تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل OLED 55G2

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 4K  مدل OLED 55G2

  • دستیارهای صوتی Google Assistant و Alexa
  • پردازنده α9 Gen 5 AI Processor 4K
  • دارای کیفیت تصویر 4K
  • رزولوشن 2160*3840
  • سیستم عامل webOS 22
  • هوش مصتوعی ThinQ
  • 2.4 کانال صوتی 60 واتی
  • قابلیت Clear Voice PRO 
  • پنل OLED Evo
  • پورت های HDMI, USB
  • سال ساخت 2022
ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV OLED 55G2
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل OLED 55G2

شرکت ال جی LG هر ساله تلویزیون های جدید خود را وارد بازار می کند و امکانات و قابلیت های فراوانی را به آن اضافه می کند در خرید یک تلویزیون اولین چیزی که ذهن مخاطب را درگیر می کند کیفیت تصویر تلویزیون است که اهمیت دارد که سری های OLED این نیاز شما را کاملا بر طرف می کنند . آخرین محصولات ال جی که سری نانو بودن با کیفیت تصویر نانوسل Nano Cell جزء بهترین مدل ها هستن درحالی که سری های OLED از سری نانو هم بالاتر هستن و کیفیتی جدید از نسل تلویزیون ها را ارائه می دهند کیفیتی که آرزویه هر بیننده ای می باشد. در این مدل از تلویزیون ها ی OLED ال جی از پردازنده حرفه ای α9 Gen 5 AI Processor 4K استفاده شده است که قدرت پردازش عالی صدا و تصویر را دارد .

در واقع با پردازش تصاویر بی کیفیت با ارتقاء آن ها از طریق Al 4K Upscaling تصاویر را با کیفیت 4K ارائه می دهد . این پردازنده ای که در این تلویزیون استفاده شده امکانات بسیاری را با خود به همراه دارد. از جمله قابلیت HDR تصویر که شامل HDR10,HLG, Dolby Vision می باشد و در واضح نشان دادن تمام جزئیات تصویر وافزایش کنتراست نقاط تیره و روشن موثر است و تصویری واقعی را برای مخاطب به نمایش می گذارد.در تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل OLED 55G2 از سیستم عامل webOS 22 استفاده شده است که از قابلیت های هوش مصنوعی ThinQ پشتیبانی می کند و به واسطه این فناوری قابلیت اتصال به وای فای WiFi را دارد و می شود به راحتی به دنیای اینترنت قدم گذاشت .

همچنین وقتی صحبت از سیستم عامل webos می شود  یعنی  امکان دسترسی به دستیارهای صوتی Google Assistant و Alexa را دارد. هر تلویزیونی هم که به آن ها دسترسی پیدا کند قطعا به دنیایی از برنامه ها دسترسی خواهد داشت.  قابلیت هوش مصنوعی ThinQ که در تلویزیون وجود دارد امکان مدیریت تمام دستگاه های هوشمند منزل را فراهم می کند. این تلویزیون دارای کنترل از راه دور جادویی می باشد که به صورت ماوسی و اسکرول هم کار می کند. این مدل دارای سیستم صوتی عالی می باشد که شامل 2 بلندگو 30 واتی است که این میزان صدا کاملا برای این وسیله با این ابعاد مناسب است که البته با امکانات صدای دیگری که در این تلویزیون قرار داده شده مثل قابلیت Dolby Atmos بر کیفیت و رسا بودن صدا موثر می باشد.

در تلویزیون مدل OLED 55G2 پورت های متنوعی قرار داده شده است مثل پورت ارتباطی HDMI و USB و همچنین قابلیت های اتصال از راه دور مثل WiFi و Blutooth. در ادامه با ما باشید با معرفی بیشتر این محصول سال 2022 از شرکت ال جی.

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل OLED 55G2
طراحی شیک تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل OLED 55G2

در طراحی تلویزیون 55 اینچ OLED ال جی مدل 55G2 از یک طراحی عالی استفاده شده که شرکت ال جی آن را در سایز های 55 و 65 و 77 عرضه کرده است . سال قبل مدل G1 هم در همین سایز ها با طراحی عالی ساخته شده بود که این مدل G2 از مدل قبلی خود هم ظریف تر می باشد. در طراحی فریم تلویزیون مدل OLED 55G2 از یک فریم بی نهایت ظریف و خیلی باریک مشکی رنگ استفاده شده که این فریم به حدی باریک است که تمام توجه بیننده را فقط به صفحه نمایش معطوف می کند و باعث می شود چشم بیننده به اطراف منحرف نشود.

در واقع زاویه دید گسترده ای را فراهم می کند به صورتی که در هر کجای اتاق نشسته باشید تصویر را به صورت واضح خواهید دید. پایه این تلویزیون به شکل صفحه ای یک تکه مشکی رنگ می باشد که در وسط قرار دارد در طراحی این پایه ظرافت خاصی به کار رفته که چشم بیننده را به سمت خود می کشد اما با وجود این همه ظرافت کاملا محکم می باشد و از لرزش و تکان های بی خودی جلوگیری می کند .

با وجود این پایه زیبا امکان اتصال این مدل تلویزیون به دیوار وجود دارد با فریم و صفحه تختی که دارد کاملا بر روی دیوار مانند یک تابلو هنری قرار می گیرد و شاید خیلی متوجه فاصله اش با دیوار نشوید.  همچنین جایگاه پورت ها در پشت تلویزیون به صورتی قرار داده شده که هنگام نصب مشکی برای دسترسی به آن ها نخواید داشت. از راه های دیگری که می توان تلویزیون را قرار داد استفاده از پایه های استند گالری می باشد که به صورت جدا خریداری و نصب می شود و شما می توانید آن را هرکجای اتاق که بخواهید به راحتی جا به جا کنید.

طراحی شیک تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل OLED 55G2
کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی 4K مدل OLED 55G2

در تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل OLED 55G2 از پنل عالی و کارآمد OLED Evo استفاده شده است که یک پنل قوی با کنتراست تصویر عالی و بی نظیر است که در پنل این تلویزیون از پردازنده α9 Gen 5 AI Processor 4K استفاده شده است که کار آن پردازش کردن می باشد. این پردازنده تصاویری که کیفیت پایین دارند را پردازش می کند و قسمت های تحلیل رفته را باسازی کرده  و  آن ها را به فورکی 4K ارتقاء می دهد که این کار به کمک Al 4K Upscaling انجام می شود .این مدل تلویزیون فاقد نور پس زمینه می باشد با رزولوشن 2160*3840 که دارد از هر پیکسل خود به صورت جداگانه نور ساطع می کند.

 تلویزیون  55 اینچ oled دارای سرعت رفرش تصاویر 120 هرتز می باشد و برای تماشای فیلم های با صحنه های سریع عالی می باشد. این تلویزیون قابلیت Filmmaker Mode دارد در واقع این قابلیت باعث می شود شما صحنه های یک فیلم را همان گونه که در ذهن سازنده فیلم بوده ببینید و درک کنید. از دیگر قابلیت های عالی کیفیت تصویر در این تلویزیون OLED ال جی HDR می باشد که از نسخه های HDR10,HLG,Dolby Vision استفاده می کند و تمام جزئیات تصاویر خیلی روشن و خیلی تیره را به صورت واضح به نمایش می گذارد در محدوده دینامیکی HDR تمام جزئیات سایه ها به وضوح قابل مشاهده خواهد بود.

از قابلیت های دیگر در این تلویزیون Brightness Booster Max و Dolby Vision IQ هستند که برای تنظیم نور و روشنایی محتوا بر اساس محیط است که روشنایی صفحه را با نور محیط هماهنگ می کند تا در اتاق خیلی روشن که صحنه هایی با نور تیره می بینین را به صورت واضح مشاهده کنید همچنین با قابلیت Pixel Level Dimming که مختص تلویزیون های oled می باشد می تواند نور را به صورت خودکار تنظیم کند. قابلیت دیگری که این پردازنده برای تلویزیون های OLED به ارمغان آورده است Ultra Luminance Pro و Perfect Black می باشد که اولی باعث درخشان تر نشان دادن نقاط روشن و دومی برای تیره تر نشان دادن عمق تاریکی ها در تصویر می باشد و تصویری نزدیک تر به واقعیت را به وجود می آورد.

کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی 4K مدل OLED 55G2
کیفیت صدای عالی در تلویزیون ال جی مدل OLED 55G2

در این تلویزیون ال جی مدل OLED 55G2  از پردازنده نسل آلفا 9 که استفاده شده است که جدا از کیفیت تصویر عالی کیفیت صدای بی نظیری هم برای تلویزیون ارائه می دهد و امکانات بسیاری را با این پردازنده با خود به همراه دارد . در این مدل 2 عدد بلندگو استفاده شده که صدایی 60 واتی را با خود دارد و این صدا برای تلویزیونی با این عظمت کاملا مطلوب می باشد و با تعداد کانال 2.4 احتیاجی به ساندبار اضافی نخواهد داشت که البته اگر لازم داشتین می توانید از طریق Bluetooth Surround Ready ساندبار خود را به تلویزیون وصل کنید.

از قابلیت های صوتی تلویزیون OLED ال جی 2022 داشتن فناوری Dolby Atmos می باشد که صدای فراگیر و سه بعدی را به همراه دارد و این صدا در کل فضا به صورت یک نواخت پخش خواهد شد.  همچنین این مدل از تلویزیون های ال جی دارای امکان Clear Voice PRO است که تمام نویز های اضافی را حذف می کند و صدای واقعی را برای شما پخش می کند و از صدا های اضافه خبری نیست.

همچنین با استفاده از Al Sound با تنظیم خودکار صدا به کمک هوش مصنوعی صدا را براساس نوع محتوا تنظیم می کند.

کیفیت صدای عالی در تلویزیون ال جی مدل OLED 55G2
امکانات هوشمند تلویزیون ال جی مدل OLED 55G2

تلویزیون هوشمند ال جی مدل OLED 55G2 دارای سیستم عامل پیشرفته webOS 22 است با سرعت رفرش 120 هرتز که امکان دسترسی به دستیارها ی صوتی Google یا  Alexa,Amazon را دارد . همچنین امکان اتصال به وای فای WiFi را دارد و می شود به دنیای بزرگ اینترنت وصل شد و مانند یک کاربر اینترنت به وب گردی بین صفحات بپردازید. این تلویزیون ال جی 55 اینچ مجهز به هوش مصنوعی ThinQ می باشد که به واسطه این قابلیت بزرگ امکانات عالی را در اختیار تلویزیون قرار می دهد.

از جمله این امکانات کنترل از راه دور جادویی می باشد که این کنترل هم به صورت دکمه ای کار می کند هم به صورت ماوسی و اسکرول کردن و مهمتر از همه به صورت تشخیص صدا از راه دور. همچنین امکان مدیریت تمام وسایل هوشمندی که در منزل وجود دارد را از راه دور فراهم می کند و می شود از راه دور دمای یخچال را مثلا تنظیم کرد. این تلویزیون هوشمند ال جی مدل OLED 55G2 قابلیت ضبط برنامه ها و همچنین نصب برنامه ها را دارد و امکان دسترسی به تلتکست را هم فراهم کرده است.

این مدل از قابلیت AirPlay2 و Apple Home Kit برای اتصال گوشی های آیفون به تلویزیون پشتیبانی می کند. از بهترین امکانات این تلویزیون هوشمند برای کسانی که به دیدن مسابقات ورزشی علاقه دارند وجود هشدار ورزشی می باشد به این صورت که وقتی در حال تماشای یک شبکه دیگر هستید و هم زمان در شبکه دیگر مسابقه ای پخش می شود گل های بازی را به شما اطلاع می دهد.

امکانات هوشمند تلویزیون ال جی مدل OLED 55G2

اتصالات و را ه های ارتباطی در تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل OLED 55G2

از اتصالات موجود  در تلویزیون ال جی می توان به امکان اتصال از راه های دور مثل وای فای WiFi و بلوتوث Blutooth  اشاره کرد که از طریق بلوتوث می شود گوشی و لپ تاپ خود را به تلویزیون وصل کنید و محتوا و برنامه های خود را بر روی صفحه نمایش تلویزیون OLED با کیفیت 4K ببینید. در تلویزیون OLED 55G2 از گیرنده های داخلی DVB_S/S2,DVB_T/T2,DVB_C/C2 بهره گرفته شده و همچنین مجهز به خروجی صوتی دیجیتال و ورودی RF می باشد.

در تلویزیون ال جی مدل OLED 55G2 از پورت های بسیاری استفاده شده است که امکان اتصال وسایل هوشمند بسیاری را به تلویزیون فراهم کرده است از جمله این پورت ها 4 ورودی HDMI و 2 ورودی USB می باشد که امکان اتصال رم و فلش و همچنین اتصال وسایل دیگر از طریق کابل و ورودی های HDMI را فراهم کرده است . این مدل دارای امکان اتصال از طریق پورت HDMI2 و LAN و ALLM می باشد و می شود به راحتی کنسول بازی خود را به تلویزیون وصل کرد .

اتصالات و را ه های ارتباطی در تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل OLED 55G2
سخن آخر

تلویزیون OLED ال جی جزء بهترین تلویزیون ها با کیفیت تصویر بی نظیر4K می باشد که با استفاده از پردازنده نسل 9 آلفا تصاویر هر چند بی کیفیت را با کیفیت عالی پخش می کند و همچنین با کمک هوش مصنوعی امکانات عالی به تلویزیون عرضه کرده است از جمله قابلیت اتصال به اینترنت و استفاده از کنترل جادویی از راه دور. از بهترین ویژگی های این محصول سیستم عامل webOS 22 سال 2022 می باشد که امکان دسترسی به امکانات بسیاری را در اختیار کاربر قرار می دهد مثل دسترسی به دستیار های صوتی Google وAlexa و Amazon برای مشاهده برنامه و فیلم های متنوع. در این تلویزیون ال جی 55 اینچ 2 کانال صوتی قرار داده که 60 وات صدا تولید می کند و همچنین به کمک پردازنده آلفا قابلیت های صدای عالی را به شما می دهد.

اگر قصد خرید تلویزیون ال جی مدل OLED را در سایز55 اینچ دارید مدل G2 از بهترین امکاناتی که می توان در یک OLED جای بگیرد بهره برده است و می تواند جزء بهترین انتخاب ها برای شما که تلویزیونی با کیفیت عالی و امکانات هوشمند می خواهید باشد. برای خرید و مشاوره این تلویزیون از بانه با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV OLED 55G2

مشخصات

مدل کامل
OLED 55G2
سری
G
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
OLED
نوع پنل
OLED Evo
کیفیت تصویر
4K Ultra HD
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160*3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر

9 modes (Vivid, Standard, Eco, Cinema, Football, Game, Filmmaker, (ISF)Expert(Bright Room), (ISF)Expert(Dark Room))
توان خروجی صدا (وات)
60 وات
تعداد کانال های صوتی
4.2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
OLED Surround، LG Sound Sync
نوع سیستم عامل
WEBOS 22
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
3
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
نقره ای
نوع پایه
یک تکه مستطیل
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
200*300
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
122.4×70.6×2.2 سانتی متر
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
135.8×81×17.5 سانتی متر
وزن با پایه (کیلوگرم)
21.8
منبع تغذیه
AC 120V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
OLED G2
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
صدا بهینه ساز
دارد
سایر تو ضیحات صدا
Bluetooth Surround Ready.AI Acoustic Tuning, Audio Codec, Bluetooth Surround Ready, LG Sound Sync, Sound Alive, Sound Mode Sync, Sound Share, WiSA Speakers

نسبت تصویر
16:9
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
Wi-Fi Certified 802.11ax (Wifi 6)
پردازنده مرکزی
α9 Gen 5 AI Processor 4K
ولتاژ ورودی برق
100W
حسگر روشنایی
دارد
رنگ تقویت پویا
دارد
ویژگی های اسمارت
AI Home، Airplay2، Apple Homekit،
Art Gallery
Home Dashboard
Live Plus
Motion Sensor
Multi View
Music Discovery
Screen Share
Sports Alert
Dolby Vision
دارد
تنظیم صدا جادویی
دارد
اقلام همراه
پایه، دفترچه راهنما، ریموت کنترل
پشتیبانی از فرمت USB DRIVE
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
OLED 55G2
سری
G
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
OLED
نوع پنل
OLED Evo

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K Ultra HD
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160*3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
<br /> 9 modes (Vivid, Standard, Eco, Cinema, Football, Game, Filmmaker, (ISF)Expert(Bright Room), (ISF)Expert(Dark Room))

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
60 وات
تعداد کانال های صوتی
4.2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
OLED Surround، LG Sound Sync

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
WEBOS 22
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
3
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
نقره ای
نوع پایه
یک تکه مستطیل
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
200*300

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
122.4×70.6×2.2 سانتی متر
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
135.8×81×17.5 سانتی متر

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن با پایه (کیلوگرم)
21.8

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 120V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
OLED G2
اشتراک گزاری هوشمند
صدا بهینه ساز
سایر تو ضیحات صدا
Bluetooth Surround Ready.AI Acoustic Tuning, Audio Codec, Bluetooth Surround Ready, LG Sound Sync, Sound Alive, Sound Mode Sync, Sound Share, WiSA Speakers<br /> <br />
نسبت تصویر
16:9
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
Wi-Fi Certified 802.11ax (Wifi 6)
پردازنده مرکزی
α9 Gen 5 AI Processor 4K
ولتاژ ورودی برق
100W
حسگر روشنایی
رنگ تقویت پویا
ویژگی های اسمارت
AI Home، Airplay2، Apple Homekit،<br /> Art Gallery<br /> Home Dashboard<br /> Live Plus<br /> Motion Sensor<br /> Multi View<br /> Music Discovery<br /> Screen Share<br /> Sports Alert
Dolby Vision
تنظیم صدا جادویی
اقلام همراه
پایه، دفترچه راهنما، ریموت کنترل
پشتیبانی از فرمت USB DRIVE

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم