ماشین ظرفشویی ال جی 14 نفره مدل DFC532FP

مشخصات کلی ظرفشویی ال جی 14 نفره مدل  DFC532FP

  • ظرفیت ماشین 14 نفره
  • موتور اینورتر Inverter Direct Drive
  • قابلیت شستشو با بخار TRUE STEAM
  • تکنولوژی هوشمند SMART THINQ
  • قابلیت تنظیم ارتفاع سبد ها
  • دارای 9 برنامه شستشو
  • چرخه توربو Turbo Cycle
  • قابلیت Dual Zone Wash
  • تک رنگ نقره ای 
  • دارای 2 سبد
  • ساخت کشور کره
  • سال ساخت 2022

ادامه مطلبShow less
21,700,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
DISH WASHER LG DFC532FP
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی ظرفشویی ال جی 14 نفره مدل DFC532FP

شرکت ال جی LG سال هاست که توانسته در صنعت لوازم خانگی طرفداران بسیاری را برای خود به وجود بیاورد. در حال حاضر ماشین ظرفشویی جزء لوازم ضروری در آشپزخانه به حساب می آید و با پیشرفت تکنولوژی و بیشتر شدن زندگی ماشینی و کمبود وقت اکثریت افراد به دنبال زندگی راحت تر و روشی سریع تر برای انجام کار های روزانه می باشند . ال جی در سال 2022 ماشین ظرفشویی جدیدی را وارد بازار کرده است که از لحاظ ظاهری شباهت بسیاری به نمونه های قبلی خود مانند مدل 512 دارد . اما در سال جدید امکاناتی را به این مدل ظرفشویی خود اضافه کرده است.

ظرفشویی ال جی مدل DFC532FP تک رنگ و نقره ای می باشد و ساخت و مونتاژ خود کشور کره می باشد. در طراحی این ظرفشویی از سبک کاملا ساده و مینیمال استفاده شده است که دارای یک پنل لمسی بر روی درب است که کاملا ساده و شیک طراحی شده است و از یک دستگیره به صورت فرو رفته استفاده شده است. این مدل ظرفشویی ال جی دارای دو سبد می باشد که قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد و می توان به راحتی با سایز ظروف آن را تنظیم کرد.

ظرفشویی ال جی مدل 532 هوشمند می باشد و مجهز به هوش مصنوعی ThinQ می باشد که قابلیت عیب یابی هوشمند Smart Diagnosis را دارد و می توان به راحتی با اتصال به گوشی مشکلات و عیب ماشین ظرفشویی را پیدا کرد و برای آن راه حل پیدا کرد. این مدل ظرفشویی ال جی 532 دارای قابلیت های شستشو بسیاری می باشد که هر کدام به گونه ای در شستشوی هر چه بهتر ظروف موثر هستند . از جمله قابلیت Dual Zone Wash که می توان به کمک هوش مصنوعی که در این ظرفشویی استفاده شده است طبق نظر خود برنامه ها را تنظیم کرد نحوه شستشو را معین کرد.

این مدل ظرفشویی 14 نفره ال جی مدل 532 همان طور که اشاره شد شباهت بسیاری به مدل 512 دارد اما در این مدل امکان شستشو با بخارTrue Steam هم قرار داده شده است که در نظافت و درخشان تر شدن ظروف تاثیر عالی دارد و باعث می شود هیچ گونه لکه سفید بر روی ظروف باقی نماند. از امکانات دیگر این مدل قابلیت Quad Wash در آن است که وجود 4 بازوی شوینده به جای 2 بازو می باشد که قطعا در شستشو هر چه بهتر این مدل موثر می باشد .

موتور این مدل ظرفشویی ال جی از نوع Inverter Direct Drive می باشد و باعث می شود جزء کم صدا ترین ظرفشویی ها باشد و صدا یی برابر با 46 دسی بل را ایجاد می کند که البته این قابلیت در مصرف انرژی کمتر نسبت به بقیه ماشین لباسشویی ها هم تاثیر بالایی دارد و در جزء ماشین های کم مصرف محسوب می شود . در ادامه مطلب با ما باشید با معرفی هر چه بهتر این مدل ظزفشویی جدید از تولیدات سال 2022 شرکت ال جی.

مشخصات کلی ظرفشویی ال جی 14 نفره مدل DFC532FP
طراحی شیک و عالی ظرفشویی ال جی 14 نفره مدل DFC532FP

شرکت ال جی در طراحی ماشین ظرفشویی های خود از سبکی خاص و مینیمال استفاده کرده است و تمام سعی خود را بر این داشته که از شلوغی های بیش ازحد در ظاهر ظرفشویی ها خود جلوگیری کند و این خود در دکوراسیون آشپزخانه قطعا تاثیر دارد و زیبایی خاصی به آشپزخانه شما می دهد. ال جی ظرفشویی مدل DFC532FP خود را تک رنگ ساخته و در حال حاضر فقط رنگ نقره ای این مدل در بازار موجود می باشد .

این مدل ظرفشویی دارای ظرفیت 14 نفره می باشد و برای خانواده های پر جمعیت کاملا جا دار می باشد. منو این مدل بر روی درب قرار داده شده است و لمسی می باشد و با صفحه نمایش LED که دارد دسترسی به تنظیمات را راحت تر می کند و همچنین وجود کنترل های براق و مخفی و بازخوانی دیجیتال منو را کاملا برای ما واضح می کند. دستگیره در ظرفشویی ال جی مدل 532 در قسمت بالا در زیر منو قرار داده شده است و به صورت یک تو رفتگی است که جدا از طراحی مخفی و شیک امکان باز کردن آسان درب را فراهم می کند.

در داخل این مدل ظرفشویی هم از بدنه کاملا محکم و ضد زنگ استفاده شده است که کاملا با دوام می باشد و نگه داری از آن بسیار راحت می باشد و دغدغه و نگرانی نخواهید داشت . تعداد سبد های این مدل 2 عدد می باشد که قابلیت تنظیم ارتفاع را در سه سطح متفاوت دارند که به اصطلاح آسانسور دار می گویند و شما می توانید طبق ظروف خود سطح ارتفاع سبد ها را تنظیم کنید و هر چالشی را در قرار دادن ظروف برای شما حل می کند و به هر مدلی که می خواهید ظروف خود را قرار دهید و از قابلیت های دیگر قفسه های این مدل امکان تا شدن لاین های بین قفسه ها می باشد که این برای قرار دادن ظروف بزرگ خاصیت بی نظیری می باشد.

طراحی شیک و عالی ظرفشویی ال جی 14 نفره مدل DFC532FP
قابلیت شستشو با بخار TRUE STEAM

در ظرفشویی ال جی مدل 532 بر عکس مدل 512 از قابلیت سیستم بخارشو استفاده شده است که امکان عالی به برای شستشو هر چه بهتر ظروف می باشد . در این خاصیت با استفاده از دمای بخار و ذرات آب خالص بخار به کم تر شدن لکه های آب بر روی ظروف کمک می کند و بخاری که با دمای بالا در این مدل استفاده شده به راحتی ذرات سفید و لکه های موجود بر روی ظروف مخصوصا ظروف شیشه ای را از بین می برد و ظروفی براق و درخشان را به شما تحویل می دهد و نیازی به تمیز کردن و خشک کردن ظروف در زمان اتمام کار ندارید.

قابلیت شستشو با بخار TRUE STEAM
قابلیت QUAD WASH در ظرفشویی ال جی مدل 532

از امکانات عالی در ظرفشویی ال جی مدل 532 قابلیت Quad Wash می باشد که در این خاصیت به جای 2 بازوی اسپری آب در واقع 4 بازوی اسپری قرار داده شده است و به جای دو جهت از 4 جهت متفاوت شستشو انجام می شود و در این حالت امکان اینکه لکه و کثیفی باقی بماند کمتر خواهد بود.

قابلیت QUAD WASH در ظرفشویی ال جی مدل 532
چرخه توربو Turbo Cycle

چرخه توربو Turbo Cycle برای تمیز کردن ظروف سخت و کثیف موثر است و در واقع با ایجاد دمای بالا High Temp تا 80 درجه به تمیز کردن هر چه بهتر لکه های چربی سخت در ظروف کمک می کند و هیچ لکه چربی باقی نمی گذارد. همچنین قابلیت Dual Zone Wash یا همان شستشو دو منطقه ای در ظرفشویی ال جی 532 یکی از بهترین امکانات برای شستشو ظروف می باشد به این صورت که با تنظیمات سفارشی که خود به دستگاه می دهیم تعیین می کنیم که در هر قسمت در فضای داخلی با چه فشار و قدرتی شستشو انجام شود مثلا زمانی که در قفسه بالای ظروف نازک و شیشه ای قرار دارند به صورت آرام شسته شوند و هم زمان در قسمت پایین ظروف سخت مثل قابلمه و ماهی تابه قرار دارد با فشار بالای آب شسته شوند .


موتور اینورتر INVERTER DIRECT DRIVE

موتور اینورتر Inverter Direct Drive در ظرفشویی ال جی مدل 532 با خاصیت دایرکت درایو صدایی بسیار کم در حد 46 دسی بل را با خود دارد که برای یک ظرفشویی صدایی بسیار کم می باشد . همچنین وجود موتور اینورتر در این مدل ظرفشویی باعث افزایش بهره وری انرژی و مصرف هر چه کمتر انرژی می شود و در مقایسه با ظرفشویی ها و موتور های معمولی انرژی بسیار کمتری را مصرف می کند. در هر چرخه از شستشو حدود فقط 9.9 لیتر آب استفاده می کند که جزء کم مصرف ترین حالات ممکن برای یک ظرفشویی می باشد.

موتور اینورتر INVERTER DIRECT DRIVE
تکنولوژی هوشمند SMART THINQ در ظرفشویی ال جی مدل 532

یکی از کارایی های که این مدل ظرفشویی دارد اتصال به گوشی و سیستم عیب یابی هوشمند Smart Diagnosis می باشد که می توان از این طریق هر مشکلی و اروری که در ماشین ظرفشویی می باشد را پیدا کرد و آن را رفع کرد و این به کمک هوشم مصنوعی امکان پذیر می باشد.در ظرفشویی هوشمند ال جی مدل 532 از  هوش مصنوعی ThinQ استفاده شده است و در واقع یک ظرفشویی هوشمند محسوب می شود . در این مدل ظرفشویی 532 ال جی شما می توانید با قابلیت اتصال به گوشی برنامه ها و کارایی ظرفشویی خود را مدیریت کنید و آن را شخصی سازی کنید . 

از دیگر قابلیت های هوشمند بودن ظرفشویی قابلیت اتصال به وای فای WiFi می باشد که از این طریق می توان برنامه های شستشو جدید را دانلود کنید و در ظرفشویی خود اعمال کنید و به این صورت سال ها از خرید ظرفشویی شما گذشته باشد باز هم شما ظرفشویی به روزی خواهید داشت. همچنین می توانید با فعال کردن گزینه یادآوری تمیز کردن بعد از هر 30 بار شستشو نشان گر به شما اطلاع می دهد که زمان تمیز کردن ماشین فرا رسیده است و این در سلامت ظرفشویی شما کاملا موثر می باشد.

از دیگر قابلیت های دیگر در ماشین ظرفشویی ال جی 532 امکان شخصی سازی Personalized Settings می باشد که از طریق گوشی می توان برنامه مورد نظر خود را به اجرا در آورد و شستشو را فعال کنید.

تکنولوژی هوشمند SMART THINQ در ظرفشویی ال جی مدل 532
برنامه های شستشو در ماشین ظرفشویی ال جی 14 نفره مدل 532

ماشین ظرفشویی ال جی مدل 532 دارای 9 برنامه شستشو می باشد که از جمله این برنامه ها شستشو نیم بار یا همان شستشو با نصف ظرفیت ظروف می باشد که با تشخیص میزان بار به همان اندازه آب و انرژی مصرف می کند . برنامه بعدی که دارد شستشو توربو و همچنین شستشو مناسب ظروف ظریف می باشد. از برنامه های دیگر شستشو اقتصادی و همچنین شستشو با تاخیر می باشد و خود ما تعیین می کنیم کی شروع به کار کند . برنامه دیگر برنامه برای ظروف خیلی کثیف می باشد .برنامه شستشو بهداشتی و برنامه شستشو سریع و همچنین شستشو با دمای بالا.

برنامه های شستشو در ماشین ظرفشویی ال جی 14 نفره مدل 532
دلایل انتخاب خرید ماشین ظرفشویی ال جی 14 نفره مدل 532

1- قابلیت هوشمند ThinQ
2- وجود موتور Inverter Direct Drive
3- قابلیت Easy Reack Plus
4- قابلیت Quad Wash


جمع بندی آخر

اگر تصمیم به خرید ماشین ظرفشویی با امکانات عالی و قیمت مناسب دارید برند ال جی یک پیشنهاد عالی برای خرید می باشد . این محصول ساخت کشور کره و از تولیدات سال 2022 می باشد . این مدل دارای امکانات عالی برای شستشو می باشد و جزء ظرفشویی های هوشمند ThinQ می باشد که قابلیت اتصال به گوشی و مدیریت از طریق گوشی را دارد و شما می توانید از طریق گوشی برنامه مورد نظر را به اجرا در بیاورید یا اینکه برنامه جدیدی را از طریق اتصال به وای فای دانلود کنید و از برنامه های جدید استفاده کنید و یا اینکه ارور یا عیبی در ماشین بود را از طریق گوشی به راحتی پیدا می کنید. همچنین زمان تمیز کردن ماشین را به شما اطلاع می دهد .

از امکانات عالی دیگری که دارد استفاده از سیستم بخار شور برای تمیز کردن و حذف لکه های سفید بر روی ظروف می باشد و در درخشان شدن ظروف خیلی موثر است. این مدل 14 نفره و مبله می باشد و برای یک خانواده پر جمعیت مناسب است البته می توانید در خانواده کم جمعیت از ظرفیت شستشو نصف بار استفاده کنید. دو قفسه دارد و قابلیت تنظیم ارتفاع نسبت به قرار دهی ظروف را دارد. طراحی ساده و شیکی دارد و منو به صورت لمسی بر روی درب قرار گرفته است و تک رنگ نقره ای است. موتور این مدل اینورتر می باشد و جزء موتور های کم مصرف است و انرژی کمتری نسبت به موتور معمولی مصرف می کند. برای خرید و مشاوره این محصول با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
DISH WASHER LG DFC532FP

مشخصات

رتبه انرژی
A++
ظرفیت اب
9.9 لیتر
ظرفیت شستوشو
14 نفره
تایمر خاموش
دارد
بخارشو
دارد
جنس بدنه
استیل ضد زنگ
ابعاد خالص(سانتی متر)
ارتفاع 85
عرض 60
عمق 60
دیگر ویژگی ها
قابلیت اتصال به وای فای
قابلیت اتصال به گوشی
شستشو چهار جهته
قابلیت تنظیم ارتفاع سبدها
شستشو با بخار
قابلیت Dual Zone Wash
شستشوی هوشمند
دارد
اينورتر
دارد
سیستم عیب یابی هوشمند
دارد
نمایشگر دما
دارد
نوع ظرف شویی
مبله
سیستم آب پاشی
دارد
قابلیت اینورتر
دارد
شرکت سازنده
ال جی
کشور منتاژ کننده
کره
کشور سازنده
کره
صفحه نمایشگر
لمسی
نشانگر LED
دارد
قفل ایمنی کودک
دارد
کلید روشن/خاموش
دارد
هشدار درب
دارد
مدل ظرفشویی
DFC532FP
رنگ ظرفشویی
سیلور
دکمه های لمسی
دارد
میزان صدا
46 دسی بل
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

رتبه انرژی
A++
ظرفیت اب
9.9 لیتر
ظرفیت شستوشو
14 نفره
تایمر خاموش
بخارشو
جنس بدنه
استیل ضد زنگ
ابعاد خالص(سانتی متر)
ارتفاع 85<br /> عرض 60<br /> عمق 60
دیگر ویژگی ها
قابلیت اتصال به وای فای<br /> قابلیت اتصال به گوشی<br /> شستشو چهار جهته<br /> قابلیت تنظیم ارتفاع سبدها<br /> شستشو با بخار<br /> قابلیت Dual Zone Wash<br />
شستشوی هوشمند
اينورتر
سیستم عیب یابی هوشمند
نمایشگر دما
نوع ظرف شویی
مبله
سیستم آب پاشی
قابلیت اینورتر
شرکت سازنده
ال جی
کشور منتاژ کننده
کره
کشور سازنده
کره
صفحه نمایشگر
لمسی
نشانگر LED
قفل ایمنی کودک
کلید روشن/خاموش
هشدار درب
مدل ظرفشویی
DFC532FP
رنگ ظرفشویی
سیلور
دکمه های لمسی
میزان صدا
46 دسی بل

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم