تلویزیون ال جی 55 اینج 4K مدل 55UP76703

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل 55UP76703

  • پردازشگر Quad Core Processor 4k
  •  کیفیت تصویر Ultra HD 4K
  • رزولوشن 2160*3840
  • سیسنم عامل  webOS Smart TV
  • هوش مصنوعی ThinQ
  • قابلیت ارتقاء تصاویر Upscaler 4K 
  • دوکانال صوتی 10 واتی
  • قابلیت صدای  Clear Voice
  • دستیارهای صوتیGoogle Assistant و Alexa
  • کنترل جادویی صوتی
  • سال ساخت 2021
ادامه مطلبShow less
15,400,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV 55UP76703
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل 55UP76703

برند ال جی جزء برترین برند ها در صنعت لوازم خانگی و لوازم صوتی و تصویری می باشد و هر ساله سری جدیدی از تلویزیون های خود را وارد بازار می کند این تلویزیون ها از امکانات و کیفیت تصویر بالایی برخوردار هستند و هر سالی که سری جدید تولید می کند بر این امکانات و کیفیت تصویر اضافه می کند . تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل 55UP76703 از تولیدات سال 2021 می باشد که از پردازشگر Quad Core Processor 4k در آن استفاده شده است این پردازشگر قابلیت ارتقاء تصاویر بی کیفیت را به 4k دارد و تصاویر را کاملا پردازش می کند .

تلویزیون ال جی 55UP76703 با نمایشگر Dirct LED دارای کیفیت تصویر Ultra HD با رزولوشن 2160*3840 می باشد. این پردازشگر در کیفیت صدا هم موثر می باشد و در حذف نویز صدا ها و تولید صدای فراگیر تاثیر دارد . این مدل تلویزیون ال جی 55 اینچ 2021 دارای 2 کانال صوتی است که در مجموع 20 وات صدا تولید می کند و برای تلویزیون 55 اینچی صدایی قابل قبول می باشد.

در طراحی این تلویزیون از یک فریم باریک استفاده شده است که زاویه دید بالایی را در اختیار کاربر قرار می دهد و همچنین دارای 2 پایه شاخه ای در دو طرف خود می باشد که از لرزش تلویزیون جلوگیری می کند. این مدل تلویزیون ال جی از قابلیت HDR پشتیبانی می کند که خود از طریق نسخه های HDR10 PRO,HLG PRO,Active HDR تمام قسمت های تصویر را تحلیل می کند و آن را با جزئیات بیشتر و محدوده دینامیکی بالاتری نشان می دهد و در واقع رنگ ها را واضح تر نشان می دهد.

همچنین این مدل دارای سیستم عامل webOS Smart TV و پردازنده 4 هسته ای می باشد که امکان دسترسی به دستیارهای صوتی Alexa و Google را دارد و می شود در عین حال به صورت صوتی به هزاران فیلم و سریال دسترسی پیدا کرد. تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل UP76703 مجهز به هوش مصنوعی ThinQ است و می شود به صورت صوتی از طریق روشن کردن دکمه میکروفون به صورت صوتی با تلویزیون خود در ارتباط بود و آن را مدیریت کرد و به کمک این هوش مصنوعی می توان گوشی خود را به تلویزیون وصل کنید و همه چیز را از طریق گوشی مدیریت کنید.

این مدل تلویزیون همچنین دارای پورت های متنوعی برای ارتباط با تلویزیون می باشد که هر کدام در اتصال وسایل هوشمند به تلویزیون موثر هستند مثلا وجود 2 پورت HDMI و 2 پورت HDMI2 و 1 پورت USB و همچنین مجهز به گیرنده های داخلی DVB_T/T2,DVB_C,DVB_S/S2 می باشد. امکان اتصال به صورت غیر مستقیم از طریق Blutooth و WiFi را نیز دارد. این مدل جزء تلویزیون هایی است که برای کسانی که به بازی علاقه مند هستند امکانات عالی و مناسبی را ارائه می کند. در ادامه با ما باشید با معرفی کامل تر تلویزیون ال جی مدل 55UP76703 .

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل 55UP76703
طراحی شیک و زیبای تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55UP76703

شرکت ال جی در طراحی تلویزیون 55 اینچ مدل 55UP76703 خود تمام سعی خود را بر این داشته که ظرافت و زیبایی خاصی را استفاده کند. این تلویزیون 55 اینچ ال جی از یک فریم خیلی باریک مشکی رنگ ساخته شده که طراحی ساده و مینیمالی را از خود ارائه می دهد که به زیبایی محیط شما می افزاید و در دکوراسیون خانه شما موثر می باشد و در واقع این فریم باریک باعث شده که شما زاویه دید بیشتری داشته باشید و تمام تمرکز بیننده را بر روی صفحه نمایش معطوف می کند و از پرت شدن حواس به اطراف جلوگیری می کند.

این مدل تلویزیون ال جی 55 اینچ از تولیدات سال 2021 دارای 2 پایه به صورت شاخه ای در دو طرف می باشد که خیلی ظریف طراحی شده است اما جدا از ظرافت خود ازجنس خیلی محکمی برخوردار است و کاملا تلویزیون با این وزن را به راحتی بر روی خود تحمل می کند و از لرزش و تکان های تلویزیون جلوگیری می کند. این مدل تلویزیون قابلیت اتصال به دیوار را نیز دارد و شما می توانید جدا از استفاده از میز تلویزیون تلویزیون را بر روی دیوار نصب کنید و از شلوغی در اتاق خود جلوگیری کنید و دکوراسیون مرتب تری را داشته باشید . در هنگام اتصال به دیوار فاصله کمی ایجاد می شود اما برای دسترسی به پورت ها مشکلی نخواهید داشت.

طراحی شیک و زیبای تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55UP76703
کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی 4K مدل 55UP76703

کیفیت تلویزیون های ال جی همیشه از بهترین حالت ممکن خود برخوردار بوده است و در هر سری که تولید می کند بر کیفیت تصویر خود اضافه می کند. در تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل 55UP76703 ساخت 2021 از پردازشگر عالیه Quad Core Processor 4k استفاده شده است که با تجزیه و تحلیل تصاویر بی کیفیت به کمک قابلیت Upscaler 4K کیفیت تصاویر را ارتقاء می دهد و تصاویری با کیفیت 4K و رزولوشن 2160*3840 را به نمایش می گذارد

. این مدل تلویزیون ال جی از نمایشگر Dirct LED با کیفیت Ultra HD می باشد که تصاویری با جزئیات بالا را در صفحه نمایش خود ارائه می دهد. همچنین این مدل از محدوده HDR بهره می برد که خود از نسخه ها ی HDR10 PRO,HLG PRO,Active HDR پشتیبانی می کند در واقع HDR کمک می کند که با افزایش محدوده دینامیکی رنگ ها تصاویری با جزئیات و رنگ های بیشتری به نمایش در بیایند. مثلا در یک فیلم با صحنه های تاریک تصاویر نقاط خیلی تیره و خیلی روشن به صورت تیره تر و روشن تر با تمام جزئیات نشان داده می شوند و شما هیچ صحنه ای حتی سایه ها را از دست نمی دهید.

این مدل تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل 55UP76703 دارای حالت Film Maker Mode می باشد به این صورت که می توان با فشار دادن دکمه این حالت فیلم یا برنامه در حال پخش را همان گونه که در ذهن کارگردان فیلم بوده است مشاهده کنید و جزئیات و صحنه ها را با همان حالتی که مد نظر سازنده فیلم بوده است را ببینید. صفحه نمایش این مدل دارای زاویه دید گسترده ای می باشد و شما در هر جایی از اتاق نشسته باشید می توانید تصاویر را با همان کیفیت و وضوح که در روبروی تلویزیون قرار دارید ببینید و از تماشای آن لذت ببرید.
سرعت رفرش تصاویر در این تلویزیون 60 هرتز می باشد که برای زمانی که بازی می کنید یا فیلمی با صحنه های سریع می بینید کاملا مناسب می باشد و در باعث می شود شما هیچ صحنه ای را از دست ندهید. این مدل تلویزیون مجهز به سنسور تشخیص نور محیط می باشد و نور صفحه نمایش را با توجه به نور محیط تنظیم می کند مثلا زمانی که در یک اتاق با نور زیاد فیلم با صحنه های تاریک مشاهده می کنید تلویزیون به کمک هوش مصنوعی ThinQ نور را به صورت خودکار تنظیم می کند و شما از دیدن فیلم احساس خستگی نمی کنید.

کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی 4K مدل 55UP76703
صدایی رسا و واضح در تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل 55UP76703

در کیفیت صدا تلویزیون ال جی مدل 55UP76703 از دو کانال صوتی 10 واتی استفاده شده است که در مجموع 20 وات صدا را تولید می کنند این 20 وات صدا برای تلویزیونی با سایز55 اینچ بسیار مناسب می باشد در صورتی که صدای بالاتری مد نظرتان باشد می توان از طریق اتصال با بلوتوث Blutooth Surround Ready تلویزیون خود را به ساندبار یا هر اسپیکر دیگری وصل کرد و از صدای بهتر و بلند تری برخوردار شوید .

همچنین این تلویزیون با وجود پردازنده Quad Core Processor امکانات صوتی دیگری برای ارتقاء صدا دارد که در کیفیت صدا این تلویزیون موثر هستند از جمله قابلیت Clear Voice که تمام نویز و صدا های اضافی را حذف می کند و صدایی واضح و رسا را پخش می کند از دیگر قابلیت های کیفیت صدا Dolby Digital برای تولید صدایی همه جانبه و فراگیر می باشد و شما در هر جایی که نشسته باشید صدا را با همان وضوح و رسایی خواهید شنید .

صدایی رسا و واضح در تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل 55UP76703
قابلیت های هوشمند در تلویزیون ال جی 4K مدل 55up76703

همه ما جدا از کیفیت تصویر تلویزیون قطعا از داشتن قابلیت های هوشمند تلویزیون لذت می بریم و از اینکه تلویزیونی با امکانات بالا داشته باشیم راضی هستیم. تلویزیون هوشمند ال جی مدل 55UP76703 جزء تلویزیون هایی است که دارای هوش مصنوعی ThinQ می باشد که امکانات عالی را با خود برای تلویزیون به همراه دارد. از جمله این امکانات می توان به کنترل صوتی اشاره کرد .

در ریموت کنترل این مدل تلویزیون دکمه ای قرار داده شده است که مخصوص میکروفون می باشد و با فشار دادن آن می شود به صورت صوتی تلویزیون خود را مدیریت کنید و هر برنامه ای را خواستید از آن بخواهید. همچنین به کمک هوش مصنوعی می شود تلویزیون خود را به گوشی وصل کنید و از طریق گوشی تلویزیون و وسایل هوشمند منزل را از راه دور کنترل کنید.

این مدل تلویزیون الجی دارای سیستم عامل webOS Smart TV است که امکان دسترسی به دستیار های صوتی مانند Google و Alexa را فراهم می کند و شما یک سینمای واقعی را خواهید داشت و هر لحظه که بخواهید می توانید به هزاران فیلم و برنامه دسترسی داشته باشید از تماشای آن ها لذت ببرید.این مدل تلویزیون ال جی 55 اینچ دارای قابلیت هشدار ورزشی Sports Alert می باشد و برای اشخاصی که به مسابقات ورزشی علامند هستند گزینه عالی می باشد به این صورت که زمانی شما در حال تماشای برنامه ای از تلویزیون هستید و در شبکه دیگری مسابقه ورزشی هم زمان پخش می شود گل های بازی را به شما اطلاع می دهد.

قابلیت های هوشمند در تلویزیون ال جی 4K مدل 55up76703
اتصالات در تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل 55UP76703

تلویزیون ال جی مدل 55UP76703 دارای راه های ارتباطی بسیاری می باشد که می توان از طریق آن ها وسایل ارتباطی بسیاری را به تلویزیون وصل کرد و از امکانات آن بر روی صفحه نمایش استفاده کرد. از جمله این امکانات وجود 2 پورت HDMI برای ارتباط وسایل هوشمند از طریق کابل و 2 پورت HDMI2 برای نصب کنسول های بازی برای افرادی که به بازی علاقه مند هستند قرار داده شده است . همچنین 1 پورت USB که امکان اتصال انواع رم و فلش را به تلویزیون فراهم می کند .

از دیگر راه های ارتباطی می توان به وجود بلوتوث Blutooth اشاره کرد که می شود گوشی یا لپ تاپ خود را به تلویزیون وصل کرد و از تماشای محتوای آن ها بر روی صفحه نمایش تلویزیون با کیفیت 4k لذت برد. این مدل تلویزیون امکان اتصال به وای فای WiFi را دارد و از این طریق می توان به دنیای وسیع اینترنت دسترسی داشت و از به راحتی یک کاربر اینترنت شوید و وب گردی کنید. هچنین دارای ورودی های آنتن RF و LAN می باشد. این تلویزیون ال جی 55 اینچی مجهز به گیرنده ها ی داخلی DVB_T/T2,DVB_C,DVB_S/S2نیز می باشد که شما را از خرید جدا گانه گیرنده های داخلی و خارجی بی نصیب می کند.

اتصالات در تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل 55UP76703

سخن آخر

اگر قصد خرید تلویزیون 55 اینچ را دارید که امکانات عالی و خوبی داشته باشد و یا کیفیت تصویر عالی و در کنار آن قیمت مناسبی را داشته باشد تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55UP76703 می تواند جزء بهترین گزینه ها برای خرید باشد. این تلویزیون دارای پردازنده Quad Core Processor است که قدرت پردازش تصاویر و صدا ها را دارد و در کنار آن توانایی ارتقاء آن ها و حذف نویز ها را به همراه دارد. این مدل دارای کیفیت تصویر Ultra HD و قابلیت ارتقاء تا 4K می باشد که تمام جزئیات تصاویر نشان می دهد.

همچنین دارای 2 کانال صوتی 10 واتی صدا می باشد که صدای رسا و سه بعدی را با خود به همراه دارد. این مدل مجهز به هوش مصنوعی وهمچنین کنترل صوتی است و امکان اتصال به وسایل هوشمند و مدیریت ان ها را فراهم می کند. سیستم عامل حرفه ای webOS دارد و امکان دسترسی به دستیار های صوتی را دارد. پورت های اتصالی کامل برای نصب هر گونه وسیله هوشمند را با خود دارد و به راحتی می توانید همه محتوایی را با بر روی صفحه نمایش تلویزیون ببینید. برای خرید و مشاوره با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV 55UP76703

مشخصات

سال ساخت
2021
کشور سازنده
ال جی
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
Dirct LED
نور پس زمینه
دارد
کیفیت تصویر
Ultra HD 4K
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
نوع سیستم عامل
webOS
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
2
تعداد ورودی USB
1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
300*300
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
48.6 *28.1*23
وزن با پایه (کیلوگرم)
30
منبع تغذیه
AC 100 ~ 240 ولت 50/60 هرتز
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
UP76703
سایر تو ضیحات صدا
Dolby Digital, پشتیبانی از فرمت‌های مختلف صدا, تنظیم صدا توسط هوش مصنوعی(AI Acoustic Tuning), فناوری Clear Voice برای حذف نویز صدا
نسبت تصویر
16:9
سایر ویژگی های تصویر
4K Upscaler, Active HDR, HDR10 Pro, HLG Pro, پشتیبانی از 9 حالت تصویر, حالت تاخیر کم خودکار (ALLM), حالت فیلمساز (Filmmaker Mode)
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
Quad Core Processor 4k
ولتاژ ورودی برق
90 وات
ویژگی های اسمارت
کنترل صوتی هوشمند
هشدار ورزشی
دسترسی به دستیارهای صوتی Alexa و Google
قابلیت اتصال به گوشی
مدیریت از راه دور

Dolby Vision
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

سال ساخت
2021
کشور سازنده
ال جی
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
Dirct LED
نور پس زمینه

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
Ultra HD 4K
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
2
تعداد ورودی USB
1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
300*300

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
48.6 *28.1*23

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن با پایه (کیلوگرم)
30

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100 ~ 240 ولت 50/60 هرتز

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
UP76703
سایر تو ضیحات صدا
Dolby Digital, پشتیبانی از فرمت‌های مختلف صدا, تنظیم صدا توسط هوش مصنوعی(AI Acoustic Tuning), فناوری Clear Voice برای حذف نویز صدا
نسبت تصویر
16:9
سایر ویژگی های تصویر
4K Upscaler, Active HDR, HDR10 Pro, HLG Pro, پشتیبانی از 9 حالت تصویر, حالت تاخیر کم خودکار (ALLM), حالت فیلمساز (Filmmaker Mode)
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
Quad Core Processor 4k
ولتاژ ورودی برق
90 وات
ویژگی های اسمارت
کنترل صوتی هوشمند<br /> هشدار ورزشی<br /> دسترسی به دستیارهای صوتی Alexa و Google <br /> قابلیت اتصال به گوشی <br /> مدیریت از راه دور<br /> <br />
Dolby Vision

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم