تلویزیون سونی 55 اینچ 4K مدل 2022 55X93K

مشخصات کلی تلویزیون سونی 4K مدل 2022 55X93K

  • پردازنده Cognitive Processor XR
  •  رزولوشن 2160x3840 پیکسل
  • قابلیت صوتی VOICE ZOOM
  •  دارای WI-FI, Bluetooth
  • دو کانال صوتی 10 واتی
  • سیستم عامل اندروید
  • کیفیت تصویر 4K
  • سال تولید 2022
  • سری 9
  • ابعاد 123x71x7 سانتی متر

ادامه مطلبShow less
29,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SONY TV 55X93K
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون سونی 55 اینچ 4K مدل 55X93K 

شرکت سونی جز ء برند های برتر دنیا می باشد که در صنعت صوتی و تصویری زبان زد است و همه ما کم و بیش از قدیم و ایام هر جایی که اسم برند سونی برده شده است از کیفیت صدا و تصویر بی نظیر سونی شنیده ایم . شرکت سونی هر ساله تلویزیون جدیدی را وارد بازار می کند و هر کدام سری جدیدی از سونی محسوب می شوند سری 9 از تولیدات 2022 دارای امکانات فوق العاده بسیاری می باشد . در این جا می خواهیم به معرفی تلویزیون 55 اینچ سونی مدل 55X93K بپردازیم.

سری 9 سونی دارای امکانات عالی می باشد که به دلیل تکنولوژی های جدیدی که در آن بکار رفته است برنده جایزه بهترین نوآوری CES در سال 2022 شده است . در این مدل تلویزیون دارای پردازشگر Cognitive Processor XR می باشد که کیفیت تصویری برابر 4K به ما عرضه می کند. در واقع پردازنده XR فوکوس چشم انسان را درک می کند تصاویر را برای حداکثر عمق و کنتراست و رنگ های زنده زیبا تجزیه و تحلیل می کند. این کیفیت تصویر دارای رزولوشن 2160*3840 می باشد.

پردازنده  XR مخصوص تلویزیون های سونی می باشد. همچنین این مدل تلویزیون سونی سری 9 دارای سیستم عامل اندروید 11 می باشد با حافظه داخلی 16 گیگا بایت که این امکان را به شما می دهد که بتوانید برنامه ها و بازی های مورد علاقه خود را بر روی آن نصب کنید. این سیستم عامل امکان اتصال به گوشی و لپ تاپ و هر وسیله هوشمند دیگری را دارد.

این تلویزیون دارای 2 کانال صوتی 10 واتی می باشد. همچنین از قابلیت های صدای دیگری مثل Dolby Audio استفاده کرده که باعث تقویت صدا در تلویزیون می شود. تلویزیون دارای کنترل صوتی می باشد که امکان اتصال به صورت صوتی به تلویزیون را می دهد و این ریموت کنترل صوتی امکان مدیریت هم زمان چند وسیله را که به تلویزیون وصل هستند فراهم می کند.

پردازنده XR در تلویزیون سونی 55X93K دارای سرعت رفرش 120 هرتز می باشد که برای بازی های این سرعت عالی است و به راحتی جزئیات تصویر را می توانید ببینید. تلویزیون سونی سری 9 پورت های ارتباطی متنوعی دارد از جمله 4 پورت HDMI و 2 پورت USB و خروجی هدفون و امکان اتصال به WiFi و Blutooth را دارد که امکان اتصال به وسایل دیگر را به برای تلویزیون فراهم می کند. 

تلویزیون جدید سری 9 از دوربین Bravia Cam استفاده کرده که یکی از جوایزی که در سال 2022 گرفته بخاطر وجود همین فناوری می باشد که با این تکنولوژی می توان با یک حرکت دست موقعیت خود را برای تلویزیون تشخیص داد و همچنین می شود از این دوربین که در بالای تلویزیون استفاده شده برای چت های تصویری هم استفاده کرد. در ادامه با ما باشید با معرفی تلویزیون هوشمند سونی مدل 55x93k از تولیدات سری 9 .


طراحی تلویزیون سونی 55 اینچ مدل 55X93K

در  تلویزیون سونی مدل 55X93K ا قابی باریک و خوش فرم به کار رفته است که به حدی باریک کار شده است که در واقع می شود گفت این تلویزیون اصلا فریمی ندارد که زاویه دید بیشتری برای شما فراهم می کند و شما توجه را به صفحه فقط خواهید داشت. سونی هر ساله در سری های جدید خود طراحی های ساده و شیکی به کار برده است و که سبک ساده دارن و به دکوراسیون منزل شما ظرافت خاصی می دهد.

این مدل تلویزیون 55 اینچ سونی دارای 2 پایه شاخه ای در دو طرف تلویزیون است که قابلیت تنظیم دارد یعنی به این صورت که  هم در دو طرف تلویزیون قرار گیرد هم اینکه در وسط تلویزیون قرار می گیرد و این حالت می توان از میز تلویزیون های کوچکتر هم استفاده کرد . پایه ها را می توان بلند تر کرد و زیر آن یک ساند بار به کار برد. جایگاه پورت ها در پشت تلویزیون قرار دارد که از شلوغی سیم ها و کابل ها در جلو تلویزیون جلوگیری می کند. 

کیفیت تصویر 4K در تلویزیون سونی 55X93K

سونی سری 9 در تلویزیون های خود از بهترین کیفیت ها استفاده کرده در واقع سونی در کیفیت تصویر زبان زد همه جهان است همچنین به خاطر نوآوری هایی که دارد در سال 2022 برنده جایزه CES شده است در تلویزیون سونی 55 اینچ مدل 55X93K از پردازنده Cognitive Processor XR استفاده شده است که کیفیت تصویر عالی فورکی 4K را ارائه می دهد با رزولوشن 2160*3840. این پردازنده XR در واقع مخصوص تلویزیون های سونی می باشد که در کیفیت تصویر خود به صورت خودکار تصاویر بی کیفیت را پردازش کرده و به صورت فورکی 4K به نمایش می گذارد.

پردازشگر XR در واقع فوکوس چشم انسان را درک می کند و تصاویر را برای عمق و کنتراست رنگ های زنده تر تجزیه و تحلیل می کند . در این تلویزیون از قابلیت دیگری در تصویر به نام XR Smoothing 4K استفاده شده است که هنگام تماشای تصاویر برای شما تصاویری نرم و طبیعی ایجاد می کند به طوری که احساس واقعی تری نسبت به تصاویر دارید. در این مدل تلویزیون از قابلیت تصویری دیگری برای تقویت کنتراست تصویر استفاده شده است به نام XR Contrast Booster 10 که عمق سیاهی ها و شدت روشنایی ها را در تصویر بهبود می بخشد با متعادل کردن دقیق خروجی نور در سراسر صفحه و کم کردن نور برخی مناطق و شدت نور برخی نقاط دیگر در صفحه تصویری با جزئیات بیشتری در اختیار شما قرار می دهد. 

در تلویزیون سری 9 سونی از قابلیت HDRو  HDR10,HDR HLG,DOLBY VISION استفاده می کند در این قابلیت تصاویر با طیف رنگی بیشتری در اختیار کاربر قرار می گیرد. در واقع تمام جزئیات را شما در تمام صحنه ها دارید . از دیگر قابلیت کیفیت تصویر در تلویزیون سونی 55X93K داشتن کیفیت XR Triluminos PRO می باشد که باعث تقویت کنتراست تصویر می شود و همه چیز رنگ ها به صورت طبیعی تری نشان داده می شوند چون دامنه رنگی گسترده تری را تحت پوشش قرار می دهند و همه چیز در تصویر حالت واقعی تری دارند .


XR HDR REMASTER چیست؟

این قابلیت XR HDR REMASTER در تصویر رنگ را تشخیص می دهد و تجزیه و تحلیل می کند و کنتراست را برای تصویر واقعی تنظیم می کند در واقع پردازش مبتنی بر شی ء انجام می دهد. با افزودن میزان تنظیم رنگ و روشنایی و موارد دیگر دقت را به سطح جدیدی از تصویر می رساند و نتیجه آن صحنه های فوق العاده واقعی با عمق بیشتر و بافت های واقعی و رنگ های طبیعی است.


4K XR UPSCALING چیست؟

در این حالت XR Clarity به واسطه 4k XR Upscaling قادر است جزئیات حذف شده تصاویر را بازسازی کند مثلا در حالت تصویر از یک روباه تمام مو های حیوان را جزئیات نشان می دهد.

صدایی عالی و رسا در تلویزیون سونی 55 اینچ مدل 55X93K

در تلویزیون سری 9 سونی از فناوری X Rsurrond استفاده شده که صدا را به صورت فراگیر در تمام قسمت های اتاق پخش می کند و صدایی سه بعدی را فراهم می آورد به صورتی که هر جای اتاق نشسته باشید صدا را به صورت کاملا واضح خواهید شنید. قابلیت بعدی در تلویزیون 2022 سونی داشتن کیفیت صدای Voice Zoom است که با تجزیه و تحلیل صدا و تشخیص صدای کاراکتر در تصویر صدا را با توجه به آن بالا و پایین می برد. همچنین با کالیبراسیون خودکار صدا در تلویزیون صدا را همگام با محیط بالا می برد مثلا می دانیم پرده یا هر چیز که در جلو تلویزیون قرار گیرد قسمتی از صدا را به خود جذب می کند که این حالت کمک می کند صدا به همان حالت واقعی که هست پخش شود.

کیفیت صدا در تلویزیون سونی 55X93K دارای امکانات عالی می باشد این تلویزیون دارای 2 کانال صوتی می باشد که مجموعا 20 وات صدا تولید می کند و برای این سایز تلویزیون عالی می باشد همچنین در کیفیت صدای این تلویزیون سونی 55 اینچ دارای دو بلند گو X Balanced است که صدای فراگیر و رسا و با کیفیت برای شما خواهد داشت.


سیستم عامل و امکانات هوشمند در تلویزیون سونی 55X93K

تلویزیون هوشمند سونی 55X93K دارای سیستم عامل اندروید می باشد با سرعت رفرش 120 هرتز و خود تلویزیون 16 گیگا بایت حافظه داخلی دارد که می توانید به راحتی هر بازی و برنامه ای که دوست دارید را بر روی تلویزیون نصب کنید . سیستم عامل سونی با پردازشگر XR امکان دسترسی به دستیار های صوتی GOOGLE ASSISTANT / AMAZON ALEXA / GOOGLE HOME را دارد .

سری 9 سونی دارای کنترل صوتی هوشمند است که امکان اتصال هم زمان به چند وسیله را دارد از جمله می توان به صورت صوتی و بدون تایپ کردن به تلویزیون خود دسترسی داشت و فقط با صدا از تلویزیون چیزی که می خواهید را انجام دهید شبکه ها را عوض کنید و یا صدا را کم و زیاد کنید و هر آنچه که دوست دارید انجام دهید با استفاده از قدرت صدای خود، بدون نیاز به کنترل از راه دور، سریعتراز همیشه محتوای مورد علاقه خود را پیدا کنید .

پردازنده XR در تلویزیون سونی قابلیت های عالی دارد که امکان اتصال به وای فای WiFi را دارد که خود امکان دسترسی به دنیای بزرگ اینترنت را فراهم می آورد. در تلویزیون سری 9 سونی از دوربین Bravia Cam در بالای تلویزیون استفاده شده است که به خاطر این نوآوری جالب برنده جایزه 2022 شده است در این حالت شما فقط با حرکت دست می توانید موقعیت خود را به تلویزیون بفهمانید و با تشخیص موقعیت شما میزان صدا و نور را برایتان تنظیم می کند. به وسیله این دوربین می شود به راحتی با دوستان خود چت تصویری داشته باشید.

مدل های مشابه در این تلویزیون سونی
مدل 55X90K دارای کنترل هوشمند با پایه دوشاخه ای سه حالته
مدل 55X92K دارای کنترل هوشمند با پایه بیضی شکل
مدل 55X93K دارای کنترل هوشمند با پایه دو شاخه ای سه حالته 

ارتباطات و پورت های تلویزیون سونی 55X93K

تلویزیون سونی 55 اینچ مدل 55X93K  راه های ارتباطی در قسمت پشت خود دارد که برای اتصال به تلویزیون استفاده می شود. این تلویزیون دارای 4 پورت HDMI و همچنین 2 پورت USB می باشد . پورت HDMI برای اتصال لپ تاپ یا بقیه وسایل ارتباطی استفاده می شود همچنین از طریق پورت USB می توان فلش یا رم خود را از این طریق به تلویزیون خود نصب کنید

از دیگر راه های ارتباطی تلویزیون 55 اینچ سری 9 سونی استفاده از بلوتوث Blutooth می باشد که می شود از این طریق گوشی یا هر وسیله هوشمند دیگری را به صورت راه دور به تلویزیون وصل کرد . دارای پورت ارتباطی HDMI2 است که امکان وصل کنسول های بازی را فراهم می کند. همچنین دارای پورت Composite است برای گرفتن موج های صوتی استریو و امواج تصویر استاندارد SD توسط این کابل. مجهز به خروجی صوتی دیجیتال و ورودی آنتن RF است و گیرنده های داخلی DVB_S2,DVB_S, DVB_C.


سخن آخر

در تلویزیون سونی سری های 9 از تولیدات سال 2022 امکانات عالی استفاده شده است که قابلیت دسترسی به خیلی از تکنولوژی ها را به شما می دهد این تلویزیون سونی مدل 55X93K دارای سیستم عامل هوشمند اندروید با 16 گیگا بایت حافظه داخلی می باشد که می توان برنامه و بازی بر روی تلویزیون نصب کرد همچنین قابلیت دسترسی به دستیار های صوتی دارد که امکان استفاده از هزاران فیلم و برنامه را برایتان فراهم می کند استفاده از پردازشگر عالی XR در این تلویزیون هوشمند کیفیت صدا و تصویر 4K خیلی خوبی را برای شما به ارمغان آورده است که صدا و تصویر بی کیفیت را پردازش می کند و در حد عالی پخش می کند.

این تلویزیون مجهز به ریموت کنترل هوشمند است که خیلی راحت می شود به صورت صوتی به تلویزیون دستور داد و همچنین به جای اینکه چند کنترل استفاده کنید با یک کنترل تمام وسیله های متصل به تلویزیون را مدیریت کنید. تلویزیون سونی 55 اینچ دارای طراحی ظریف و شیکی است با پایه های قابل تنظیم به سه حالت متفاوت و همچنین دارای پورت های اتصالی متنوعی است برای اتصال هر گونه وسیله هوشمند به تلویزیون. اگر قصد خرید تلویزیون سونی 55 اینچ از را دارید با کارشناسان ما در تماس باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SONY TV 55X93K

مشخصات

مدل کامل
55X93K
سری
9
کشور سازنده
ژاپن
کشور مونتاژ کننده
مالزی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
139 سانتی متر
نور پس زمینه
دارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160*3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
SPORT.CINEMA.ECO.GAME.CUSTOM
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
نوع سیستم عامل
اندروید Android
حافظه داخلی (گیگابایت)
16 گیگابایت
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
تعداد ورودی کامپوننت Component
1
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو تیکه خطی
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
123x71x7 سانتی متر
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
55X93K
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
صدا بهینه ساز
دارد
تنظیمات حالت صدا
X Rsurrond/Voice Zoom
نسبت تصویر
16:9
موتور تصویر
Cognitive Processor XR
حالت تصویر هوشمند
دارد
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
ورودیS-Video
1
Clear Motion Rate
دارد
حسگر روشنایی
دارد
رنگ تقویت پویا
دارد
ویژگی های اسمارت
قابلیت اتصال به تلفن همراه.دستیار صوتی گوگل google assistantوالکسا alexa.ریموت کنترل هوشمند.استفاده از دوربین BRAVIA CAM
Dolby Vision
دارد
تنظیم صدا جادویی
دارد
اقلام همراه
ریموت.باتری.دفترچه راهنما.پایه
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
55X93K
سری
9
کشور سازنده
ژاپن
کشور مونتاژ کننده
مالزی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
139 سانتی متر
نور پس زمینه

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160*3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
SPORT.CINEMA.ECO.GAME.CUSTOM

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
اندروید Android
حافظه داخلی (گیگابایت)
16 گیگابایت
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
تعداد ورودی کامپوننت Component
1
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو تیکه خطی
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
123x71x7 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
55X93K
اشتراک گزاری هوشمند
صدا بهینه ساز
تنظیمات حالت صدا
X Rsurrond/Voice Zoom
نسبت تصویر
16:9
موتور تصویر
Cognitive Processor XR
حالت تصویر هوشمند
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
ورودیS-Video
1
Clear Motion Rate
حسگر روشنایی
رنگ تقویت پویا
ویژگی های اسمارت
قابلیت اتصال به تلفن همراه.دستیار صوتی گوگل google assistantوالکسا alexa.ریموت کنترل هوشمند.استفاده از دوربین BRAVIA CAM
Dolby Vision
تنظیم صدا جادویی
اقلام همراه
ریموت.باتری.دفترچه راهنما.پایه

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم