تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K مدل 75UP8006

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 75 اینچ مدل 75UP8006

  •  کیفیت تصویر 4K UHD 
  • رزولوشن 2160×3840
  • سیسنم عامل webOS Smart TV
  • پردازشگر Quad Core Processor 4K
  • قابلیت ارتقاء تصاویر  Upscaler 4K
  • دستیارهای صوتی  Amazon Alexa
  • دوکانال صوتی 10 واتی 
  • قابلیت صدای  Clear Voice
  • کنترل جادویی صوتی
  • سال ساخت 2021
ادامه مطلبShow less
36,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV 75UP8006
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
موردی یافت نشد
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K UHD اسمارت مدل 75UP8006 

تاکنون تلویزیون های مختلفی به بازار ارائه شده اما امروز ما با معرفی یکی از بهترین ها که مدل 75 اینچ اسمارت 75UP8006 است در خدمت شما هستیم تا شما را با این محصول ساخت شرکت ال جی بیشتر آشنا کنیم. این نمونه پرطرفدار، ساخت سال 2021 بوده که دنیایی از ویژگی های منحصر به فرد را همراه خود دارد. این مدل 4K اسمارت از طراحی و جلوه نمایشی بی نظیری برخوردار است که در نوع خود بدون شک، یکی از بهترین هاست. طراحی آن بسیار نوآورانه بوده چرا که ال جی در ساخت آن از ظرافت و زیبایی خاصی بهره وری کرده است. رنگ بدنه تلویزیون مشکی بوده که همراه با دو پایه بسیار زیبا جلوه بسیار شیکی به فضای خانه شما می بخشد. کیفیت تصویر مدل 75UP8006 فورکی UHD می باشد که با صفه نمایش بزرگ آن همخوانی داشته و تصاویر را با کیفیت هرچه بالاتر به نمایش می گذارد. رزولوشن آن 3840×2160 پیکسل می باشد و همینطور نرخ رفرش تصویر 60HZ که موجب طراوت بیشتر در رنگ صفحه نمایش شده و در کل باعث می شود تصاویر فوق العاده جذابی ارائه دهد که چشم هر بیننده ای را خیره می کند.

این تلویزیون در ابعاد 1235×715×57.5 ارائه شده که این میزان از سایز و بعد تصاویر کاملا مناسب می باشد. LG با بهره گیری از بروز ترین تکنولوژی های دنیا همانند فناوری HDR10 Pro و HDR و کنتراست بالا برای ایجاد تصاویری بسیار دقیق تر و با جزئیات کامل تر تمام تلاش خود را به کاربرده تا کاربران را از محصولات خود راضی نگه دارد که در این زمینه نیز بسیار موفق عمل کرده و این تلاش فراوان از سوی شرکت ال جی در راستای به وجود آمدن اعتماد بیشتر بین خود و مشتریان، قابل تحسین است. صدای تلویزیون 75UP8006 همانند تصویر آن از کیفیت بالایی برخوردار است به این دلیل که با قابلیت همگام سازی ای که دارد می تواند صدا را با ولوم مناسب و رسا پخش کند.

همچنین ویژگی دیگر آن، که هوش مصنوعی می باشد قادر است صدای تولید شده را مطابق محیط پیرامون خود تنظیم کرده و ارائه دهد. تلویزیون 4K اسمارت دارای پردازنده Quad Core Processor 4Kچهار هسته ای می باشد که یکی از پردازنده های بسیار پر توان در این خصوص به شما می رود. این پردازنده با داشتن سرعت بالا در رفرش و بازسازی تصاویر توانسته بخش عمده ای از کارکرد و کیفیت دستگاه را به خود اختصاص دهد.

امکان انتقال داده یا اطلاعات و همچنین نصب برنامه های گوناگون بر عهده سیستم عامل بکار گرفته شده در تلویزیون است. سیستم عامل موجود در این محصول، نسخه webOS است که با در دست داشتن دنیایی از اطلاعات، دست شما را برای نصب انواع مختلفی از برنامه های گوناگون باز گذاشته است. همچنین دارای 2 پورت HDMI و 2 پورت USB می باشد که این امکان را فراهم آورده که شما بتوانید همزمان از آن ها استفاده کنید. علاوه بر آن، مدل75UP8006 امکان اتصال به WiFi و Bluetoth را نیز دارد که استفاده آسان از اینترنت را برای شما مقدور کرده است. در ادامه ی هر آنچه گفته شد باید اضافه کنیم که تلویزیون ال جی از داشتن قابلیت منحصر به فرد دیگری نیز برخوردار است که نباید از آن غافل شد، یک دستیار صوتی فوق هوشمند که می تواند در زمینه راحتی کاربران، کمک زیادی به عمل آورد. این ویژگی، با داشتن هوش مصنوعی می تواند بخش عمده ای از دستورات و خواسته های شما را در قبال گفتگوی صوتی اجرا کند و شما می توانید از تمام امکانات دیگر آن نیز بهره ببرید.

طراحی تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K UHD اسمارت مدل 75UP8006  

طراحی شیک این محصول با وجود فریم و حاشیه فوق العاده نازک که باعث می شود صفحه نمایش بسیار بزرگ تر از حد معمول به نظر برسد، این تلویزیون زیبا را از دیگر هم نوعان خود متمایز ساخته، چرا که این ویژگی را در هر تلویزیونی نمی توان دید. در ساخت نمونه های معمولی، به دلیل فریم زخیم و پهن و به کار نبردن هیچگونه ظرافتی در آن موجب شده که این تلویزیون ها در سطح بسیار پایینی در بازار قرار گیرند اما در مدل 75UP8006 به دلیل داشتن صفحه نمایش بزرگ و ظریف که فریم و حاشیه آن قابل دیدن نیست و یا اگر هم باشد بسیار باریک و در حد چند سانت می باشد توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. علاوه بر آن، تلویزیون 75UP8006 ال جی با همراه داشتن دو پایه ر روی میز قرار می گیرد و یا می توانید برای نمایان شدن زیبایی هرچه بیشتر، آن را بر روی دیوار نیز نصب کنید که کاملا بسته به سلیقه شماست و در هر دو صورت طراحی شیک آن در ظاهر، خود را نشان می دهد.


کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K UHD اسمارت مدل 75UP8006 

تلویزیون 75UP8006 از لحاظ کیفیت تصویر نسبت به رده های قبل تر آن، تغییرات بسیاری داشته است از جمله بالا رفتن دقت پیکسلی آن که موجب وضوح و واقع گرایی بسیار بیشتر شده و تصاویری زنده را به نمایش می گذارد. تعداد پیکسل و یا دقت پیکسلی نام برده، به منظور بالا و یا پایین بودن سطح کیفیت آن است به این گونه که تعداد بالای پیکسل بکار رفته در تلویزیون، کیفیت صفحه نمایش و تصاویر آن را بالا برده و هرچه این میزان از پیکسل کمتر باشد به طبع شاهد صحنه های بی کیفیت تر و وضوح کمتری خواهیم بود. پس این موضوع را در راستای خرید تلویزیون به خاطر داشته باشید، چرا که در انتخاب بهتر مدل دلخواه به شما کمک خواهد کرد.

قدرت وضوح صفحه نمایش این محصول 4K UHD بوده که قادر به خلق تصاویری غنی از رنگ و کنتراست بالا می باشد. منظور از رنگ غنی و کنتراست در صفحه نمایش این است که تصاویر بی روح و یا تاریک نیستند بلکه به کمک فناوری HDR تصاویر را تا حد امکان زنده مشاهده خواهید کرد. طبق گفته قبلی، در این تلویزیون از لحاظ کیفیت تصویر می توان به HDR10 Pro اشاره کرد که با کنتراست موجود و افزایش روشنایی تصویر ارتباط دارد. با امکان وجود کنتراست بالا و رنگ های غنی موجود در صفحه، همچنین سرعت رفرش 60HZتصاویر فوق العاده به نظر می رسند. از این رو می توان تلویزیون 75UP8006 ال جی را یک محصول بسیار پر امکانات و کارآمد معرفی کرد.


کیفیت صدا و سیستم صوتی تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K UHD اسمارت مدل 75UP8006 

تلویزیون ال جی مدل 75UP8006 دارای صدای جذبی Al Sound/Pro بوده و همچنین بلندگو 2 کاناله یعنی 10 وات در هر کانال به این معنی که هر کدام از این بلندگو ها به یک اندازه صدا را آنالیز کرده و کاملا یک میزان آماده پخش خواهند کرد.
خروجی صدای همزمان، صدایی همه جانبه و فراگیر را به گوش می رساند. به علاوه، همگام سازی حالت صدا باعث ایجاد صدایی پرقدرت شده ولی درعین حال ولوم بالای صدا آزار دهنده نمی باشد چرا که این تلویزیون با داشتن قابلیت هوش مصنوعی به این منظور که می تواند با توجه به آن، میزان صدای منتشر شده را تنظیم کرده وصدای زنده تولید شده را با تن مناسب و یکنواخت به گوش برساند، که این ویژگی تلویزیون 75UP8006 ال جی LG نیز همانند دیگر ویژگی های آن کاملا مختص خودش است.


سیستم عامل و پردازنده تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K UHD اسمارت مدل 75UP8006 

پردازنده Quad Core Processor 4K نقش مهمی در تلویزیون دارد به این منظور که در کارکرد دستگاه بسیار تاثیرگذار است و کیفیت و سرعت بازسازی تصاویر و همچنین رزولوشن و شفافیت تصویر ها را افزایش می دهد. در تلویزیون ال جی مدل 75UP8006 سرعت رفرش تصاویر به علت وجود پردازنده فوق العاده قوی Quad Core Processor 4K یا چهار هسته ای، بسیار بالا بوده که این امر قدرت عملکرد دستگاه را به حداکثر می رساند. به این منظور که پردازشگر قادر است تمام عیب های یک تصویر را آنالیز و کاملا برطرف کند و آن را در قالبی فوق العاده با کیفیت و بی نقص به شما ارائه دهد.
سیستم عاملwebOS بکار گرفته شده در تلویزیون 75UP8006 یک پلتفرم هوشمند بوده که امکان انتقال داده های صوتی و تصویری را به گونه ای بسیار راحت امکان پذیر ساخته است. در واقع تلویزیون 4k UHD این قابلیت را دارد که بتوان برنامه هایی جدید و نرم افزاری را که از سیستم های دیگر پیروی کرده بر روی آن نصب کرد.

اتصالات تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K UHD اسمارت مدل 75UP8006 


از دیگر قابلیت های تلویزیون 75 اینچ ال جی LG می توان به FILMMMAKER MOOD اشاره کرد که با وجود این قابلیت می توانید سینما را در خانه خود داشته باشید. این ویژگی در مدل 75UP8006 بسیار حائظ اهمیت است چرا که صحنه هایی هیجان انگیز و رویایی را به نمایش می کشد که قطعا از دیدن آن ها شگفت زده خواهید شد. امروزه کاربرد تلویزیون ها تقریبا همانند گوشی موبایل شده و بیشتر از اینکه فقط مختص تماشای فیلم، سریال و یا ... باشد، با وجود امکانات نوآورانه و جدید، توجه کاربران را بیشتر به سمت دیگر ویژگی های آن همانند استفاده از اینترنت و گشتن در صفحات مجازی وب و یا بازی کردن کشانده است که البته زیانی در بر ندارد و چه بسا می توان گفت که بسیار هم خوب است چرا که شما با داشتن یک تلویزیون، همزمان صاحب چند چیز هستید و می توانید به طور همزمان با در دست داشتن امکانات متنوع آن از چند ویژگی سرگرم کننده و یا کاربردی آن استفاده کنید که این امر برای کاربران کاملا خوشایند است.

بپردازیم به کاربرد های دیگر75UP8006 که امکان اتصال بهWiFi و bluetuoth است که این تلویزیون، برای شما مقدور کرده است. جستجوی صوتی، یک ویژگی بکار گیری شده دیگر در آن است که شما می توانید بدون تایپ و یا ساعت ها گشتن به دنبال هر چیزی که می خواهید، فقط کافیست که خواسته مورد نظر خود را به زبان آورید که دستگاه با استفاده از قابلیت جستجوی هوشمند خود به سرعت آن را اجرا کند.


FILMMAKER MODE یا سینمای خانگی 

در بخش دیگری از تلویزیون 75UP8006 شما قادر خواهید بود که تصاویر صحنه های مختلف را همانند اینکه در سینما باشید ببینید، با همان هیجان و حس و حالی که موقع فیلم دیدن در سینما دارید. چرا که در این ویژگی تصاویر را به طور زنده و طبیعی و طبق طراحی اصلی خود فیلم مشاهده می کنید. زاویه دید در تلویزیون بسیار مهم است و باید به آن توجه ویژه ای داشت. برخی از مدل های شرکت های دیگر در زمینه زاویه دید به درستی عمل نکرده اند به طوری که برای تماشای فیلم و یا تصاویر گوناگون، حتما باید مستقیم روبروی آن بنشینید و آن را تماشا کنید، حال تصور کنید که شما قصد دارید خانوادگی و یا در یک جمع چند نفره به تماشای یک فیلم نشسته و آن را تماشا کنید در این حالت اگرمجبور باشید از کنار به نمایشگر خیره شوید اصلا تصاویر جالبی نمایان نمی شود و کیفیت تصاویر پایین آمده و وضوح آن کمتر می شود.

خوشبختانه تلویزیون 75 اینچLG مدل 75UP8006 از زاویه دید بسیار بالایی برخوردار است به طوری که قدرت وضوح و شفافیت تصاویر در هر حالت به همان اندازه واقعی که بوده، هست و در بقیه حالت ها نیز همه ی صحنه ها و تصاویر با همان کیفیت بالا نمایش داده می شوند. این تلویزیون همه پسند، نه فقط از زاویه دید بالا برخوردار بوده بلکه سرعت حرکت و رفرش تصاویر یا همان Refresh Rate فوق العاده بالا بوده و در تجزیه و تحلیل تصاویر بسیار سریع عمل می کند به گونه ای که در صحنه های هیجان انگیز که با سرعت بسیار بالا و پشت سر هم اتفاق می افتند نه تنها با کم شدن سطح رزولوشن یا وضوح آن مواجه نمی شوید، بلکه بدون درنگ و به طرز باور نکردنی، تصاویر رفرش شده و در صفحه به نمایش در خواهد آمد. حال با وجود تمام این ویژگی ها خودتان قضاوت کنید که کدام تلویزیون را انتخاب کنید.

کلام آخر...  


این شاهکار مدرن و فوق پیشرفته از تمام قابلیت های مورد نیاز در یک تلویزیون هوشمند برخوردار است و با داشتن مزیت های بسیار زیاد، دسترسی شما را به هر آنچه که نیاز دارید امکان پذیر می سازد. نمونه 75 اینچ ال جی LG مدل75UP8006 با در اختیار دادن کلیه امکانات پیشرفته خود در دسترس شما می تواند گزینه خوبی برای خرید تلویزیون باشد، همینطور می توانید از این محصول نه تنها در منازل، بلکه در مکان های عمومی دیگر و هتل ها نیز استفاده کنید، بی شک با ظاهر خارق العاده و بی نقص خود توجه همه را به سمت خود جلب خوهد کرد. در ضمن ناگفته نماند که این نمونه ویژه توانسته تا این لحظه با قیمت مناسب و استثنایی خود، فروشی فوق العاده داشته و شرکت ال جی را به ساخت تلویزیون های هرچه جدید تر و با امکانت بیشتر در این راستا ترغیب کند.

با توجه به نقاط مثبت و بیش از اندازه این محصول فرصت خوبی برای داشتن و استفاده از آن است. پس اگر به دنبال یک یار همه فن حریف، با ظاهری ظریف و زیبا و همچنین با کیفیت و کارآمد هستید، پیشنهاد ما به شما تلویزیون75UP8006 است زیرا این محصول همچنان در رده های پرفروش و پرطرفدار شرکت ال جی قرار گرفته و با دیگر محصولات در حال ساخت، در حال رقابت است. علاوه بر آن، شما می توانید برای اطمینان بیشتر در زمینه خرید تلویزیون و یا در صورت داشتن هرگونه سوال، با کارشناسان ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV 75UP8006

مشخصات

مدل کامل
75UP8006
سری
UP8006
سال ساخت
2021
کشور سازنده
ال جی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
75
نوع صفحه نمایش
LED
کیفیت تصویر
4K UHD
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
نوع سیستم عامل
webOS
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
2
تعداد ورودی USB
1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو شاخه ای
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
UP8006
تنظیمات حالت صدا
دارد
سایر تو ضیحات صدا
Dolby Digital, پشتیبانی از فرمت‌های مختلف صدا, تنظیم صدا توسط هوش مصنوعی(AI Acoustic Tuning), فناوری Clear Voice برای حذف نویز صدا
سایر ویژگی های تصویر
4K Upscaler, Active HDR, HDR10 Pro, HLG Pro, پشتیبانی از 9 حالت تصویر, حالت تاخیر کم خودکار (ALLM), حالت فیلمساز (Filmmaker Mode)
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
Quad Core Processor 4K
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
حسگر روشنایی
دارد
رنگ تقویت پویا
دارد
Dolby Vision
دارد
تنظیم صدا جادویی
دارد
اقلام همراه
پایه رومیزی
ریموت کنترل
باتری
دفترچه راهنما
کابل برق
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
75UP8006
سری
UP8006
سال ساخت
2021
کشور سازنده
ال جی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75
نوع صفحه نمایش
LED

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K UHD
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
2
تعداد ورودی USB
1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو شاخه ای
قابلیت نصب روی دیوار

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
UP8006
تنظیمات حالت صدا
سایر تو ضیحات صدا
Dolby Digital, پشتیبانی از فرمت‌های مختلف صدا, تنظیم صدا توسط هوش مصنوعی(AI Acoustic Tuning), فناوری Clear Voice برای حذف نویز صدا
سایر ویژگی های تصویر
4K Upscaler, Active HDR, HDR10 Pro, HLG Pro, پشتیبانی از 9 حالت تصویر, حالت تاخیر کم خودکار (ALLM), حالت فیلمساز (Filmmaker Mode)
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
Quad Core Processor 4K
کنترل نور پس زمینه پویا
حسگر روشنایی
رنگ تقویت پویا
Dolby Vision
تنظیم صدا جادویی
اقلام همراه
پایه رومیزی <br /> ریموت کنترل <br /> باتری <br /> دفترچه راهنما<br /> کابل برق

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم