تلویزیون ال جی 77 اینچ 4K مدل OLED 77C2

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 4K  مدل OLED 77C2

  • پردازنده حرفه ای α9 Gen5 AI Processor 4K 
  • دستیار های صوتی Alexa,Google,Amazon 
  •  قابلیت Pixel Level Dimming
  • دارای سیستم عامل WEBOS 22
  • دارای هوش مصنوعی ThinQ
  • کیفیت تصویر 4K Ultra HD
  • قابلیت Billion Rich Color 
  • دارای 2 بلندگو 20 واتی
  • رزولوشن 2160*3840
  • سال ساخت 2022
  • پنل OLED Evo
  • سری C
ادامه مطلبShow less
127,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV OLED 77C2 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 77 اینچ 4K مدل OLED 77C2


 تلویزیون های ال جی در کیفیت تصویر مدل های بسیاری  استفاده کرده است که بنابه سلیقه مشتری و کارایی که از تلویزیون خود توقع دارد و همچنین هزینه ای که در نظر دارد می تواند آن را انتخاب کند. ال جی چند مدل کیفیت را در سال های اخیر وارد بازار کرده است  که همه ما می دانیم کیفیت تصویر OLED از تمامی این مدل ها بالاتر می باشد و تصویری به مراتب فعال و پویاتری دارد. ال جی LG هر ساله بر سری های OLED خود امکاناتی اضافه می کند . در سال 2022 سری های A2.B2.C2 و G2 را ساخته است که در اینجا ما می خواهیم با مدل 77 اینچ C2 این مدل که ارتقاء یافته ی مدل C1 می باشد آشنا شویم . تلویزیون 77 اینچی ال جی مدل OLED 77C2 دارای پنل OLED Evo و کیفیت تصویر 4K Ultra HD با رزولوشن 2160*3840 می باشد.

امگان هوش مصنوعی ThinQ را در داخل خود دارد  که قابلیت های بسیاری را به واسطه خود برای تلویزیون به ارمغان می آورد  از جمله اتصال به گوشی و امکان مدیریت وسایل هوشمند منزل از راه دور . این مدل تلویزیون 77 اینچی ال جی مجهز به  سیستم عامل webOS 22 است که امکان دسترسی به دستیار های صوتی Alexa,Google,Amazon را دارد که می توانید محتوای مورد نظر خود را سرچ کنید. همچنین قابلیت اتصال به وای فای WiFi را فراهم کرده است که دسترسی به  اینترنت بر روی صفحه نمایش را در اختیار کاربر قرار می دهد. 

 تلویزیون مدل OLED 77C2 از پردازنده α9 Gen5 AI Processor 4K استفاده کرده است که در ارتقاء کیفیت تصویر تاثیر عالی دارد و با پردازش تصاویر کم کیفیت و تجزیه و تحلیل آن ها تصاویری با کیفیت 4k را ارائه می دهد. همچنین دارای قابلیت Pixel Level Dimming می باشد که با تقویت پیکسل ها نور صفحه نمایش را تنظیم می کند. از بهترین ویژگی هایی که یک تلویزیون می تواند داشته باشد قابلیت HDR و  HDR10 Pro,HLG Pro,Dolby Vision می باشد که با تقویت کنتراست رنگ ها تصاویری واضح تر را به نمایش می گذارد و این مدل تلویزیون ال جی 77 اینچی از این محدوده پشتیبانی می کند. 

قابی که در این تلویزیون به کار رفته باریک و مشکی می باشد  که صفحه ای بسیار بزرگ با زاویه دید عالی را در اختیار کاربر قرار داده است همچنین یک پایه مستطیلی نقره ای دارد که ظاهری فوق العاده را به نمایش گذاشته است . این مدل تلویزیون دارای 2 کانال صوتی 20 واتی می باشد که دارای قابلیت صدای فراگیر می باشد که احتیاجی به خرید ساندبار اضافی نخواهید داشت و به راحتی هر کجایی که نشسته باشید صدا را به وضوح در اختیار دارید. قابلیت حذف نویز صدا ها را به واسطه پردازشگر آلفا 9 دارد و صدایی رسا را در اختیار شما قرار می دهد.

پورت های متنوع بسیاری در این تلویزیون قرار داده شده است که شما را از هرگونه امکان اتصالی به تلویزیون بی نصیب کرده است از جمله پورت های HDMI,USB,LAN,RF و همچنین خروجی هدفون و خروجی صوتی اپتیکال. در ادامه با ما باشید با معرفی هر چه بیشتر این محصول بی نظیر از تولیدات سال 2022 شرکت ال جی.

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 77 اینچ 4K مدل OLED 77C2
طراحی شیک تلویزیون ال جی 77 اینچ مدل OLED 77C2

اول از همه به ریموت کنترل این مدل اشاره کنیم که کنترل جادویی نام دارد و از طراحی بسیار ساده و کمترین شلوغی استفاده شده است . این مدل به حالت ماوسی کار می کند و می توان بر روی صفحه نمایش مانند یک مانیتور از آن استفاده کرد .تلویزیون ال جی مدل OLED C2 در طراحی زیبای خود دارای قابی مشکی و ظریف استفاده کرده است که با پایه مستطیل نقره ای که دارد یک ظاهر به شدت چشم نواز را ارائه می دهد  و شما زاویه دید بسیار بالایی را در اختیار خواهید داشت که تمام توجه ناخوداگاه به صفحه نمایش تمرکز پیدا می کند. 

پایه جدا از طراحی ظریفی که دارد مقاومت بالایی دارند و از هر گونه لرزشی جلوگیری می کند. قطر صفحه نمایش بسیار کم می باشد و به اندازه پهنای یک انگشت می باشد . قسمت پشتی تلویزیون صاف می باشد و به راحتی قابل نصب به دیوار است . این مدل جدا از قرار گیری بر روی میز و نصب بر روی دیوار امکان نصب بر روی پایه های استندی را نیز دارد و با تهیه پایه می توانید هر جایی که خواستید به راحتی جابه جا کنید.

طراحی شیک تلویزیون ال جی 77 اینچ مدل OLED 77C2
کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی 4K مدل OLED 77C2

تلویزیون ها ی ال جی  مدل اولد دارای صفحه نمایش با دید گسترده Wide Viewing Angle می باشند  به این معنی که تصویر را از هر زاویه ای ببینید با همان وضوح می باشد. این از خصوصیات تلویزیون های OLED می باشد. تلویزیون مدل OLED 77C2 دارایی محدوده دینامیکی HDR از نوع  HDR10 Pro,HLG Pro,Dolby Vision می باشد که در وضوح و تقویت رنگ ها موثر می باشد و رنگ ها را با وضوح بالاتر به نمایش می گذارد مخصوصا در تصاویر زور تیره و روشن خود را بیشتر به نمایش می گذارد و محدوده رنگ ها را جدا می کند. 

در کیفیت تصویر تلویزیون ال جی مدل OLED 77C2 از پردازشگر α9 Gen5 AI Processor 4K استفاده شده است که کیفیت تصاویر بی کیفیت تاثیر دارد و تصاویر بی کیفیت را تجزیه و تحلیل می کند تصاویری با کیفیت 4K با رزولوشن 2160*3840 را به نمایش می گذارد. ای مدل دارای پنل OLED Evo است و تصاویری با کیفیت 4K OLED را ارائه می دهد.

مدل های OLED نور پس زمینه ندارند و با تقویت نور پیکسل ها Pixel Level Dimming نور صفحه را تنظیم می کند . شاید این یک نوع ایراد هم باشد که اگر پیکسلی بسوزد در کیفیت صفحه نمایش شما تاثیر خواهد داشت. در حالی که در تلویزیون معمولی با نور پس زمیته کنترل می شوند و مشکل راحت تر رفع خواهد شد . از دیگر قابلیت های تصویری که این پردازنده با خود دارد Al Brightness Control می باشد که نور صفحه نمایش را با توجه به نور محیط تنظیم می کند و شما زمانی که در یک محیط تاریک و یا برعکس قرار دارید به کمک هوش مصنوعی نور صفحه نمایش تنظیم می شود و شما از تماشای آن لذت خواهید ببرید.

این مدل های OLED دارای قابلیت Billion Rich Color می باشند که طیف گسترده ای از رنگ ها را در اختیار قرار می دهد و زمینه را برای نشان دادن رنگ های بیشتر و نزدیک تر بودن به واقعیت فراهم می کند. در تلویزیون های OLED C2 در واقع شما تصاویر را با حالت زنده تر و پویا تری مشاهده می کنید و راحت تر با تصاویر ارتباط بر قرار می کنید. تا به حال به اسم دکمه فیلم میکر توجه کرده اید یا آن را شنیده اید در این تلویزیون شما می توانید فقط با فشار دادن یک دکمه صحنه ها را همان طور که در ذهن سازنده فیلم قرار دارد ببینید و منظور کارگردان را بهتر درک کنید به این حالت Film Maker Mode می گویند.

کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی 4K مدل OLED 77C2
صدایی رسا در تلویزیون ال جی 77 اینچ مدل OLED 77C2

در تلویزیون ال جی مدل OLED 77C2 از دو کانال صوتی 20 واتی استفاده شده است که با استفاده از پردازشگر α9 Gen5 AI Processor 4K قابلیت ارتقاء را دارد  و دارای حالت فراگیر می باشد و صدا به صورت واضح در کل فضا پخش می شود  و حالتی 3 بعدی از صدا را خواهید داشت . این مدل از تلویزیون  دارای امکان حذف نویز صدا Clear Voice می باشد و در زمان پخش صدا هیچ گونه نویزی را باقی نمی گذارد و از صدایی رسا لذت خواهید برد. اگر احتیاج به صدایی بالاتر داشتید می توان با اتصال از طریق بلوتوث به اسپیکر یا ساندبار متصل شوید و از صدای بالاتری بهره ببرید.

صدایی رسا در تلویزیون ال جی 77 اینچ مدل OLED 77C2

 تلویزیون  هوشمند ال جی مدل OLED 77C2

این تلویزیون 77 اینچی بی نظیر دارای سیستم عامل webOS 22 است که قابلیت اتصال به وای فای WiFi را فراهم می کند و برای شما که می خواهید به اینترنت دسترسی پیدا کنید به راحتی بر روی صفحه نمایش 77 اینچی وب گردی کنید و یا به کمک همین  سیستم عامل شما می توانید به دستیار های صوتی Alexa,Google,Amazon دسترسی داشته باشید و هر چیزی که مد نظرتان می باشد را سرچ کنید و یا نصب کنید . 

تلویزیون ال جی مدل OLED 77C2 دارای هوش مصنوعی ThinQ می باشد که امکانات بسیار مفیدی را در اختیار تلویزیون قرار می دهد. از این طریق می توان به گوشی همراه خود وصل شوید و تمام وسایل هوشمند منزل را از این طریق مدیریت کنید. این مدل تلویزیون دارای ریموت کنترل جادویی می باشد که به صورت صوتی هم کار می کند و شما فقط با فشار دادن دکمه میکروفون به صورت صوتی می توانید به تلویزیون دسترسی داشته باشید و آن را خاموش یا روشن کنید یا اینکه شبکه ها را عوض کنید.

در قسمت Home Dashbord می توانید یک صفحه شخصی برای خود بسازید که تمام برنامه های مورد علاقه خود را بر روی آن بچینید و هر زمان که خواستید به راحتی به آن ها دسترسی سریع داشته باشید حتی برای تمام اعضای خانواده یک صفحه جداگانه داشته باشید. هشدار ورزشی از بهترین ویژگی های یک تلویزیون برای کسانی است که به بازی و مسابقات ورزشی علاقه مند می باشند . 

امکانات هوشمند تلویزیون ال جی مدل OLED 77C2
پورت ها و اتصالات تلویزیون ال جی 77 اینچ مدل OLED 77C2

تلویزیون ال جی 77 اینچ مدل OLED 77C2 پورت های متنوعی را در اختیار دارد که اجازه می دهد به وسیله کابل یا از راه دور به تلویزیون وصل شوید . از جمله این اتصالات  4 عدد HDMI برای اتصال از طریق کابل ها و همچنین 2 عدد  USB برای نصب فلش و رم به تلویزیون می باشد . این مدل دارای ورودی کابلHDMI2 برای اتصال انواع کنسول بازی به تلویزیون است که با حالت های تاخیری در تصویر و سرعت رفرش 120 هرتز می توان از بازی کردن با این تلویزیون لذت برد. این سرعت رفرش در صحنه های سریع تصاویر در بازی های حرفه ای کاملا مشهود است و در سال 2022 این مدل برنده جایزه CES در نوآوری در دسته های بازی شده است. در مدل OLED 77C2 گیرنده های کاملی قرار داده شده است از جمله این گیرنده ها DVB_T2/DVB_C/DVB_S2 می باشند. این مدل دارای ورودی آنتن RF و ورودی LAN می باشد.

پورت ها و اتصالات تلویزیون ال جی 77 اینچ مدل OLED 77C2
سخن آخر:

برای خرید تلویزیون 77 اینچ ال جی اگر مشکل قیمت ندارید و امکانات و کیفیت برایتان مهم است می توانید به گزینه OLED C2 هم فکر کنید زیرا این مدل دارای قابلیت های صوتی و تصویری عالی می باشد . دارای کیفیت تصویر 4K OLED می باشد که قابلیت ارتقاء تصاویر بی کیفیت را با خود دارد و شما از هر طرف به صفحه نمایش نگاه کنید تصاویر را با همان وضوح و کنتراست خواهید دید. طراحی ظریف و خاصی دارد با یک فریم فوق باریک و یک پایه بی نظیر مستطیلی که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند.

همچنین صدایی عالی و رسا به صورت سه بعدی و فراگیر است . یک تلویزیون کاملا مناسب برای بازی است و شما هیچ صحنه ای را در سرعت بالا از دست نمی دهید. سیستم عامل webOS دارد که اتصال به اینترنت را فراهم کرده است همچنین مجهز به هوش مصنوعی است که برای جدا از کیفیت تصویر عالی یک تلویزیون هوشمند را در اختیارتان قرار می دهد. برای خرید این محصول عالی با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV OLED 77C2 2022

مشخصات

مدل کامل
OLED 77C2
سری
C
سال ساخت
2022
کشور سازنده
ال جی
کشور مونتاژ کننده
کره
اندازه صفحه نمایش (اینج)
77
نوع صفحه نمایش
OLED
نوع پنل
پنل OLED Evo
کیفیت تصویر
4K Ultra HD
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160*3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
9 modes (Vivid, Standard, Eco, Cinema, Football, Game, Filmmaker, (ISF)Expert(Bright Room), (ISF)Expert(Dark Room))
توان خروجی صدا (وات)
40 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
نوع سیستم عامل
WEBOS 22
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
3
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
مستطیلی
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
300*200
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
67.4 * 38.7 * 1.9
وزن با پایه (کیلوگرم)
24.3
منبع تغذیه
AC 120 ولت، 50/60 هرتز
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
OLED C2
سایر تو ضیحات صدا
Dolby Atmos، OLED Surround، Down Firing، LG Sound Sync، WiSA Ready
نسبت تصویر
16:9
سایر ویژگی های تصویر
AI Brightness Control
AI Picture Pro/AI Upscaling
Dolby Vision IQ
Dynamic Tone Mapping Pro
OLED Motion
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
Wi-Fi 802.11ac
پردازنده مرکزی
α9 Gen5 AI Processor
ولتاژ ورودی برق
150 وات
حسگر روشنایی
دارد
ویژگی های اسمارت
قابلیت اتصال به گوشی
قابلیت اتصال به اینترنت
امکان اتصال به وای فای
هشدار ورزشی
شخصی سازی صفحات
جستجو صوتی
دستیار های صوتی Alexa , Google
Dolby Vision
دارد
تنظیم صدا جادویی
دارد
اقلام همراه
کابل.پایه. راهنما.ریموت کنترل.
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
OLED 77C2
سری
C
سال ساخت
2022
کشور سازنده
ال جی
کشور مونتاژ کننده
کره

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
77
نوع صفحه نمایش
OLED
نوع پنل
پنل OLED Evo

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K Ultra HD
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160*3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
9 modes (Vivid, Standard, Eco, Cinema, Football, Game, Filmmaker, (ISF)Expert(Bright Room), (ISF)Expert(Dark Room))

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
40 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
WEBOS 22
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
3
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
مستطیلی
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
300*200

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
67.4 * 38.7 * 1.9

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن با پایه (کیلوگرم)
24.3

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 120 ولت، 50/60 هرتز

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
OLED C2
سایر تو ضیحات صدا
Dolby Atmos، OLED Surround، Down Firing، LG Sound Sync، WiSA Ready
نسبت تصویر
16:9
سایر ویژگی های تصویر
AI Brightness Control<br /> AI Picture Pro/AI Upscaling<br /> Dolby Vision IQ<br /> Dynamic Tone Mapping Pro<br /> OLED Motion
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
Wi-Fi 802.11ac
پردازنده مرکزی
α9 Gen5 AI Processor
ولتاژ ورودی برق
150 وات
حسگر روشنایی
ویژگی های اسمارت
قابلیت اتصال به گوشی<br /> قابلیت اتصال به اینترنت<br /> امکان اتصال به وای فای<br /> هشدار ورزشی<br /> شخصی سازی صفحات<br /> جستجو صوتی<br /> دستیار های صوتی Alexa , Google<br />
Dolby Vision
تنظیم صدا جادویی
اقلام همراه
کابل.پایه. راهنما.ریموت کنترل.

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم