تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل OLED 65G2

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 4K مدل OLED 65G2

  • دستیار های صوتی Alexa,Amazon,Google
  • گیرنده داخلی DVB_T/DVB_C/DVB_S2
  • پردازشگر  α9 Gen 5 AI Processor 4K
  • دارای 4 پورت HDMI و 2 پورت USB
  • قابلیت Al Brightness Control
  • سیستم عامل webOS 22
  • رزولوشن 2160*3840
  • کیفیت تصویر4k UHD
  • سال ساخت 2022
  •  پنل Evo OLED
  • ساخت کره 
  • سری G2
ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV OLED 65G2
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل OLED 65G2

به تلویزیون های ال جی هر سری امکانات و قابلیت های جدیدی اضافه می شود . بالاترین مدل های ال جی LG شامل مدل های OLED می باشد که کیفیت تصویری بالاتر از4K معمولی و NANO CELL ها دارند و جدا از کیفیت تصویر دارای امکانات عالی دیگری هم از جمله هوشمند بودن و امکان ارتقاء صدا و تصویر را هم دارد. سری G2 از OLED های ال جی در سال 2022 برنده جایزه بهترین نوآوری ECS در ساخت و طراحی دسته های بازی می باشد

این برای کسانی که به بازی علاقه مند هستن و گیمر می باشند یک خبر عالی می باشد . تفاوت مدل C2 و G2 در این است که با توجه به اینکه هر دو این مدل ها جزو پیشرفته ‌ترین تلویزیون های ال جی هستند و همچنین هر دو از پنل Evo OLED بهره می برند باید گفت رقابت تنگا تنگی دارند. به گفته خود ال جی تلویزیون G2 می تواند 10 درصد روشنایی بیشتری ارائه بدهد. در طرف دیگر مدل C2 بیشتر برای گیمینگ ساخته شده ولی G2 برای استفاده هنری و کلاسیک تولید شده است. تلویزیون ال جی 65 اینچ مدل OLED 65G2 دارای پردازشگر فوق حرفه ای α9 Gen 5 AI Processor 4K می باشد .

این مدل از سیستم عامل webOS 22 استفاده کرده که قابلیت دستیار های صوتی مانند Alexa,Amazon,Google را  با خود به همراه دارد و هر چیزی در لحظه به آن نیاز دارید را می توان  فوری سرچ کنید . همچنین مجهز به ریوت کنترل جادویی می باشد که از راه دور به صورت صوتی هم کار می کند. این مدل تلویزیون مجهز به تعدادی از پورت های متنوع می باشد از جمله HDMI,USB,LAN,RF . همچنین امکان اتصال یه وای فای WiFi را دارد که می شود به اینترنت دسترسی پیدا کرد 

این پردازنده با تجزیه و تحلیل داده ها تصاویر بی کیفیت را پردازش می کند و تصور با کیفیت 4K  را پخش می کند . تلویزیون 65 اینچ از سری OLEDG2 دارای یک طراحی کاملا ظریف می باشد از یک بدنه خیلی نازک با قطری در حد ضخامت یک گوشی هوشمند و نازک  تشکیل شده است که از یک فریم ظریف مشکی استفاده شده که به سختی قابل مشاهده می باشدکه با  پایه نقره ای رنگ کاملا با هم جور شده اند  که تلویزیون 65 اینچی را به راحتی بر روی خود قرار داده است . دارای بلندگو در دو طرف خود می باشد که 60 وات  صدای نرمال را ایجاد می نماید  یک صدایی عالی برای تلویزیون 65 اینچی می باشد. این مدل از تلویزیون شامل تلویزیون های اسمارت Smart می باشد که از هوش مصنوعی ThinQ استفاده شده که امکان اتصال گوشی به تلویزیون و مدیریت هم زمان تمام وسایل هوشمند خانه را امکان پذیر می کند.

. امکان اتصال از طریق بلوتوث Blutooth را دارد می توان به گوشی و ساندبار وصل شد. مجهز به انواع گیرنده داخلی DVB_T/DVB_C/DVB_S2 می باشد . در ادامه با ما باشید با معرفی بیشتر این محصول عالی از سریOLED های شرکت ال جی.

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل OLED 65G2
طراحی زیبا و شکیل تلویزیون 65 اینچی ال جی مدل OLED 65G2

ال جی LG همیشه در طراحی تلویزیون های خود از حساسیت خاصی استفاده کرده است و به طراحی جدا از کیفیت تصویر و امکانات توجه خاصی کرده است . سری های OLED ال جی که جزء آخرین سری از محصولات ال جی در تلویزیون می باشند طراحی ظریف و نازکی دارند و یکی از دلایل قیمت بالای آن ها می تواند همین نازکی کار باشد . تلویزیون 65 اینچی مدل OLED 65G2 قاب باریک آن توجه شما را به خود جلب می کند که البته این فریم در حدی کم کار شده است که می توان گفت فریمی دیده نمی شود  و این یک نقطه مثبت برای صفحه نمایش است چون زاویه دید بسیاری را در اختیار بیننده قرار می دهد و این باعث می شود تمام تمرکز بر روی صفحه نمایش باشد و محیط اطراف تمرکز شما را بهم نریزد.

در این مدل تلویزیون ها علاوه بر نصب کردن بر روی دیوار امکان قرارگیری بر روی میز و استند ها را دارد و هر کجایی از فضا که خواستید به راحتی جا به جا کنید. این مدل از تلویزیون ال جی مجهز به ریموت کنترل جادویی می باشد که به گونه اصولی طراحی شده است و در دست گرفتن آن به مدت طولانی به هیچ وجه دست را خسته نمی کند . پایه های یک تیکه  این قابلیت را دارند که بر روی میز کوچک هم امکان قرار گیری دارند . 

طراحی پایه این مدل از تلویزیون الجی از یک پایه مستطیل شکل نقره ای در وسط کار استفاده شده است کامل ظریف و به روز می باشد و جدا از ظرافت از مقاومت عالی برخوردار است که  تلویزیونی با ابعاد 65 اینچ با وزن 32 کیلوگرمی را بر روی خود تحمل می کند و هیچ گونه لرزشی ندارد. قسمت  پشتی تلویزیون کاملا صاف است برای نصب آن بر روی دیوار مشکلی پیدا نمی کنید .

طراحی زیبا و شکیل تلویزیون 65 اینچی ال جی مدل OLED 65G2

کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل OLED 65G2

در این مدل از فناوری OLED استفاده شده است که تصاویری با حالت زنده و پویا تری نسبت به 4K معمولی را دارد و مخاطب خود را جزئی از صحنه های این تصویر حس می کند. این مدل تلویزیون دارای قابلیت Wide Viewing Angle می باشد که زاویه دید بازتری  را در اختیار بیننده قرار می دهد که محدودیتی برای زاویه نشستن شما روبروی تلویزیون قرار نمی دهد . 

در تلویزیون ال جی مدل OLED 65G2 از یک پنل Evo OLED استفاده شده است که کیفیت تصویر4k UHD را با خود دارد. این مدل تلویزیون مجهز به پردازنده فوق حرفه ای α9 Gen 5 AI Processor 4K می باشد که این پردازشگر تصاویر و داده های تلویزیون را پردازش و تجزیه و تحلیل می کند و تصاویری با کیفیت 4k OLED با رزولوشن 2160*3840 را به نمایش می گذارد .

به واسطه این پردازشگر امکانات عالی به کیفیت تصویر این مدل اضافه شده است که از جمله این امکانات پشتیبانی از قابلیت HDR و HDR10 Pro,HLG Pro,Dolby Vision می باشد که در تقویت کنتراست رنگ ها و افزایش دامنه رنگ ها موثر می باشد و هر تلویزیونی از این قابلیت پشتیبانی می کند بسیار عالی برای تماشای فیلم هایی با صحنه های تاریک می باشد . قابلیت Al Brightness Control در این تلویزیون جهت تنظیم میزان نور صفحه نمایش با توجه به نور محیط به کمک هوش مصنوعی به کار می رود و به صورت خود نور صفحه نمایش را تنظیم می کند.

از امکانات دیگری که در ارتقاء کیفیت تصویر موثر می باشد وجود تکنولوژی Billion Rich Color می باشد که طیف گسترده ای از رنگ ها را در اختیار قرار می دهد تا امکان نشان دادن رنگ های اصلی و نزدیک به واقعیت را فراهم کند. این مدل تلویزیون فاقد نور پس زمینه می باشد و در واقع با تنظیم نور پیکسل های خود Pixle Level Dimming نور های صفحه نمایش را تنظیم می کند و نور عالی را به نمایش می گذارد. این مدل تلویزیون مجهز به حالت Film Maker Mode است و شما تنها با فشار دادن یک دکمه صفحه نمایش را در حالتی قرار می دهید که در ذهن سازنده برنامه بوده است. این مدل دارای قابلیت Motion Pro است که تمام صحنه ها و حاشیه ها را پر رنگ تر نشان می دهد و شما هیچ صحنه ای را از دست نمی دهید.

کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل OLED 65G2
صدای رسا و واضح در تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل OLED 65G2

در کیفیت صدای تلویزیون ال جی مدل OLED 65G2 با توجه به پردازنده α9 Gen 5 کیفیت صدایی عالی را خواهید داشت زیرا در ارتقاء صدا کاملا موثر می باشد و صدایی عالی را ارائه می دهد. این مدل تلویزیون دارای 2 بلندگو می باشد که هر کدام 30 وات صدا دارد و  شما احتیاجی به استفاده از اسپیکر و ساندبار ندارید و  این برای یک تلویزیون با این عظمت عالی می باشد . 

همچنین این مدل قابلیت حذف نویز صدا Clear Voice را دارد تمام صدا های اضافی را از بین می برد و شما در هنگام شنیدن صدای برنامه در حال پخش یک صدای واضح خواهید شنید. از قابلیت های عالی که این پردازشگر با خود دارد وجود Dolby Atmos می باشد که صدایی فراگیر و همه جانبه را پخش می کند و شما هر جایی از اتاق نشسته باشید صدا را با همان وضوح خواهید شنید.     

صدای رسا و واضح در تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل OLED 65G2
امکانات هوشمند در تلویزیون ال جی مدل OLED 65G2

تلویزیون هوشمند ال جی مدل OLED 65G2  دارای حالت Home Dashbord می باشد و شما می توانید یک صفحه شخصی برای خود بسازید و تمام برنامه های مورد نظر خود را بر روی آن دسته بندی کنید و هر زمان نیاز داشتید به آن دسترسی سریع داشته باشید از این امکان می توانید برای همه اعضای خانواده استفاده کنید و برای هر کدام یک صفحه جدا در نظر بگیرید. این قابلیت به واسطه سیستم عامل  webOS 22 امکان پذیر می باشد که در این مدل تلویزیون استفاده می شود .

تلویزیون ال جی مدل OLED 65G2 دارای ریموت کنترل جادویی می باشد و تنها با فشار دادن دکمه میکروفون می توانید به صورت صوتی تلویزیون خود را مدیریت کنید و آن را خاموش و روشن کنید و حتی کانال ها را عوض کنید.این سیستم عامل امکان دسترسی به دستیار های صوتی Alexa,Amazon,Google را فراهم می کند و می توان به راحتی به فیلم و سریال ها و برنامه های بسیاری دسترسی داشت.

تلویزیون مدل OLED 65G2 هوشمند می باشد و امکان اتصال به اینترنت و گوشی را با خود دارد . همچنین این مدل تلویزیون امکان اتصال به وای فای WiFi را دارد و از این طریق می توان از صفحه نمایش تلویزیون به صورت صفحه لپ تاپ استفاده کرد و به راحتی به اینترنت وصل شد و با لذت وب گردی کنید. تلویزیون ال جی مدل OLED 65G2 دارای قابلیت هشدار ورزشی است که به واسطه هوش مصنوعی به کار رفته در این مدل می باشد .

امکانات هوشمند در تلویزیون ال جی مدل OLED 65G2
اتصالات و پورت های تلویزیون ال جی 4K مدل OLED 65G2

در تلویزیون ال جی OLED 65G2 از پورت های بسیار متنوعی استفاده شده است که امکان اتصال سریع را به ما می دهد از جمله این اتصالات وجود 4 عدد  HDMI و 3 عدد  USB می باشد که قابلیت اتصال مستقیم را به ما می دهد. همچنین امکان اتصال از طریق بلوتوث Blutooth را برای ما فراهم می کند و می توان گوشی  یا هر وسیله بلوتوث دار دیگر به راحتی به صفحه تلویزیون وصل کرد و از محتویات خود بر روی صفحه نمایش 65 اینچی لذت برد. این مدل دارای پورت RF,LAN نیز می باشند و خروجی هدفون نیز دارد. وجود  گیرنده های داخلی DVB_T/DVB_C/DVB_S2 از بهترین امکانات این مدل می باشد که کارایی عالی دارد.

اتصالات و پورت های تلویزیون ال جی 4K مدل OLED 65G2
سخن آخر

در آخر اگر قصد خرید تلویزیون ال جی از مدل های OLED را دارید سریG2 ازامکانات صوتی و تصویری عالی برخوردار می باشد و آخرین مدل موجود در بازار در سال 2022 می باشد و تمام امکاناتی که مدل نظر یک خریدار می باشد را با خود دارد. جزء تلویزیون های هوشمند است و سیستم عامل webOS دارد.امکان اتصال به گوشی و وای فای و دسترسی به دستیار های صوتی را دارد. طراحی ساده و مینیمالی دارد که در زیبایی دکوراسیون شما تاثیر فوق العاده ای دارد. برای خرید و مشاوره با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV OLED 65G2

مشخصات

مدل کامل
OLED 65G2
سری
G2
سال ساخت
2022
کشور سازنده
ال جی
کشور مونتاژ کننده
کره
اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
نوع صفحه نمایش
OLED
نوع پنل
Evo OLED
کیفیت تصویر
4K UHD
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160*3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
توان خروجی صدا (وات)
60
تعداد کانال های صوتی
4.2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
نوع سیستم عامل
WEBOS 22
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
3
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
مستطیل شکل
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
300*300
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1441 × 82.1 × 24.3
وزن با پایه (کیلوگرم)
22.8
منبع تغذیه
AC 120V, 50/60Hz
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
OLED 65G2
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
سایر تو ضیحات صدا
AI Acoustic Tuning
AI Sound Pro
Dolby Atmos Dolby Audio
OLED Surround، LG Sound Sync
نسبت تصویر
16:9
سایر ویژگی های تصویر
AI Brightness Control
AI Picture Pro/AI Upscaling
Colour display bits / Billion Rich Colours
Dynamic Tone Mapping Pro
OLED Motion
Perfect Black
Perfect Colour
Pixel Dimming
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
Wi-Fi Certified 802.11ac
پردازنده مرکزی
α9 Gen 5 AI Processor 4K
ولتاژ ورودی برق
115W
حسگر روشنایی
دارد
ویژگی های اسمارت
AI Home، Airplay2، Apple Homekit،
Art Gallery
Discover music
Home Dashboard
Intelligent Edit
Multi View
Screen Share
Sports Alert
Dolby Vision
دارد
اقلام همراه
پایه.ریموت کنترل. دفترچه راهنما
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
OLED 65G2
سری
G2
سال ساخت
2022
کشور سازنده
ال جی
کشور مونتاژ کننده
کره

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
نوع صفحه نمایش
OLED
نوع پنل
Evo OLED

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K UHD
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160*3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
60
تعداد کانال های صوتی
4.2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
WEBOS 22
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
3
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
مستطیل شکل
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
300*300

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1441 × 82.1 × 24.3

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن با پایه (کیلوگرم)
22.8

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 120V, 50/60Hz

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
OLED 65G2
اشتراک گزاری هوشمند
سایر تو ضیحات صدا
AI Acoustic Tuning<br /> AI Sound Pro<br /> Dolby Atmos Dolby Audio<br /> OLED Surround، LG Sound Sync
نسبت تصویر
16:9
سایر ویژگی های تصویر
AI Brightness Control<br /> AI Picture Pro/AI Upscaling<br /> Colour display bits / Billion Rich Colours<br /> Dynamic Tone Mapping Pro<br /> OLED Motion<br /> Perfect Black<br /> Perfect Colour<br /> Pixel Dimming
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
Wi-Fi Certified 802.11ac
پردازنده مرکزی
α9 Gen 5 AI Processor 4K
ولتاژ ورودی برق
115W
حسگر روشنایی
ویژگی های اسمارت
AI Home، Airplay2، Apple Homekit،<br /> Art Gallery<br /> Discover music<br /> Home Dashboard<br /> Intelligent Edit<br /> Multi View<br /> Screen Share<br /> Sports Alert
Dolby Vision
اقلام همراه
پایه.ریموت کنترل. دفترچه راهنما

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم