تلویزیون ال جی 55 اینچ 8K مدل 2021 55NANO966

مشخصات تلویزیون ال جی 55 اینچ 8K نانوسل مدل 2021 55NANO966

  • دارای پردازشگر A9 Gen4 Al Processor 8K  
  • سیستم صوتی دو کاناله Dolby Atmos
  • سیستم عامل Smart TV webOS 
  • قابلیت اتصال به WiFi و Blutooth 
  • کیفیت تصویر 8K NanoCell
  • رزولوشن 4320×7680
  • سرعت رفرش 60HZ
  • سال ساخت 2021
  • پایه هلالی
  • ابعاد 123x72x4.5 سانتی متر
ادامه مطلبShow less
31,200,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
LG TV 55NANO966 2021
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 55 اینچ 8K نانوسل NanoCell مدل 55NANO966 


تلویزیون ال جی LG 55 اینچ 8K نانوسل مدل 55Nano966 ساخت شرکت ال جی بوده که در سال 2021 تولید و به بازار عرضه گردید و از همان ابتدا توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرد. این محصول دارای کیفیت تصویر فوق العاده بالا به لطف وجود رزولوشن یا وضوح تصویر 7680x4320 پیکسل برای تفکیک رنگ ها و زیبایی بیشتر تصاویر در صفحه نمایش 8K نانوسل NanoCell است. در این مدل از تلویزیون های ال جی LG شدت غلظت رنگ های موجود بسیار به اندازه و دقیق تر از نمونه های مشابه آن است به طوری که میزان روشنایی تصاویر بی کیفیت را بالا برده و تصاویرمعمولی و یا عادی را بسیار فراتر از آنچه هست به نمایش می کشد و موجب تقویت تصاویر به شکل خارق العاده ای می شود.

به این علت است که مدل 55Nano966 در میان دیگر محصولات مرتبط با آن از محبوبیت خاصی برخوردار است، و اما سیستم عامل موجود در تلویزیون ال جی LG 8K نانوسل سیستم عامل SmartTV webOS بوده که کاربرد و مزیت های بسیاری دارد، از جمله کابرد های آن می توان برای انتقال اطلاعات یا تصاویر مورد علاقه و یا استفاده از صفحات وب web از آن استفاده کرد. سیستم صوتی مجهز2 کاناله Dolby Atmos برای تولید صدایی دلنشین به کار برده شده است. صدا حالت فراگیر داشته و می تواند به طور کاملا یکنواخت در محیط خانه پخش شود. همچنین مجهز به پردازشگرA9 Gen4 Al Processor 8K می باشد که قادر به خلق تصاویری ناب و دست نیافتنی شده است.

ویژگی های این محصول اینجا تمام نمی شود چون کمپانی ال جی در ساخت محصولات صوتی تصویری خود، تمام ویژگی و قابلیت های لازم را در نظر گرفته و در آن جای داده است به علاوه تمام این مزیت ها این شرکت برای تنوع بیشتر برای کاربران و بدون حتی ذره ای خسته کننده بودن، کار با این تلویزیون پیشرفته را بسیار راحت فراهم کرده به گونه ای که اصلا و ابدا کار با آن و قابلیت های آن سخت نیست و حتی یک بچه هم قادر به یادگیری و انجام آن است به این دلیل که استفاده از آن واقعا لذت بخش است.

تلویزیون ال جیLG نانوسل NanoCell قابلیت اتصال به یو اس بی USB، بلوتوث Bluetooth و وای فای WiFi را نیز دارد. همچنین با داشتن قابلیت جستجوی صوتی ال جی LG می توانید برای جستجوی مطالب دلخواه، آن را بیان کنید و دستگاه به طور خوکار قادر است آن را برایتان پیدا کرده و به شما ارائه دهد. از این رو، این مطلب را برایتان بازگو کردیم که حواستان را برای خرید تلویزیون مورد نظر خود جمع کرده و بی گدار به آب نزنید چرا که لازم است بدانید که برخی مدل های موجود در بازار این قابلیت را ندارند و یا اگر داشته باشند در این حالت که کاربر به طور مثال مطلبی را بیان می کند و این انتظار را دارد که دستگاه با سرعت معمول آن را اجرا کند، اما تلویزیون های فیک ویا ناکارآمد موجود، در این حالت ضعیف عمل کرده و امکان دارد حتی ساعت ها در جستجوی مطلب مورد نظر بمانند و عکس العمل کندی از خود نشان دهند، اما خوشبختانه در رابطه با مدل 55Nano966 باید گفت که قادر است با استفاده از قابلیت هوش مصنوعی خود، به سرعت درخواست شما را اجرا کرده و جستجوی آن برای تلویزیون ال جی 55Nano966 بی درنگ امکان پذیر است.در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با ویژگی های بیشتر این محصول خوش ساخت و پرطرفدار 55Nano966 بیشتر آشنا شوید.

طراحی تلویزیون ال جی LG 55 اینچ8K نانوسل NanoCell مدل 55Nano966 


یکی دیگر از بخش های مهم تلویزیون طراحی بوده چرا که در انتخاب آن حرف اول را می زند، البته که طراحی و ظاهر امری کاملا مهم است و باید در نگاه اول که مشتری آن را می بیند جلب توجه کرده و به سمت خود جذب کند. اولین شرط داشتن ظاهر زیبا در تلویزیون بکارگیری ظرافت و نکات ریز در آن است، به این دلیل ال جی در طراحی مدل های خود نهایت سلیقه را به خرج داده و تلاش کرده که با رعایت نکات مهم در این زمینه، یک محصول کاملا بی نقص و زیبا را تولید کند که در این بخش هم بسیار موفق عمل کرده. همانطور که گفتیم، طراحی مدل 55NANO966 ال جی LG بسیار زیبا و خیره کننده است، به علت دارا بودن صفحه نمایش تخت و فریم بسیار باریک و نازک که باعث می شود تمام توجه بیننده هنگام تماشای تلویزیون بدون هیچگونه حاشیه و تزئینات اضافی، فقط مختص صفحه نمایشگر باشد.

همینطور پایه ی هلالی شکل نقره ای در وسط، که با ترکیب رنگ بدنه که مشکی می باشد هارمونی بسیار شیک و زیبایی ایجاد می کند، همچنین تلویزیون55 اینچ 8K نانوسل NanoCell قابلیت نصب آسان و راحت همانند یک تابلوی نقاشی را بر روی دیوار دارد که با وجود ظاهر خاص و زیبایش فوق العاده خیره کننده است. اندازه ابعاد این آن به طول و عرض و ارتفاع 1233×716×45.5 رسیده که با دیگر مشخصات ظاهری آن همخوانی کامل دارد.

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی LG 55 اینچ 8K نانوسل NanoCell مدل 55Nano966 


همانطور که می دانید کیفیت تصویر، مهم ترین ویژگی ای است که هر تلویزیون باید داشته باشد اما متاسفانه در حال حاضر، شرایط بازار و یا شرکت های موجود در این زمینه به گونه ای رقم خورده که کیفیت تصویر و دیگر ویژگی های مهم و قابل اهمیت به طور همزمان در کنار یکدیگر قرار نمی گیرند یعنی در یک تلویزیون یا می توان کیفیت تصویر را به دیگر ویژگی های آن ترجیح داد و آن را انتخاب کرد و یا ویژگی های دیگر از قبیل صدا و قابلیت های هوشمند.

چرا که به سختی می توان یک محصول را پیدا کرد که هم از لحاظ طراحی ظاهری بی نقص بوده و از نظر کیفیت تصویر در رده بالایی قرار گرفته و در کل از هر لحاظ استاندارد و رو به بالا باشد. در این راستا به منظور بی نیاز ساختن شما عزیزان و رضایت هرچه بیشترتان ، ما به شما تلویزیون ال جی LG 55 اینچ 8K نانوسل NanoCell مدل 55Nano966 را معرفی و پیشنهاد می کنیم که برای راحتی بیشتر خود در بین مدل های گوناگون موجود در بازار، این محصول همه پسند و پر امکانات را انتخاب کنید چرا که از هر لحاظ به کارتان می آید.

کیفیت تصویر این مدل 8K نانوسلNanoCell بوده که این میزان از وضوح صفحه نمایش و نرخ رفرش و یا بازسازی تصویر 60HZ بسیار قابل اهمیت است به این دلیل که تصاویری فوق العاده زنده را به نمایش گذاشته و در عین حال رنگ های موجود در تصویر کاملا شفاف و غنی بوده که باعث می شود تجربه بسیار متنوع و جدیدی از تماشای تصاویر در تلویزیون داشته باشید. علاوه بر آن، این میزان از کیفیت در نمایشگر های ال جی با وضوح و شفافیت تمام، کیفیت تصاویر را چند برابر افزایش داده که این امر سبب لذت دوچندان کاربران هنگام تماشای آن شده است.

تکنولوژی HDR فوق پیشرفته HDR10 Pro در مدل 55NANO966 و رزولوشن بسیار بالا 7680×4320 پیکسل باعث ایجاد تصاویری کاملا طبیعی و واقعی شده است. رزولوشن همان پیکسل های بکار رفته در تلویزیون است که با افزایش روشنایی و کنتراست صفحه نمایش باعث میشوند تا جزئیات تصاویر حتی در صحنه صحنه های بسیار روشن و یا تاریک به صورت کامل نمایش داده شوند. یکی دیگر از عوامل مهم کنتراست است. کنتراست به میزان تشخیص رنگ های روشن و کدر در یک صحنه گفته میشود که هرچه میزان کنتراست بالا تر باشد تصاویری فوق العاده طبیعی و زنده را به ما ارائه می دهد.


سیستم عامل و پردازنده بکار رفته در تلویزیون ال جی LG 55 اینچ8K نانوسل NanoCell مدل 55Nano966 


سیستم عامل، یک نرم افزار از قبل طراحی شده است که برای محصول مورد نظر بر اساس برنامه ریزی داده شده عمل میکند و کاربرد های فراوانی دارد. شرکت ال جی LG نیز در ساختار این تلویزیون راحتی کاربران خود را مورد توجه قرار داده به همین منظور، تلویزیون8K نانوسل NanoCell مجهز به سیستم عامل SmartTV webOS شده که امکان دسترسی هر چه آسان تر به اینترنت و قابلیت انتقال یا اشتراک گذاری داده ها یا تصاویر را فراهم آورده. علاوه بر آن شما با داشتن این ویژگی می توانید از امکانات متعدد دیگر این مدل از جمله نصب بازی های مورد علاقه و هیجان انگیز و یا برنامه های دلخواه متنوع نیز بهره مند شوید.
خب، رسیدسم به مبحث پردازنده..
پردازنده بکار رفته در تلویزیون، مهم ترین عامل در کارکرد صحیح آن به شمار می رود. همانطور که همه ما می دانیم پردازنده، نقش مستقیمی بر کیفیت تصویر و علاوه بر آن تاثیر بسزایی در سرعت عملکرد دستگاه و قدرت بازسازی تصاویر آن دارد. از همین رو وجود یک پردازنده پرقدرت در ساختار آن امری کاملا مهم است. پردازنده موجود در این تلویزیون a9 Gen4 8K می باشد که از سرعت و قدرت فوق العاده بالایی برخوردار است و این توان را دارد که دقت و کیفیت تصاویر را به حداکثر برساند.


صدا و سیستم صوتی تلویزیون ال جی LG 55 اینچ 8K نانوسل NanoCell مدل 55Nano966 


مسلما بعد از بحث کیفیت تصویر و عوامل دیگر در تلویزیون ویژگی مهمی که باید در نظر گرفت صدا و یا سیستم صوتی آن است. در بخش صدا و قابلیت های صوتی مدل 55Nano966 می توان به سیستم صوتی 2 کاناله با قدرت خروجی 40 وات اشاره کرد که صدایی کاملا زنده و فراگیر را به گوش میرساند. یکنواخت بودن صدا در تلویزیون به کمک قابلیت همگام سازی بکار رفته در آن ایجاد می شود که خوشبختانه این محصول ال جی نه تنها از این مزیت نیز برخوردار است بلکه با استفاده از خروجی همزمان صدا از دو بلندگوی آن به صورت طبیعی محیط خانه را برای شما همانند سینما خواهد کرد.

اتصالات تلویزیون ال جی LG55 اینچ 8K نانوسل NanoCell مدل 55Nano966 


تلویزیون مدل 55Nano966 دارای دو پورت HDMI بوده که در قسمت پشت آن از کنار طراحی و تعبیه شده و همچنین دو پورت USB که می توانید برای استفاده های گوناگون، همزمان از هردوی آن استفاده کنید. به علاوه تلویزیون 8K نانوسل NanoCell قابلیت اتصال به WiFi و بلوتوث Bluetoth را داراست که برای استفاده از اینترنت در نظر گرفته شده است.
از دیگر مزیت های این محصول می توان به راهنمای صوتی متن به گفتار و یا جستجوی صوتی اشاره کرد. همانگونه که در ابتدا گفتیم، این قابلیت می تواند در زمینه جستجوی سریع و پیدا کردن هرچه که نیاز دارید شما را یاری کند. این ویژگی مجهز به بخش عمده و گسترده ای از اطلاعات بوده که قادر است آن را در قسمت های مختلف و طبق هر آنچه که خود شما نیاز دارید ارائه دهد.
در بخش سینمایی، این تلویزیون مجهز شده به توضیحات صوتی و زیرنویس فیلم DVB و همچنین مجهز به کابل ماهواره ای DVB-C می باشد. 55Nano966 قابلیت اتصال به موبایل را با استفاده از تکنولوژی پیشرفته کنترل از راه دور دارد. به علاوه با داشتن کابل برق IR Blaster و حالت صرفه جویی در انرژی ومنبع تغذیه برق 60 هرتز، این تلویزیون اثبات کرده است که در این زمینه نیز بسیار مقرون به صرفه است.

سخن آخر.. 


همه ی توضیحات داده شده و ویژگی های نام برده مختص تلویزیون ال جی 55 اینچ 8K نانوسل NanoCellمدل 55Nano966 بوده که با داشتن و فراهم آوردن امکانات پیشرفته متعدد خیال شما را از هر لحاظ راحت می کند. جدا از بحث زیبایی ظاهری که یک نکته حائظ اهمیت است اما در کنار آن باید به نکات دیگر نیز توجه داشته باشید و لازم به یاد آوری نیست که یک تلویزیون فول امکانات، با کیفیت و زیبا خواسته ای است که همه ی ما می توانیم از داشتن آن لذت ببریم اما مسئله مهم آن است که بی توجه به نمونه های فیک موجود در بازار بتوانیم محصول مورد نظر خود را انتخاب و تهیه کنیم. اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که علاوه بر زیبایی ظاهری، به دوام و کارایی آن اهمیت می دهید در اینجا این فرصت برای شما فراهم شده که بتوانید از آن بهره مند شوید. در این زمینه پیشنهاد ما به شما تلویزیون 55 اینچ هشت کا نانوسل NanoCell مدل 55Nano966 است چرا که شما کاربران گرامی، بی شک لایق بهترین ها هستید.

شما عزیزان می توانید برای اطلاع از هر آنچه که می خواهید در زمینه خرید تلویزیون بدانید و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در بخش فروش شرکت از طریق واتساپ و یا تماس تلفنی در ارتباط باشید تا شما را در راستای خریدی مطمئن همراهی کنند. هم اکنون تلویزیون خوش ساخت و پرطرفدار ال جی LG مدل 55Nano966 در دسترس شما قرار گرفته و در سایت اصلی کالا همراه با ضمانت اصالت کالا موجود می باشد که می توانید آن را تهیه نمایید.


.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV 55NANO966 2021

مشخصات

مدل کامل
NANO966
سری
966
سال ساخت
2021
کشور سازنده
ال جی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
قطر صفحه نمایش (cm)
139
نور پس زمینه
Slim Direct
کیفیت تصویر
8K NanoCell
رزولوشن تصویر (پیکسل)
4320×7680 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Standard
Graphics
Sports
Cinema
Expert
Vivid
Film
Game
Eco
توان خروجی صدا (وات)
40 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
Game Optimiser
Clear Voice Pro
AI Sound Pro
Standard
Cinema
Sports
Music
نوع سیستم عامل
webOS
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
3
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
وسط هلالی
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
123x72x4.5 سانتی متر
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
55NANO966
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
تنظیمات حالت صدا
دارد
موتور تصویر
α9 Gen4 AI Processor 8K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
حسگر روشنایی
دارد
رنگ تقویت پویا
دارد
ویژگی های اسمارت
قابلیت اتصال به گوشی
هشدار ورزشی
قابلیت اتصال به بلوتوث
قابلیت اتصال به وای فای
جستجو صوتی
قابلیت ضبط
تنظیم صدا جادویی
دارد
اقلام همراه
کنترل هوشمند
کابل برق
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
NANO966
سری
966
سال ساخت
2021
کشور سازنده
ال جی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
قطر صفحه نمایش (cm)
139
نور پس زمینه
Slim Direct

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
8K NanoCell
رزولوشن تصویر (پیکسل)
4320×7680 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Standard<br /> Graphics<br /> Sports<br /> Cinema<br /> Expert <br /> Vivid<br /> Film<br /> Game<br /> Eco

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
40 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
Game Optimiser<br /> Clear Voice Pro<br /> AI Sound Pro<br /> Standard<br /> Cinema<br /> Sports<br /> Music

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
3
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
وسط هلالی
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
123x72x4.5 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
55NANO966
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
تنظیمات حالت صدا
موتور تصویر
α9 Gen4 AI Processor 8K
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
کنترل نور پس زمینه پویا
حسگر روشنایی
رنگ تقویت پویا
ویژگی های اسمارت
قابلیت اتصال به گوشی<br /> هشدار ورزشی<br /> قابلیت اتصال به بلوتوث<br /> قابلیت اتصال به وای فای<br /> جستجو صوتی<br /> قابلیت ضبط
تنظیم صدا جادویی
اقلام همراه
کنترل هوشمند<br /> کابل برق

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم