تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل OLED 55C2

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 4K مدل OLED 55C2

  • دارای کیفیت تصویر 4K
  • رزولوشن 2160*3840
  • نوع صفحه نمایش OLED تخت
  • پردازشگر α9 Gen5 AI Processor 
  • سیستم عامل webOS
  • هوش مصنوعی ThinQ
  • دارای 2 بلتد گو 20 واتی
  • قابلیت صوتی Dolby Atmos 
  • پورت های HDMI,USB
  • قابلیت اتصال به WIFI
  • سال ساخت 2022
  • سری C

ادامه مطلبShow less
49,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV OLED 55C2
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل OLED 55C2

شرکت ال جی در سری های OLED خود تنوع بسیار بالایی دارد و هرچه بالاتر می رویم کیفیت بالاتر و امکانات عالی تری را تجربه می کنیم. در سری 2022 ال جی مدل OLEDC2 از قابلیت های گیمینگ عالی استفاده شده که به همین دلیل برنده جایزه CES در داشتن قابلیت ها ی بازی می باشد و این برای کسانی که عاشق بازی هستن یک خبر فوق العاده می باشد. تلویزیون جدید ال جی مدل OLED 55C2 دارای سیستم عامل webOS می باشد که جزء تلویزیون های هوشمند موجود در بازار محسوب می شود و امکان اتصال به اینترنت را دارد و همچنین قابلیت دسترسی به دستیار های صوتی Google از جمله Alexa و Amazon را دارد که خود یک گزینه مهم در خرید تلویزیون می باشد. 

این مدل تلویزیون دارای پردازشگر حرفه ای α9 Gen5 AI Processor 4K می باشد این پردازشگر قابلیت های بسیاری را به تلویزیون ارائه می دهد از جمله کیفیت تصویری بی نظیری در حد فورکی 4K با رزولوشن 2160*3840 را دارد . در کیفیت تصویر این مدل تلویزیون با پردازشگر حرفه ای از نسل آلفا قابلیت های بسیاری برای هر چه بهتر شدن تصویر دخالت دارند از جمله HDRو  HDR10,HLG است که یک تصویر با کیفیت و واضح را در اختیار بیننده قرار می دهد و در واقع محدوده رنگ ها را با درجه وسعت بالاتری به نمایش می گذارد. 

از دیگر امکانات هوشمند این تلویزیون وجود کنترل جادویی می باشد که نسبت به کنترل های قدیمی کارایی راحت تری دارند و به وصورت ماوسی حرکت می کنند. در طراحی این تلویزیون از یک قاب بسیار باریک استفاده شده است که دید عالی را در اختیار شما قرار می دهد و تمام توجه بیننده به صفحه نمایش معطوف می شود و همچنین از یک پایه یک تکه بسیار ظریف در وسط استفاده شده که زیبایی ین طراحی را چند برابر کرده است.

تلویزیون OLED 55C2 ال جی دارای 2 کانال صوتی با توان صدایی 40 واتی می باشد و برای تلویزیونی با این عظمت صدایی عالی تلقی می شود که صدایی فراگیر را ارائه می دهد و به نظر می رسد شما هم جزئی از صحنه های فیلم باشید. برای دسترسی به تلویزیون در قسمت پشتی پورت های بسیاری تعبیه شده اند که این پورت ها امکان اتصال وسایل هوشمند بسیاری را فراهم می کند مثلا می توان USB و رم خود را به تلویزیون وصل کنید همچنین پورت های HDMI هم دارد. در ادامه با ما باشید با معرفی هر چه بیشتر این مدل تلویزیون عالی از سری OLED ال جی.

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل OLED 55C2
طراحی تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل OLED 55C2

در  تلویزیون ال جی مدل OLED 55C2 قابی که به کار رفته به شدت نازک و باریک است و به دکوراسیون منزل شما جلوه خاصی را ارائه می دهد . این قاب باریک کاری می کند شما به عنوان بیننده فقط صفحه تلویزیون را ببینید و بس. در واقع دید گسترده تری را نسبت به تلویزیون های قاب دار در اختیار شما قرار می دهد. از ظرافت های دیگر طراحی این مدل وجود پایه یک تکه می باشد که با وجود محکمی که دارد ظاهر عالی را نشان می دهد که بر ظرافت این مدل افزوده است.

از دیگر امکانات در طراحی این مدل تلویزیون این است که می توان از پایه استندی استفاده کرد و به راحتی تلویزیون را در هر کجایی از فضای منزل خود خواستید جا به جا کنید. این مدل تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل OLED 55C2 قابلیت نصب شدن بر روی دیوار را دارد. جایگاهه پورت ها در پشت تلویزیون به صورتی قرار دارد که اگر به دیوار هم وصل شود به راحتی امکان دسترسی به پورت ها را خواهید داشت.

طراحی تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل OLED 55C2
کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی 4K مدل OLED 55C2

در کیفیت تصویر تلویویزیون ال جی مدل OLED 55C2 از 4K Ultra HD استفاده شده است در واقع به کمک پردازنده حرفه ای که در این مدل قرار دارد α9 Gen5 AI Processor تصاویر بی کیفیت را پردازش خواهد کرد و با تقویت کنتراست و رنگ تصاویری با کیفیت فورکی 4K را به نمایش می گذارد. پردازنده نسل آلفا 9 از بهترین پردازنده ها می باشد که با کمک هوش مصنوعی ThinQ که در این مدل قرار دارد تصاویری با امکانات عالی نزدیک به واقعیت را ارائه می دهد. تلویزیون 4K OLED دارای سرعت رفرش 120 هرتز می باشد و برای زمان هایی که از گیمینگ استفاده می کنید سرعت عالی را برای بازی در اختیار گیمر قرار می دهد.

شرکت ال جی با پیکسل هایی که در تلویزیون قرار داده و رزولوشن 2160*3840 روشنایی را تقویت کرده و با قابلیت BrightnessBooster و پردازنده آلفا نور را ارتقاء می دهد و نور هایی با وضوح بیشتر و درخشان تر ارائه می دهد. با وجود قابلیت Filmmaker Mode در ارائه بهترین کیفیت تصویر کاربر می‌تواند محتوا را با کیفیت عالی مشاهده نماید و تجربه دیداری سینمایی داشته باشد. این قابلیت به نمایش محتوا به حالت اولیه کمک می‌کند و شما می‌توانید صحنه ها را همان گونه که در ذهن کارگردان بوده ببینید.

از قابلیت های عالی موجود در این تلویزیون OLED ال جی Motion Pro می باشد که صحنه های سریع در فیلم ها و بازی ها را آهسته تر نشان می دهد و شما هیچ صحنه ای را از دست نمی دهید و در واقع تمام جزئیات قابل مشاهده است. این مدل تلویزیون از قابلیت ارتقاء تصویر HDR استفاده می کند شامل نسخه های HLG,HDR10 PRO است و با تقویت جزئیات موجود در تصویر در تمام نقاط تیره و روشن تصویری عالی با کوچکترین جزئیات را به نمایش می گذارد.

کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی 4K مدل OLED 55C2

Pixel Level Dimming

قابلیت Pixel Level Dimming مخصوص تلویزیون های OLED می باشد در این فناوری با کنترل نور پس زمینه سطح روشنایی در تصویر را افزایش می دهد و به صورت خودکار نور پس زمینه را تنظیم می کند و تصویری واقعی را عرضه می کند.


صدای بی نظیر و رسا در تلویزیون 55 اینچ ال جی OLED 55C2

در تلویزیون ال جی مدل OLED 55C2 به خاطر پردازنده عالی آلفا 9 امکانات صوتی و تصویری عالی هم به تلویزیون اضافه شده است و همان طور که کیفیت تصویر را ارتقاء می دهد کیفیت صدا را هم به کمک قابلیت های که دارد تقویت می کند. در این مدل تلویزیون OLED از دو کانال 2.2 صوتی استفاده شده که قابلیت پخش 40 وات صدا را دارند. صدای بی نظیر و مناسب که هیچ نویزی در آن وجود ندارد.  

از قابلیت های صوتی عالی تلویزیون ال جی مدل OLED 55C2 توانایی حذف نویز صدا Clear Voice PRO می باشد  در این شرایط از یک صای به شدت واضح برخوردار می شود . همچنین این مدل از تلویزیون های OLED دارای قابلیت Dolby Atmos است که صدایی سه بعدی و فراگیر را در کل اتاق پخش می کند. وقتی حرف از سه بعدی می شود یعنی تمام فضا را به یک صورت تحت پوشش قرار می دهد. همچنین با داشتن امکان Bluetooth Surround Ready می توان از طریق بلوتوث ساندبار را هم به تلویزیون وصل کرد و صدای بهتری را داشته باشید.

صدای بی نظیر و رسا در تلویزیون 55 اینچ ال جی OLED 55C2
امکانات هوشمند در تلویزیون ال جی مدل OLED 55C2

تلویزیون هوشمند ال جی مدل OLED 55C2 یکی از تلویزیون های است که از هوش مصنوعی ThinQ بهره برده است و به همین دلیل در دسته تلویزیون های هوشمند قرار  گرفته است . وقتی حرف ازهوشمند می شود یعنی با خود امکاناتی به همراه داشته باشد . این مدل تلویزیون هوشمند ال جی با استفاده از هوش مصنوعی و پردازنده α9 Gen5 AI Processor امکانات بی نظیری به کاربران ارائه می دهد از جمله قابلیت اتصال به وای فای WiFi و امکان دسترسی به دنیای بزرگ اینترنت. این مدل تلویزیون دارای کنترل جادویی است و به کمک این ریموت کنترل می توان به صورت ماوسی از آن استفاده کرد می‌توانید امکان کنترل کردن تلویزیون را به روشی راحت و با استفاده صدا فراهم ساخت و کاربر به راحتی می‌تواند به وسیله این ریموت تنظیمات لازم را نیز به انجام برساند.. سیستم عامل تلویزیون های ال جی webOS هستند این تلویزیون امکان دسترسی به دستیار های صوتی Google از جمله Amazon و Alexa را دارد. این دستیار ها امکان سرچ محتوای مورد علاقه خود را به کاربر ارائه می دهد. 

این مدل تلویزیون دارای حالت هتلینگ می باشد همچنین امکان اشتراک گذاری صفحه نمایش را دارد . امکان دسترسی به تله تکست را هم دارد. اگر علاق مند به دیدن بازی های ورزشی هستید برای شما یک خبر خوب دارم این مدل دارای هشدار ورزشی است به صورتی که وقتی در حال تماشای یک کانال هستید و در کانال دیگر مسابقه مورد نظر شما پخش می شود تلویزیون زمان گل های تیم ها را به شما اعلام می کند. در این تلویزیون با استفاده از هوش مصنوعی و قابلیت Home Optimizer امکان مدیریت تمام دستگاه های هوشمند موجود در منزل از راه دور را فراهم می کند.

امکانات هوشمند در تلویزیون ال جی مدل OLED 55C2
قابلیت گیمینگ در تلویزیون ال جی OLED 55C2

این تلویزیون مناسب افرادی است که به بازی علاقه دارند چون تمام قابلیت های عالی که برای یک گیمر در صفحه نمایش مهم است را دارد از طریق کابل HDMI2 کنسول خود را وصل کنید و از تماشای صحنه هایی سریع که در این تلویزیون با قابلیت Motion Pro سرعتش کمتر می شود لذت ببرید و هیچ صحنه ای را از دست ندهید. همچنین با سرعت رفرش 120 هرتز با حالت تاخیر ورودی صحنه های سریع و روان را خواهید داشت.

قابلیت گیمینگ در تلویزیون ال جی OLED 55C2
ارتباطات و پورت های تلویزیون ال جی 4K مدل OLED 55C2

در تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل OLED 55C2 مجهز به گیرنده داخلی DVB_C,DVB_S/S2,DVB_T/T2 است که نیاز شما را برای هر نوع گیرنده ای بر طرف می کند. از پورت های متنوعی استفاده شده است که امکان اتصال انواع وسایل هوشمند را چه از طریق کابل و چه از طریق از راه دور به تلویزیون فراهم می کند . از راه های ارتباطی می توان به وجود 4 پورت HDMI خبر داد که امکان اتصال از طریق کابل را فراهم می کند همچنین این مدل دارای ورودی کابل HDMI2 است که مناسب گیمر ها می باشد و امکان اتصال به کنسول ها را ایجاد می کند و می توان از بازی های در صفحه نمایش OLED لذت برد.

همچنین دارای 3 پورت USB است که امکان اتصال  فلش یا رم را با خود به همراه دارد. از دیگر قابلیت های اتصالی امکان اتصال از طریق بلوتوث Blutooth می باشد که گوشی یا هر وسیله دیگر مثل لپ تاپ را می شود از راه دور به تلویزیون وصل کرد و عکس و فیلم ها و یا برنامه های خود را بر روی صفحه نمایش مشاهده کرد . همچنین این تلویزیون دارای امکان اتصال به وای فای WiFi را دارد .  . دارای پورت RF است که امکان اتصال به رادیو را فراهم می کند. همچنین دارای ورودی LAN می باشد.

ارتباطات و پورت های تلویزیون ال جی 4K مدل OLED 55C2
سخن آخر

اگر فکر خرید تلویزیون OLED ال جی را دارید می توان گفت یک پیشنهاد عالی برای شما که دنبال یک تلویزیون هوشمند با امکانات عالی و کیفیت تصویر بی نظیر هستید می باشد این مدل دارای هوش مصنوعی ThinQ است که امکان اتصال به وسایل هوشمند دیگر موجود در منزل و مدیریت آن ها از راه دور را دارد همچنین امکان اتصال به وای فای و دسترسی به اینترنت را فراهم کرده است . در این تلویزیون از پردازشگر بی نظیر α9 استفاده شده که کیفیت تصویر عالی 4K و صدایی رسا و واضح را به مخاطب ارائه می دهد.

در این مدل از دو بلند گو استفاده شده که 40 وات صدا تولید می کند که مناسب این سایز از تلویزیون است اگر حس کردید به صدای بالاتری احتیاج دارید می توانید از ساندبار استفاده کنید و به ساندبار وصل شوید. طراحی ساده و شیکی دارد که با فریم باریکی که در آن کار شده می تواند زاویه دید گسترده ای را در اختیار کاربر قرار دهد. در این تلویزیون بیشتر پورت هایی که برای تلویزیون لازم است قرار دارد و شما مشکلی برای ارتباط با آن نخواهید داشت همچنین مجهز به گیرنده داخلی و ماهواره می باشد. برای خرید و مشاوره این محصول بی نظیر با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV OLED 55C2

مشخصات

سری
C
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
OLED
نوع پنل
Evo
نور پس زمینه
دارد
کیفیت تصویر
4K
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
اتاق تاریک
اتاق روشن
استاندارد
اکو
بازی
حالت فیلم ساز
روشن
سینما
فوتبال
گرافیکی
واضح
توان خروجی صدا (وات)
40 وات
تعداد کانال های صوتی
2.2
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
Front Firing
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
استاندارد
دیالوگ
سینما
صدای دالبی
موسیقی
ورزشی
نوع سیستم عامل
webOS
مرورگر وب
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
3
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
دارد
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1222 × 703 × 45.1 میلی متر
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
OLED 55C2
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
صفحه تخت
صدا بهینه ساز
دارد
سایر تو ضیحات صدا
AI Acoustic Tuning
AI Sound Pro
Clear Voice Pro
نسبت تصویر
16:9
سایر ویژگی های تصویر
AI Picture Pro/AI Upscaling
Dolby Vision IQ
Dynamic Tone Mapping Pro
OLED Motion
Perfect Black
Perfect Colour
Pixel Dimming
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
حالت نور پس زمینه خاموش
دارد
پردازنده مرکزی
α9 Gen5 AI Processor
ولتاژ ورودی برق
AC 100~240V 50-60Hz
حسگر روشنایی
دارد
رنگ تقویت پویا
دارد
ویژگی های اسمارت
قابلیت Multi View
قابلیت Music Discovery
امکان نمایش شبکه های تلویزیونی دیجیتال
پشتیبانی از AirPlay 2 و HomeKit محصولات شرکت اپل
پشتیبانی از اپ ThinQ برای کنترل تلویزیون با موبایل
پشتیبانی از اینترنت اشیاء برای کنترل لوازم خانگی با هم
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

سری
C
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
OLED
نوع پنل
Evo
نور پس زمینه

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
اتاق تاریک<br /> اتاق روشن<br /> استاندارد<br /> اکو<br /> بازی<br /> حالت فیلم ساز<br /> روشن<br /> سینما<br /> فوتبال<br /> گرافیکی<br /> واضح

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
40 وات
تعداد کانال های صوتی
2.2
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
Front Firing
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
استاندارد<br /> دیالوگ<br /> سینما<br /> صدای دالبی<br /> موسیقی<br /> ورزشی

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS
مرورگر وب
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
3
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1222 × 703 × 45.1 میلی متر

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
OLED 55C2
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
صفحه تخت
صدا بهینه ساز
سایر تو ضیحات صدا
AI Acoustic Tuning<br /> AI Sound Pro<br /> Clear Voice Pro
نسبت تصویر
16:9
سایر ویژگی های تصویر
AI Picture Pro/AI Upscaling<br /> Dolby Vision IQ<br /> Dynamic Tone Mapping Pro<br /> OLED Motion<br /> Perfect Black<br /> Perfect Colour<br /> Pixel Dimming
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
حالت نور پس زمینه خاموش
پردازنده مرکزی
α9 Gen5 AI Processor
ولتاژ ورودی برق
AC 100~240V 50-60Hz
حسگر روشنایی
رنگ تقویت پویا
ویژگی های اسمارت
قابلیت Multi View <br /> قابلیت Music Discovery <br /> امکان نمایش شبکه های تلویزیونی دیجیتال<br /> پشتیبانی از AirPlay 2 و HomeKit محصولات شرکت اپل<br /> پشتیبانی از اپ ThinQ برای کنترل تلویزیون با موبایل<br /> پشتیبانی از اینترنت اشیاء برای کنترل لوازم خانگی با هم

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم