تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل OLED 65A2

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 4K  مدل OLED 65A2

  • پردازشگر α7 Gen5 AI Processor 4K
  • دارای سیستم عامل webOS
  • دارای ریموت کنترل هوشمند
  • دو کانال صوتی  در کل 20 واتی
  •  رزولوشن 2160*3840
  • قابلیت اتصال به اینترنت
  • سرعت رفرش 60 هرتز
  • قابلیت Dulby Atmos
  • قابلیت جستجوی صوتی
  • کیفیت تصویر 4K
  • دارای HDMI,USB
  • سال تولید 2022

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV OLED 65A2
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل  OLED 65A2

تلویزیون های ال جی از انواع مختلفی با ابعاد متفاوت و همچنین کیفیت تصاویر متنوع ساخته می شوند. اینکه کدام مدل را بخرید بستگی به شما دارد که برای چه مکانی می خواهید استفاده کنید یا چه توقعاتی از یک تلویزیون  دارید؟ آیا فقط کیفیت تصویر مهم است یا امکانات و پردازنده. البته در این مدل های اولد باید به قیمت هم توجه داشت زیرا  در رده تلویزیون های گران قیمت قرار می گیرند. 

سیستم عامل استفاده شده در تلویزیون 65A2  webOS است که امکان متصل شدن  به WiFi را دارد . تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل  OLED 65A2 جزء تلویزیون های هوشمند شناخته شده است و از قابلیت هوشمند ThinQ استفاده شده است و این تلویزیون را به تلویزیونی هوشمند تبدیل کرده است از جمله امکان دسترسی به دستیار های صوتی Alexa,Amazon را دارد. ال جی در تلویزیون های OLED خود از طراحی ظریف و ساده ای استفاده کرده است که از یک فریم باریک با دو پایه شاخه ای ساده ولی محکم استفاده کرده است.

تلویزیون ال جی دارای کیفیت تصویر4K OLED با رزولوشن 2160*3840 می باشد که کیفیتی عالی از یک نمایشگر می باشد. پردازنده هوشمند آلفا تصاویر بی کیفیت را پردازش می کند و با کیفیت 4K پخش می کند . تلویزیون OLED ال جی همچنین از HDR و HDR PRO 10,HLG,Dolby Vision IQ پشتیبانی می کند که در نشان دادن جزئیات در کیفیت تصویر نقش عالی دارد و هر رنگی را درست مانند تصویر اصلی به نمایش می گذارد. 

این تلویزیون هوشمند ال جی 20 وات صدا را ایجاد می کند که از 2 کانال صوتی خارج می شود و با کمک قابلیت های صوتی که دارد می تواند کیفیت صدای مطلوبی را برای تلویزیون فراهم کند از جمله قابلیت Clear Voice III که با کمک آن تمام نویز ها و صدا های اضافی را حذف می کند و صدایی رسا را در اختیار شنونده قرار می دهد. همچنین این تلویزیون دارای راه های ارتباطی بسیاری برای ارتباط با تلویزیون است از جمله 3 پورت HDMI و 2 پورت USB و امکان اتصال به بلوتوث و اینترنت را دارد. در ادامه با ما باشید با معرفی تلویزیون سری A از مدل های OLED که در اینجا به امکانات سایز 55 اینچ می پردازیم.

مشخصات تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل  OLED 65A2
طراحی در تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل OLED 65A2

ال جی LG در طراحی تلویزیون 55 اینچ مدل OLED 65A2  خود ظرافت زیبایی همانند سایر OLED ها به کار برده است که وقتی حرف از اولد می شود یعنی یک صفحه نمایش با دید گسترده و البته فریم خیلی کم. که در این مدل دقیقا از فریم خیلی باریک استفاده شده. همچنین در پشت تلویزیون یک جعبه تعبیه شده است که تمام کابل ها را در خود قرار می دهد و از شلو غی اطراف تلویزیون جلوگیری می کند .

پنل تخت و باریکی تلویزیون ظاهر زیبا و چشم نوازی را ارائه می دهد که این باعث می شود حتی به راحتی به دیوار هم قابل نصب باشد. پایه های به کار رفته در تلویزیون حالت دو شاخه ای دارند این دو شاخه در دو طرف تلویزیون آن را به صورت محکم حفظ می کند. در تلویزیون 2022 الجی سری OLED می توان از پایه های آتلیه ای هم استفاده کرد و زمان تغییر دکور جای تلویزیون هم به راحتی تغییر دهید. 

طراحی در تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل OLED 65A2
کیفیت تصویر در تلویزیون OLED ال جی مدل OLED 65A2

در کیفیت تصویر تلویزیون ال جی OLED مدل 55OLEDA2 از امکانات تصویری زیادی استفاده شده است مثل Al Brightness Control که روشنایی صفحه را با محیط هماهنگ می کند تا چشم بیننده اذیت نشود و از یک تصویر عالی بهره مند شوید در واقع به کمک فناوری Dolby Vision IQ نور و شرایط محیطی را در نظر می گیرد و میزان روشنایی را طبق نور اتاق تنظیم می کند . تلویزیون های OLED در واقع فاقد نور پس زمینه هستن و هر نقطه به نقطه تصویر که شامل 2160*3840 پیکسل می باشند خود به صورت مجزا از خود نور پخش می کنند و با روشن و خاموش شدن به صورت خود کار نور پس زمینه را تنظیم می کنند.

در کیفیت تصویر تلویزیون ال جی OLED مدل OLED 65A2 از پردازنده نسل آلفا α7 Gen5 AI Processor 4K استفاده شده است که این پردازنده در کیفیت تصویر این تلویزیون با امکانات تصویری که ارائه می دهد تاثیر عالی دارد . پردازنده قدرتمند α7 به تجزیه و تحلیل داده ها می پردازد و تمام جزئیات مربوط به اشیاء و اشخاص را تشخیص می دهد و پردازش می کند و تصاویری که بی کیفیت هستن و وضوح کمی دارند را توسط Al Upscaling بالامی برد.. در واقع کیفیت تصویر این مدل تلویزیون ال جی 4K OLED با رزولوشن 2160*3840 می باشد که البته شاید از سری های بالاتر خود مثل C2 پایین تر باشد اما تلویزیون های سری نانو ال جی بالاتر است . 

از قابلیت های عالی دیگری که دارد پشتیبانی از قالبلیت تصویر HDR است که شامل نسخه های HDR PRO 10,HLG,Dolby Vision IQ می باشد و به وضوح تصاویر و نشان دادن جزئیات در تصویر کمک می کند و تمام نقاط رنگی به خصوص نقاط روشن و تیره ها را واضح تر از حالت عادی به نمایش می گذارد. امکانات دیگر در کیفیت تصویر این مدل تلویزیون ال جی Al Picture PRO است که در کنترل دقیق بر بهبود کیفیت تصاویر تاثیر دارد و تصویری سه بعدی را ارائه می دهد و این در واقعی جلوه دادن تصاویر موثر می باشد.

قابلیت دیگر در کیفیت تصویر تلویزیون OLED ال جی مدل 55OLEDA2 وجود Ultra Luminance PRO می باشد که جهت درخشان کردن روشنایی ها و عمق دادن به رنگ می باشد و همچنین Perfect Color و Perfect Black که در جلوه دادن به رنگ ها برای هر چه طبیعی تر نشان دادن تصاویر تاثیر بی نظیری دارند.

کیفیت تصویر در تلویزیون OLED ال جی مدل OLED 65A2
Face Enhancing

پردازنده قوی آلفا هفت α7 قدرت پردازش فوق العاده ای در پردازش تمام صحنه های تصویر دارد و این پردازنده با پشتیبانی از قابلیت Face Enhancing این امکان را دارد که چهره اشخاص را در تصویر تشخیص می دهد و با این کار با افزایش جزئیات و بالا بردن وضوح چهره اشخاص را از اشیاء جدا نشان داده و برتری اشخاص را نمایان کند و تصویری واقعی را برای شما به نمایش در آورد.


Wide Angle

در تلویزیون ال جی OLED A2  یا همان زاویه دید گسترده. از طریق قابلیت Wide Angle که در تلویزیون های جدید ال جی و سری اولد وجود دارد می توانید در کنار تلویزیون به صفحه نگاه کنید اما تصویر را به وضوح زمانی که در روبرو هستید ببینید. 

صدای رسا در تلویزیون های ال جی مدل 55OLED A2

صدای تلویزیون ال جی مدل OLED 65A2 در واقع 20 واتی می باشد یعنی 2 کانالی که دارد 1 واتی هستند.   شاید این کیفیت صدا نسبت به بقیه تلویزیون های رده بالاتر از خود کم باشد و احتیاج به استفاده از ساندبار برای فضای بزرگ داشته باشید و از طریق اتصال بی سیم توسط Blutooth Surrund Ready می توان خروجی صدا را با وصل شدن به ساند بار افزایش داد.

با توجه به پردازنده α7 امکانات صوتی به تلویزیون اضافه شده است که در ارائه هر با کیفیت تر شدن صدا اهمیت دارد اولین امکان وجود قابلیت Dolby Atmos می باشد که باعث ایجاد صدایی سه بعدی و فراگیر در سرتاسر اتاق می شود همچنین وجود Clear Voice III تمام نویز های موجود در تصویر را از بین می برد و صدایی به شدت واضح  را در اختیار کاربر قرارمی دهد. Al Sound قادر است انواع صدا را تشخیص دهد و با حذف صدا های اضافه باعث تقویت صدای اصلی شود.

صدای رسا در تلویزیون های ال جی مدل 55OLED A2
امکانات هوشمند در تلویزیون ال جی 4K مدل OLED 65A2

در تلویزیون هوشمند ال جی مدل  OLED 65A2 از سیستم عامل webOS استفاده شده که به شما این امکان را می دهد که یک کاربر اینترنت Web Browser باشید و به راحتی از طریق اتصال به وای فای WiFi به این اینترنت دسترسی داشته باشید. همچنین با داشتن پردازنده α7 با سرعت رفرش 60 هرتز با امکان بهره گیری از ThinQ که یک قابلیت هوشمند می باشد امکان دسترسی به دستیار های صوتی Alexa و Amazon را دارد .

تلویزیون ال جی مجهز به کنترل از راه دور جادویی می باشند و همچنین با تشخیص هوشمند صدا امکان دسترسی به امکانات تلویزیون را ارائه می دهد . تلویزیون OLED ال جی مجهز به هشدار ورزشی می باشد به این صورت که می توانید یک شبکه دیگر را تماشا کنید و در حالی که در شبکه دیگر مسابقه ورزشی مورد علاقه شما را پخش می کند و به این ترتیب گل های مسابقه را به شما اطلاع می دهد. این مدل تلویزیون قابلیت استفاده از حالت هتل را نیز دارد. با استفاده از Apple Homekit و Airplay2 می شود گوشی آیفون خود را به راحتی به تلویزیون وصل کرد و محتوای مورد نظر خود را بر روی صفحه نمایشگر با کیفیت 4K داشته ببینید.

امکانات هوشمند در تلویزیون ال جی 4K مدل OLED 65A2


پورت ها و اتصالات موجود در تلویزیون الجی مدل  OLED 65A2

در تلویزیون OLED ال جی برای ارتباط به تلویزیون امکانات زیادی وجود دارد از جمله این قابلیت ها  گیرنده داخلی دیجیتال DVB_S2/S,DVB_C,DVB_T2/T است که شبکه های زیادی را در اختیار ما قرار می دهد. پورت ها موجود از جمله 3 پورت HDMI و 2 پورت USB هستند . این مدل تلویزیون قابلیت اتصال به گوشی را از طریق بلوتوث Blutooth دارد و می شود برنامه ها و عکس های خود را به صفحه تلویزیون انتقال دهید. همچنین این تلویزیون OLED ال جی 55 اینچ و ورودی آنتن RF برای رادیو و پورت LAN است. امکان خروجی صوتی دیجیتال را دارد .

پورت ها و اتصالات موجود در تلویزیون الجی مدل  OLED 65A2
سخن آخر:

تلویزیون اولد 65 اینچ ال جی که از لحاظ کیفیت در ردیف تلویزیون های گران قیمت قرار می گیرد و در واقع تلویزیون ال جی مدل OLED 65A2 می تواند انتخاب بسیار عالی برای کسانی می باشد که به دنبال تلویزیون باکیفیت بالا هستند. چون از لحاظ کیفیت تصویر از سری های C2 و B2 پایین تر است اما  برای کسانی که قصد خرید  یک تلویزیون  OLED ساده را دارند بهترین گزینه می باشد. 

در این تلویزیون از تراشه به نام α7 استفاده شده است که با خود امکانات عالی را برای تلویزیون به ارمغان می آورد از جمله کیفیت تصویر 4K را دارد که با پردازش تصاویر بی کیفیت وضوح و کنتراست را بالا برده و تصویری عالی را ایجاد می کند همچنین در کیفیت صدا امکانات سه بعدی برای صدایی فراگیر و امکان حذف نویز وحذف صدا های اضافی را دارد که صدایی عالی را به ما ارائه می دهد . تلویزیون ال جی از قابلیت هوشمند ThinQ استفاده کرده است که امکانات هوشمند  را در اختیار شما قرار می دهد از جمله اتصال به گوشی  و مدیریت از راه دور. 

دارای پورت های ارتباطی متنوع می باشد که قابلیت اتصال وسایل هوشمند را به تلویزیون فراهم می کند. برای خرید با کارشناسان فروش ما در اصلی کالا در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV OLED 65A2

مشخصات

مدل کامل
OLED 65A2
سری
A
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
نوع صفحه نمایش
OLED
نور پس زمینه
ندارد
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160×3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Filmmaker Mode/Film Mode/Contrast Enhancer/Micro
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی

AI Acoustic Tuning, Down Firing, LG Sound Sync, Sound Share
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
دالبی اتموس
نوع سیستم عامل
webOS
حافظه داخلی (گیگابایت)
ندارد
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
ندارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
تعداد ورودی کامپوننت Component
1
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو شاخه ای
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
OLED 65A2
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
تخت
صدا بهینه ساز
دارد
سایر تو ضیحات صدا
Dolby Atmos, پشتیبانی از فرمت AC-4, فناوری Dolby Digital Plus, قابلیت ARC
نسبت تصویر
16:9
حالت تصویر هوشمند
دارد
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
دارد
سایر ویژگی های تصویر
AI Brightness Control
AI Genre Selection
AI Picture Pro/AI Upscaling
Perfect Black
Perfect Color
Pixel Dimming
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
ورودیS-Video
دارد
پردازنده مرکزی
α7 Gen5 AI
Clear Motion Rate
دارد
فن آوری محافظ
دارد
ولتاژ ورودی برق
100-240V AC 50/60 HZ
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
حسگر روشنایی
دارد
تصویر متحرک پخش (HD / SD / HD به علاوه)
ندارد
رنگ تقویت پویا
دارد
ویژگی های اسمارت
AI Home، Airplay2، Apple Homekit،
Art Gallery
Discover music
Home Dashboard
Sports Alert
Dolby Vision
دارد
Harman Kardon هارمن کاردن
دارد
تنظیم صدا جادویی
دارد
همگام سازی صدا LG
دارد
سه بعدی (3D)
ندارد
اقلام همراه
ریموت کنترل، پایه، دفترچه راهنما، باتری
دوربین
ندارد
پشتیبانی از فرمت USB DRIVE
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
OLED 65A2
سری
A
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
نوع صفحه نمایش
OLED
نور پس زمینه
تاریکی موضعی (Local Dimming)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160×3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Filmmaker Mode/Film Mode/Contrast Enhancer/Micro

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
<br /> AI Acoustic Tuning, Down Firing, LG Sound Sync, Sound Share
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
دالبی اتموس

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS
حافظه داخلی (گیگابایت)
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
تعداد ورودی کامپوننت Component
1
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو شاخه ای
قابلیت نصب روی دیوار

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
OLED 65A2
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
تخت
صدا بهینه ساز
سایر تو ضیحات صدا
Dolby Atmos, پشتیبانی از فرمت AC-4, فناوری Dolby Digital Plus, قابلیت ARC
نسبت تصویر
16:9
حالت تصویر هوشمند
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
سایر ویژگی های تصویر
AI Brightness Control<br /> AI Genre Selection<br /> AI Picture Pro/AI Upscaling<br /> Perfect Black<br /> Perfect Color<br /> Pixel Dimming
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
ورودیS-Video
پردازنده مرکزی
α7 Gen5 AI
Clear Motion Rate
فن آوری محافظ
ولتاژ ورودی برق
100-240V AC 50/60 HZ
کنترل نور پس زمینه پویا
حسگر روشنایی
تصویر متحرک پخش (HD / SD / HD به علاوه)
رنگ تقویت پویا
ویژگی های اسمارت
AI Home، Airplay2، Apple Homekit،<br /> Art Gallery<br /> Discover music<br /> Home Dashboard<br /> Sports Alert
Dolby Vision
Harman Kardon هارمن کاردن
تنظیم صدا جادویی
همگام سازی صدا LG
سه بعدی (3D)
اقلام همراه
ریموت کنترل، پایه، دفترچه راهنما، باتری
دوربین
پشتیبانی از فرمت USB DRIVE

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم