تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل OLED 55A2

مشخصات کلی تلویزون ال جی مدل  OLED 55A2

  •  پردازشگر α7 Gen5 AI Processor 4K
  • HDR PRO 10,HLG,Dolby Vision IQ
  • قابلیت تصویر Ultra Luminance PRO
  • قابلیت صوتی Clear Voice III
  • کیفیت تصویر 4K OLED
  • رزولوشن 2160*3840
  • قابلیت هوشمند ThinQ
  • سیستم عامل webOS
  • دو کانال صوتی 10 واتی
  • پورت ها یHDMI, USB
  • مجهز به گیرنده داخلی
  • سال ساخت 2022
  • سری A
ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV OLED 55A2
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل OLED 55A2

همه ما قطعا از داشتن یک تلویزیون با کیفیت تصویر عالی لذت خواهیم برد تلویزیون های OLED جزء تلویزیون های برتر در کیفیت تصویر هستن . شرکت ال جی LG هر ساله سری جدیدی از تلویزیون های خود را وارد بازار می کند که تلویزیون های سری قبل A1 بودن که سری جدید با نام A2 به بازار عرضه شده است در این دو مدل تفاوت خاصی وجود ندارد تنها تفاوت مهم بین این دو در ورژن پردازنده می باشد که آلفا 7 نسل 4 به آلفا 7 نسل 5 ارتقاء پیدا کرده است. در تلویزیون ال جی مدل OLED 55A2 از پرازنده هوشمند نسل آلفا α7 Gen5 AI Processor 4K استفاده شده است که قابلیت ارتقاء صدا و تصویر را در حد 4K دارد.

این تلویزیون از سیستم عامل webOS استفاده کرده است که قابلیت اتصال به WiFi را دارد و این امکان اتصال به اینترنت و استفاده از مرورگر وب Web Browsre را فراهم می کند. این مدل تلویزیون هوشمند می باشد و از قابلیت هوشمند ThinQ بهره برده است که این تلویزیون را به تلویزیونی هوشمند تبدیل کرده است از جمله امکان دسترسی به دستیار های صوتی Alexa,Amazon را دارد و می شود به هزاران فیلم و برنامه مورد نظر خود دسترسی داشت.

ال جی در تلویزیون های OLED خود از طراحی ظریف و ساده ای استفاده کرده است که از یک فریم باریک با دو پایه شاخه ای ساده ولی محکم استفاده کرده است. تلویزیون ال جی دارای کیفیت تصویر4K OLED با رزولوشن 2160*3840 می باشد که کیفیتی عالی از یک نمایشگر می باشد. پردازنده هوشمند آلفا تصاویر بی کیفیت را پردازش می کند و در حد 4K پخش می کند . تلویزیون OLED ال جی مدل 55OLEDA2 همچنین از HDR با نسخه های HDR PRO 10,HLG,Dolby Vision IQ پشتیبانی می کند که در نشان دادن جزئیات در کیفیت تصویر نقش عالی دارد و طیف رنگی گسترده ای را در اختیار ما قرار می دهد. 

این تلویزیون هوشمند ال جی دارای 2 کانال صوتی می باشد که در کل 20 وات صدا تولید می کند و با کمک قابلیت های صوتی که دارد می تواند کیفیت صدای مطلوبی را برای تلویزیون فراهم کند از جمله قابلیت Clear Voice III که با کمک آن تمام نویز ها و صدا های اضافی را حذف می کند و صدایی رسا را در اختیار شنونده قرار می دهد. همچنین این تلویزیون دارای راه های ارتباطی بسیاری برای ارتباط با تلویزیون است از جمله 3 پورت HDMI و 2 پورت USB و امکان اتصال به بلوتوث و اینترنت را دارد. در ادامه با ما باشید با معرفی تلویزیون سری A از مدل های OLED که در اینجا به امکانات سایز 55 اینچ می پردازیم.

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 55OLEDA2
طراحی در تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل OLED 55A2

پنل تخت و باریک تلویزیون ظاهر زیبا و چشم نوازی را ارائه می دهد که این باعث می شود حتی به راحتی به دیوار هم قابل نصب باشد.ال جی LG در طراحی تلویزیون 55 اینچ مدل OLED 55A2 خود از سبکی ظریف و شیکی استفاده کرده است که از یک پنل تخت با فریم باریک استفاده شده است . این فریم از رنگ مشکی ساخته شده است و همچنین در پشت تلویزیون یک جعبه تعبیه شده است که تمام کابل ها را در خود قرار می دهد و از شلوغی اطراف تلویزیون جلوگیری می کند .

. پایه های به کار رفته در تلویزیون حالت دو شاخه ای دارند که جدا از ظاهر زیبایی که دارند خیلی محکم هستن و این تلویزیون سبک را بدون لرزش بر روی خود نگه می دارند. در تلویزیون 2022 الجی سری OLED می توان از پایه های آتلیه ای هم استفاده کرد هر جای از فضای خود که می خواهید به راحتی جا به جا کنید.

طراحی در تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل 55OLEDA2


کیفیت تصویر در تلویزیون OLED ال جی مدل 55OLEDA2

در واقع کیفیت تصویر این مدل تلویزیون ال جی  4K OLED با رزولوشن 2160*3840 می باشد که البته شاید از سری های بالاتر خود مثل C2 پایین تر باشد اما تلویزیون های سری نانو ال جی بالاتر است . در کیفیت تصویر تلویزیون ال جی OLED مدل 55OLEDA2 از امکانات تصویری زیادی استفاده شده است مثل Al Brightness Control که روشنایی صفحه را با محیط هماهنگ می کند تا چشم بیننده اذیت نشود و از یک تصویر عالی بهره مند شوید در واقع به کمک فناوری Dolby Vision IQ نور و شرایط محیطی را در نظر می گیرد و میزان روشنایی را طبق نور اتاق تنظیم می کند و شما از دیدن یک فیلم با صحنه های تاریک در یک اتاق روشن اذیت نخواهید شد.

در کیفیت تصویر تلویزیون ال جی OLED مدل OLED 55A2 از پردازنده نسل آلفا α7 Gen5 AI Processor 4K استفاده شده است که این پردازنده در کیفیت تصویر این تلویزیون با امکانات تصویری که ارائه می دهد تاثیر عالی دارد . پردازنده قدرتمند α7 به تجزیه و تحلیل داده ها می پردازد و تمام جزئیات مربوط به اشیاء و اشخاص را تشخیص می دهد و پردازش می کند و تصاویری که بی کیفیت هستن و وضوح کمی دارند را توسط Al Upscaling بالامی برد و به  فورکی 4K می رساند یا حداقل نزدیک به فورکی می رساند. 

شرکت ال جی با پیکسل هایی که در تلویزیون قرار داده و رزولوشن 2160*3840 روشنایی را تقویت کرده و با قابلیت BrightnessBooster و پردازنده آلفا نور را ارتقاء می دهد و نور هایی با وضوح بیشتر و درخشان تر ارائه می دهد. با وجود قابلیت Filmmaker Mode در ارائه بهترین کیفیت تصویر کاربر می‌تواند محتوا را با کیفیت عالی مشاهده نماید و تجربه دیداری سینمایی داشته باشد. این قابلیت به نمایش محتوا به حالت اولیه کمک می‌کند و شما می‌توانید صحنه ها را همان گونه که در ذهن کارگردان بوده ببینید.

امکانات دیگر در کیفیت تصویر این مدل تلویزیون ال جی Al Picture PRO است که در کنترل دقیق بر بهبود کیفیت تصاویر تاثیر دارد و تصویری سه بعدی را ارائه می دهد و این در واقعی جلوه دادن تصاویر موثر می باشد. قابلیت دیگر در کیفیت تصویر تلویزیون OLED ال جی مدل OLED 55A2 وجود Ultra Luminance PRO می باشد که جهت درخشان کردن روشنایی ها و عمق دادن به رنگ می باشد و همچنین Perfect Color و Perfect Black که در جلوه دادن به رنگ ها برای هر چه طبیعی تر نشان دادن تصاویر تاثیر بی نظیری دارند.

کیفیت تصویر در تلویزیون OLED ال جی مدل 55OLEDA2
Face Enhancing

پردازنده قوی آلفا هفت α7 قدرت پردازش فوق العاده ای در پردازش تمام صحنه های تصویر دارد و این پردازنده با پشتیبانی از قابلیت Face Enhancing این امکان را دارد که چهره اشخاص را در تصویر تشخیص می دهد و با این کار با افزایش جزئیات و بالا بردن وضوح چهره اشخاص را از اشیاء جدا نشان داده و برتری اشخاص را نمایان کند و تصویری واقعی را برای شما به نمایش در آورد.

صدای رسا در تلویزیون های ال جی مدل 55OLED A2

امکانات بسیاری در کیفیت صدای تلویزیون ال جی می باشد از جمله امکان Clear Voice PRO که تمام نویز ها و صدا های اضافی را در تصویر از بین می برد و صدایی رسا را برای کاربر پخش می کند. این مدل تلویزیون ال جی از قابلیت OLED Surround استفاده می کند که به معنی صدای فراگیر و همه جانبه می باشد. وقتی حرفی از فراگیر می شود یعنی صدا در هر نقطه از فضا پخش می شود.

چون این تلویزیون ال جی از هوش مصنوعی ThinQ بهره می برد بنابراین با استفاده از Al Sound به صورت خودکار صدا را بر طبق محتوای در حال پخش تنظیم می کند و صدایی چند جانبه را ارائه می دهد. قابلیت استفاده از Dolby Atmos امکان پخش صدایی سه بعدی و فراگیر را در تمام اتاق دارد و باعث می شود شما از تماشای محتوای در حال پخش لذت ببرید.

در کیفیت صدای تلویزیون ال جی مدل OLED 55A2 از دو کانال صوتی استفاده شده است که از دو کانال صوتی با توان خروجی 20 وات استفاده شده است که هر کدام از این ها خود 10 وات در واقع صدا دارند. شاید این کیفیت صدا نسبت به بقیه تلویزیون های رده بالاتر از خود کم باشد و احتیاج به استفاده از ساندبار برای فضای بزرگ داشته باشید و از طریق اتصال بی سیم توسط Blutooth Surrund Ready می توان خروجی صدا را با وصل شدن به ساند بار افزایش داد.

صدای رسا در تلویزیون های ال جی مدل 55OLED A2

امکانات هوشمند در تلویزیون ال جی 4K مدل 55OLEDA2

تلویزیون هوشمند ال جی مدل OLED 55A2 از سیستم عامل  webOS  استفاده شده و امکان اتصال به اینترنت را فراهم می کند و که قابلیت وب گردی را در اختیار ما قرار می دهد .

تلویزیون ال جی دارای کنترل از راه دور جادویی می باشند و همچنین قابلیت هوشمند تشخیص صدا را دارد. تلویزیون OLED ال جی مجهز به هشدار ورزشی می باشد و در زمان تماشای برنامه نتایج مسایقه ها را در شبکه های دیگر گزارش می دهد. این مدل تلویزیون قابلیت استفاده از حالت هتل را نیز دارد. با استفاده از Apple Homekit و Airplay2 می شود گوشی آیفون خود را به راحتی به تلویزیون وصل کرد و محتوای مورد نظر خود را بر روی صفحه نمایشگر با کیفیت 4K داشته ببینید. 

 داشتن پردازنده α7 با سرعت رفرش 60 هرتز با امکان بهره گیری از ThinQ که یک قابلیت هوشمند می باشد امکان دسترسی به دستیار های صوتی Alexa و Amazon را دارد

امکانات هوشمند در تلویزیون ال جی 4K مدل 55OLEDA2
قابلیت گیمینگ در تلویزیون ال جی مدل 55OLEDA2

برای کسانی که به گیم علاقه دارند این تلویزیون OLED ال جی سری A می تواند پیشنهاد خوبی باشد که قابلیت های تصویری و صدای خوبی دارد که با تاخیر ورودی کم و سرعت پاسخگویی عالی که دارد بازی عالی را در اختیار شما قرار می دهد برخی دیگر از امکانات تلویزیون که بازی مهیج را برایتان به ارمغان می‌آورند شامل قابلیت‌های ALLM، VRR، HGIG Mode و FreeSync می‌باشد.

قابلیت گیمینگ در تلویزیون ال جی مدل 55OLEDA2
پورت ها و اتصالات موجود در تلویزیون الجی مدل 55OLEDA2

در تلویزیون OLED ال جی برای ارتباط به تلویزیون امکانات زیادی وجود دارد که می توان از طریق آنها به تلویزیون وصل شد از جمله 3 پورت HDMI و 2 پورت USB . که اگر کارایی این پورت ها را بدانید به راحتی می توانید وسایل زیادی را به تلویزیون خود وصل کنید. این مدل تلویزیون قابلیت اتصال به گوشی را از طریق بلوتوث Blutooth دارد و می شود برنامه ها و عکس های خود را به صفحه تلویزیون انتقال دهید. همچنین این تلویزیون OLED ال جی 55 اینچ مجهز به گیرنده داخلی دیجیتال DVB_S2/S,DVB_C,DVB_T2/T است و ورودی آنتن RF برای رادیو و پورت LAN است. 

پورت ها و اتصالات موجود در تلویزیون الجی مدل 55OLEDA2
سخن آخر:

 می خواهید خرید تلویزیون ال جی 55 اینچ را انجام دهید که از لحاظ کیفیت در ردیف تلویزیون های میان رده قرار گیرد در واقع تلویزیون ال جی مدل OLED 55A2 می تواند انتخاب منصفانه ای باشد چون از لحاظ کیفیت تصویر از سری های C2 و B2 پایین تر است اما از سری های نانوسل معمولی بالاتر است و برای کسانی که یک OLED معمولی می خواهند مناسب است . در این تلویزیون از تراشه به نام α7 استفاده شده است که با خود امکانات عالی را برای تلویزیون به ارمغان می آورد از جمله کیفیت تصویر 4K را دارد

که با پردازش تصاویر بی کیفیت وضوح و کنتراست را بالا برده و تصویری عالی را ایجاد می کند همچنین در کیفیت صدا امکانات سه بعدی برای صدایی فراگیر و امکان حذف نویز وحذف صدا های اضافی را دارد که صدایی عالی را به ما ارائه می دهد . تلویزیون ال جی از قابلیت هوشمند ThinQ استفاده کرده است که امکانات هوشمند عالی را در اختیار شما قرار می دهد از جمله امکان اتصال به اینترنت و دستیار های صوتی را فراهم می کند. دارای پورت های ارتباطی متنوع می باشد که قابلیت اتصال وسایل هوشمند را به تلویزیون فراهم می کند. برای خرید با کارشناسان فروش ما در اصلی کالا در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV OLED 55A2

مشخصات

مدل کامل
OLED 55A2
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
OLED تخت
کیفیت تصویر
4K UHD
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
حالت های تصویر
Vivid, Standard, Eco, Cinema, Football, Game, Filmmaker, (SIF) Expert (Light Room), (ISF) Expert (Dark Room)
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی

Dolby Atmos, پشتیبانی از فرمت AC-4, فناوری Dolby Digita Plus, قابلیت ARC
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا

AI Acoustic Tuning, Down Firing, LG Sound Sync, Sound Share
نوع سیستم عامل
webOS
حافظه داخلی (گیگابایت)
ندارد
دستیار صوتی
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
55 اینچ 1228x708x45.9 میلی متر
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
OLED 55A2
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
زاویه دید افقی
دارد
صدا بهینه ساز
دارد
تنظیمات حالت صدا
دارد
سایر تو ضیحات صدا
AI Acoustic Tuning
Bluetooth Surround Ready
Clear Voice Pro
Simultaneous audio output
نسبت تصویر
16:9
موتور تصویر
دارد
حالت تصویر هوشمند
دارد
ویژگی های اسمارت
Home Dashboard.پشتیبانی از کنترل همگانی یا Universal Remote.دارای حالت هتل .قابلیت تبدیل متن به صدا
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
OLED 55A2

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
OLED تخت

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K UHD
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
حالت های تصویر
Vivid, Standard, Eco, Cinema, Football, Game, Filmmaker, (SIF) Expert (Light Room), (ISF) Expert (Dark Room)

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
<br /> Dolby Atmos, پشتیبانی از فرمت AC-4, فناوری Dolby Digita Plus, قابلیت ARC
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
<br /> AI Acoustic Tuning, Down Firing, LG Sound Sync, Sound Share

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS
حافظه داخلی (گیگابایت)
دستیار صوتی
قابلیت ضبط برنامه (PVR)

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
55 اینچ 1228x708x45.9 میلی متر

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
OLED 55A2
اشتراک گزاری هوشمند
زاویه دید افقی
صدا بهینه ساز
تنظیمات حالت صدا
سایر تو ضیحات صدا
AI Acoustic Tuning<br /> Bluetooth Surround Ready<br /> Clear Voice Pro<br /> Simultaneous audio output
نسبت تصویر
16:9<br />
موتور تصویر
حالت تصویر هوشمند
ویژگی های اسمارت
Home Dashboard.پشتیبانی از کنترل همگانی یا Universal Remote.دارای حالت هتل .قابلیت تبدیل متن به صدا

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم