تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل OLED 65C2

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 4K مدل OLED 65C2

  • دارای  فناوری Al Brightness Control
  • دارای گیرنده DVB_T2/DVB_C/DVB_S2
  • کیفیت  تصویر 4k Ultra HD
  • دارای پنل Evo OLED
  • رزولوشن 2160*3840
  • سیستم عامل webOS 22
  • مجهز به هوش مصنوعی ThinQ
  • پردازنده α9 Gen 5 AI Processor
  • دارای 2 کانال صوتی 20 واتی
  • قابلیت حذف نویز صدا Clear Voice
  • سال ساخت 2022
  • ساخت کره
  • سری C

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV OLED 65C2 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 65 اینچ OLED مدل OLED 65C2

سری های OLED همیشه در بازار خواهان خاص خود را داشته اند و افراد خاصی از آن استقبال کرده اند چون جدا از کیفیت عالی قیمت بالاتری نسبت به ما بقی مدل ها داشته اند. تلویزیون ال جی 65 اینچ مدل OLED 65C2 از تولیدات سال 2022 می باشند که برنده جایزه نوآوری CES برای دسته های بازی عالی بوده است و از بهترین تلویزیون ها برای گیمینگ می باشد و این یعنی جزء تلویزیون های هوشمند می باشد و از هوش مصنوعی ThinQ بهره می برد. هوش مصنوعی در این تلویزیون امکان اتصال به گوشی را فراهم می کند همچنین امکان مدیریت هم زمان وسایل هوشمند دیگر را در منزل فراهم می کند.

در تلویزیون OLED 65C2 از پردازنده α9 Gen 5 AI Processor استفاده شده که امکانات عالی و حرفه ای را در اختیار تلویزیون قرار می دهد. این پردازشگر تصاویر را آنالیز می کند  و تصاویر با کیفیت 4k Ultra HD با رزولوشن 2160*3840 را ارائه می دهد. این مدل دارای پنل Evo OLED می باشد. این مدل از HDR با نسخه های HDR10 Pro,HLG Pro,Dolby Vision پشتیبانی می کند که در بالابردن کنتراست تصاویر و شدت بخشیدن به رنگ ها موثر می باشد و رنگ هایی با وضوح بیشتر را در اختیار بیننده قرار می دهد.

این مدل از تلویزیون ال جی دارای سیستم عامل webOS 22 می باشد که امکان دسترسی به دستیار های صوتی Alexa و Google را فراهم می کند. این مدل فاقد نور پس زمینه می باشد با تنظیم کنتراست روشنایی در هزاران پیکسل خود روشنایی صفحه را تنظیم می کند. تلویزیون ال جی مدل OLED 65C2 از یک قاب فوق باریک نقره ای تیره ساخته شده است و بدون فریم می باشد که زاویه دید عالی را در اختیار بیننده قرار می دهد.

همچنین مجهز به یک پایه مستطیل شکل نقره ای رنگ ظریف می باشد که در وسط قرار دارد و تعادل تلویزیون 65 اینچی را به راحتی حفظ کرده است. تلویزیون  ال جی مدل OLED 65C2 دارای 2 کانال صوتی می باشد که در مجموع 40 وات صدای عالی و بدون نویز را پخش می کند و با قابلیت Al Suond Pro صدایی همانند صدای استادیوم را در اختیار شما می گذارد و این ها همه از داشتن پردازشگر نسل آلفا 9 می باشد.

این مدل مجهز به پورت های بسیاری می باشد از جمله پورت HDMI,HDMI2,USB,LAN,RF می باشد که امکان اتصال مستقیم از طریق کابل ها را فراهم می کند . این مدل همچنین مجهز به اتصال از طریق وای فایWiFi و بلوتوث Blutooth می باشد. در این تلویزیون دارای گیرنده DVB_T2/DVB_C/DVB_S2 می باشد. در ادامه با ما باشید با آشنایی هر چه بیشتربا تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل OLED 65C2 از سال ساخت 2022.

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 65 اینچ OLED مدل OLED 65C2
طراحی بی نظیر تلویزیون ال جی 65 اینچ مدل OLED 65C2

در طراحی پایه این مدل از OLED ها از یک پایه مستطیل شکل نقره ای در وسط استفاده شده است که با صفحه مشکی رنگ تلویزیون ظاهری عالی را تداعی می کند و به راحتی تلویزیون 65 اینچی را با وزن 14.7 کیلوگرمی را بر روی خود حفظ می کند و هیچ گونه لرزشی ندارد. صفحه نمایش تلویزیون قطر بسیار کمی دارد و اندازه پهنای یک انگشت ضخامت دارد  و همچنین یک فریم نازک مشکی دارد که قابل دید نیست و بدون فریم محسوب می شود و در قسمت پشتی یک جعبه نازک طراحی شده برای قرار گیری پورت ها و قطعات می باشد که البته ضخامت کمی دارد و در زمان اتصال به دیوار فاصله زیادی را ایجاد نمی کند. این مدل امکان قرار گیری بر روی میز و همچنین پایه های حالت گالری را دارد. 

طراحی بی نظیر تلویزیون ال جی 65 اینچ مدل OLED 65C2

کیفیت تصویر بی نظیر در تلویزیون ال جی 4K مدل OLED 65C2

در کیفیت تصویر تلویزیون ال جی مدل OLED 65C2 ازیک پنل Evo OLED استفاده شده است . در این تلویزیون 65 اینچی ال جی پردازنده حرفه ای α9 Gen 5 AI Processor استفاده شده است که در ارتقاء تصاویر بی کیفیت کاملا موثر می باشد تصاویری با کیفیت 4k Ultra HD با رزولوشن 2160*3840 پخش می کند. 

 از قابلیت هایی که پردازشگر α9 Gen 5 در کیفیت تصویر با خود دارد فناوری Al Brightness Control می باشد که جهت میزان روشنایی نور صفحه نمایش با توجه به شرایط نور محیط می باشد. مثلا شما هر زمان در محیطی پر از نور در حال تماشای فیلمی با صحنه های تاریک باشید نور صفحه به کمک هوش مصنوعی نور محیط را آنالیز می کند و نور صفحه نمایش را برای شما تنظیم می کند تا چشم هایتان اذیت نشود و از دیدن فیلم با نور واقعی خود لذت ببرید. از قابلیت ها ی تصویری دیگری که در ارتقاء کیفیت تصویر در تلویزیون OLED ال جی موثر می باشد

تکنولوژی Billion Rich Colors می باشد که طیف گسترده ای از رنگ ها را در اختیار قرار می دهد تا رنگ ها را نزدیک تر به واقعیت ببینید و بهتر با تصویر ارتباط بر قرار کنید. در کیفیت تصویر تلویزیون ال جی مدل OLED 65C2 از قابلیت Perfect Black استفاده شده است که جهت تقویت کنتراست و نشان دادن رنگ های مشکی عمیق تر به کار می رود و نقاط تیره درخشان تر مشاهده می شود. از امکانات خاص تلویزیون ها ی OLED وجود زاویه دید بالا Wide Viewing Angle می باشد و شما در هر زاویه ای به صفحه نمایش تلویزیون نگاه کنید تصویر را با همان وضوحی که در روبرو نشسته اید خواهید دید.

پشتیبانی از HDR  و  HDR10 Pro,HLG Pro,Dolby Vision از بهترین ویژگی ها برای ارائه یک کیفیت تصویر خوب می باشد که در تلویزیون های ال جی مخصوصا سری OLED وجود دارد . در این شرایط می توانید فیلم های خشن و تاریک با دالان های تاریک را به وضوح مشاهده کنید و از دیدن آن لذت ببرید. 

کیفیت تصویر بی نظیر در تلویزیون ال جی 4K مدل OLED 65C2
کیفیت صدای واضح و رسا در تلویزیون ال جی مدل OLED 65C2

در کیفیت صدای تلویزیون ال جی مدل OLED 65C2 با توجه به وجود پردازنده α9 Gen 5 AI Processor از قابلیت های صوتی بالایی برخوردار می باشد که در ارتقاء صدا کاملا موثر می باشد. از جمله این قابلیت ها Clear Voice می باشد که حذف نویزها ی اضافی را انجام می دهد و صدایی رسا و واقعی را پخش می کند. در این مدل تلویزیون 65 اینچ ال جی از 2 بلندگو استفاده شده است که در مجموع 40 وات صدای رسا را در دسترس قرار می دهد.

این مدل از تلویزیون OLED دارای حالت صدای فراگیر می باشد که صدا را در کل یک فضا داخلی به صورت یکسان پخش می کند.  این مدل دارای قابلیت Blutooth Surround Ready یا همان بلوتوث فراگیر می باشد و می توان از طریق بلوتوث به اسپیکر یا ساندبار وصل شد و صدایی همه جانبه و بالاتر را تجربه کرد.

کیفیت صدای واضح و رسا در تلویزیون ال جی مدل OLED 65C2
سیستم عامل و امکانات هوشمند تلویزیون ال جی مدل OLED 65C2

با کمک Home Dashbord یک صفحه شخصی برای خود تنظیم کنید که از برنامه های مورد علاقه شما تشکیل شده است و هر زمان خواستید به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید حتی این امکان را دارید به تعداد افراد خانواده برای هر کدام یک صفحه درست کنید این از قابلیت های عالی سیستم عامل WEBOS می باشد . حال متوجه شدید که تلویزیون ال جی مدل OLED 65C2 مجهز به سیستم عامل webOS 22 می باشد. به دلیل وجود همین سیستم عامل امکان دسترسی به دستیار های صوتی Google Assistant، Alexa، Apple Airplay2 و Homekit را دارید و به راحتی امکان سرچ کردن و یا تماشای برنامه های دیگر را دارید. 

تلویزیون هوشمند ال جی مدل OLED 65C2 جزء تلویزیون هایی است که از هوش مصنوعی ThinQ بهره برده و هم زمان قابلیت های هوشمند عالی را در اختیار ما قرار می دهد. از جمله این امکانات قابلیت اتصال گوشی ها به تلویزیون می باشد . شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که حالا اتصال به گوشی چه مزیتی می تواند داشته باشد . پاسخ بسیار راحت است .

  از این طریق می توانید به مدیریت هم زمان تمام وسایل هوشمند خانه دسترسی داشته باشید و از راه دور آن ها را کنترل کنید. این مدل تلویزیون یک محصول عالی برای گیمر ها می باشد چون امکانات عالی را در اختیار آن ها قرار می دهد و مدل C2 مناسب برای بازی می باشد و در طراحی دسته بازی در سال 2022 برنده جایزه بهترین نوآوری از CES شده است. سرعت رفرش در این مدل برابر با 120 هرتز می باشد که اگر گیمر نیستید زیاد فایده ای برایتان نخواهد داشت .

این سیستم عامل امکان اتصال به وای فای WiFi را فراهم کرده  و اگر علاقه مند به وب گردی هستید و می توان از طریق تلویزیون به اینترنت دسترسی داشت و بر روی صفحه نمایش 65 اینچی به راحتی وب گردی کنید. تلویزیون OLED ال جی یک ریموت کنترل جادویی دارد که می شود با فشار دادن دکمه میکروفون به صورت صوتی صدا را کم و زیاد کرد یا شبکه ها را عوض کرد.  هشدار ورزشی یکی ازجالبترین قابلیت های این تلویزیون است که امکان گزارش رخدادهای ورزشی را به ما می دهد .

سیستم عامل و امکانات هوشمند تلویزیون ال جی مدل OLED 65C2
اتصالات در تلویزیون ال جی مدل OLED 65C2

تلویزیون ال جی LG TV دارای پورت های مفید و کاربردی بسیاری می باشد که راه های زیادی را برای اتصال به تلویزیون در اختیار کاربر قرار می دهد.این مدل همچنین  مجهز به گیرنده های داخلی DVB_T2/DVB_C/DVB_S2 می باشد. همچنین 4  اتصال  HDMI برای اتصال از طریق کابل و 3 اتصال  USB برای اتصال فلش و رم ها به تلویزیون . امکان اتصال از راه دور از طریق بلوتوث Blutooth را دارد و می توان گوشی یا لپ تاپ خود را به صفحه نمایش 65 اینچی وصل کرد و محتویات آن ها با کیفیت OLED 4K لذت برد. در این مدل می توان از RF,LAN استفاده کرد و لذت برد . 

اتصالات در تلویزیون ال جی مدل OLED 65C2
سخن آخر

امکان خرید تلویزیون ال جی OLED را دارید و دنبال یک صفحه نمایش با کیفیت 4K OLED هستید این مدل شما را از این خواسته بی نیاز می کند و البته که در کنار کیفیت تصویر عالی از هوش مصنوعی استفاده کرده که امکانات هوشمند عالی را در اختیارتان قرار می دهد و می توانید به گوشی و اینترنت نیز وصل شوید. به خاطر سیستم عامل webOS که دارد نیز امکان دسترسی به دستیارهای صوتی را برایتان فراهم می کند.

طراحی ساده و شیکی دارد و در زیبایی دکوراسیون شما قطعا موثر می باشد و از دیدن آن لذت خواهید برد. برای کسانی که به بازی علاقه دارند می توانند این تلویزیون را جزء انتخاب های خود قرار دهند چون برای بازی کارایی عالی دارد و سرعت رفرش 120 هرتزی که دارد باعث می شود شما هیچ صحنه ای را از دست ندهید و از بازی کردن نهایت لذت را ببرید. برای خرید و مشاوره در مورد این محصول با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV OLED 65C2 2022

مشخصات

مدل کامل
OLED 65C2
سری
C
سال ساخت
2022
کشور سازنده
ال جی
کشور مونتاژ کننده
کره
اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
نوع صفحه نمایش
OLED
نوع پنل
Evo OLED
کیفیت تصویر
4k Ultra HD
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160*3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
HDR/CINEMA HDR/ FILMMAKER MODE/ DOBY VISION Q/ MAGIC EXPLORER
توان خروجی صدا (وات)
40 وات
تعداد کانال های صوتی
2.2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
Dolby vision
Dolby atmos
Bluetooth Surround Ready
نوع سیستم عامل
webOS 22
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
3
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
مستطیل شکل
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1441 × 826 × 45.1
وزن با پایه (کیلوگرم)
16.5
منبع تغذیه
100-240V AC 50/60 Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
OLED C2
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
نسبت تصویر
16:9
سایر ویژگی های تصویر
AI Brightness Control
AI Picture Pro/AI Upscaling
Dynamic Tone Mapping Pro
OLED Motion
Perfect Black
Perfect Colour
Pixel Dimming
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
Wi-Fi 802.11ac
پردازنده مرکزی
α9 Gen 5 AI Processor
ولتاژ ورودی برق
115 وات
حسگر روشنایی
دارد
ویژگی های اسمارت
AI Home، Airplay2، Apple Homekit،
Art Gallery
Screen Share
Sports Alert، LG Channels
Dolby Vision
دارد
تنظیم صدا جادویی
دارد
اقلام همراه
پایه.ریموت کنترل. کابل.دفترچه راهنما
ابعاد پایه نصب تلویزیون vesa
300*200
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
OLED 65C2
سری
C
سال ساخت
2022
کشور سازنده
ال جی
کشور مونتاژ کننده
کره

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
نوع صفحه نمایش
OLED
نوع پنل
Evo OLED

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4k Ultra HD
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160*3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
HDR/CINEMA HDR/ FILMMAKER MODE/ DOBY VISION Q/ MAGIC EXPLORER

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
40 وات
تعداد کانال های صوتی
2.2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
Dolby vision<br /> Dolby atmos <br /> Bluetooth Surround Ready

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS 22
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
3
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
مستطیل شکل
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1441 × 826 × 45.1

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن با پایه (کیلوگرم)
16.5

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
100-240V AC 50/60 Hz
حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
OLED C2
اشتراک گزاری هوشمند
نسبت تصویر
16:9
سایر ویژگی های تصویر
AI Brightness Control<br /> AI Picture Pro/AI Upscaling<br /> Dynamic Tone Mapping Pro<br /> OLED Motion<br /> Perfect Black<br /> Perfect Colour<br /> Pixel Dimming
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
Wi-Fi 802.11ac
پردازنده مرکزی
α9 Gen 5 AI Processor
ولتاژ ورودی برق
115 وات
حسگر روشنایی
ویژگی های اسمارت
AI Home، Airplay2، Apple Homekit،<br /> Art Gallery<br /> Screen Share<br /> Sports Alert، LG Channels
Dolby Vision
تنظیم صدا جادویی
اقلام همراه
پایه.ریموت کنترل. کابل.دفترچه راهنما
ابعاد پایه نصب تلویزیون vesa
300*200

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم