ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی مدل FH4G6TDY6

مشخصات کلی ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی مدل FH4G6TDY6

  • دارای موتور اینورتر Inverter Direct Drive
  • قابلیت بخار شو Steam™ technology
  •  امکان اتصال به وای فای WiFi
  •  مجهز به هوش مصنوعی ThinQ
  • قابلیت شستشو Motion DD6
  • امکان شستشو با تا خیر
  • قابلیت اتصال به گوشی
  • قابلیت Add Item 
  • ظرفیت 8 کیلویی
  • سال ساخت 2021
ادامه مطلبShow less
17,300,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
WASHING MACHINE LG FH4G6TDY6
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی ماشین لباسشویی 8 کیلویی ال جی مدل FH4G6TDY6

ال جی در تولید لوازم برقی همیشه زبان زد بوده و هست و تاریخچه پر افتخاری داشته است که همه ما یا تعریف این محصول را شنیده ایم یا اینکه یک وسیله از این برند را داشته ایم و از کیفیت عالی آن راضی بوده ایم. ال جی در ساخت لباسشویی های خود همانند سایر محصولاتش از حساسیت خاصی استفاده کرده چه در طراحی ظریف و چه در امکانات عالی آن ها. ماشین لباسشویی ال جی مدل FH4G6TDY6 دارای ظرفیت مخزن 8 کیلو گرم می باشد که مناسب برای خانواده های با جمعیت متوسط می باشد و همچنین با قیمت مناسب و امکانات عالی که دارد گزینه عالی برای جهیزیه است و می توانید سال ها خیالتان از وجود آن راحت باشد. این مدل دارای طراحی ظریف و شیکی است بدنه ضد زنگ دارد و همچنین دارای یک درب شیشه ای از جنس شیشه حرارت دیده کروم است کاملا مقاوم در برابر ضربات می باشد.

مجهز به صفحه نمایش LEDاز نوع لمسی است که کار با آن خیلی راحته و گزینه ها به صورت واضح دیده می شوند. همچنین یک درجه ولومی در وسط قرار دارد که از این طریق می توان برنامه های مورد نظر را انتخاب کرد. ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی مدل FH4G6TDY6 دارای موتور اینورتر Inverter Direct Drive می باشد که انرژی کم تری نسبت به لباسشویی های معمولی مصرف می کند. این مدل گیربکسی می باشد و تسمه ای نیست و این یکی از گزینه های عالی در این لباسشویی می باشد. لباسشویی ال جی مدل G6 جزء لباسشویی های هوشمند می باشد و مجهز به هوش مصنوعی ThinQ است و امکان اتصال به وای فای WiFi را دارد و می توانید از طریق گوشی به لباسشویی وصل شد و از این طریق عیب و مشکل دستگاه را پیدا کنید

. همچنین می توان هم زمان مدیریت چند دستگاه هوشمند دیگر را انجام داد و یا با دسترسی به دستیار های صوتی برنامه های شستشو جدیدی را دانلود کرد و آن را بر روی لباسشویی خود به اجرا در آورید. لباسشویی مدل G6 امکانات عالی دارد از جمله وجود قابلیت بخار شو Steam™ technology که از چروک شدن البسه جلوگیری می کند همچنین امکان از بین بردن 99 % از باکتری ها را دارد و هیچ گونه حساسیتی را ایجاد نمی کند.

در این لباسشویی اگر شما لباسی را فراموش کرده باشید به سیستم شستشو اضافه کنید تنها با فشار دادن گزینه Puase می توانید عملکرد را متوقف کنید و لباس جا مانده را به مراحل شستشو اضافه کنید. در این دستگاه قابلیت بی نظیر AI DD™ وجود دارد که امکانات بهینه فراوانی را در اختیار ما قرار می دهد و نه تنها وزن لباس را تشخیص می دهد بلکه بر طبق آن جنس پارچه و نرمی ولطافت را تشخیص می دهد و بر اساس آن بهترین حرکت شستشو را برای حفظ سلامت پارچه انتخاب می کند. دور موتور در این لباسشویی برای خشک کردن لباس ها و گرفتن مقدار بالایی از رطوبت 1400 دور در دقیقه می باشد. اگر می خواهید بیشتر با این مدل از لباسشویی 8 کیلویی ال جی آشنا شوید با همراه باشید.

مشخصات کلی ماشین لباسشویی 8 کیلویی ال جی مدل FH4G6TDY6
طراحی خاص ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی مدل G6

در طراحی ماشین لباسشویی ال جی مدل G6 از ظرافت خاصی استفاده شده است که سبکی خاص و مینیمال را ارائه داده که از هر گونه شلوغی در آن جلوگیری شده است و با هر آشپزخانه و دکوراسیونی سازگاری دارد و آن را شیک می کند . دارای یک بدنه محکم و ضد زنگ و ضد ضربه می باشد و همچنین یک درب در وسط قرار دارد که از جنس استیل و به رنگ نقره ای می باشد که به اندازه کافی بزرگ بوده و به راحتی لباس ها را می توان داخل آن قرار داد. جنس رویه درب از شیشه حرارت دیده نشکن و از جنس کروم می باشد که ضد ضربه می باشد و در برابر حرارت و دمای داخلی هم کاملا مقاوم می باشد.

این لباسشویی ال جی مدل G6 دارای ظرفیت 8 کیلویی می باشد که این ظرفیت برای خانواده هایی با جمعیت متوسط گزینه عالی است . همچنین با قیمت مناسب با توجه به امکانات عالی که با خود به همراه دارد یک گزینه عالی برای خرید جهیزیه محسوب می شود. در قسمت بالایی یک صفحه نمایش لمسی از نوع LED است که کاملا خوانا است همچنین یک درجه ولومی در وسط قرار گرفته که از این طریق برنامه مورد نظر برای شستشو را انتخاب می کنید . دارای چند دکمه در زیر صفحه لمسی می باشد که یکی برای خاموش و روشن کردن و یکی برای متوقف کردن در حین کار و شروع به کار و دو دکمه دیگر برای تعیین دما و میزان دور موتور می باشند.

در قسمت چپ یک کشو برای محل جای دادن به مواد شوینده قرار دارد که دسته ساده ای برای آن طراحی شده است و به صورت یک فرو رفتگی می باشد که با کشیدن آن می بینید که جای پودر و همچنین جایگاه مواد نرم کننده را به صورت جدا گانه دارد.

طراحی خاص ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی مدل G6
قابلیت بخارشو Steam™ technology در لباسشویی ال جی مدل G6

در لباسشویی ال جی مدل G6 قابلیت بخار شو Steam™ technology وجود دارد که این قابلیت در از بین بردن چروک های موجود در لباس جلوگیری می کند به صورتی که هنگام خروج لباس ها احتیاج به هیچ گونه اتویی ندارند. قابلیت شستشو با ذرات بخار آب در این لباسشویی 8 کیلویی ال جی برای از بین بردن انواع میکروب ها موثر می باشد و تا 99% از باکتری ها را از سطح لباس پاک می کند هیچ گونه حساسیت و آلرژی را به وجود نمی آورد. در این حالت خرید لباسشویی G6 گزینه بسیار مناسبی برای افرادی که حساسیت دارند می باشد.

قابلیت بخارشو Steam™ technology در لباسشویی ال جی مدل G6
دسترسی به Add Item در لباسشویی G6 ال جی

این مدل لباسشویی ال جی 8 کیلویی دارای قابلیت فوق العاده اضافه کردن لباس حین شستشو یا همان Add Item می باشد و زمانی که لباسشویی را روشن کرده اید اما فراموش کرده این لباسی را اضافه کنید و لباسی جا مانده اصلا نگران نباشید با قابلیت Add Item در این لباسشویی می توانید با فشار دادن دکمه Puase در زیر صفحه لمسی در سمت چپ عملکرد دستگاه را حین شستشو متوقف کنید و لباس را اضافه کرده و با فشار دادن همان دکمه دوباره مراحل شستشو را فعال کنید.


قابلیت های هوشمند در لباسشویی ال جی 8 کیلویی مدل G6

لباسشویی ال جی مدل G6 دارای هوش مصنوعی ThinQ می باشد که قابلیت های هوشمند عالی را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید به گوشی خود وصل شوید و از این طریق لباسشویی خود را عیب یابی کنید و با پیدا کردن مشکل به راحتی آن را حل کنید و خیلی از مواقع حتی نیاز به تعمیر کار هم نخواهید داشت و یا از طریق اتصال به وای فای WiFi به اینترنت وصل شد و همچنین امکان دانلود برنامه های شستشو جدید را خواهید داشت و می توان به راحتی این برنامه ها را به سیستم شستشو خود اعمال کنید در این حالت شما همیشه لباسشویی به روزی خواهید داشت.

قابلیت های هوشمند در لباسشویی ال جی 8 کیلویی مدل G6
موتور اینورتر Inverter Direct Drive در لباسشویی ال جی مدل G6

لباسشویی 8 کیلویی ال جی مدل G6 از موتور اینورتر Inverter Direct Drive از نوع گیربکسی می باشد که بخاطر حذف تمسه در این مدل موتور ارتباط مستقمی با درام ایجاد می کند از اصطکاک جلوگیری می کند و بر عمر لباسشویی شما اضافه می کند و سال ها می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید همچنین وجود این مدل موتور از لرزش لباسشویی جلوگیری می کند و در این حالت انرژی بسیار کمتری را تولید می کند که میزان سطح انرژی A+++ می باشد.

در لباسشویی 8 کیلویی ال جی مدل G6 با میزان وزن کشی لباس همچنین نوع لباس و برنامه مورد نظر برای شستشو میزان آب و انرژی مصرفی و زمان مناسب برای لباسشویی را تعیین می کند و از صرف انرژی اضافی خوداری می کند . صدا در این لباسشویی 44 دسی بل می باشد که این صدا بسیار کم می باشد .

موتور اینورتر Inverter Direct Drive در لباسشویی ال جی مدل G6
قابلیت AI DD™ در لباسشویی ال جی G6

لباسشویی هوشمند ال جی دارای قابلیت AI DD™ می باشد که علاوه بر تشخیص وزن پارچه نوع پارچه را نیز تشخیص می دهد و بر اساس نرمی و جنس آن در نهایت با استفاده بیش از 20 هزار نقطه داده مربوط برای تنظیم چرخه شستشو نتیجه عالی را به شما ارائه می‌دهد. چرخه شستشو شامل حرکات درام و زمان سفارشی شده و دمای لازم می‌باشد. البته این تمام ماجرا نیست زیرا که فناوری AI DD تا 18 درصد محافظت بیشتر را برای لباس‌های شما رقم می‌زند. بهترین حرکت ها را ارائه می دهد و از خراب شدن پارچه در اثر شستشو جلوگیری می کند.


قابلیت شستشو Motion DD6 در لباسشوییی ال جی مدل G6

برای شمایی که خیلی حساس هستید و حتی از لباسشویی برای شستشو خیالتان راحت نمی شود و تر جیح می دهید از شستشو با دست استفاده کنید لباسشویی مدل G6 یک پیشنهاد عالی می باشد زیرا از این طریق می توانید به راحتی با استفاده از قابلیت Motion DD6 که با شش حرکت عالی در شستشو شامل پله ای .غلتاندن. چرخاندن. سابیدن. تاب دادن و آبکشی بهره می گیرد لباس هایی کاملا تمیز را داشته باشید و از تکمیل هر چه بهتر مراحل شستشو خیالتان راحت باشد.

قابلیت شستشو Motion DD6 در لباسشوییی ال جی مدل G6
برنامه های شستشو در لباسشویی 8 کیلویی الجی مدل G6

در لباسشویی ال جی 8 کیلویی مدل G6 از برنامه های شستشو متنوعی استفاده شده است که هر کدام مخصوص نوعی لباس با پارچه و الیاف خاص و همچنین وزن متنوع می باشد که از طریق انتخاب هر کدام از آن ها می توانید بهترین کیفیت شستشو را تجربه کنید. دارای 13 برنامه متنوع می باشد از جمله شستشو سریع 30 دقیقه ای برای مواقعی که خیلی عجله دارید یا لباس ها خیلی کثیف نیستن و فقط یک شستشو مختصر لازم دارند .

شستشوی متمرکز و فشرده 60 درجه ای. شستشو خاص با بخار برای لباس های حساس و یا لباس های کودک. شستشو مخصوص لباس هاس ورزشی و کتانی به صورت جدا یا برنامه شستشو لباس های کتانی بزرگ و ملافه ها. برنامه Easy Care مراقبت از لباس. برنامه مخصوص لباس های پشمی. برنامه برای لباس هاس مختلط و از چند نمونه جنس پارچه که شستشوی آن ها با هم مشکلی نداشته باشد. شستشو مخصوص لباس های ظریف. از همه مهم تر شستشو آب کشی و خشک کردن که برای آبکشی اضافه خشک کردن بیشتر با دور موتور 1400 دور در دقیقه به کار می رود.

برنامه های شستشو در لباسشویی 8 کیلویی الجی مدل G6
سخن آخر

خرید لباسشویی 8 کیلویی ال جی مدل G6 جزء بهترین انتخاب ها برای یک خانواده کم جمعیت یا با جمعیت متوسط می باشد و به راحتی پاسخگو خانواده 4-5 نفره می باشد . طراحی ساده و عالی دارد که می توان از بودن آن در کنار هر دکوراسیونی خیالتان راحت باشد . به واسطه هوش مصنوعی که دارد جزء دسته لباسشویی های هوشمند قرار گرفته است و می توانید خود دما و دور موتور مورد نظر خود را تعیین کنید.

امکان عیب یابی هوشمند را دارد و به واسطه اتصال به گوشی قابلیت مدیریت از راه دور را دارد. موتور کم مصرف دایرکت درایو دارد که اینورتر می باشد و به انرژی کم تری نسبت به لباسشویی های معمولی مصرف می کند و از طریق هوش مصنوعی که دارد با توجه به وزن کشی و نوع لباس مورد نظر بهترین کارایی را در اختیار قرار می دهد و شما نگران میزان مصرف آب و انرژی آن نخواهید بود.

وقتی خیلی کار دارید و در منزل نیستید لباسشویی را بر روی حالت تاخیر با شروع قرار دهید و بگذارید تایمر آن روشن شود و روی زمانی که شما می خواهید شروع به کار کند و خود به صورت خودکار تمام شود و خاموش می شود. این لباسشویی از قیمت بسیار مناسبی نسبت به امکاناتی که دارد برخوردار می باشد و گزینه عالی برای خرید می باشد. برای خرید لباسشویی با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
WASHING MACHINE LG FH4G6TDY6

مشخصات

رتبه انرژی
A+++
سرعت چرخش موتور
1400 دور در دقیقه
ظرفیت شستوشو
8 کیلوگرم
تایمر خاموش
دارد
بخارشو
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
60 * 56 * 85
اينورتر
دارد
سیستم عیب یابی هوشمند
دارد
تکنولوژی بخارشوی
دارد
نوع نصب
مبله
خشک کن
دارد
نمایشگر دما
دارد
شروع با تاخیر
دارد
صرفه ‌جویی در مصرف آب
دارد
شستشوی سریع
دارد
تعداد برنامه های شست و شو
13
قابلیت اینورتر
دارد
شرکت سازنده
ال جی
کشور سازنده
مصر
صفحه نمایشگر
LED
قفل کودک
دارد
سیستم قطع خودکار
دارد
برنامه
شستشو سریع
شستشو یا تاخیر
برنامه مخصوص لباس های پشمی
برنامه Easy Care
لباس هاس ورزشی و کتانی
شستشوی متمرکز و فشرده 60 درجه ای
شستشو سریع 30 دقیقه ای
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

رتبه انرژی
A+++
سرعت چرخش موتور
1400 دور در دقیقه
ظرفیت شستوشو
8 کیلوگرم
تایمر خاموش
بخارشو
ابعاد خالص(سانتی متر)
60 * 56 * 85
اينورتر
سیستم عیب یابی هوشمند
تکنولوژی بخارشوی
نوع نصب
مبله
خشک کن
نمایشگر دما
شروع با تاخیر
صرفه ‌جویی در مصرف آب
شستشوی سریع
تعداد برنامه های شست و شو
13
قابلیت اینورتر
شرکت سازنده
ال جی
کشور سازنده
مصر
صفحه نمایشگر
LED
قفل کودک
سیستم قطع خودکار
برنامه
شستشو سریع<br /> شستشو یا تاخیر<br /> برنامه مخصوص لباس های پشمی<br /> برنامه Easy Care<br /> لباس هاس ورزشی و کتانی<br /> شستشوی متمرکز و فشرده 60 درجه ای<br /> شستشو سریع 30 دقیقه ای<br />

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم