تلویزیون 85 اینچ سونی 8K مدل 2022 OLED 85Z9K

مشخصات کلی تلویزیون سونی 8K مدل 2022 85Z9K

  • دستیار های صوتی  Alexa ,Google Assistant
  • پردازنده  Cognitive Processor XR
  • رزولوشن 4320*7680 پیکسل
  • پورت HDMI،USB،HDMI2
  • 2.2.4 کانال صوتی
  • سال ساخت 2022
  • کیفیت تصویر 8K
  • صدای 85 واتی
  • سری 9
  • ابعاد 189x109x7.5 سانتی متر

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SONY TV OLED 85Z9K
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون سونی OLED سایز85 اینچ مدل 85Z9K

تلویزیون سونی دارای امکانات و قابلیت های فوق العاده ای هستن چه از نظر صدا و تصویر و چه از نظر پورت ها و کاربری. همه ما قطعا از اینکه یک تلویزیون با این امکانات در منزل خود داشته باشیم لذت خواهیم برد. تلویزیون های سری OLED جزء بهترین تلویزیون ها هستن که بالاترین امکانات را دارند سری 9 از تلویزیون های OLED سونی تولید سال 2022 دارای سیستم عامل اندروید نسخه 11 می باشند که از 16 گیگا بایت حافظه داخلی بهره می برد و شما می توانید بازی و برنامه مورد علاقه خود را بر روی تلویزیون نصب کنید و با کیفیت تصویر عالی تماشا کنید.

طراحی ساده و شیک تلویزیون OLED سونی با فریم نازک با صفحه نمایش تخت ذهن هر بیننده ای را به خود معطوف می کند که دو پایه محکم دارد با سه حالت متفاوت می توان به دلخواه آن را تنظیم کرد. این تلویزیون دارای صفحه نمایش Mini LED است و همچنین پردازشگر فوق حرفه ای Cognitive Processor XR می باشد که این پردازنده مخصوص تلویزیون های سونی می باشد که کیفیت تصویر و صدای عالی را برای تلویزیون به ارمغان می آورد. کیفیت تصویر در این تلویزیون سونی مدل 85Z9K به کمک این پردازشگر خیلی بالا به حد 8K می رسد که کیفیتی بی نظیر برای یک تلویزیون می باشد و تصویری عین واقعیت را با رزولوشن 4320*7680 با سرعت رفرش 120 هرتز برای شما فراهم می کند.

تلویزیون سونی مدل 85Z9K دارای نور پس زمینه Direct Full Array Mini LED است که به کمک فناوری XR Backlight Master Drive کنترل نور پس زمینه را انجام می دهد و کنتراست واقعی از تصویر را ارائه می دهد. در تلویزیون OLED سری 9 سونی از کیفیت تصویر های عال مثل XR Triluminos PRO و XR Contrast Booster و XR Motion استفاده شده است که هر کدام به طور جداگانه در کیفیت تصویری نزدیک به واقعیت به کمک می کند. این تلویزیون دارا ی 2.2.4 کانال صوتی می باشد که 85 وات صدا تولید می کنند که این میزان صدا به حدی بالا هست که دیگر نیازی به خرید ساندبار و اسپیکر اضافی ندارید.

کیفیت صدای تلویزیون سونی مدل Z9K85 قابلیت های فراوانی دارد که هر کدام برای اینجا صدای سه بعدی و فراگیر تاثیر عالی دارند. این تلویزیون سونی مجهز به کنترل صوتی هوشمند است که هم زمان تمام وسایلی که به تلویزیون وصل می شود را به مدیریت می کند همچنین دارای تکنولوژی دوربین Bravia Cam است که به خاطر این نوآوری برنده جایزه CES در سال 2022 شده است این قابلیت امکان این را می دهد که با حرکت دست تلویزیون موقعیت شما را تشخیص می دهد و با توجه به مسافت شما از تلویزیون میزان صدا و نور را تنظیم می کند.

تلویزیون پورت ها ی فراوانی دارد که امکان اتصال به وسایل هوشمند دیگر را به صورت مستقیم با غیر مستقیم به تلویزیون فراهم می کند از جمله پورت HDMI,USB و همچنین اتصال از طریق WiFi ,Blutooth . در ادامه با ما همراه باشید تا با امکان عالی تلویزیون 85 سونی از سری مدل های OLED آشنا شویم.


طراحی چشم نواز در تلویزیون سونی 85 اینچ مدل85Z9K

تلویزیون سونی OLED مدل Z9K در سایز های 85 و75 وارد بازار شده اند که مختص فضاهای بزرگ می باشد و چشم هر بیننده ای را به خود معطوف می کند در بدنه این تلویزیون کمتر از پلاستیک استفاده شده است و تقریبا 85 درصد موادی که استفاده شده قابل بازیافت می باشد و از با کیفیت ترین مواد استفاده شده است. در طراحی این مدل تلویزیون از یک قاب باریک ساخته شده است  که خاکستر ی و مشکی است  و تمام توجه شما را فقط بر روی صفحه نمایش متمرکز می کند.

در پشت تلویزیون مجهز به قسمت نگه داری کابل است که سیم ها را به خوبی جمع می کند و از شلوغی در اطراف و حتی پشت تلویزیون جلوگیری می کند. تلویزیون سونی مدل 85Z9K دارای دو پایه محکم خاکستری رنگ است که در دو طرف تلویزیون قرار دارد و به راحتی تلویزیونی به این اندازه را بر روی خود نگه می دارد و همچنین این پایه ها قابل تنظیم هستن و می توان به سه حالت متفاوت بسته به سلیقه و دکوراسیون منزل خود آن را تغییر داد. از جمله قرار دادن دو پایه در وسط یا دو طرف یا اینکه ارتفاع دادن به پایه ها به طبع سلیقه خود. همچنین این تلویزیون امکان اتصال به دیوار را دارد.


کیفیت تصویر در تلویزیون OLED سونی 8K مدل 85Z9K

در کیفیت تصویر تلویزیون OLED سونی از صفحه نمایشگری با کیفیت تصویر ایت کی 8K برخوردار می باشد برای شما کیفیتی از تلویزیون را ارئه می دهد که تا به حال تجربه نکرده اید این کیفیت تصویر از رزولوشن 4320*7680 برخوردار می باشد . در این مدل تلویزیون OLED سونی از صفحه نمایش Mini LED استفاده شده که کیفیتی بالاتر از LED های معمولی دارد.

تلویزیون سونی 85Z9K دارای پردازشگر فوق حرفه ای Congitive Procesor XR می باشد که کیفیت عالی از تصویر با قابلیت 8K Upseating با افزایش کنتراست تصویر برای شما به نمایش می گذارد و از قابلیت های تصویری بی نظیری پشتیبانی می کند مثل HDR و HDR10,HLG,DOLBY VISION که این قابلیت تمام نقاط خیلی تیره و خیلی روشن را کاملا واضح و با جزئیات کامل نشان می دهد.

فناوری Triluminos PRO به کیفیت تصویر کمک می کند تا دامنه گسترده تری از رنگ ها را داشته باشید و هر رنگی در تصویر را همان گونه که در واقعیت قرار دارد به ما نشان می دهد و طیف گسترده تری از رنگ ها را پوشش می دهد. بعضی مواقع پیش می آید که در یک اتاق روشن هستین و یک فیلم با صحنه های تاریک را مشاهده می کنید که این حالت به خاطر انعکاس نور ناخوشایند است و Anti Reflection با کاهش نور لامپ یا نور خورشید را کاهش می دهد و باعث می شود رنگ های تیره در تصویر را تیره تر ببینید.

پردازنده XR در پردازش کیفیت تصویر تاثیر دارد و در تصاویر بی کیفیت با بازسازی بافت از دست رفته تمام محتوای تصویر را در حد 8K ارتقاء می دهد. کیفیت تصویر 8K دارای نور پس زمینه Full Array LED است که با کمک فناوری Local Dimming می تواند نور پس زمینه را کنترل کند.


X_Wide Angle

در تلویزیون سونی مدل 85X9K با توجه به قابلیت X_Wide Angle این امکان وجود دارد . قابلیتی که برای هر تلویزیون واقعا لذت بخش می باشد و از کنار که به صفحه نمایش نگاه می کنین تصاویر به وضوح قابل مشاهده می باشد. 


XR_ MOTION

در حالت XR_Motion شما در فیلم های سریع و بازی ها می توانید صحنه ها را در روان ترین حالت ممکن ببینید و تمام جزئیات را کامل مشاهده کنید از تمام صحنه ها لذت ببرید.

XR _ Contrast Booster 20

قابلیت XR_Contrast Booster 20 در تلویزیون سری 9 سونی مدل 85Z9K با تقویت کنتراست تصویر و همچنین متعادل کردن تنظیم نور صفحه و کم کردن نور برخی نقاط و تقویت رنگ برخی نقاط دیگر تصویر را با بهترین حالت کیفیت خود به نمایش می گذارد در تصاویر می تواند نقاط روشن را روشن تر و نقاط تیره را تیره تر جلوه دهد و تصویری نزدیک به واقعیت را به وجود آورد.


صدایی رسا و شفاف در تلویزیون سون 85 اینچ مدل 85Z9K

شرکت سونی علاوه بر کیفیت تصویر در کیفیت صدای محصولات خود به شدت عالی می باشد تلویزیون OLED از سری 9 سونی دارای 2.2.4 کانال صوتی است که در کل 85 وات صدا تولید می کند و با این میزان صدا قطعا احتیاجی به ساندبار یا اسپیکر اضافی نیست. این مدل تلویزیون از امکانات صوتی بی نظیری برای ارتقاء کیفیت صدای خود استفاده کرده است و صدایی عالی و با کیفیت را با پردازشگر XR به شما ارائه می دهد.

از جمله این امکانات Multi _ Audio Acoustic می باشد که شامل چند فریم است که می خواهد مطمئن شود صدا با فرمانس بالا از مکان مناسب به صفحه نمایش تلویزیون می آید و دقیق با آنچه بر روی صفحه نمایش است مطابقت دارد. قابلیت دیگر در این تلویزیون 3D Surround Upscaling می باشد که صدای رسا و سه بعدی را برای ما اجرا می کند و باعث می شود در هرقسمتی از اتاق نشسته اید صدا را با همان وضوح بشنوید .

امکانات تلویزیون هوشمند OLED سونی مدل 85Z9K

تلویزیون هوشمند OLED سونی مدل 85Z9K دارای سیستم عامل بی نظیر اندروید می باشد که با داشتن پردازنده XR از قابلیت و امکانات عالی پشتیبانی می کند . تلویزیون سونی مدل OLED از سری 9 با این سیستم عامل این امکان را برای شما فراهم کرده تا با اتصال به وای فای WiFi به مرورگر خود متصل شوید و به صفحات وب به راحتی دسترسی داشته باشید. همچنین می شود به راحتی به دستیار های صوتی مثل Alexa ,Google Assistant دسترسی داشت.

از این طریق با اتصال به  دستیار ها هر برنامه ای که می خواهید را می توانید در دسترس داشته باشید. در تلویزیون سونی مدل 85Z9K امکان سرچ صوتی را دارد از این ویژگی شما می‌توانید به راحتی به تمام محصولات هوشمند متصل به تلویزیون دستور دهید و از این طریق محصولات هوشمند موجود در منزل را از راه دور کنترل کنید. با قابلیت Chromecast داخلی می تواند به صورت مستقیم در یک لحظه لپ تاپ و یا گوشی خود را به تلویزیون وصل کنید. تلویزیون قابلیت این را دارد که وقتی خیلی به صفحه نمایش نزدیک باشین هشدار می دهد و این برای بچه ها خیلی آپشن خوبی است. 


BRAVIA CAM در تلویزیون سری 9 سونی

در تلویزیون سونی از دوربین Bravia Cam استفاده شده است که به خاطر این نوآوری برنده جایزه CES در سال 2022 شده است که در تلویزیون های معمولی سونی باید جدا خریداری شود اما در این تلویزیون خود همراه دارد. این دوربین امکانات عالی با خود برای تلویزیون به همراه آورده است در این حالت شما فقط با حرکت دست می توانید موقعیت خود را به تلویزیون نشان دهید و با توجه به مسافت شما از تلویزیون به تنظیم صدا و نور می پردازد و به شما امکان می دهد با حرکت بدون استفاده از کنترل کانال را عوض کنید یا صدا را کم و زیاد کنید. با این امکان شما می توانید چت تصویری داشته باشید و با قابلیت Voice Zoom که دارد صدای اشخاص را تشخیص می دهد و صدا را با توجه به آن زیاد می کند . از دیگر کاربردهای این دوربین ذخیره و بهینه سازی انرژی است.


ریموت کنترل هوشمند

در تلویزیون های سری 9 سونی از کنترل هوشمند استفاده شده که طراحی ساده و زیبایی دارد که از سطح صافی برخوردار می باشد با یک روکش از جنس پلی اورتان که با راحتی قابل تمیز کردن است .نوری که در کنترل تعبیه شده باعث می شود حتی در اتاق تاریک به وضوح دیده شود. این کنترل هوشمند می تواند به طور هم زمان تمام وسایل هوشمندی که به تلویزیون وصل است را مدیریت کند و دیگر نیاز نیست برای هر کدام از کنترل جداگانه استفاده کنید. این ریموت قالبیت این را دارد در موقعی که گم می شود تنها با گفتن Ok Google زنگ می زند و به راحتی پیدا می شود.

قابلیت گیمینگ در تلویزیون سونی مدل 85X9K

از بهترین قابلیت های سونی سری 9 داشتن قابلیت گیمینگ می باشد که برای کسانی که علاقه خاصی به بازی دارند عالی می باشد و به راحتی با زمان تاخیر ورودی بسیار کوتاه و کیفیت 8K و 120 هرتزمی تواند با تشخیص خودکار اینکه در حال تماشای فیلم یا بازی هستید با حالت تصویر ژانر خودکار به حالت بازی رفته که تاخیر ورودی را به حداقل می رساند و برای بازی با سرعت بالا روان تر و پاسخگو تر خواهد بود.


پورت های ارتباطی در تلویزیون OLED سونی مدل 85Z9K

از راه های ارتباطی  پورت های HDMI2 می باشد که امکان اتصال گیم و کنسول های بازی را فراهم می کند . این تلویزیون سونی مدل 85Z9K امکان این را دارد که به بلوتوث Blutooth از راه دور وصل شود و می توان برنامه و فیلم های مورد نظر خود را به صفحه تلویزیون برد و از تماشای آن لذت برد . تلویزیون سونی 85 این OLED از سری 9 دارای گیرنده دیجیتالی داخل می باشد از جمله گیرنده های DVB-T2,DVB_T را دارد . همچنین مجهز به خروجی صوتی اپتیکال و ورودی ویدئو کامپوزیت می باشد.

در تلویزیون های سونی امکانات و پورت های متنوعی قرار دارد که این پورت ها می تواند به راحتی امکان اتصال به تلویزیون را فراهم کنند از جمله 4 عدد پورت HDMI و 3 عدد پورت USB که قابل اتصال به تلویزیون می باشند پورت USB می تواند امکان اتصال فلش یا رم مورد نظر خود را تلویزیون فراهم کند و محتویات خود را به صفحه نمایش تلویزیون انتقال دهید.

سخن آخر

اگر می خواهید تلویزیون OLED سونی را خریداری کنید این مدل تلویزیون جز تلویزیون های هوشمند با سیستم عامل اندروید می باشد که امکان اتصال به WiFi را دارد که قابلیت استفاده از اینترنت را برای شما فراهم می کند. این تلویزیون دارای پردازشگرXR می باشد که کیفیت تصویر برابر با 8K فراهم می کند با این پردازشگر می تواند تصاویر بی کیفیت را پردازش کند و تصاویری با کیفیت بالا با کنتراست بالا را ارائه می دهد که این برای یک تلویزیون عالی می باشد.

تلویزیون سونی دارای کیفیت صدای عالی 85 واتی می باشد که صدایی عالی و رسا دارد و نیازی به ساندبار اضافی ندارد. این تلویزیون امکانات هوشمند بالایی دارد از جمله کنترل ریموت هوشمند همچنین دوربین Bravia Cam که هر کدام قابلیت ای عالی در دسترس شما قرا می دهد. برای اتصال وسایل هوشمند می توان با راه های ارتباطی که وجود دارد به تلویزیون خود وصل شد. برای خرید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SONY TV OLED 85Z9K

مشخصات

مدل کامل
Z9K
سری
9
سال ساخت
2022
کشور سازنده
ژاپن
کشور مونتاژ کننده
مالزی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
85
نوع صفحه نمایش
OLED
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
215
نور پس زمینه
Direct Full Array Mini LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
کیفیت تصویر
8K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
7680x4320 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
توان خروجی صدا (وات)
85 وات
تعداد کانال های صوتی
2.2.2
سیستم های صوتی
Acoustic Multi-Audio.Sound Positioning Tweeter
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
نوع سیستم عامل
اندروید Android
حافظه داخلی (گیگابایت)
16 گیگابایت
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
3
تعداد ورودی کامپوننت Component
1
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو طرف و خطی
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
منبع تغذیه
AC 220-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
OLED 85Z9K
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
صفحه تخت
زاویه دید افقی
دارد
صدا بهینه ساز
دارد
تنظیمات حالت صدا
دارد
سایر تو ضیحات صدا
3D Surround Upscaling
Dolby Atmos
DTS Digital Surround
Dolby Audio
نسبت تصویر
16:9
موتور تصویر
Cognitive Processor XR
سایر ویژگی های تصویر
XR Triluminos Pro, XR HDR Remaster.Dynamic Contrast Enhancer.تکنولوژی HDR
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
ورودیS-Video
دارد
Clear Motion Rate
دارد
حسگر روشنایی
دارد
رنگ تقویت پویا
دارد
فرمت های ورودی ویدئو (vss)
دارد
ویژگی های اسمارت
تکنولوژی Dynamic Contrast Enhancer.تکنولوژی XR Triluminos Pro.سیستم صوتی Acoustic Multi-Audio.تکنولوژی XR Motion Clarity.دارای دوربین Bravia Cam .پشتیبانی از AirPlay 2 و HomeKit
Dolby Vision
دارد
Harman Kardon هارمن کاردن
دارد
تنظیم صدا جادویی
دارد
همگام سازی صدا LG
دارد
Hi-Fi Audio
دارد
اقلام همراه
ریموت کنترل.باتری.پایه رومیزی.دفترچه راهنما.کابل برق
دوربین
دارد
پشتیبانی از فرمت USB DRIVE
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
Z9K
سری
9
سال ساخت
2022
کشور سازنده
ژاپن
کشور مونتاژ کننده
مالزی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
85
نوع صفحه نمایش
OLED
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
215
نور پس زمینه
Direct Full Array Mini LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
8K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
7680x4320 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
85 وات
تعداد کانال های صوتی
2.2.2
سیستم های صوتی
Acoustic Multi-Audio.Sound Positioning Tweeter
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
اندروید Android
حافظه داخلی (گیگابایت)
16 گیگابایت
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
3
تعداد ورودی کامپوننت Component
1
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو طرف و خطی
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 220-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
OLED 85Z9K
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
صفحه تخت
زاویه دید افقی
صدا بهینه ساز
تنظیمات حالت صدا
سایر تو ضیحات صدا
3D Surround Upscaling<br /> Dolby Atmos<br /> DTS Digital Surround<br /> Dolby Audio
نسبت تصویر
16:9
موتور تصویر
Cognitive Processor XR
سایر ویژگی های تصویر
XR Triluminos Pro, XR HDR Remaster.Dynamic Contrast Enhancer.تکنولوژی HDR
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
ورودیS-Video
Clear Motion Rate
حسگر روشنایی
رنگ تقویت پویا
فرمت های ورودی ویدئو (vss)
ویژگی های اسمارت
تکنولوژی Dynamic Contrast Enhancer.تکنولوژی XR Triluminos Pro.سیستم صوتی Acoustic Multi-Audio.تکنولوژی XR Motion Clarity.دارای دوربین Bravia Cam .پشتیبانی از AirPlay 2 و HomeKit
Dolby Vision
Harman Kardon هارمن کاردن
تنظیم صدا جادویی
همگام سازی صدا LG
Hi-Fi Audio
اقلام همراه
ریموت کنترل.باتری.پایه رومیزی.دفترچه راهنما.کابل برق
دوربین
پشتیبانی از فرمت USB DRIVE

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم