تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل OLED 65B2

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 4K مدل OLED 65B2

  • دستیارهای صوتی Google Assistant و Alexa
  • پردازنده α7 Gen5 AI Processor 4K
  • نوع پنل OLED Self_Lighting
  • دارای هوش مصنوعی ThinQ
  • کیفیت تصویر UltraHD 4K
  • دارای ریموت کنترل هوشمند
  • رزولوشن 2160*3840
  • سیستم عامل WEBOS
  • 2 کانال صوتی 10 واتی
  • قابلیت ارتقاء تصاویر
  • دارای پورت HDMI,USB
  • قابلیت Clear Voice PRO 
  • سال ساخت 2022
ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV OLED 65B2
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل OLED 65B2 

از دیر باز ما با برند خوش نام ال جی LG آشنایی داریم و هر کدام از ما قطعا نام این برند یا شنیده ایم و یا نمونه ای از محصولاتش را در اطراف خود داشته ایم این برند جزء بهترین ها در صنعت لوازم خانگی و صوتی و تصویری می باشد . در این جا ما می خواهیم با تلویزیون های جدید سال 2022 از سری OLED آشنا شویم. هر ساله ال جی از سری جدیدی از تلویزیون های خود رو نمایی می کند و بر کیفیت تصویر و امکانات آن می افزاید.

 تلویزیون ال جی 65 اینچ مدل OELD 65B2 از  هوش مصنوعی ThinQ  استفاده کرده است که قابلیت های بسیاری از جمله صدای هوشمند و جستجوی صوتی و همچنین پخش محتوای سه بعدی را برای کاربر فراهم می کند. در طراحی این تلویزیون 65 اینچ ال جی از یک فریم کاملا نازک  استفاده شده که مشکی تیره عالی می باشد که ظرافت این تلویزیون را بیشتر می کند .همچنین دارای یک پایه مستطیل مانند فرم خیلی شیک است که مقاومت عالی دارد و به راحتی وزن تلویزیون را بر روی خود تحمل می کند .

نوع پنل این تلویزیون OLED Self_Lighting می باشد. تلویزیون ال جی مدل OEED 65B2 دارای پردازنده α7 Gen5 AI Processor 4K می باشد که این پردازنده از نسل آلفا امکانات فراوانی را با خود به همراه دارد از جمله این امکانات قابلیت ارتقاء تصاویر کم کیفیت به کمک فناوری 4K Upscaler در حد فورکی 4K با رزولوشن 2160*3840 می باشد. این تلویزیون OLED ال جی از سیستم عامل webOS پیروی می کند که این سیستم عامل امکان دسترسی به دستیار های صوتی را از جمله Amazon Alexa و Google Assistantبرای شما فراهم می کند که در این حالت امکان مشاهده هزاران فیلم و برنامه را در اختیار شما قرار می دهد.

این مدل تلویزیون دارای دو کانال صوتی است که هر کدام 10 وات صدا تولید می کنند و این برای این سایز تلویزیون به راحتی جوابگو می باشد که البته می توان برای داشتن صدای بیشتر از طریق بلوتوث به ساندبار هم وصل شد و صدای بلند تری را داشته باشید . تلویزیون ال جی OELD 65B2 امکانات اتصالی متنوعی دارد که قابلیت اتصال وسایل هوشمند بسیاری را با خود دارد که از این پورت ها می توان به 4 پورت HDMI و 2 پورت USB همچنین قابلیت Blutooth و WiFi اشاره کرد که هر کدام به تنهایی روش مناسبی برای هر وسیله مثل لپ تاپ و گوشی می باشند . در ادامه با ما باشید با توضیحات تکمیلی برای آشنایی بهتر با این تلویزیون عالی از نسل OLED ال جی .

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل OLED 65B2


طراحی تلویزیون ال جی 65 اینچ OLED 65B2

در طراحی تلویزیون ال جی مدل OLED 65B2 از یک قاب خیلی باریک با رنگ مشکی خیلی تیره  استفاده شده که به حدی باریک است که می توان گفت جزء تلویزیون های بدون فریم می باشد که این حالت باعث شده زاویه دید گسترده تری را در اختیار کاربر قرار دهد و باعث می شود تمرکز بیشتری روی صفحه نمایش داشته باشید پایه تلویزیون  مستطیل شکل بوده و  در وسط کار قرار دارد که طراحی مینیمال و شیکی را با خود دارد  جنس پایه بسیار مقاوم می باشد و اجازه حرکت اضافی به صفحه نمایش نمی دهد  . این مدل تلویزیون قابلیت اتصال به دیوار را دارد و به دلیل تخت بودن پشت تلویزیون به راحتی به آن  وصل می شود  و به دلیل ضخامت کم صفحه نمایش کمترین فاصله ممکن را تولید می کند . همچنین می توان به این مدل از تلویزیون پایه های استندی طرح گالری وصل کرد و هر جایی که مد نظرتان بود تلویزیون را به راحتی جا به جا کنید.

طراحی تلویزیون ال جی 65 اینچ OLED 65B2
کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل OLED 65B2

 قابلیت عالی که  در کیفیت تلویزیون های  oled ال جی Ultra Luminance Pro است و برای درخشان تر نشان دادن نقاط در تصاویر می باشد تصاویر با جلا ء بیشتری بر روی صفحه نمایش ظاهر می شوند . این مدل تلویزیون فاقد نور پس زمینه می باشد از پیسکل های خود برای نور دهی به صفحه نمایش استفاده می کند که در این جا خاصیت Pixle Contrast Booster باعث تقویت کنتراست پیکسل ها می شود و تصاویر واضح تر و با جزئیات کامل تری را به نمایش می گذارد.

کیفیت تصویر تلویزیون های OLED از نوع فورکی 4K می باشد که از پنل نوع OLED Self_Lighting می باشد. تلویزیون ها ی 2022 ال جی از سری OLED از پردازنده حرفه ای نسل آلفا مدل α7 Gen5 AI Processor 4K استفاده کرده است که این تراشه قابلیت تجزیه و تحلیل تصاویر بی کیفیت را فراهم می کند .تصاویر وقتی ارتقاء پیدا کردن با کیفیت 4K  نمایش داده می شوند و روزولوشن در این تلویزیون 2160*3840 می باشد .همچنین سرعت پردازش تصاویر 120 هرتز است . 

دارای WIDE VIEW است که زاویه دید وسیعی در اختیار بیننده قرار می دهد به این صورت که هر کجایی از اتاق نشسته باشید تصویر را با همان کیفیت و وضوح خواهید دید و زمانی که از کنار نگاه می کنید تصاویر تحلیل رفته بازسازی می شوند . این مدل از تلویزیون ال جی از فناوری HDR پشتیبانی می کند که این خود از نسخه های Vision, HDR10, HDR HLG Dolby استفاده می کند که با این قابلیت امکان نشان دادن تمام جزییات تصاویر را به صورت کاملا واضح فراهم می کند و تصاویری دقیق را برای کاربر به ارمغان می آورد.
تلویزیون ال جی مدل OLED 65B2 از قابلیت Perfect Color برای نمایش رنگ ها با کیفیت بیشتر و Perfect Black برای نمایش عمیق تر رنگ های مشکی تر استفاده که کرده که این امکانات از کارایی های پردازنده آلفا هفت می باشد .

از دیگر امکاناتی که پردازنده نسل پنجم برای کیفیت تصویر با خود به همراه آورده است فناوری Motion Pro است که از لرزش و نویز تصاویر جلوگیری می کند تصاویری با کیفیت و عالی را به وجود می آورد .همچنین قابلیت Dolby Vision IQ در زمانی که مثلا در یک محیط خیلی روشن در حال تماشای فیلم با صحنه های تاریک هستید نور صفحه نمایش را با توجه به نور محیط برای شما تنظیم می کند و باعث می شود از نگاه کردن به صفحه نمایش احساس خستگی نکنید.

کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل OLED 65B2
کیفیت صدا در تلویزیون ال جی مدل OLED65B2

در کیفیت صدا تلویزیون ال جی مدل OLED از دو کانال صوتی که در  مجموع 20 وات صدا تولید می کند ساخته شده است که برای یک تلویزیون 65 اینچ صدا نرمالی می باشد البته اگر حس کردید صدای بهتر و بلند تری احتیاج دارید می توانید از طریق بلوتوث Blutooth به ساندبار خود متصل شوید که البته این مدل تلویزیون با استفاده از پردازشگر α7 Gen5 AI Processor امکانات زیادی برای تقویت صدا در تلویزیون با خود به همراه داشته است از جمله Clear Voice Pro که باعث حذف نویز صدا می شود و صدای با کیفیت و واضح را به وجود می آورد همچنین وجود Surround صدای همه جانبه و فراگیری را پخش می کند به صورتی که در هر کجای از اتاق نشسته باشید

صدا را با همان وضوح که در روبرو نشسته اید خواهید شنید. قابلیت مهم دیگر در کیفیت صدا در تلویزیون ال جی مدل OLED 65B2 وجود فناوری Dolby Atmos است که تمام جزئیات صدا را به صورت واضح پخش می کند و از مهم ترین آن ها Al Sound است که به کمک هوش مصنوعی که در تلویزیون به کار رفته صدا را به صورت خودکار با توجه به نوع محتوا تنظیم می کند.

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی مدل OLED65B2
امکانات هوشمند در تلویزیون ال جی مدل OLED 65B2

تلویزیون هوشمند ال جی 65 اینچ مدل OLED 65B2 دارای سیستم عامل webOS است که این سیستم عامل امکان اتصال به دستیار های صوتی Amazon Alexa و Google Assistant را دارد و در یک لحظه می توان به صورت صوتی به مشاهده هزاران فیلم و سریال و برنامه مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید. پردازنده از نسل α7 Gen5 است که سرعت رفرش برابر با 120 هرتز را دارد که امکانات صوتی و تصویری بسیاری را برای تلویزیون با خود به همراه دارد. این تلویزیون از هوش مصنوعی ThinQ استفاده کرده است که این قابلیت امکان مدیریت تمام وسایل هوشمند منزل را از طریق تلویزیون برای شما فراهم می کند حتی در صورتی که در منزل نباشید

از راه دور قابلیت اتصال به گوشی شما را خواهد داشت . همچنین هوش مصنوعی به کار رفته در این تلویزیون امکان دسترسی به Home Dashbourd را دارد به این صورت که در این حالت فهرستی از قابلیت های تلویزیون در یک صفحه در کنار هم قرار می گیرد و شما می توانید برنامه مورد علاقه خود را سریع تر پیدا کنید در این هوم داشبورد در واقع این امکان را به شما می دهد که با شخصی سازی برنامه های مورد علاقه خود را در یک صفحه بچینید و هر زمان خواستید به راحتی به آن ها دسترسی پیدا کنید.


اگر به برنامه های ورزشی علاقه مند هستین این تلویزیون یکی از بهترین انتخاب ها برای شما می باشد در واقع شما می توانید در حالی که در یک شبکه برنامه دیگری را تماشا می کنید اما در شبکه دیگر مسابقه ورزشی مورد علاقه شما پخش می شود می توان با تنظیم حالت هشدار ورزشی گل های مسابقه را به شما خبر دهد.

امکانات هوشمند در تلویزیون ال جی مدل OLED 65B2
حالت FILM MAKER MODE

اگر تلویزیون را در این حالت Film Maker Mode قرار دهید که به وسیله دکمه مخصوص خود فعال می شود امکان این را پیدا می کنید که  فیلم ها را همان گونه که سازنده فیلم در نظر داشته برای شما پخش می کند و شما فیلم را از دید سازنده برنامه بدون کوچکترین حذفیات خواهید دید.


پورت ها و اتصالات در تلویزیون ال جی 4K مدل OLED 65B2

در تلویزیون ال جی مدل OLED 65B2 همانند هر تلویزیون دیگری پورت های متنوعی دارد از جمله این پورت ها می توان به 4 پورت HDMI که امکان اتصال از طریق کابل را فراهم می کند و 2 پورت USB که امکان اتصال فلش و رم را به تلویزیون فراهم می کنند اشاره کرد. همچنین می توان به صورت غیر مستقیم به وای فای WiFi وصل شد و به راحتی به دنیای بزرگ اینترنت دسترسی پیدا کرد و وب گردی کنید .

از راه های اتصالی دیگر در تلویزیون ال جی OLED 65B2 امکان اتصال به بلوتوث Blutooth می باشد که می توان از این طریق  گوشی خود را به تلویزیون وصل کنید و از محتوای برنامه ها و عکس و فیلم های خود برروی صفحه نمایش با کیفیت 4K لذت ببرید. این مدل تلویزیون دارای کابل HDMI2 است که می توان کنسول های بازی را به راحتی تلویزیون وصل کرد. همچنین این مدل داری گیرنده داخلی DVB_T2 و گیرنده خارجی DVB_S2 و گیرنده کابلی DVB_C است . از جمله امکانات دیگر این مدل پورت RF و LAN می باشد.

پورت ها و اتصالات در تلویزیون ال جی 4K مدل OLED 65B2
سخن آخر:

اگر تصمیم به  خرید تلویزیون 65 اینچ ال جی از سری های OLED را دارید مدل OLED 65B2 دارای امکانات صوتی و تصویری بسیاری می باشد که از پردازنده حرفه ای α7 Gen5 استفاده کرده که در کیفیت صدا و تصویر این مدل تلویزیون تاثیر بسیاری دارد و صدا ها و تصاویر بی کیفیت را ارتقاء می دهد در واقع تصاویر با کیفیت 4K را به نمایش می گذارد. این مدل جزء تلویزیون های هوشمند است که برای کسانی که قصد خرید تلویزیونی جدا از کیفیت تصویر با امکانات هوشمند هستند بسیار مناسب می باشد و با توجه به سیستم عامل webOS که دارد امکان دسترسی به دستیار های صوتی را هم فراهم می کند که می توان از هزاران برنامه لذت برد.

طراحی ساده و شیکی دارد که سبکی خاص و مینیمال را برای خانه شما به ارمغان می اورد که از یک فریم خیلی باریک با پایه محکم درست شده است. پورت ها و اتصالات بسیاری دارد که می شود وسایل هوشمند فراوانی را به راحتی به تلویزیون وصل کرد . این تلویزیون برای کسانی که علاقه مند به بازی هستند و سرعت حرکت تصاویر و نمایش آنها برایشان مهم است جزء بهترین گزینه ها می باشد. برای خرید و مشاوره با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV OLED 65B2

مشخصات

مدل کامل
OLED B2
سری
B
سال ساخت
2022
کشور سازنده
ال جی
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
نوع صفحه نمایش
OLED
نوع پنل
OLED Self_Lighting
کیفیت تصویر
Ultra HD 4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160*3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
9 modes (Vivid, Standard, Eco, Cinema, Football, Game, Filmmaker, (ISF)Expert(Bright Room), (ISF)Expert(Dark Room))
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
Down Firing
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
نوع سیستم عامل
webos
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
مستطیلی تخت
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
300*200
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
4.69×83.2×144.9
وزن با پایه (کیلوگرم)
24
منبع تغذیه
AC 100 ~ 240 ولت 50-60 هرتز
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
oled b2
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
صدا بهینه ساز
دارد
تنظیمات حالت صدا
دارد
سایر تو ضیحات صدا
OLED Surround، همگام سازی صدا، WiSA Ready، Clear Voice Pro، Sound Alive، AI Acoustic Tuning
نسبت تصویر
16:9
سایر ویژگی های تصویر
AI Brightness ControL
AI Genre Selection
AI Picture Pro/AI Upscaling
Dolby Vision IQ
Dynamic Tone Mapping Pro
OLED Motion
Perfect Black
Perfect Colour
Pixel Dimming
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
α7 Gen5 AI Processor 4K
حسگر روشنایی
دارد
ویژگی های اسمارت
تنظیم خودکار روشنایی صفحه
قابلیت اشتراک گذاری صدا
دستیار های صوتی Amazon Alexa و Google Assistant
هشدار ورزشی
قابلیت گیمینگ
حالت هتل
جستجو صوتی
اتصال به اینترنت
Dolby Vision
دارد
اقلام همراه
ریموت کنترل، باتری، دفترچه راهنما، کابل
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
OLED B2
سری
B
سال ساخت
2022
کشور سازنده
ال جی
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
نوع صفحه نمایش
OLED
نوع پنل
OLED Self_Lighting

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
Ultra HD 4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160*3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
9 modes (Vivid, Standard, Eco, Cinema, Football, Game, Filmmaker, (ISF)Expert(Bright Room), (ISF)Expert(Dark Room))

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
Down Firing
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webos
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
مستطیلی تخت
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
300*200

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
4.69×83.2×144.9

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن با پایه (کیلوگرم)
24

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100 ~ 240 ولت 50-60 هرتز

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
oled b2
اشتراک گزاری هوشمند
صدا بهینه ساز
تنظیمات حالت صدا
سایر تو ضیحات صدا
OLED Surround، همگام سازی صدا، WiSA Ready، Clear Voice Pro، Sound Alive، AI Acoustic Tuning
نسبت تصویر
16:9
سایر ویژگی های تصویر
AI Brightness ControL<br /> AI Genre Selection<br /> AI Picture Pro/AI Upscaling<br /> Dolby Vision IQ<br /> Dynamic Tone Mapping Pro<br /> OLED Motion<br /> Perfect Black<br /> Perfect Colour<br /> Pixel Dimming
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
α7 Gen5 AI Processor 4K
حسگر روشنایی
ویژگی های اسمارت
تنظیم خودکار روشنایی صفحه<br /> قابلیت اشتراک گذاری صدا<br /> دستیار های صوتی Amazon Alexa و Google Assistant<br /> هشدار ورزشی<br /> قابلیت گیمینگ<br /> حالت هتل<br /> جستجو صوتی<br /> اتصال به اینترنت
Dolby Vision
اقلام همراه
ریموت کنترل، باتری، دفترچه راهنما، کابل

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم