تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل 55NANO803

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 4K مدل 55NANO803

  •  کیفیت تصویر 4K NANO CELL 
  •  پردازنده Quad Core Processor 4K
  • دارای هوش مصنوعی ThinQ
  • DVB_T2,DVB_C,DVB_S2
  • 4پورت HDMI و 2پورت USB
  • صفحه نمایشگر Edge LED
  • رزولوشن 2160*3840
  •  سیستم عامل webOS
  • حالت Film Maker Mode
  • دارای 2 کانال صوتی 10 واتی
  •  قابلیت Clear Voice
  • سال ساخت 2021
ادامه مطلبShow less
19,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV 55NAN0803
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل 55NANO 803

شرکت ال جی LG هر ساله سری جدیدی از تلویزیون های خود را به بازار عرضه می کند و هم زمان قابلیت هایی بر کیفیت تصویر و امکانات آن اضافه می کند. تلویزیون ال جی مدل 55 NANO 803 دارای کیفیت تصویر NANO 4K می باشد . این مدل تلویزیون مجهز به تکنولوژی نانو می باشد که در پویا و فعال بودن تصاویر و روح بخشیدن به رنگ ها موثر است . این مدل تلویزیون از تولیدات سال 2021 شرکت ال جی می باشد . 

دارای صفحه نمایشگر Edge LED با کیفیت تصویر 4K NANO CELL و رزولوشن 2160*3840 هستند. تلویزیون ال جی هوشمند هستند و مجهز به سیستم عامل webOS می باشد که امکان دسترسی به دستیارهای صوتی مثل Alexa,Google,Amazon را فراهم می کند .

تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل 55NANO 803 از محدوده دینامیکی HDR  با نسخه های HDR10 PRO و HLG PRO استفاده می کند که قطعا وجود این قابلیت در کیفیت بهتر تصویر موثر می باشد و باعث می شود رنگ ها با شدت بیشتری پدیدار شوند. . این مدل دارای پردازنده Quad Core Processor 4K می باشد که این پردازنده در ارتقاء کیفیت صدا و تصویر تاثیر عالی دارد و باعث بهبود کیفیت آن ها می شود .

صفحه نمایش این تلویزیون مجهز به قابلیت فتوبیولوژیکی می باشد که از چشمان شما در برابر نور مضر محافظت می کند. شرکت ال جی در طراحی این مدل خود از یک سری  فریم های باریک مشکی رنگ استفاده کرده که زاویه دید وسیعی را در اختیار بیننده قرار می دهد .پایه ها در این مدل تلویزیون از نوع 2 شاخه ای می باشد که بسیار ظریف کار شده است. 

این مدل از تلویزیون ال جی در دسته تلویزیون های هوشمند قرار دارد و مجهز به هوش مصنوعی ThinQ است که از این طریق می توان تمام دستگاه های هوشمند که در اطراف خود داریم  را با آن مدیریت کرد و در واقع قابلیت اتصال به گوشی را دارد. این مدل امکان اتصال به سیستم وای فای WiFi دارد و می شود به اینترنت وصل شد و هر آنچه که نیاز می باشد را به راحتی و بدون مشکل سرچ کرد .

این مدل تلویزیون ال جی 55 اینچ از سری نانو دارای 2 کانال صوتی 10 واتی نیز می باشد که برای این تلویزیون صدایی مناسب می باشد.این مدل دارای پورت های بسیاری می باشد که قابلیت اتصال به وسایل هوشمند را به تلویزیون فراهم می کند از جمله پورت HDMI و پورت USB را دارا می باشد. این مدل دارای گیرنده های داخلی DVB_T2,DVB_C,DVB_S2 می باشد . در ادامه با ما باشید با معرفی بهتر تلویزیون ال جی مدل 55NANO803 .

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل 55NANO 803
طراحی شیک و ظریف در تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل 55NANO 803

شرکت ال جی LG در طراحی تلویزیون های خود از ظرافت عالی استفاده کرده و تمام سعی خود را بر این داشته که جدا از کیفیت صدا و تصویر طراحی زیبا و ظریفی را در محصولات خود به کار ببرد. طراحی تلویزیون ال جی 55 اینچ 55NAN0803 از فریم های باریکی استفاده شده است که وقتی از دور به آن ها نگاه می کنید فریمی نمی بینید و این فریم سیاه رنگ می باشد . 

پایه های شیک این مدل دو شاخه ای کار شده است ولی این ظرافت دلیل بر محکم نبودن آن نیست زیرا با وجود آن ها شما لرزشی نخواهید دید .  این محصول نانو 803 در با طراحی عالی و ساده خود سبکی مینیمال را برای محیط شما به همراه دارد و در دکوراسیون منزل شما موثر است. قسمت پشتی تلویزیون کاملا مسطح می باشد و می توان این مدل را به دیوار وصل کرد بدون اینکه فاصله زیادی را ایجاد کند.

طراحی شیک و ظریف در تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل 55NANO 803
کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل 55NANO803

در کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل 55NANO803 از پردازنده Quad Core Processor 4K استفاده شده است . کار پردازشگر مشخص می باشد وقتی حرفی از پردازشگر می باشد یعنی چیزی را پردازش می کند و به ارتقاء آن کمک می کند که در این محصول کیفیت تصویر را ارتقاء می دهد و اگر تصویری کیفیت نداشته باشد آن را ارتقاء می دهد . که در این مدل از تلویزیون ال جی قابلیت ارتقاء تا 4K را دارد. 

این مدل بجز کیفیت 4k از تکنولوژی NANO CELL بهره برده است که امکانات تصویری بالاتری را نصب به تلویزیون هایی با کیفیت تصویر 4K ارائه می دهد. که در قسمت پایین به در مورد فناوری نانوسل شرح خواهیم داد. صفحه نمایشگر تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل 55NANO 803 از نوع Edge LED می باشد که دارای رزولوشن تصویر 2160*3840 می باشد. در کیفیت تصویر این محصول از فناوری HDRو HDR10 PRO و HLG PRO استفاده می کند و محدوده دینامیکی بالایی را در رنگ ها ارائه می دهد و رنگ ها را واقعی تر و با کنتراست بالاتر نشان می دهد.

مثلا درصحنه های خیلی روشن و خیلی تیره تصاویر با وضوح بهتری نمایش داده می شوند و حتی محدوده سایه ها هم در کل تصویر قابل مشاهده می باشد و این قابلیت برای فیلم هایی با صحنه های تاریک و روشن عالی می باشد. این تلویزیون ال جی مدل 55NANO803 از فناوری RGB استفاده می کند که کیفیت رنگ ها را بهبود می بخشد و رنگ های محو شده را فیلتر می کند و ارتقاء می دهد تا رنگ هایی شفاف تر را تولید کند.

صفحه نمایش این تلویزیون بی نظیر از تولیدات شرکت ال جی دارای قابلیت فتوبیولوژیکی می باشد که از چشمان بیننده در برابر نور مضر تلویزیون جلوگیری می کند.تلویزیون ال جی مدل NANO803 مجهز به تکنولوژی کنترل نور محلی می باشد و از این طریق نور صفحه نمایش را با توجه به نور محیطی که در آن قرار دارید تنظیم می کند این مدل تلویزیون ال جی 55 اینچ دارای حالت های تصویری متنوعی می باشد از جمله حالت تصویر ورزشی و بازی و سینمایی ...

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل 55NANO803
فناوری نانوسل NANE CELL چیست؟

در یک سری از تلویزیون های ال جی از فناوری به نام نانوسل NANO CELL استفاده شده است که این قابلیت از ذرات برای جذب طول موج های ناخواسته استفاده می کند و باعث پخش رنگ ها ی خالص و طبیعی بر روی صفحه نمایش می شود و در حفظ کیفیت تصویر موثر می باشد .این فناوری حتی در محیط هایی با نور زیاد هم مانع بازتاب نور در صفحه نمایش می شود . مثلا در تلویزیون های معمولی وقتی از کنار به صفحه نمایش نگاه می کنید تصاویر تحلیل می رود در حالی که در تلویزیون های نانوسل این مشکل وجود ندارد مانند حالتی است که شما مستقیم به صفحه نمایش نگاه می کنید. در واقع نانوسل Nano Cell باعث نمایش رنگ ها با حالت زنده و پویا تری می شود و در درخشان تر شدن تصاویر موثر می باشد.

فناوری نانوسل NANE CELL چیست؟
حالت Film Maker Mode

در این حالت Film Maker Mode در تلویزیون ال جی مدل NANO 803  با استفاده از یک دکمه فعال می شود و صحنه هایی که در فیلم کار شده را طبق نظری که سازنده داشته پخش می کند و قطعا از تماشای آن لذت بیشتری خواهید برد.

کیفیت صوتی در تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل 55NANO 803

کیفیت صدا تلویزیون ال جی مدل 55NANO803 با توجه به پردازشگر Quad Core Processor دارای قابلیت های صوتی عالی می باشد که در کیفیت و ارتقاء صدا موثر می باشد. این مدل تلویزیون دارای 2 کانال صوتی می باشد که 20 وات صدا را قابل پخش می کند .به واسطه این پردازشگر مجهز به قابلیت Clear Voice می باشد که تمام نویز های موجود صدا را حذف می کند و در زمان پخش شما صدایی به شدت واضح می شنوید .

همچنین دارای حالت صدای فراگیر است که در این حالت شما در هر جایی از اتاق نشسته باشید صدا را با همان وضوح که در روبروی آن قرار دارید خواهید شنید. این تلویزیون ال جی به واسطه هوش مصنوعی قابلیت تنظیم صدا جادویی را دارد همچنین می توان از طریق بلوتوث Blutooth به اسپیکر یا ساندبار وصل شد و از صدایی بالاتر برخوردار شوید.

کیفیت صوتی در تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل 55NANO 803

امکانات هوشمند در تلویزیون ال جی مدل 55NANO803

تلویزیون هوشمند ال جی مدل 55NANO803 مجهز به سیستم عامل webOS می باشد که امکانات عالی را با خود به همراه دارد و با گوشی های اندروید و apple هم سازگاری دارد و به راحتی به آن ها وصل می شود .دارای هوش مصنوعی ThinQ می باشد که این حالت قابلیت اتصال به گوشی را فراهم می کند و از این طریق شما می توانید تمام وسایل هوشمند منزل خود را مدیریت کنید . همچنین می توان به صورت صوتی به جستجو پرداخت و به دستیار های صوتی Alexa,Google,Amazon دسترسی پیدا کرد و روزانه به هزاران به فیلم و سریال دسترسی پیدا کرد. 

تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل 55nano 803 مجهز به هشدار ورزشی می باشد و زمانی که در حال تماشای یک برنامه هستین هم زمان گل های بازی را در شبکه دیگر به شما خبر می دهد و این برای کسانی که به مسابقات ورزشی علاقه مند هستند یک گزینه عالی می باشد. این مدل قابلیت دسترسی به برنامه تله تکست را نیز دارد. از امکانات بی نظیر دیگر برای کسانی که به بازی علاقه مند هستند سرعت رفرش 100 هرتزی تصاویر می باشد و شما در بازی هیچ صحنه ای را از دست نمی دهید . این مدل تلویزیون قابلیت اتصال به وای فای WiFi را دارد و می شود از این طریق به اینترنت وصل شوید و بر روی صفحه نمایش 55 اینچی وب گردی کنید.

امکانات هوشمند در تلویزیون ال جی مدل 55NANO803
اتصالات و پورت های ارتباطی در تلویزیون ال جی 4K مدل 55NANO803

تلویزیون ال جی مدل 55NAN0803 دارای پورت های متنوعی برای اتصال وسایل هوشمند به تلویزیون می باشد از جمله این پورت ها 4 پورت HDMI و 2 پورت USB می باشد . از طریق پورت HDMI می شود به وسیله کابل به تلویزیون وصل شد و از طریق پورت USB می توان فلش یا رم را به تلویزیون وصل کرد .مجهز به گیرنده های داخلی DVB_T2,DVB_C,DVB_S2 می باشد که شبکه های بسیار زیاد داخلی و خارجی را در دسترس ما قرار می دهد . 

از راه های غیر ارتباط مستقیم به تلویزیون ارتباط از طریق بلوتوث Blutooth می باشد و از راه دور لپ تاپ را می شود به تلویزیون وصل کرد یا اینکه گوشی را وصل کرد  و از محتوا و فیلم وعکس های خود بر روی صفحه نمایش تلویزیون با کیفیت تصویر 4k لذت برد. این مدل تلویزیون دارای پورت های آنتن RF و LAN می باشد. 

اتصالات و پورت های ارتباطی در تلویزیون ال جی 4K مدل 55NANO803
سخن آخر

شمایی که می خواهید تلویزیون 55 اینچ ال جی بخرید که کیفیت تصویر عالی و قیمت مناسبی داشته باشد مدل 55 اینچ NANO 803 جزء بهترین ها در نوع خود می باشد. این مدل دارای کیفیت تصویر Nano Cell 4k می باشد که نسبت به بقیه تلویزیون ها که 4k معمولی می باشد از کیفیت بالاتری بر خوردار است و تصاویر رنگ های فعال و پویا تری را خواهید داشت. طراحی ساده و ظریفی دارد که قاب باریکی و پایه های ظریفی را با خود دارد. صفحه نمایشی با زاویه دید گسترده را در دسترس بیننده قرار می دهد.

کیفیت صدایی برابر با 20 وات دارد که این کیفیت برای تلویزیونی برای این سایز کاملا مناسب می باشد. تلویزیون nano803 هوشمند است و به گوشی و وسایل هوشمند دیگر در منزل وصل می شود . سیستم عامل حرفه ای webOS دارد که دسترسی به دستیار های صوتی را فراهم می کند .سرعت رفرش 100 هرتزی برای کار با کنسول های بازی را دارد و سرعت رفرش تصاویر را هنگام بازی لذت بخش می کند. پورت های لازمه برای اتصالات به تلویزیون را با خود به همراه دارد و حتی مجهز به انواع گیرنده ها ی داخلی می باشد. برای خرید و مشاوره با کارشناسان فروش ما دراصلی کالا ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV 55NAN0803

مشخصات

مدل کامل
NANO 803
سری
NANO
سال ساخت
2021
کشور سازنده
ال جی
کشور مونتاژ کننده
اندونزی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
Edge LED
نور پس زمینه
دارد
کیفیت تصویر
4K NANO CELL
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160*3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
100 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
ورزشی
سینمایی
بازی
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
نوع سیستم عامل
WEBOS
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
داردر
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو شاخه ای
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
NANO803
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
تنظیمات حالت صدا
دارد
نسبت تصویر
16:9
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
Quad Core Processor
حسگر روشنایی
دارد
رنگ تقویت پویا
دارد
ویژگی های اسمارت
قابلیت اتصال به گوشی
هشدار ورزشی
قابلیت اتصال به بلوتوث
قابلیت اتصال به وای فای
جستجو صوتی
قابلیت ضبط
تنظیم صدا جادویی
دارد
اقلام همراه
کنترل هوشمند
کابل برق
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
NANO 803
سری
NANO
سال ساخت
2021
کشور سازنده
ال جی
کشور مونتاژ کننده
اندونزی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
Edge LED
نور پس زمینه

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K NANO CELL
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160*3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
100 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
ورزشی<br /> سینمایی<br /> بازی

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
WEBOS
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
داردر
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو شاخه ای
قابلیت نصب روی دیوار

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
NANO803
اشتراک گزاری هوشمند
تنظیمات حالت صدا
نسبت تصویر
16:9
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
Quad Core Processor
حسگر روشنایی
رنگ تقویت پویا
ویژگی های اسمارت
قابلیت اتصال به گوشی<br /> هشدار ورزشی<br /> قابلیت اتصال به بلوتوث<br /> قابلیت اتصال به وای فای<br /> جستجو صوتی<br /> قابلیت ضبط
تنظیم صدا جادویی
اقلام همراه
کنترل هوشمند<br /> کابل برق

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم