه
ریموت کنترل.باتری ریموت کنترل.دفترچه راهنما.کابل برق.پایه رومیزی

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم