ماشین لباسشویی ال جی 12 کیلویی مدل WFV1214BST1

مشخصات کلی لباسشویی ال جی 12 کیلویی مدل V12

  • دسترسی به دستیار های صوتی Google و Alexa
  • دارای سیستم بخارشو Steam™ technology
  • موتور اینورترInverter Direct Drive 
  • دارای هوش مصنوعی ThinQ 
  • ظرفیت دیگ 12 کیلوگرم
  • رنگ سفید و دودی
  • قابلیت ADD Aitm
  • قابلیت AI DD™ 
  • سال ساخت 2021
  • ساخت کره مونتاژ چین

ادامه مطلبShow less
34,600,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

مرجع:
WASHING MACHINE LG WFV1214BST1
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی ماشین لباسشویی ال جی 12 کیلویی مدل WFV1214BST1

ماشین لباسشویی های ال جی از امکانات عالی نسبت به سایر ماشین لباسشویی های هم رده خود دارند که آن ها را از سایر لباسشویی ها متمایز می کند. موتور بیشتر مدل ها گیربکسی می باشد همچنین مجهز به موتور اینورترInverter Direct Drive می باشند که کاملا کم مصرف می باشند. در حال حاضر ال جی سری جدیدی از لباسشویی های خود را وارد بازار کرده است که این لباسشویی ها با نام سری V شناخته می شوند . سری ها ی V کاملا هوشمند می باشند و به هوش مصنوعی ThinQ مجهز هستند که از طریق اتصال به وای فای WiFi می توان به گوشی وصل شد و مشکل لباسشویی را پیدا کرد و آن را حل کرد.

همچنین ازاین طریق به دستیار های صوتی Google و Alexa دسترسی پیدا کرد و به صورت صوتی عیب یابی کرد. که تا به امروز مدل های V5,V7 و V12 سال 2021 وارد بازار شده اند. در این مبحث می خواهیم با مدل 12 کیلویی این مدل به نام V12 آشنا شویم که دارای 12 کیلوگرم ظرفیت مخزن می باشند. از یک درب شیشه ای فضایی شکل تشکیل شده است که از جنس سکوریت می باشد و کاملا نشکن است و دمای سرد و گرم لباسشویی هیچ تاثیری در مقاومت آن ندارد.

این مدل در رنگ جذاب دودی و سفید ساخته شده است که دارای صفحه نمایش LED لمسی می باشد و یک درجه ولومی هم برای انتخاب برنامه ها دارد. ماشین لباسشویی ال جی مدل V12 دارای سیستم بخارشو Steam™ technology می باشد که یک نقطه مثبت در خرید لباسشویی می باشد زیرا با وجود بخار در هنگام شستشو چین و چروک لباس ها را از بین می برد وهمچنین در از بین بردن میکروب ها تا حد بسیاری موثر می باشد و از حساسیت و آلرژی جلوگیری می کند. این مدل قابلیت ADD Aitm را دارد و شما می توانید در وسط کار لباسشویی نیز لباس های جا مانده را به آن اضافه کنید.

از قابلیت های عالی لباسشویی 12 کیلویی ال جی به کمک هوش مصنوعی تشخیص وزن لباس و نوع آن می باشد و براساس آن زمان و میزان آب مصرفی و انرژی را تعیین می کند و به این صورت در تمام این موارد صرفه جویی می کنید و با قابلیت AI DD™ نه تنها وزن پارچه را تشخیص می دهد بلکه نرمی و جنس پارچه را هم تشخیص می دهد و بر اساس آن بهترین حرکت ها را ارائه می دهد.

این مدل با ظرفیت دیگ 12 کیلویی برای خانواده های پر جمعیت کاملا مناسب می باشد و دهانه بزرگ 32 سانتی دارد که به راحتی تمام لباس ها در آن جای می گیرد. ظرفیت خشک کن آن 8 کیلوگرم می باشد که برای دسترسی به خشک ‌کن 100 درصد این لباسشویی، در واقع کافیست عملکرد Dry را از لیست عملکردهای ویژه لباسشویی فعال کنید و ببینید که لباسشویی چطور لباس‌های شما را کامل خشک می‌کند. حداکثر سرعت چرخش لباسشویی در زمان خشک کردن لباس‌ها به 1400 دور افزایش پیدا خواهد کرد.

مشخصات کلی ماشین لباسشویی ال جی 12 کیلویی مدل WFV1214BST1
طراحی شیک ماشین لباسشویی ال جی 12 کیلویی مدل V12

این مدل ماشین لباسشویی ال جی صفحه نمایش LED دارد که به صورت لمسی کار می کند و البته یک درجه ولومی هم در وسط دارد که برنامه مورد نظر را از این طریق انتخاب می کنیم و دو دکمه در دو طرف درجه که یکی برای خاموش روشن کردن است و دیگری برای شروع و توقف برنامه در حال اجرا. دهانه این ماشین لباسشویی ال جی 32 سانتی متر می باشد که به راحتی لباس های بزرگ را می توان وارد آن کرد. ظرفیت دیگ 12 کیلوگرمی می باشد با ظرفیت خشک کن 8 کیلویی که کاملا مناسب خانواده های پرجمعیت می باشد و البته می توان پتو و ملافه های بزرگ هم تا این ظرفیت داخل آن قرار داد .

در طراحی ماشین لباسشویی ال جی V12 از دو رنگ سفید و دودی استفاده شده است و در واقع رنگ دودی آن رنگی بسیار خاص می باشد و از جذابیت عالی برخوردار می باشد . طراحی ساده و شیکی دارد و ال جی تمام سعی خود را بر آن داشته که ظاهری ساده و با کمترین شلوغی را برای لباسشویی انجام دهد و به دکور محیط شما سبکی مینیمال را ارائه دهد . بدنه آن کاملا محکم و ضد زنگ طراحی شده است و در قسمت وسط آن درب فضایی مشکی رنگ قرار دارد که از جنس سکوریت نشکن می باشد .

طراحی شیک ماشین لباسشویی ال جی 12 کیلویی مدل V12
قابلیت بخارشور Steam™ technology در لباسشویی ال جی V12

می خواهید لباسی را که در لباسشویی می شورید بجز تمیز شدن لکه ها از حذف میکروب های روی لباس هم خیالتان راحت شود ؟ قطعا در این حالت نیاز به بخارشور را احساس می کتید. زیرا شستشو با بخار چون از دمای بالایی استفاده می شود هیچ نوع باکتری زنده نمی ماند .  در لباسشویی های جدید ال جی همچنین سری V از قابلیت بخارشو Steam™ technology استفاده شده است که تاثیر عالی در میزان چین و چروک لباس ها دارد و در زمان اتمام کار لباس ها نیازی به اتو کشی ندارند اگر هم خواستید اتو کنید اتوکشی بسیار راحتی را خواهید داشت . 

Steam™ technology
قابلیت ADD AITM

در مدل های ادواش سامسونگ یک درب کوچک بر روی درب اصلی قرار دارد که از این طریق می توانید زمانی که لباسشویی روشن است اما لباسی جا مانده آن را به بقیه لباس ها اضافه کنید تا شسته شوند. در لباسشویی های جدید ال جی هم این قابلیت اضافه شده است. در لباسشویی ال جی 12 کیلویی مدل V12 هم قابلیت ADD AITM قرار داده شده است و می توان با فشار دادن دکمه سمت راست کنار درجه ولومی عملکرد لباسشویی را در زمان کار متوقف کرد و لباس های که جا مانده اند را به بقیه اضافه کرد و دوباره همان دکمه را بزنید تا مراحل شستشو ادامه پیدا کند.


لباسشویی  هومشند ال جی 12 کیلویی مدل V12

لباسشویی هوشمند ال جی مدل V12 اسمارت می باشد و در همین راستا مجهز به هوش مصنوعی  می باشد که با اتصال از طریق وای فای WiFi می توان به گوشی وصل شد و از این طریق عیب یابی هوشمند انجام داد و مشکل لباسشویی را پیدا کرد و راه حل آسان را برایش انجام داد. همچنین این مدل لباسشویی ال جی مدل V12 امکان دسترسی به دستیار های صوتی Alexa و Google را دارد و می توانید از این طریق به صورت صوتی مشکل لباسشویی خود را پیدا کنید .

گاهی یک راه حل ساده برای مشکل پیدا می کند و شما اصلا نیازی به خبر کردن تعمیر کار نخواهید داشت. شما می توانید با نصب برنامه ThinQ بر روی گوشی خود از راه دور لباسشویی خود را کنترل کنید و یا اینکه برنامه های جدیدی برای شستشو نصب کنید و بر روی لباسشویی خود اعمال کنید به این صورت شما همیشه یک لباسشویی به روز و آپدیت خواهید داشت.

امکانات هوشمند درلباسشویی ال جی 12 کیلویی مدل V12
موتور اینورتر Inverter Direct Drive در لباسشویی V12

این لباشسویی هوشمند با توجه به میزان وزن لباس و وزن کشی اولیه آن میزان آب و زمان و انرژی مصرفی را تعیین می کند و در میزان مصرف انرژی صرفه جویی می کند و شما دیگر نگران تعداد لباس کم در این ظرفیت لباسشویی نیستید. ظرفیت خشک کن این محصول 8 کیلوگرم می باشد که کاملا آب آن ها را می گیرد و در حد یک نم کوچک برجای می گذارد با روشن کردن گزینه DRY شما می توانید از 100 در صد میزان خشک کن استفاده کنید و دور موتور تا 1400 دور می چرخد و لباس های شما را کاملا خشک می کند.

لباسشویی ال جی 12 کیلویی مدل V12 دارای موتور کم مصرف اینورتر دار Inverter Direct Drive می باشد که مصرف بسیار کمتری را نسبت به بقیه لباسشویی ها خواهد داشت با رده مصرف انرژی A+++ و از نوع گیربکسی می باشد و به طور کلی به خاطر حذف تسمه و ارتباط مستقیم موتور با درام، اصطکاک به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. ارتباط بدون واسطه‌ی موتور با درام در لباسشویی V12 موجب افزایش دور چرخش در زمان خشک کردن البسه خواهد شد طوریکه حداکثر سرعت به 1400 دور میرسد.

موتور اینورتر Inverter Direct Drive در لباسشویی V12
قابلیت AI DD™

لباسشویی هوشمند ال جی دارای قابلیت AI DD™ می باشد که علاوه بر تشخیص وزن پارچه نوع پارچه را نیز تشخیص می دهد و بر اساس نرمی و جنس آن در نهایت با استفاده بیش از 20 هزار نقطه داده مربوط برای تنظیم چرخه شستشو نتیجه عالی را به شما ارائه می‌دهد. چرخه شستشو شامل حرکات درام و زمان سفارشی شده و دمای لازم می‌باشد. البته این تمام ماجرا نیست زیرا که فناوری AI DD تا 18 درصد محافظت بیشتر را برای لباس‌های شما رقم می‌زند. بهترین حرکت ها را ارائه می دهد و از خراب شدن پارچه در اثر شستشو جلوگیری می کند.


TurboWash™

لباسشویی ال جی 12 کیلویی مدل V12 دارای قابلیت TurboWash™ می باشد و زمانی که فرصت کمی دارید و یا لباس هایتان خیلی کثیف نیستن شما می توانید با استفاده از این قابلیت با صرف زمان 59 دقیقه لباس ها یتان به صورت کامل شستشو دهید و در زمان و انرژی صرفه جویی کنید.

TurboWash
برنامه ها شستشو درماشین لباسشویی ال جی مدل V12

لباسشویی ال جی 12 کیلویی دارای 14 برنامه شستشو متنوع می باشد که هر کدام کارایی خاصی نسبت به لباسی که در آن قرار می دهید دارد از جمله قابلیت Motion DD6 که با حرکات 6 گانه ای که دارد کاملا مناسب افرا خیلی حساس و وسواسی می باشد که با 6 حرکت به صورت پله ای .غلتاندن. چرخاندن. سابیدن. تاب دادن و آبکشی لباس های کاملا تمیز و بدون هیچ لکه ای را تحویل شما می دهد. از برنامه های این لباسشویی می توان به Cotton مخصوص لباس های نخی و کتان و Cotton+ مخصوص لباس های کتان و حساس با الیاف نازک و حساس . Mixed Fabric شستشوی مختلف لباس ها با هر جنس و رنگی .

Easy Care شستشوی لباس های روزمره بدون چروک . Allergy Care شستشوی بهداشتی با فناوری بخار فوق العاده . Baby Steam Care شست شوی لباس حساس کودک با بخار.Delicates شستشوی بهداشتی و لباس ظریف. Speed شست شوی 14 دقیقه ای. Hand /Woolشست شوی لباس های پشمی و شبیه ساز شستشوی دست. Dry Only فقط خشک کن. Wash + Dry شستشو و خشک کن. Tub Clean شستشوی دارم هر چند وقت یکبار. Download Cycle دسترسی به برنامه های بروز شرکت ال جی متصل سریع به گوشی هوشمند. Delicates شستشوی بهداشتی و لباس ظریف اشاره کرد.

برنامه ها شستشو درماشین لباسشویی ال جی مدل V12
سخن آخر

برای شما که می خواهید خرید لباسشویی با ظرفیت بالا انجام دهید لباسشویی 12 کیلویی ال جی مدل V12 گزینه ای عالی برای خرید می باشد از طراحی کاملا ساده ای برخوردار است که رنگ بندی زیبایی هم دارد و می توانید با هر دکوری در آشپزخانه خود یا هر جایی مخصوصی ست کنید و جدا از ظرفیت بالایی که دارد دارای امکانات هوشمند فوق العاده ای می باشد و از طریق اتصال به گوشی به راحتی می توانید لباسشویی خود را عیب یابی کنید و یا با دانلود برنامه های جدید به ماشین لباسشویی خود برنامه شستشو جدیدی را ارائه دهید.

همچنین دارای قابلیت ادایتم می باشد و زمانی که لباسی را فراموش کردین داخل لباسشویی بگذارید در وسط کار به چرخه شستشو اضافه کنید. امکان شستشو سریع زمان عجله داشتن دارد. مجهز به سیستم بخار شور برای از بین بردن باکتری ها و جلوگیری از چین و چروک می باشد. موتور کم مصرف اینورتری را دارد که انرژی بسیار کمی را مصرف می کند و شما نگران ظرفیت بالای آن نخواهید بود. این مدل لباسشویی دارای مخزن بسیار بزرگ 12 کیلویی است که دهانه بزرگ و مناسبی هم دارد و شما نیازی به بردن پتو و پرده ها به بیرون برای شستشو نخواهید داشت. برای خرید این محصول بی نظیر با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
WASHING MACHINE LG WFV1214BST1

مشخصات

رتبه انرژی
A+++
سرعت چرخش موتور
1400 دوردر دقیقه
ظرفیت شستوشو
12 کیلوگرم
تایمر خاموش
دارد
بخارشو
دارد
اندازه دهانه درب
32 سانتی متر
ابعاد خالص(سانتی متر)
60*61*85
اينورتر
دارد
سیستم عیب یابی هوشمند
دارد
تکنولوژی بخارشوی
دارد
خشک کن
دارد
نمایشگر دما
دارد
شروع با تاخیر
دارد
صرفه ‌جویی در مصرف آب
دارد
شستشوی سریع
دارد
تعداد برنامه های شست و شو
14 عدد
قابلیت اینورتر
دارد
شرکت سازنده
ال جی
کشور سازنده
کره مونتاژ چین
صفحه نمایشگر
LED
قفل کودک
دارد
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

رتبه انرژی
A+++
سرعت چرخش موتور
1400 دوردر دقیقه
ظرفیت شستوشو
12 کیلوگرم
تایمر خاموش
بخارشو
اندازه دهانه درب
32 سانتی متر
ابعاد خالص(سانتی متر)
60*61*85
اينورتر
سیستم عیب یابی هوشمند
تکنولوژی بخارشوی
خشک کن
نمایشگر دما
شروع با تاخیر
صرفه ‌جویی در مصرف آب
شستشوی سریع
تعداد برنامه های شست و شو
14 عدد
قابلیت اینورتر
شرکت سازنده
ال جی
کشور سازنده
کره مونتاژ چین
صفحه نمایشگر
LED
قفل کودک

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم