تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K مدل 75UP7003

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 4K  مدل 75UP7003

  • دارای کیفیت تصویر 4K UHD
  • دارای رزولوشن 2160*3840
  • دارای سیستم عامل webOS
  • دارای 2 بلندگو با توان خروجی 20 وات
  • دستیار  صوتی Alexa,Google,Amazon 
  • پردازنده پر قدرت Quad Core Processor
  • دارای هوش مصنوعی ThinQ
  • قابلیت  FILM MAKER MOOD
  • قابلیت HDR10 Pro
  • فناوری صوتی All Sond
  • پنل OLED Evo
  • سال ساخت 2021
ادامه مطلبShow less
31,700,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
LG TV 75UP7003 2021
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون 75 اینچ ال جی LG مدل 75UP7003


تلویزیون ال جی مدل 75UP7003 تولید شده شرکت ال جی در سال 2021 بوده که با توجه به فناوری های فوق پیشرفته همانند دیگر محصولات این شرکت، با استقبال فراوان کاربران روبرو شده است. این سری از نمایشگر های ال جی در دسته میان رده قرار گرفته که در ادامه به بررسی انواع ویژگی های آن خواهیم پرداخت. طراحی تلویزیون، یک اصل بسیار مهم در انتخاب محصول دلخواه است اما گذشته از آن، محصولی که توانسته علاوه بر ظاهر زیبا، کیفیت بالا را نیز در خود جای دهد بی شک قابل تقدیر است. مدل 75UP7003 از لحاظ طراحی بسیار شیک بوده و همانند سری قبل از ظرافت و زیبایی منحصر به فردی بهره برده است. پس در رابطه با طراحی و شکل ظاهری این محصول اصلا تردید به خود راه ندهید چرا که ال جی در این زمینه، بی شک بهترین است. پس از طراحی، کیفیت تصویر مهم ترین ویژگی لازم در تلویزیون است. با اطمینان می توان گفت که این محصول وضوح 4 برابری صفحه نمایش را دارا بوده و همینطور فناوری HDR موجود در آن با افزایش رنگ، روشنایی و کنتراست تصاویری فوق العاده را به نمایش کشیده و حتی کوچک ترین جزئیات یک تصویر را آشکار می سازد.
webOS سیستم عامل بکار رفته در این محصول است که امکان استفاده راحت از اینترنت مثل دیدن فیلم و سریال آنلاین و ... را فراهم آورده. پردازنده Quad Core Processor 4K قدرتمند تلویزیون 75 اینچ 75UP7003 با سرعت بالای خود، تصاویر را به سرعت پردازش کرده و عملکرد دستگاه را تا حد قابل توجهی افزایش می دهد. کیفیت صدای این محصول با بهره گیری از تکنولوژی هوش مصنوعی و فناوری صوتی All Sond تجربه شنیداری جدیدی را برای شما رقم خواهد زد. قابلیت اتصالات این محصول از قبیل 2 پورت USB و کابل HDMI بوده که با تقویت تصویر باعث افزایش کیفیت آن شده وهمچنین با قابلیت اتصال به گوشی های Android و حتی IOS امکان استفاده از اینترنت و جا به جایی اطلاعات، داده ها، فیلم و موزیک را دارد. تلویزیون ال جی 75 اینچ، مجهز به دستیار صوتی و  همچنین Google و Alexa بوده که در فراهم ساختن هرچه راحت تر کارهای شما بسیار تاثیر گذار است.
زاویه دید، یکی دیگر از مزیت های مهم آن است به این گونه که شما از هر جهت و یا هر حالت که به تلویزیون نگاه و یا تصاویر آن را تماشا کنید بدون افت کیفیت و پایین آمدن طراوت در رنگ آن از کیفیت و وضوح تصویر فوق العاده ی آن شگفت زده خواهید شد. این نمونه خارق العاده هر آنچه که شما نیاز دارید از قبیل، کیفیت تصویر بالا، صدای گیرا و رسا، وجود پردازنده و سیستم عامل فوق پیشرفته وهمه ی ویژگی های موجود دیگر که در ادامه، بیشتر به آن ها می پردازیم را همراه خود دارد،همچنین با داشتن ویژگی کنترل هوشمند یا Magic Motion این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند با استفاده از گفت و گوی صوتی در راستای راحتی هرچه بیشتر خود از آن سود ببرند.


طراحی تلویزیون 75 اینچ ال جی مدل 75UP7003


مسلما در بخش خرید تلویزیون و یا هر چیز دیگری اولین و مهم ترین گزینه ای که می تواند نظر ما را به خود جلب کند، ظاهر آن است به این دلیل نیز در ساختار این محصول به طراحی و شکل ظاهری آن بسیار اهمیت داده شده و مورد پسند همه ی سلیقه هاست. تلویزیون ال جی 75 اینچ مدل 75UP7003 با صفحه نمایش تخت و بسیار باریک و ظریف خود، ظاهری فوق العاده آراسته دارد که با هر نوع فضای موجود در محیط زندگی شما به راحتی ست می شود،

فریم و یا حاشیه آن بسیار باریک است به علاوه دارای دو پایه بسیار باریک که در اطراف آن قرار می گیرد و جلوه ای بسیار شیک و زیبا را به ارمغان آورده که فکر می کنم با وجود این پایه های ظریف، کمتر کسی مایل باشد این محصول را به دیوار نصب کند. ابعاد این تلویزیون 66.7×41.3×13.6 می باشد وعلاوه بر آن، دارای فریم فوق العاده باریک است که با وجود صفحه نمایش بزرگ آن اصلا به چشم نمی آید و موجب می شود که توجه شما عاری از هر چیز دیگری فقط به سمت نمایشگر تلویزیون جلب شود.


کیفیت تصویر تلویزیون 75 اینچ ال جی مدل 75UP7003  

هم اکنون شما می توانید کیفیت تصویر واقعی را با تلویزیون 75 اینچ 4K ال جی LG تجربه کنید. میزان وضوح و شدت رنگ در صحنه های بوجود آمده در این محصول به گونه ای تنظیم و به اندازه است که شما می توانید با آنچه که تا به حال دیده اید مقایسه کرده و تفاوت را به وضوح مشاهده کنید. این کمپانی در این سری از تلویزیون های خود نیز از تکنولوژی صفحه نمایش LED با وضوح4K بهره برده که کیفیت تصاویر را بسیار افزایش داده است.

رزولوشن، یک ملاک مهم برای خرید تلویزیون است، چرا که رزولوشن موجود، میزان کیفیت و وضوح تصاویر آن را تعیین می کند به این منظور که هرچه رزولوشن آن بالاتر باشد به نسبت، سطح کیفیت تصاویر نیز بالا می رود. در مدل75UP7003 ، این شرکت سعی داشته که با ارائه محصولاتی بسیار کارآمد و شایسته و با استفاده از میزان رزولوشن بسیار بالا در عرصه کیفیت صفحه نمایش موفق عمل کند و با ایجاد تنوع و وضوح بالا تصاویری منحصر به فرد را به کاربران خود ارائه دهد.
رزولوشن بکار رفته در آن 3840×2160 پیکسل بوده که باعث ایجاد تصاویری با شفافیت هرچه بالاتر می شود. عمق رنگ در این محصول بسیار زیاد است که در ارائه تصاویر به صورت طبیعی موثر است. پنل آن 75UP7003از نوع IPS بوده و با HDR10 فعال موجود سطح روشنایی و کنتراست تصاویر را بالا می برد و موجب ارتقا کیفیت تصویر می شود. در حقیقت، تلویزیون 75 اینچ ال جی توانسته با داشتن سطح کیفیت تصویر بسیار بالا، با دیگر رده های پایین و بالاتر خود رقابت کند که در این زمینه موفقیت چشم گیری به دست آورده است.


پردازنده و سیستم عامل تلویزیون 75 اینچ ال جی مدل 75UP7003  


پردازنده یک قطعه بسیار مهم در ساختار تلویزیون است که با سرعت و قدرت آن در ارتباط است، از همین رو پردازشگر موجود باید از قدرت بسیار بالایی برخوردار باشد که بتواند تصاویر با کیفیت را نیز ارائه دهد و انتظارات ما از یک کیفیت تصویر عالی را برآورده سازد. تلویزیون 75UP7003 ال جی مجهز شده به پردازنده 4 هسته ای Quad Core Processor 4K پرقدرت، بسیار سریع نویز تصاویر را از بین برده و تصاویری با وضوح و دقت بالا را ارائه می دهد.

در حال حاظر می توان گفت که اکثر تلویزیون های هوشمند موجود در بازار این قابلیت را دارند که همانند یک گوشی موبایل به اینترنت وصل شده و از انواع مزیت های آن مثل دسترسی به فیلم های دلخواه و یا بازی های مورد علاقه بهره برد و سرگرم شد. این قابلیت مربوط به سیستم عامل بکاررفته در محصول مورد نظر است. webOS سیستم عامل موجود در این تلویزیون می باشد که تمام ویژگی های نام برده را امکان پذیر ساخته است.


کیفیت صدای تلویزیون 75 اینچ ال جی مدل 75UP7003 


همانطور که می دانید دیدن تصاویر در یک صحنه بدون صدا لطف چندانی ندارد. کیفیت پایین صدا در شنیداری آن نیز مشکل ایجاد می کند و این مشکل برای کاربران اصلا خوشایند نیست و بسیار هم آزار دهنده است از همین رو، کمپانی ال جی در ساخت تلویزیون75UP7003 سعی بر این داشته که علاوه بر کیفیت تصویر بالا از تن صدای مناسب نیز در آن استفاده کند. این مدل دارای بلندگوی 2 کاناله می باشد و با قدرت خروجی 20 وات صدایی فراگیر و رسا را تولید می کند.

فناوری موجود و بکار رفته در این مدل صدایی با وضوح بالا را تولید کرده و با تصاویر با کیفیت آن ادغام شده و آن را به شما ارائه می دهد. تلویزیون 75 اینچ ال جی از زاویه دید بسیار بالایی برخوردار است. زاویه دید بستگی به پنل بکار گرفته در محصول دارد، پنل این نوع از تلویزیون های ال جی، IPS بوده و همانطور که گفته شد از آنجایی که زاویه دید در آنها بسیار بالاست می توانید از وجود این ویژگی نیز مطمئن باشید.


اتصالات تلویزیون 75 اینچ ال جی مدل 75UP7003 

این تلویزیون 75 اینچ مجهز به دستیار صوتی الکسا Alexa بوده وعلاوه بر آن با قابلیت FILM MAKER MOOD این امکان را فراهم کرده که تصاویر را همانطور که بوده و به صورت کاملا واقعی تماشا کرده و از دیدن صحنه های جذاب و هیجان انگیز آن لذت ببرید. مدل 75 اینچ ال جی قابلیت اتصال به وای فایWiFi و بلوتوث Bluetooth را دارا می باشد، همینطور می توانید برای کیفیت تصویر بهتر در تلویزیون از کابل HDMI استفاده کنید، شرکت ال جی برای این منظوردر این مدل نیز از 2 پورت HDMI برای راحتی شما استفاده کرده است،

شاید برای شما پیش آمده باشد که بخواهید برای تماشای فیلم و سریال از چند کابلUSB استفاده کنید که در مدل 75UP7003 این امکان برای شما فراهم شده است، همینطور 2 پورت USB نیز قرار گرفته شده است که شما می توانید همزمان از اتصال چند فلاش بر روی آن استفاده کنید. تلویزیون LG علاوه بر اینکه برای تماشای فیلم بسیار لذت بخش بوده، همانقدر برای بازی کردن و سرگرمی نیز هیجان انگیز است چرا که شما صحنه های دلخواه را در صفحه نمایش سایز بزرگ آن با کیفیت و وضوح 4K که چیزی فراتر از آنچه تا به حال دیده اید مشاهده خواهید کرد.


کنترل هوشمند در تلویزیون 75 اینچ ال جی مدل 75UP7003 


آیا تا به حال نام کنترل هوشمند به گوشتان خورده است؟ شاید برایتان سوال باشد که کنترل هوشمند چیست و نحوه استفاده از آن چگونه است. در ادامه این مطلب هر آنچه که باید در مورد کنترل هوشمند تلویزیون و مزیت های آن بدانید را برایتان بازگو خواهیم کرد.
کنترل هوشمند یا همان Magic motion مخصوص تلویزیون های ال جی LG است که در واقع به معنای کنترل موسی می باشد و شما می توانید با بهره گیری از آن، استفاده از این مدل های پیشرفته و هوشمند را برای خود راحت تر کنید. کار با این کنترل موسی از گوشی موبایل برای شما آسان تر است به این منظور که از طریق وایرلس به تلویزیون متصل شده و از امکانات صفر تا صد آن بهره مند شوید. شما می توانید آن را همانند موس کامپیوتر در صفحه نمایش به حرکت درآورده و با بالا و پایین کردن اسکرول گزینه های دلخواه خود را انتخاب کنید، علاوه بر آن دیگر لازم نیست برای تغییر و یا جا به جایی کانال ها از دستان خود استفاده کنید و دکمه های کنترل معمولی را ساعت ها بالا و پایین کنید،

با استفاده از ویژگی صوتی کنترل هوشمند ال جی یا Voice Mate با صحبت کردن با تلویزیون کانال ها را عوض کنید و یا در صفحات مختلف وب جستجو کنید. صنعت دیجیتال روز به روز در حال پیشرفت و حرکت رو به جلو می باشد، از همین رو شرکت ال جی با تولید این قابلیت هوشمند و استفاده از آن باعث شده کارهای شما سریع تر و راحت تر انجام شود. دستیار صوتی دارای هوش مصنوعی می باشد و این قابیلت را دارد که دستورات صوتی شما را شنیده و به سرعت از طریق تلویزیون آن ها را پیدا و اجرا کند. شما تنها کافیست که درخواست خود را بیان کنید، این قابلیت فوق هوشمند به محض شنیدن، آن را اجرا می کند.

خب، حال بپردازیم به بحث سرعت حرکت تصاویر یا همان Refresh Rate 


همانگونه که در ابتدا گفته شد سرعت رفرش یا بازسازی تصاویردر تلویزیون بسیار حائظ اهمیت است، به طور مثال شما در حال تماشای یک صحنه یا ویدیوی هیجان انگیز با سرعت بالا هستید، منظور از سرعت بالا این است که تصاویر در این صحنه دائم و به طور سریع، پشت سر هم در حال حرکت اند در این حالت، نمایشگر شما وظیفه دارد که این صحنه ها را به سرعت رفرش کرده و با کیفیت بالا و بدون هیچگونه تاری و یا سایه انداختن به شما ارائه دهد. تلویزیون 75 اینچ LG مدل 75UP7003 با وجود پردازنده پرقدرت بکار رفته شده آن، در این قسمت می تواند بسیار موفق عمل کند و تصاویر را اگرچه با سرعت ولی در عین حال با کیفیت هرچه تمام تر نیز به شما ارائه دهد.

کلام آخر... 


تلویزیون های ال جی با ظاهری زیبا و همچنین طراحی خاص و مدرن خود با هر فضای موجود در خانه شما تطبیق داده می شوند. کمپانی نامدار LG در ساخت محصولات خود سعی بر این داشته که تمام نیاز کاربرهنگام تماشای تلویزیون را فراهم آورده و با امکانات ویژه به کار رفته در آن دسترسی را به بخش های مختلف آن راحت کند. این کمپانی تمام تلاش خود را به عمل آورده تا روز به روز محصولات جدیدتر را بر حسب نیاز کاربران خود تولید کرده و در دسترس شما قرار دهد.

در این مقاله سعی بر این بود که شما عزیزان را با تلویزیون 75 اینچ ال جی مدل 75UP7003 بیشتر آشنا کرده و از ویژگی های منحصر به فرد آن شما را مطلع سازیم. هم اکنون که اطلاعات کافی را به دست آورده اید، در صورت تمایل به خرید تلویزیون از بانه و خرید تلویزیون از گناوه می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما تماس گرفته و محصول دلخواه خود را سفارش دهید. امکانات هوشمند Smart متنوع این مدل 75 اینچ الجی مدل 75UP7003 باعث شده که کاربران زیادی در حال حاظر از آن استفاده کرده و از تمام مزیت های آن در زندگی روزمره خود بهره ببرند که شما هم با داشتن این محصول می توانید جزوی از آن ها باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV 75UP7003 2021

مشخصات

مدل کامل
55NANO966
سال ساخت
2021
کشور سازنده
ال جی
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
75
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
کیفیت تصویر
4K UHD
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160×3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
نوع سیستم عامل
webOS
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
2
تعداد ورودی USB
1
خروجی هدفون
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو شاخه ای
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
UP7003
تنظیمات حالت صدا
دارد
سایر تو ضیحات صدا
Dolby Digital, پشتیبانی از فرمت‌های مختلف صدا, تنظیم صدا توسط هوش مصنوعی(AI Acoustic Tuning), فناوری Clear Voice برای حذف نویز صدا
سایر ویژگی های تصویر
4K Upscaler, Active HDR, HDR10 Pro, HLG Pro, پشتیبانی از 9 حالت تصویر, حالت تاخیر کم خودکار (ALLM), حالت فیلمساز (Filmmaker Mode)
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
Quad Core Processor 4K
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
حسگر روشنایی
دارد
ویژگی های اسمارت
کنترل صوتی هوشمند
هشدار ورزشی
دسترسی به دستیارهای صوتی Alexa و Google
قابلیت اتصال به گوشی
مدیریت از راه دور
Dolby Vision
دارد
اقلام همراه
پایه رومیزی
ریموت کنترل
باتری
دفترچه راهنما
کابل برق
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
55NANO966
سال ساخت
2021
کشور سازنده
ال جی
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K UHD
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160×3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
2
تعداد ورودی USB
1
خروجی هدفون
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو شاخه ای
قابلیت نصب روی دیوار

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
UP7003
تنظیمات حالت صدا
سایر تو ضیحات صدا
Dolby Digital, پشتیبانی از فرمت‌های مختلف صدا, تنظیم صدا توسط هوش مصنوعی(AI Acoustic Tuning), فناوری Clear Voice برای حذف نویز صدا
سایر ویژگی های تصویر
4K Upscaler, Active HDR, HDR10 Pro, HLG Pro, پشتیبانی از 9 حالت تصویر, حالت تاخیر کم خودکار (ALLM), حالت فیلمساز (Filmmaker Mode)
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
Quad Core Processor 4K
کنترل نور پس زمینه پویا
حسگر روشنایی
ویژگی های اسمارت
کنترل صوتی هوشمند<br /> هشدار ورزشی<br /> دسترسی به دستیارهای صوتی Alexa و Google <br /> قابلیت اتصال به گوشی <br /> مدیریت از راه دور
Dolby Vision
اقلام همراه
پایه رومیزی <br /> ریموت کنترل <br /> باتری <br /> دفترچه راهنما<br /> کابل برق

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم