تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل 55NANO753

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 4K  مدل 55NANO753

  • دستیار های صوتی  Amazon,Alexa,Google 
  • گیرنده های داخلی DVB/_T2/DVB_C/DVB_S2 
  • دارای کیفیت 4k Nano Cell
  • رزولوشن 2160*3840
  •  پردازنده α5 AI Processor
  • دارای هوش مصنوعی ThinQ
  • سیستم عامل webOS
  • دو کانال صوتی 10 واتی
  • دارای قابلیت AI sound 
  • دارای پورت های  HDMI,USB 
  • سال ساخت 2021
  • سری 7
ادامه مطلبShow less
18,200,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV 55NANO753
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل 55NANO753

شرکت ال جی هر ساله سری جدیدی از تلویزیون های خود را وارد بازار می کند که به هر کدام امکانات و قابلیت هایی طبیعتا اضافه می کند در سال 2021 از تلویزیون های خود با کیفیت صفحه نمایش NANO CELL پرده برداری کرده است که کیفیتی عالی در صنعت صفحه نمایش می باشد که از تلویزیون هایی با کیفیت صصفحه 4K معمولی بالاتر است اما از به پای سری های OLED نمی رسد.

در واقع می شود گفت جزء تلویزیون های میانه می باشد که مناسب هر مکانی برای هر سلیقه ای می باشد. تلویزیون سری 7 نانو مدل 55NANO753 از پردازشگر عالی و حرفه ای α5 AI Processor 4K استفاده کرده است که قابلیت ارتقاء صدا و تصاویر را به تلویزیون می دهد . در واقع تصاویر بی کیفیت را پردازش می کند و با کیفیت فورکی به محضر دید بیننده می گذارد . 

در این مدل تلویزیون مدل 55NANO753 از فناوری نانو استفاده شده است که از ذرات نانو بهره برده و کنتراست تصاویر و رنگ ها را تقویت می کند و رنگ هایی زنده و پویا را ارائه می دهد. از قابلیت های عالی دیگری که این پردازشگر با خود دارد قابلیت HDR می باشد که از نسخه های HDR10 Pro و HLG Pro پشتیبانی می کند. که HDR10 Pro در بهبود رنگ ها و جزئیات رنگ ها در تصاویر موثر می باشد . قاب باریک در طراحی این مدل تلویزیون نانو 55 اینچ ال جی یکی از شاخص های مهم در ظاهر آن می باشد . 

همچنین از دو پایه شاخه ای تشکیل شده که در دو طرف تلویزیون قرار دارند این حالت کمترین امکان لرزش را فراهم می کند. تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل 55nano753 دارای سیستم عامل webOS می باشد که امکان دسترسی به دستیار های صوتی مانند Amazon,Alexa,Google را فراهم می کند و هم زمان امکان استفاده از هزاران فیلم و سریال را در درسترس کاربرانش قرار می دهد . این تلویزیون دارای قابلیت هوش مصنوعی ThinQ می باشد که امکان اتصال گوشی به تلویزیون را فراهم می کند و شما می توانید از این طریق وسایل هوشمند منزل خود را مدیریت کنید یا صفحه ای از برنامه های مورد نیاز خود را ایجاد کنید و هر زمان که خواستین به آن دسترسی سریع داشته باشید.

این مدل مجهز به ریموت کنترل جادویی می باشد و هر زمان نیاز داشتید با اسکرول کردن و استفاده از کلید های میان بر می توانید به هر آنچه که می خواهید دسترسی داشته باشید. از دیگر امکانات تلویزیون هوشمند ال جی مدل نانو 753 پورت های متنوع آن می باشد از جمله پورت HDMI,USB و پورت LAN , RF.در  ادامه با ما باشید با معرفی هر چه بهتر تلویزیون ال جی مدل 55NANO753 از سری 7 سال 2021. 

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل 55NANO753
طراحی ظریف تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل 55NANO753

در طراحی تلویزیون ال جی مدل 55NANO753 مانند بقیه سری های نانو ال جی از ظرافت خاصی استفاده شده است و ال جی LG باز هم علاوه بر کیفیت تصویر به ظاهر تلویزیون های خود اهمیت داده و تمام سعی خود را بر این داشته که سبکی ساده و مینیمال را بکار ببرد تا در دکوراسیون فضایی که تلویزیون را قرار می دهید خود نمایی کند. امکاناتی که در  طراحی  این مدل استفاده شده است که می توان به قاب خیلی باریک آن اشاره کرد  و همچنین دو پایه ظریف شاخه ای . که جدا از طراحی شیک و نازک از استحکام عالی برخوردار می باشد و به راحتی وزن تلویزیون 55 اینچی را بر روی خود تحمل می کند. این مدل قابلیت اتصال به دیوار را دارد و به راحتی قابل نصب بر روی دیوار می باشد . قبلا ها تلویزیون ها فقط امکان اتصال به دیوار یا قرار دادن بر روی میز را داشتن اما این مدل های جدید نانوسل امکان قرار گرفتن بر روی پایه های استند را دارند و می توانید با خرید جدا گانه این پایه ها تلویزیون را بر روی آن قرار داده و به هر جایی از اتاق که می خواهید آن را انتقال دهید.

طراحی ظریف تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل 55NANO753

کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی 4K مدل 55NANO753

در کیفیت تصویر تلویزیون ال جی مدل 55NANO753 از فناوری نانوسل NanoCell استفاده شده است که کیفیتی بالاتر از 4k معمولی می باشد در این مدل ذرات نانو با فیلتر کردن و بهبود رنگ ها طول موج هایی دقیق تر از حالت عادی را به نمایش می گذارند و تصاویری زنده و پویاتری را ارائه می دهند. در این مدل تلویزیون ال جی مدل 55nano753 از پردازشگر حرفه ای α5 AI Processor 4K استفاده شده است که این پردازشگر کیفیت را در  حد فورکی 4k بالا می برد و تصاویری با کیفیت 4k Nano Cell با رزولوشن 2160*3840 پخش می کند. 

این پردازشگر از نسل آلفا پنج از قابلیت HDR پشتیبانی می کند که این حالت خود شامل نسخه های HDR10 Pro و HLG Pro می باشد .HDR10 Pro با امکان بهبود نور در رنگ ها کوچکترین جزئیات را نشان می دهد و حس واقعی را در یک تصویر به نمایش می گذارد. در واقع HDR  باعث می شود شما هیچ صحنه ای را از دست ندهید حتی سایه ها را به وضوح به نمایش می گذارد. تلویزیون نانو753 با فناوری نانوسل و استفاده از قابلیت RGB رنگ های را بهبود می بخشد و رنگ های محو شده را فیلتر می کند تا رنگ هایی شفاف تر را به نمایش بگذارد و این در کیفیت رنگ تصاویر تاثیر بسزایی دارد و تصاویری نزدیک تر به واقعیت را نشان می دهد.همچنین  مجهز به حالت نمایشگر Film Maker Mode می باشد که در این حالت با فشار دادن دکمه تعیین شده برای این کار صحنه ها را  به  همان شکل که در ذهن کارگردان بوده را برای شما تداعی می کند.

این مدل از تلویزیون ال جی دارای سنسور کنترل روشنایی محیط می باشد و نور صفحه نمایشگر را طبق محیطی که در آن قرار دارید خواه تاریک یا روشن باشد تنظیم می کند درواقع از فناوری AI brightness control استفاده می‌کند و در این حالت سنسور نور تعبیه شده در صفحه قادر به اندازه‌ گیری میزان روشنایی اتاق است و پردازنده با توجه به آن رنگی را برای روشنایی بهینه نمایشگر تنظیم می‌کند. کنترل روشنایی توسط هوش مصنوعی و الگوریتم جبران پیکسل منجر به بهبود کنتراست خواهند شد. با امکان تنظیم روشنایی، محتوای HDR در بهترین حالت و سرشار از جزئیات و رنگ‌های دقیق به نمایش گذاشته می‌شود.

کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی 4K مدل 55NANO753
صدایی رسا و واضح در تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل 55NANO753

در کیفیت صدا تلویزیون ال جی مدل 55NANO753 همانند کیفیت تصویر از پردازنده α5 AI Processor بهره برده است و این پردازشگر در کیفیت صدا هم موثر می باشد از با استفاده از قابلیت حذف نویز صدا Clear Voice تمام نویز های موجود در صدا را حذف می کند.صدای قابل پخش در این مدل 20 وات است و این میزان برای تلویزیون 55 اینچی شاید به نظر خیلی زیاد نباشد که البته می توان برای داشتن صدایی بالاتر با اتصال از طریق بلوتوث Blutooth به ساندبار یا اسپیکر وصل شد.

با قابلیت Blutooth Surround Ready صدایی همانند حالت استادیوم را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید از تماشای مسابقات لذت برد. در این مدل تلویزیون ال جی سری 7 نانو با استفاده از پردازشگر نسل پنجم حالت فراگیر دارد و شما در هر جایی از اتاق نشسته باشید صدا را با همان وضوح خواهید شنید. همچنین این مدل با قابلیت AI sound صدا ها را شناسایی می کند و با پردازش افکت ها صدا را طبق ژانر در حال پخش تنظیم می کند .

صدایی رسا و واضح در تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل 55NANO753
امکانات هوشمند در تلویزیون ال جی مدل 55ANO753

این مدل مجهز به ریموت کنترل جادویی می باشد و هر زمان نیاز داشتید با اسکرول کردن و استفاده از کلید های میان بر می توانید به هر آنچه که می خواهید دسترسی داشته باشید.این از قابلیت های هوش مصنوعی موجود در تلویزیون می باشد.  تلویزیون ال جی مدل 55NANO753 دارای سیستم عامل webOS می باشد که  دسترسی به دستیار های صوتی Amazon,Alexa,Google را  با خود به همراه دارد . سیستم عامل webOS امکان اتصال به وای فای WiFi را دارد و به راحتی می شود به اینترنت دسترسی داشت و وب گردی کرد. برای شمایی که به مسابقات ورزشی علاقه مند هستید خبر خوبی داریم.

اگر در حال تماشای یک برنامه هستین و هم زمان در شبکه دیگر مسابقه ورزشی مورد علاقه شما پخش می شود می توانید با تنظیم گزینه هشدار ورزشی از نتایج مسابقه با خبر شوید و بازی را از دست ندهید. سرعت پردازش در این مدل تلویزیون برابر با 60 هرتز می باشد و در فیلم و بازی هایی با صحنه های سریع بسیار کاربردی می باشد و شما هیچ صحنه ای را از دست نخواهید داد.
با تنظیمات خود کار Game Optimizer می توانید بازی ها را به سطح بالاتری ارتقاء دهید و تصویر را به گونه ای تنظیم کنید که گرافیک و دید بهتری را برای شما به نمایش بگذارد و امکان بهتری را با توجه به نوع بازی فراهم کند. شما از طریق کابل های HDMI2.1 از امکانات عالی بهره ببرید و به شما امکان می‌دهند تا محتوای متحرک سریع را با وضوح بالاتر و گرافیک روان در اختیار داشته باشید و از بازی عالی لذت ببرید.

امکانات هوشمند در تلویزیون ال جی مدل 55ANO753
پورت ها و اتصالات در تلویزیون ال جی مدل 55NANO753

تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل 55NANO753 دارای پورت های بسیاری می باشد که در ارتباط وسایل هوشمند به تلویزیون موثر می باشد از جمله این پورت ها 3 عدد HDMI برای اتصال از مستقیم از طریق کابل و 2 عدد USB برای اتصال رم و فلش به تلویزیون می باشد. همچنین این مدل دارای امکان اتصال از طریق بلوتوث Blutooth می باشد می شود از این راه  می شود  محتویات خود بر روی صفحه نمایش 55 اینچی با کیفیت تصویر 4k Nano Cell لذت برد. این مدل دارای پورت ها ی RF ,LAN هم می باشد. از قابلیت های عالی این مدل تلویزیون وجود گیرنده های داخلی DVB/_T2/DVB_C/DVB_S2 می باشد که در تلویزیون به صورت سرخود وجود دارد. 

پورت ها و اتصالات در تلویزیون ال جی مدل 55NANO753
سخن آخر

برای شمایی که می خواهید   تلویزیون ال جی بخرید  سایز 55 جزء سایز های نرمال می باشد که در بیشتر فضا ها جوابگو خواهد بود. مدل 55NANO753 دارای قابلیت های عالی و قیمت مناسبی می باشد که از پردازشگر حرفه ای α5 AI Processor استفاده کرده که قابلیت ارتقاء صدا و تصویر را دارد. کیفیت تصویر تلویزیون 4k Nano Cell می باشد که از فناوری نانو استفاده شده است .

همچنین 20 وات صدا تولید می کند که قابلیت حذف نویز صدا را دارد. مجهز به سیستم عامل webOS می باشد دستیار های صوتی را در اختیارتان قرار می دهد همچنین هوش مصنوعی ThinQ را دارد که امکان اتصال به موبایل و مدیریت وسایل هوشمند موجود در منزل را از این طریق فراهم می کند. دارای کنترل جادویی هوشمند از راه دور نیز می باشد. گیرنده های داخلی را با خود دارد. برای خرید و مشاوره با کارشناسان فروش ما در اصلی کالا در  ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV 55NANO753

مشخصات

مدل کامل
55NANO753
سری
7
سال ساخت
2021
کشور سازنده
ال جی
کشور مونتاژ کننده
اندونزی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
LED
قطر صفحه نمایش (cm)
139.7
کیفیت تصویر
4K Nano Cell
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160*3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
حالت ورزشی.سینمایی.بازی
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2 عدد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
نوع سیستم عامل
webOS
حافظه داخلی (گیگابایت)
دارد
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو شاخه ای
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
300*300
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
ارتفاع :71.5
عمق :5.81
عرض:123.5
وزن با پایه (کیلوگرم)
15
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
NANO753PA
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
صدا بهینه ساز
دارد
نسبت تصویر
16:9
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
α5 AI Processor
حسگر روشنایی
دارد
ویژگی های اسمارت
قابلیت اتصال به گوشی
قابلیت مدیریت هم زمان دیگر وسایل هوشمند
هشدار ورزشی
حالت FILM MAKER MODE
تله تکست
جستجو صوتی
کنترل از راه دور جادویی
تنظیم صدا جادویی
دارد
اقلام همراه
ریموت کنترل.پایه رومیزی.کابل
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
55NANO753
سری
7
سال ساخت
2021
کشور سازنده
ال جی
کشور مونتاژ کننده
اندونزی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
LED
قطر صفحه نمایش (cm)
139.7

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K Nano Cell
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160*3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
حالت ورزشی.سینمایی.بازی

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2 عدد
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS
حافظه داخلی (گیگابایت)
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو شاخه ای
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
300*300

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
ارتفاع :71.5 <br /> عمق :5.81 <br /> عرض:123.5

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن با پایه (کیلوگرم)
15

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
NANO753PA
اشتراک گزاری هوشمند
صدا بهینه ساز
نسبت تصویر
16:9
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
α5 AI Processor
حسگر روشنایی
ویژگی های اسمارت
قابلیت اتصال به گوشی<br /> قابلیت مدیریت هم زمان دیگر وسایل هوشمند<br /> هشدار ورزشی<br /> حالت FILM MAKER MODE<br /> تله تکست<br /> جستجو صوتی<br /> کنترل از راه دور جادویی
تنظیم صدا جادویی
اقلام همراه
ریموت کنترل.پایه رومیزی.کابل

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم