تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل OLED 55B2

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 55 اینچ  4K مدل OLED 55B2

  • قابلیتDynamic Tone Mapping PRO 
  • پردازشگر α7 Gen5 Processor 4K
  • قابلیت صوتی Clear Voice PRO
  • دو کانال صوتی 20 وات در کل
  • قابلیت صوتی Al Sound
  • رزولوشن 2160*3840
  • سیستم عامل webOS
  • کیفیت تصویر 4K
  • پورت HDMI,USB
  • سال ساخت 2022 
ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
TV LG OLED 55B2
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل OLED 55B2

شرکت ال جی LG هر ساله در تلویزیون های خود تغییراتی ایجاد می کند و آن را وارد بازار می کند سری ها ی OLED نسبت به تلویزیون های معمولی از کیفیت تصویر بالاتری برخوردار هستن و آخرین محصولات ال جی که سری های نانو در سال 2022 با کیفیت تصویر 4K Nano Cell بودند که تلویزیون های سری OLED نسبت به آن ها از کیفیت بهتری برخوردار هستن . در این سری از تلویزیون ها از که از پردازنده α7 Gen5 AI 4K استفاده شده است امکانات صوتی و تصویری بسیاری را در اختیار ما می گذارد که این پردازشگر قابلیت تجزیه و تحلیل داده ها را دارد و تصاویر و صدا های بی کیفیت را پردازش می کند و در حد عالی ارائه می کند در کیفیت تصویر تصاویر بدون کیفیت و وضوح تحلیل می کند و به 4K ارتقاء می دهد.

رزولوشن در این تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل 55OLED B2 در واقع 2160*3840 است. این تلویزیون از سری B سال 2022 است با سیستم عامل webOS که می تواند به اینترنت اتصال پیدا کند و به دنیای وب گردی وارد شوید. طراحی این مدل به صورتی است که از یک فریم باریک مشکی رنگ استفاده شده زاویه دید گسترده ای را در اختیار بیننده قرار می دهد به صورتی که هر جای اتاق نشسته باشید می توان تصویر را واضح ببینید همچنین دارای یک پایه یک تیکه نقره ای می باشد که صفحه را بدون لزرش بر روی خود قرار می دهد. سرعت رفرش در این تلویزیون 120 هرتز می باشد که تصاویر با سرعت روان پخش می کند.

قابلیت HDR را دارد با نسخه های HDR10,HLG,Cinema HDR که تصاویری با جزئیات بیشتری در اختیار کاربر قرار می دهد. این مدل تلویزیون دارای 2 کانال صوتی با 20 وات صدا می باشد که با پردازندهα7 که دارد قابلیت ها ی صوتی عالی را ارائه می کند. از جمله قابلیت Clear Voice PRO که باعث حذف تمام نویز ها و صدا های اضافی در تصویر می باشد .

تلویزیون ال جی 55 اینچ OLEDB2 دارای هوش مصنوعی ThinQ می باشد که قابلیت های هوشمند بسیاری را به تلویزیون می دهد از جمله تشخیص هوشمند صدا و جست و جوی صوتی و همچنین هشدار ورزشی. این مدل تلویزیون دارای پورت های ارتباطی متنوعی می باشد که قابلیت اتصال به تلویزیون را برای ما راحت می کند از جمله پورت HDMI,USB,RF,LAN همچنین اتصال به WiFi و Blutooth را دارد این مدل دارای گیرنده داخلی می باشد . در ادامه با ما باشید با معرفی بیشتر تلویزیون ال جی 55OLEDB2.

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل OLED 55B2
طراحی ظاهری تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل OLED 55B2

در طراحی تلویزیون های ال جی مدل OLED 55B2 از یک صفحه کاملا تخت استفاده شده است که دور این صفحه را یک فریم خیلی باریک مشکی رنگ احاطه کرده است که ظاهری زیبا و شیک به تلویزیون ال جی شما می دهد این فریم  باریک می تواند که زاویه دید عالی را در اختیار شما قرار می دهد به اصطلاح Wide View است. زاویه دید گسترده برای مواقعی به درد می خورد که روبروی تلویزیون قرار نگرفته اید. 

در طراحی پایه این تلویزیون از یک پایه مستطیل شکل با طراحی خاص به رنگ نقره ای در وسط تلویزیون استفاده شده است که به راحتی می تواند  تعادل تلویزیون را حفظ می کند. این مدل پایه برای زمانی که بخواهید از میز تلویزیون های کوچکتر هم استفاده کنید عالی است. در این مدل تلویزیون OLED ال جی برای طراحی پایه آپشن دیگری هم در نظر گرفته اند از جمله می توان از طریق تهیه یک پایه استند یا همان پایه های گالری تلویزیون را بر روی آن قرار داد . وقتی از پایه استفاده می کنید هر روز دکورتان را می توانید تغییر دهید و به تبع آن جایگاه تلویزیون را نیز تغییر دهید. 

طراحی ظاهری تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل OLED 55B2
کیفیت تصویر در تلویزیون 4K ال جی مدل OLED 55B2

تلویزیون های سری OLED را همیشه برای داشتن کیفیت تصویر عالی می شناسیم و هر کدام از ما از داشتن همچنین تلویزیونی در منزل خود لذت می بریم. در کیفیت تلویزیون ال جی مدل OLED 55B2 ازکیفیت تصویر 4K UHD استفاده شده است که در واقع کیفیت تصویری 4 برابر FHD را به نمایش می گذارد. کیفیت تصویر این تلویزیون فورکی 4K با رزولوشن 2160*3840 در واقع کیفیتی مناسب و استاندارد را به ما ارائه می دهد در این مدل تلویزیون از یک پردازشگر حرفه ای به نام α7 Gen5 Processor 4K استفاده شده است که با تجزیه و تحلیل داده ها امکان ارتقاء کیفیت را توسط 4K Upscaling دارد.

در واقع تصاویر بی کیفیت را پردازش می کند و تصاویری با کیفیت را در صفحه نمایش ارائه می دهد. این مدل تلویزیون OLED از امکان HDR پشتیبانی می کند و که  استفاده از HDR10,HLG,CINEMA HDR از بهترین کار های آن است که تمام جزئیات مربوط به تصویر را کامل و واقعی نشان می دهد و Dynamic Tone Mapping PRO در بهبود کیفیت HDR کمک می کند و تمام نقاط تیره را تیره تر  و روشن را روشن تر نمایش می دهد. دراین تلویزیون ال جی مدل OLED 55B2 از قابلیت های تصویری بسیاری استفاده شده است که هر کدام در کیفیت تصویر تلویزیون موثر می باشد از جمله این قابلیت ها Pixel Dimming می باشد که کنترل نور در پیکسل ها را انجام می دهد با این کار کنتراست تصویر ارتقاء می یابد و تصویری بهینه را به نمایش می گذارد.

از دیگر قابلیت های این مدل Perfect Color و Perfect Black است که با تقویت کنتراست رنگ ها و تقویت عمق رنگ ها و سیاهی های تصویر در واقع تصویری بی نظیر را به وجود می آورد و بیننده را در تصویر غرق می کند. قابلیت مهم دیگر در کیفیت تصویر Al Brightness Control است که جهت تنظیم نور صفحه نمایش نصبت به نور محیط به کار می رود و به صورت خود کار خود محیط را تشخیص می دهد و بر طبق آن میزان نور را تنظیم می کند البته که قابلیت تصویری Ultra Luminace PRO هم در هر چه درخشان کردن قسمت های روشن تصویر تاثیر دارد و تصویری رویایی را از صحنه های روشن به وجود می آورد.

اگر از بازی کردن لذت می برین و یک گیمر هستین قطعا امکانات Motion PRO برای شما جذاب خواهد بود چون با توجه به این امکان تمام صحنه ها روان و صاف نشان داده می شوند و شما هیچ صحنه ای را از دست نمی دهید. این امکان برای صحنه فیلم های سریع و اکشن هم صدق می کند.

کیفیت تصویر در تلویزیون 4K ال جی مدل OLED 55B2

صدای عالی در تلویزیون ال جی مدل OLED 55B2

تلویزیون های OLED دارای امکانات صوتی عالی هستن که هر کدام به صورت جداگانه در کیفیت صدا موثر هستند و در مجموع به کمک هم صدایی عالی و رسا را پخش می کنند. تلویزیون ال جی مدل OLED 55B2  مجهز به دو کانال صوتی  است که در کل 20 وات صدا را تولید می کنند. تلویزیون OLED ال جی به دلیل استفاده از پردازشگر حرفه ای α7 از امکانات صوتی عالی پشتیبانی می کند .

از جمله امکان Clear Voice PRO که تمام نویز ها و صدا های اضافی را در تصویر از بین می برد و صدایی رسا را برای کاربر پخش می کند. این مدل تلویزیون ال جی از قابلیت OLED Surround استفاده می کند که به معنی صدای فراگیر و همه جانبه می باشد. وقتی حرفی از فراگیر می شود یعنی صدا در هر نقطه از فضا پخش می شود.

چون این تلویزیون ال جی از هوش مصنوعی ThinQ بهره می برد بنابراین با استفاده از Al Sound به صورت خودکار صدا را بر طبق محتوای در حال پخش تنظیم می کند و صدایی چند جانبه را ارائه می دهد. قابلیت استفاده از Dolby Atmos امکان پخش صدایی سه بعدی و فراگیر را در تمام اتاق دارد و باعث می شود شما از تماشای محتوای در حال پخش لذت ببرید.

صدای عالی در تلویزیون ال جی مدل OLED 55B2
امکانات هوشمند در تلویزیون ال جی مدل OLED 55B2

تلویزیون هوشمند ال جی مدل OLED 55B2 دارای پردازشگر حرفه ای α7 است که دارای سرعت رفرش 120 هرتز می باشد که از امکانات صوتی و تصویری بسیاری پشتیبانی می کند و با داشتن سیستم عامل webOS امکان دسترسی به دستیار های صوتی Google Assistant و Amazon و Alexa را برای کاربر دارد و بدون ایجاد کمترین و قفه و در کوتاه ترین زمان هر آنچه را که از تلویزیون خود می خواهید از طریق صدا به آن بگویید و بعد از چند ثانیه آن را بر روی صفحه نمایش تلویزیون خود مشاهده کنید.

از جمله امکانات این سیستم عامل امکان اتصال به وای فای WiFi می باشد که می شود به اینترنت دسترسی داشت و با مرور گر خود وب گردی کنید. این مدل تلویزیون OLED ال جی دارای هوش مصنوعی ThinQ است که قابلیت ها ی هوشمندی را در اختیار کاربر قرار می دهد و از این طریق می توانید تمام وسایل هوشمند منزل خود را از این طریق مدیریت کنید.

از جمله امکانات هوشمند دیگرتشخیص هوشمند صدا و امکان تشخیص صدا را از راه دور فراهم می کند. این مدل تلویزیون دارای ریموت کنترل هوشمند است که تمام کار های که می خواهید با دستیار های صوتی انجام دهید را تنها با یک دکمه و از راه میانبر قابلیت دسترسی هستند. این مدل تلویزیون قابلیت حالت هتل دارد. همچنین این مدل امکان دسترسی به Google Home را دارد و به آسانی می شود تلویزیون خود را از طریق گوشی روشن کنید.

امکانات هوشمند در تلویزیون ال جی مدل OLED 55B2
حالت Film Maker Mode

در تلویزیون ال جی مدل OLED 55B2 یک حالت جذاب برای پخش فیلم ها و برنامه ها دارد به نام حالت Film Maker Mode که از این طریق صحنه های فیلم همان طوری که در نظر فیلم ساز بوده پخش خواهد شد و با حفظ نسبت‌های اصلی و رنگ ‌ها و نرخ فریم دیدگاه اصلی فیلم ساز را به درستی ارائه می‌ دهد بنابراین فیلم را همانطور خواهید دید که قصد دارید ببینید.

حالت Film Maker Mode
اتصالات و پورت ها ی ارتباطی در تلویزیون ال جی مدل OLED 55B2

از جمله امکانات اتصالی در تلویزیون ها OLED ال جی قابلیت ها داشتن 4 پورت HDMI  می باشد و همچنین 2 پورت USB می باشد.  وقتی تلویزیونی پورت داشته باشد یعنی می توانید هر محتوایی را بر روی صفحه نمایش خود ببینید. این مدل تلویزیون 55 اینچ OLED ساخت 2022 دارای ورودی HDMI2 می باشد که امکان اتصال انواع کنسول بازی را به وجود می آورد. ورودی دیجیتال از جمله DVB_S2/S , DVDB_T2/T , DVB_C از بهترین امکاناتی است که یک تلویزیون می تواند داشته باشد زیرا کانال های بسیاری را در اختیار ما قرار می دهد .

از راه های ارتباطی دیگر این تلویزیون بلوتوث Blutooth است می توان از راه دور از طریق بلوتوث گوشی یا هر وسیله هوشمند دیگری را به تلویزیون وصل کرد و محتوا و برنامه های خود را مستقیم به صفحه تلویزیون انتقال دهید و از دیدن آن ها در صفحه نمایشی با کیفیت 4K و همچنین صدای سه بعدی لذت ببرید. تلویزیون دارای خروجی هدفون است که مواقع لازم می توان هدفون خود را به تلویزیون وصل کنید همچنین مجهز به آنتنRF است که امکان اتصال به رادیو را فراهم می کند . 

اتصالات و پورت ها ی ارتباطی در تلویزیون ال جی مدل OLED 55B2
سخن آخر

 این مدل تلویزیونی که معرفی کردیم جزء تلویزیون های هوشمند بازار است که از قابلیت هوش مصنوعی ThinQ بهره می برد و امکان دسترسی به امکانات هوشممند بسیاری را فراهم می کند از جمله مدیریت تمام وسایل هوشمند منزل. تلویزیون 55 اینچ OLED ال جی از سیستم عامل عالیه webOS استفاده کرده که امکان دسترسی به دستیار های صوتی و همچنین امکان اتصال به وای فای را فراهم می آورد .

طراحی ساده و شیکی دارد که از یک فریم باریک بهره برده و دید گسترده ای را فراهم می کند و برای هر دکوراسیونی جذاب است و سبکی مینیمال را ارائه می دهد و یک پایه یک تیکه مستطیلی دارد که تعادل خوبی را برای تلویزیون به ارمغان آورده است . پورت های زیادی دارد و امکان اتصال به تلویزیون را ساده تر می کند. برای خرید و مشاوره تلویزیون با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TV LG OLED 55B2

مشخصات

مدل کامل
OLED 55B2
سری
B
سال ساخت
2022
کشور سازنده
ال جی
کشور مونتاژ کننده
اندونزی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
OLED تخت
نوع پنل
OLED
نور پس زمینه
ندارد
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160 × 3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر

9 modes (Vivid, Standard, Eco, Cinema, Football, Game, Filmmaker, (ISF) Expert (Bright Room), (ISF) Expert (Dark Room))
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
نوع سیستم عامل
webOS
حافظه داخلی (گیگابایت)
ندارد
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
Amazoon, Alexa
مرورگر وب
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
ندارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
تعداد ورودی کامپوننت Component
1
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
یک تیکه مستطیل
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1228 × 708 × 46.9 میلی متر
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1228 × 744 × 246 میلی متر
وزن با پایه (کیلوگرم)
9.9 کیلوگرم
منبع تغذیه
100-240V AC 50/60 Hz
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
OLED 55B2
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
4K UHD
زاویه دید افقی
دارد
سایر تو ضیحات صدا
OLED Surround، همگام سازی صدا، WiSA Ready، Clear Voice Pro، Sound Alive، AI Acoustic Tuning
نسبت تصویر
16:9
حالت تصویر هوشمند
دارد
سایر ویژگی های تصویر
AI Brightness Control.AI Genre Selection. Picture.Pro/AI Upscaling.Dolby Vision IQ.Dynamic Tone.Mapping Pro.OLED Motion.Perfect Black.Perfect Colour.Pixel Dimming
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
ورودیS-Video
دارد
ورودی PC یا WiDi
ندارد
ورودی CI-Slot
ندارد
حالت نور پس زمینه خاموش
ندارد
توضیحات Wi-Fi
Wi-Fi Certified 802.11ac
پردازنده مرکزی
α7 Gen5 AI Processor 4K
Clear Motion Rate
دارد
کنترل نور پس زمینه پویا
ندارد
حسگر روشنایی
دارد
رنگ تقویت پویا
دارد
فرمت های ورودی ویدئو (vss)
دارد
ویژگی های اسمارت
AI Home
AI Home، Airplay2، Apple Homekit،
Home Dashboard
Multi View
Music Discovery
Screen Share
Sports Alert، LG Channels
ThinQ
TV On With Mobile
Dolby Vision
دارد
تنظیم صدا جادویی
دارد
همگام سازی صدا LG
دارد
اقلام همراه
ریموت کنترل، باتری، دفترچه راهنما، کابل
دوربین
ندارد
ابعاد پایه نصب تلویزیون vesa
1228 × 744 × 246 میلی متر
پشتیبانی از فرمت USB DRIVE
دارد
4K X-REALITY PRO™
ندارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
OLED 55B2
سری
B
سال ساخت
2022
کشور سازنده
ال جی
کشور مونتاژ کننده
اندونزی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
OLED تخت
نوع پنل
OLED
نور پس زمینه
تاریکی موضعی (Local Dimming)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160 × 3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
<br /> 9 modes (Vivid, Standard, Eco, Cinema, Football, Game, Filmmaker, (ISF) Expert (Bright Room), (ISF) Expert (Dark Room))

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS
حافظه داخلی (گیگابایت)
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
Amazoon, Alexa
مرورگر وب
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
تعداد ورودی کامپوننت Component
1
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
یک تیکه مستطیل
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1228 × 708 × 46.9 میلی متر
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1228 × 744 × 246 میلی متر

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن با پایه (کیلوگرم)
9.9 کیلوگرم

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
100-240V AC 50/60 Hz

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
OLED 55B2
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
4K UHD
زاویه دید افقی
سایر تو ضیحات صدا
OLED Surround، همگام سازی صدا، WiSA Ready، Clear Voice Pro، Sound Alive، AI Acoustic Tuning
نسبت تصویر
16:9
حالت تصویر هوشمند
سایر ویژگی های تصویر
AI Brightness Control.AI Genre Selection. Picture.Pro/AI Upscaling.Dolby Vision IQ.Dynamic Tone.Mapping Pro.OLED Motion.Perfect Black.Perfect Colour.Pixel Dimming
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
ورودیS-Video
ورودی PC یا WiDi
ورودی CI-Slot
حالت نور پس زمینه خاموش
توضیحات Wi-Fi
Wi-Fi Certified 802.11ac
پردازنده مرکزی
α7 Gen5 AI Processor 4K
Clear Motion Rate
کنترل نور پس زمینه پویا
حسگر روشنایی
رنگ تقویت پویا
فرمت های ورودی ویدئو (vss)
ویژگی های اسمارت
AI Home<br /> AI Home، Airplay2، Apple Homekit،<br /> Home Dashboard<br /> Multi View<br /> Music Discovery<br /> Screen Share<br /> Sports Alert، LG Channels<br /> ThinQ<br /> TV On With Mobile
Dolby Vision
تنظیم صدا جادویی
همگام سازی صدا LG
اقلام همراه
ریموت کنترل، باتری، دفترچه راهنما، کابل
دوربین
ابعاد پایه نصب تلویزیون vesa
1228 × 744 × 246 میلی متر
پشتیبانی از فرمت USB DRIVE
4K X-REALITY PRO™

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم